Mun mielestä Petal shine ja Purple crystal on täysin erilaiset. Ei kait niissä ole muuta samaa kuin se tumma violetti. Meikkasin just tänään ja lauantaina Purple crystalilla, ja tällä saa aikaan lähinnä vain haaleaa vaaleaa, jota voi vähän tummentaa sillä violetilla kun taas Petal shinessa on selkeästi toisistaan erottuvia erilaisia sävyjä, ja meikistä saa helposti voimakkaammankin.
Mitä tulee Night Butterflyhin ja Earth reflectioniin, niin mun mielestä varsinkin ER sopii myös viileälle. NB sopii myös, jos annostelee sitä lämmintä kevyesti, ja tosiaan voihan siihen päälle laittaa viileämpää sävyä. Itse olen siis vaalea ja viileä ja molemmat paletit sopii. Tosin NB:lla saattaa tulla itkusilmät, jos ei ole tarkkana, mutta sen pystyy kyllä välttämään. ER on niin helppo peruspaletti, että sillä onnistuu aina, eikä ne kultaiset ole mun mielestä mitenkään liian lämpimät. Ruskeat on kans ihanat, mutta se vaaleanpunainen on siitä jännä, että se ei ole iholla mikään selkeä vaaleanpunainen vaan lähinnä vain joku hohtava vaalea.