Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160430 kertaa)

Poissa Heleena

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #195 : 21.11.09 - klo:11:43 »
Mä siivoilin tässä yhtenä päivänä meikkivarastoani ihan selvittääkseni, mitä kaikkea omistankaan, ja Sunset Café pullahti jostain kätköistä esille. Ostin paletin pari vuotta sitten ja käytin sitä silloin kokonaisen kesän ainoana silmämeikkipalettina. Onnettomuudekseni pudotin sen kylpyhuoneen kaakelilattialle, ja siitä mureni muutamasta napista vähän luomiväriä, mutta pahemmilta vahingoilta säästyttiin. Nyt olen talven tulon kunniaksi intoutunut taas käyttämään tuota palettia, ja olen siitä yhtä intona kuin silloin ensimmäisenä yhteisenä kesänämme. Mun mielestä siinä on jotenkin mun silmille (vihreänruskeanharmaat) ihan mahtisävyt, ja ne saa häivytettyä tosi kivasti. Persikkainen värinappi on mun suosikki, ja olen saanut siitä jo pohjan näkymään (tosin se murenemisoperaatio auttoi asiassa hieman). Jatkan paletilla meikkaamista taas niin kauan kuin hyvältä tuntuu.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #196 : 24.11.09 - klo:21:39 »
Night Butterfly on kyllä ihana, tumma violetti toimii kumman hyvin vaalean tukan kanssa :l Tein kuitenkin sen virheen, että yhdistin NB.tä nykyiseen platina/sinivihreään tukkaani ja tulos oli aika karmea, suoraan sanottuna näytin ihan corpselta, ei hyvä kun pitäisi mennä sukuloimaan ;) Pitää siis odotella seuraavaa NB käyttökertaa kun tukka on taas neutraalimman värinen.

Viimeisimmät Dior ostokset ovat Sky Glow Jumbon Stockan Hullujen Päivien alepöydästä, sekä Diorskin Forever meikkivoide, noin puolisen vuotta oli ilman sitä, mutta lopulta palasin kuitenkin siihen takaisin, on vaan peittävyydeltään ja koostumukseltaan mulle ihan täydellinen ja ainakaan noin viikon käytön jälkeen ei ole tullut tukkeumia ihoon ym, joita pelkäsin, ilmeisesti kuitenkin mun iho ongelmat on enimmäkseen hormonaalisia eikä johdu(kaan) meikkivoiteista joissa on silikonia.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 06.12.09 - klo:00:28 »
Purple Crystal on I-H-A-N-A!! Mä en ois ikinä uskonut! Olen suorastaan järkyttynyt tästä lähinnä periaateostoksesta, joka osoittautuikin aivan loistavaksi. Kivaa vaihtelua perusmeikkeihin ja väreihin mitä yleensä tulee käytettyä, ja kaikki sävyt toimii kuin junan vessa. Olen rakastunut. Ja siis, mulla ei ollut minkäänlaisia odotuksia tän suhteen. Nousi kyllä suoraan Top 3.een, ehkä jopa Top2.

edittiä: Mäkin käytän siis yleensä lämpimämpiä meikkejä, ja itse epäilin lähinnä minttua ja sitä toista yläväriä eniten.. mulla on sinivihreät (?) tai vihreät silmät ja tuo kyllä korostaa vihreyttä aivan loistavasti. Ja yleensä silmien värin takia vierastan vihertäviä sävyjä, mutta tuo on senverran mieto että toimii tosiaan kyllä enkä ois ite keksinyt ihan ekaks yhdistää minttua violettiin :)
« Viimeksi muokattu: 06.12.09 - klo:02:07 kirjoittanut Auringonkukka »
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 06.12.09 - klo:00:54 »

^Täysin samaa mieltä!

Täytyy myöntää, että kun avasin paletin niin ei tullut heti sellaista "ooh"-ilmiötä muista kuin kahdesta ylimmästä napista ja epäilin tosi paljon kahden alavärin erottuvuutta. Mietin jo, että tästä taisi tulla lähinnä korostusväripaletti eikä kokonainen silmämeikki tule onnistumaan. Sitten kokeilin sävyjä luomille ja sieltä se "ooh" sitten tuli! Toiselle luomelle vaaleanpunainen pohjustus ja toiselle laventeli ja rakastuin täysin jokaiseen paletin väriin. Sävyt sopivat tosi hyvin mun sinisille silmille (korostaa itseasiassa mun silmien outoa vihreää vivahdetta) ja innostuin niin, että tein varmaan neljä erilaista meikkiä peräjälkeen :D
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #199 : 06.12.09 - klo:01:47 »
Minua harmittaa, että ostin Smoky Crystalin enkä Purole Crystalia, kun luen teidän kommenttejanne. Voi tuo minunkin ostokseni vielä osoittautua vaikka miksi aarteeksi, en nimittäin ole kuin pikaisesti testannut ilman pohjustusta. Mut jotenkin ei ole hyvä aavistus, koska joka kerta jonnekin lähtiessä tulee mieleen ennemmin jokin toinen sävymaailma. Se on niin... harmaa. Minun meikkityylilläni (reippaasti häivytystä) se ainoa aivan muu väri sekoittuu sitä voimakkaampiin harmaisiin. Ja blingbling-hopeaa en osaa käyttää kuin liikkuvan luomen keskellä pienenä tehosteena, en missään nimessä silmän sisänurkassa. Hitsi kun en tajunnut ostaa Purple Crystalia. Shanghain lentokentällä se maksoi vain jotain 33-34 euroa, jos oikein muistan.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #200 : 06.12.09 - klo:16:44 »
Mä oon seonnut (taitaa olla vitamiininpuutoksen syytä :D)! Mä himoitsen Night Butterflyta ja Earth Reflectionia! Enkä ois edes uskonut, että näin käy, kun oon kylmäsävyinen. Mutta tajusin, että saan Yöperhosen kyllä toimimaan sen lämpimän luumun sävyn kanssa ihan hyvin, kun voi laittaa sen päälle viileää sävyä. Ja en ole Earth Reflectionista sen kummemmin välittänyt edes katsella kuvia, mutta tänään katselin ja ihastuin. Siinä on tosi nätit perussävyt, jolla saa varmastikin nopeasti kauniin arkimeikin aikaiseksi, jos ei aina halua niin tummaa tai värikästä tulosta. Oon miettinyt Stylish Moven hankkimista uudestaan, kun se mulle mustahiuksisena sopii (blondina ei lainkaan), mutta se on kumminkin punertavampi paletti kuin Night Butterfly. Mitä mieltä olette: tartteeko kummatkin? ;D  Sain kyllä ennen aina SM:llä kauniin meikin aikaiseksi ja laitoin sen kanssa aina kylmät violetit rajaukset, niin toimi hyvin, muttamutta...nyt kun on myynnissä Night Butterfly, niin se vois olla toimivampi ja mulle sopivampi paletti, kun on synkempi. Kuinka moni kylmäsävyinen omistaa tuon tai Earth Reflectionin? Saa nyt nähdä mitä noista päädyn hankkimaan...
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 06.12.09 - klo:19:41 »
^Tämä neutraali-/viileäsävyinen omistaa kaikki em. paletit ja tykkää kaikista kovasti. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #202 : 07.12.09 - klo:10:14 »
Osaisiko joku verrata Purple Crystalin ja Petal Shinen lopputulosta keskenään? Ts. kannattaako omistaa molemmat?  ;) Petal Shine mulla jo on. Olen ollut tuon PC:n ostamisen kanssa vähän kahden vaiheilla, mutta kun täällä nyt kehuttiin sitä, niin vähän tekisi mieli...

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 07.12.09 - klo:10:27 »
Mun mielestä Petal shine ja Purple crystal on täysin erilaiset. Ei kait niissä ole muuta samaa kuin se tumma violetti. Meikkasin just tänään ja lauantaina Purple crystalilla, ja tällä saa aikaan lähinnä vain haaleaa vaaleaa, jota voi vähän tummentaa sillä violetilla kun taas Petal shinessa on selkeästi toisistaan erottuvia erilaisia sävyjä, ja meikistä saa helposti voimakkaammankin.

Mitä tulee Night Butterflyhin ja Earth reflectioniin, niin mun mielestä varsinkin ER sopii myös viileälle. NB sopii myös, jos annostelee sitä lämmintä kevyesti, ja tosiaan voihan siihen päälle laittaa viileämpää sävyä. Itse olen siis vaalea ja viileä ja molemmat paletit sopii. Tosin NB:lla saattaa tulla itkusilmät, jos ei ole tarkkana, mutta sen pystyy kyllä välttämään. ER on niin helppo peruspaletti, että sillä onnistuu aina, eikä ne kultaiset ole mun mielestä mitenkään liian lämpimät. Ruskeat on kans ihanat, mutta se vaaleanpunainen on siitä jännä, että se ei ole iholla mikään selkeä vaaleanpunainen vaan lähinnä vain joku hohtava vaalea.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #204 : 07.12.09 - klo:11:01 »
^

Juu, ihan erilaisethan ne ovat sikäli, mutta jossain blogissa mainittiin, että jos on jo Petal Shine, ei tuolla Purple Crystalilla välttämättä tee mitään. Violetin meikin kun saa molemmilla. Tekisi kyllä mieli ostaa, mutta...ehkä yritän säästää rahaa. 

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #205 : 07.12.09 - klo:11:22 »
Oi voi, mitä te mulle teette kun joka päivä löytyy uutta ostettavaa!  :D

Nyt innostuin noista Diorin viisikoista vaikka oon huono käyttämään luomiväriä. Onko nuo miten "hohtavia" nuo viisikot, joissa on tuo Purple Crystal ja Smoke Crystal? Sopiiko arkikäyttöön ja hillittyyn meikkiin? Yleensä etsin aika mattaa.

Kumpi sopisi paremmin kun on tummanvihreät silmät ja kaipaa raikkautta meikkiin? Silmät on kuitenkin suuret ja yleensä yritän meikata ne pienemmiksi. Noita ei varmaan vielä ulkomaisista nettikaupoista löydy?

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #206 : 07.12.09 - klo:12:20 »
^Gardenista löytyy.
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 07.12.09 - klo:12:20 »
^

Juu, ihan erilaisethan ne ovat sikäli, mutta jossain blogissa mainittiin, että jos on jo Petal Shine, ei tuolla Purple Crystalilla välttämättä tee mitään. Violetin meikin kun saa molemmilla. Tekisi kyllä mieli ostaa, mutta...ehkä yritän säästää rahaa. 

Niin no jos sulta löytyy vaaleita sävyjä jo muutenkin, niin eihän tuo PC mikään pakko-ostos ole. Voihan siihen Petal shinen violettiin yhdistää muualta niitä vaaleita ja jos omistaa vaikka Pink Mayn, niin siinä on mun mielestä aika samantapaisia vaaleita violetteja. (Perustelinko just oman Pink Mayn tai Purple Crystalin turhaksi :D)

^Onhan nämä iridescent paletit tosi hohtavia. Jos yleensä käytät mattaa niin voisin sanoa, ettei kannata hankkia näitä, sillä nämä on tosi hohtavia. Purple crystalista tulee lähinnä vaaleaa sävyä ja paljon hohtoa, värit eivät erotu paljonkaan. Smoky crystalissa on sitten tummempia sävyjä, mutta tasan yhtä hohtavia. Uudempia viisikoita löytyy kyllä garden.co.uk:sta ja vanhempia mm. mansikkalasta.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #208 : 07.12.09 - klo:13:07 »
Hei jos joku olisi halukas luopumaan omasta Iridescent Leatheristään niin täällä olisi ostaja tarjolla.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #209 : 07.12.09 - klo:13:41 »
^Onhan nämä iridescent paletit tosi hohtavia. Jos yleensä käytät mattaa niin voisin sanoa, ettei kannata hankkia näitä, sillä nämä on tosi hohtavia. Purple crystalista tulee lähinnä vaaleaa sävyä ja paljon hohtoa, värit eivät erotu paljonkaan. Smoky crystalissa on sitten tummempia sävyjä, mutta tasan yhtä hohtavia.

Kiitti vastauksesta, pitää mun sitten vähän syödä jarrua kun nuo hohtavat tuntuu vain korostavan silmien suuruutta ja jää sitten käyttämättä...

Joulu-lookissa on myös kivat huulet, niissä on näköjään punaa ja lisäksi Creme de Gloss-kiiltoa. Onko tuosta kiillosta kokemusta, lähinnä tuoksu ja tahmeus mietityttää?