Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160334 kertaa)

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
Vs: Dior
« Vastaus #210 : 07.12.09 - klo:14:38 »
Niin no jos sulta löytyy vaaleita sävyjä jo muutenkin, niin eihän tuo PC mikään pakko-ostos ole. Voihan siihen Petal shinen violettiin yhdistää muualta niitä vaaleita ja jos omistaa vaikka Pink Mayn, niin siinä on mun mielestä aika samantapaisia vaaleita violetteja. (Perustelinko just oman Pink Mayn tai Purple Crystalin turhaksi :D)

No löytyyhän multa toi Pink Maykin.  ;D Ja ihana se onkin! Ehkä siis koitan tehdä järkipäätöksen, tai sitten en.  ;)

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #211 : 07.12.09 - klo:20:55 »
Olen ajatellut hankkia kolmannen viisikkoni piakkoin. Kotoa löytyy Earth reflection ja Spring bouquet. Kolmas saisi olla jotain erilaista! Toisaalta tärkeintä olisi paletin (jokaisen värin) hyvä laatu. Mulla on neutraali/viileä iho ja sini(harmaat) silmät.

Olen ihastellut näitä:

Normaali koostumus:
Night dust
Stylish move
Pink idol
Mystic jade

Iridescent:
Petal shine
Purple crystal
Smoky crystal
Sky glow

Mikä väriyhdistelmä on noista monikäyttöinen? Onko joku noista laadullisesti ylitse muiden? Tykkään yhtä lailla molemmista koostumuksista.
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #212 : 07.12.09 - klo:21:06 »
^ Mä voisin suositella Sky Glowta :) Todella kauniit sävyt siinä ja varmasti sopii siniharmaille silmille. Myöskin Smoky Crystalia voisin suositella, jos tummempaa tulosta haluat!

Edit. Niin ja mielestäni Sky Glowlla saa sekä tummempaa, että vaaleampaa meikkiä aikaiseksi. Joskus luovuin omastani, mutta tein sitten vaihtokauppoja kaverin kanssa, koska Graphic Lights oli liian pinkki mun makuun, niin sain sitten Sky Glown takas. Luovuin siitä siksi, kun ajattelin, että Silver Goddess on samanlainen, mutta ei niissä ole paljon mitään samaa, kun toinen on normaali koostumuksella ja toinen iridescent. Ja toisessa vaaleansininen on oikeasti vaaleansininen ja toisessa vaaleanpunertava luomilla. Melkeinpä voisin sanoa, että oon alkanut pitää Sky Glowsta enemmän kuin Silver Goddessista. Petal Shine on myös kaunis paletti!

Nyt mulle on tulossa Night Butterfly ja Stylish Move! Jihuu! :) Earth Reflectionia harkitsen vielä (saan sen kaverilta lainaksi, niin pääsen testailemaan tykkäänkö siitä vai en).
« Viimeksi muokattu: 07.12.09 - klo:21:13 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #213 : 07.12.09 - klo:21:20 »
^ Mulla on minnaliini samankaltainen ongelma  :D Valitettavasti mulla ei ole yhtäkään luettelemistasi paleteista enkä voi sua auttaa. Mut onneksi täältä varmaan löytyy paljon viisikkoasiantuntujoita  ;)

Olin tulossa tänne ruikuttamaan, että en osaa päättää, minkä paletin tilaisin. Iski ihan hirveä viisikkokuume! Budjettini venyy vain yhteen palettiin (tai oikeastaan budjettini ei haluaisi antaa periksi yhtäkään, mutta kun mä haluun!). Vaalea neutraalisävyinen iho ja harmaat silmät eli aika moni paletti kävis... Haluaisin kuitenkin ennen kaikkea hyvää pigmenttisuutta ja värikästä jälkeä eli ei mitään perussettiä (ruskeat & harmaat ei kiitos). Oon miettiny näitä:

Pink Idol
Mystic Jade

ja Graphic Lights.
Tosta GL-paletista haluaisinkin kysyä, että onkohan se liian hohtava? Omistan esim. Pink Mayn ja vaikka kovasti siitä tykkään, niin ei sen sävyt kovin hyvin erotu, enimmäkseen on vain kauniisti hohdetta, ei niinkään väriä. Onkohan tää Graphic Lights samanlainen? (Ja olenkohan jo liian vanha ja ryppyluominen tuohon kimallehommaan  :-\ )

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #214 : 08.12.09 - klo:21:16 »
Mulla on kanssa yhden viisikon mentävä koko nyt kun myin Earth Tonesin ja ongelmahan tietysti on se, että ei osaa päättää mikä olisi kivoin ;) Ehkä jotain neutraalia tai nudea tai sitten jotain missä on vihreää..

Sky Glowsta on ehdottomasti tulossa yksi munkin lemppareista, tosi monikäyttöinen, saa tummempaa ja vaaleampaa jälkeä, arkisempaa ja juhlavampaa.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #215 : 08.12.09 - klo:22:03 »
Pink Idolilla ei saa kovin värikästä jälkeä vaikka sen värit kauniit ovatkin. Eli jos hakee intensiivistä värien hehkua niin Pink Idol kannattaa jättää väliin. Arkimeikkiin se on hyvä ja käytän sitä itse paljon vaikka olenkin myös värikkäämpien luomivärien ystävä.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 08.12.09 - klo:22:25 »
Mikä väriyhdistelmä on noista monikäyttöinen? Onko joku noista laadullisesti ylitse muiden? Tykkään yhtä lailla molemmista koostumuksista.

Mä suosittelisin monipuolisuudessaan ehdottomasti Mystic Jadea! Siinä on tosin hyvin hentoja, pastellisiakin sävyjä eli jos ei sellaisista tykkää niin sitten kannatta jättää väliin. Mutta koska paletissa on neljä aivan erilaista sävyä (en sano viisi koska vaalea minttu + vaalea omenanvihreä ovat samankaltaisia), se on noista mainitsemistasi monipuolisin!

En voi olla linkittämättä Mystic Jadelle omistettua postausta blogistani, siellä on eri meikkivariaatioita MJ:llä toteutettuna:

http://eyelovemornings.blogspot.com/2009/08/dior-mystic-jade.html

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 08.12.09 - klo:22:59 »
ja Graphic Lights.
Tosta GL-paletista haluaisinkin kysyä, että onkohan se liian hohtava? Omistan esim. Pink Mayn ja vaikka kovasti siitä tykkään, niin ei sen sävyt kovin hyvin erotu, enimmäkseen on vain kauniisti hohdetta, ei niinkään väriä. Onkohan tää Graphic Lights samanlainen? (Ja olenkohan jo liian vanha ja ryppyluominen tuohon kimallehommaan  :-\ )

GL on mun suosikkipaletteja! Onhan se aika hohtava, mutta mikä on sitten liian hohtava? GL:ssa on persikkaisempi pinkki, 2 kylmempää ja vaaleampaa metallista pinkkiä, toinen tosi vaalea ja toinen minusta vähän lilahtava ja vahvempi lämpimäpi pinkki ja tietty hopea keskellä. Tässä kuvassa  näkyy nuo sävyt hyvin todenmukaisena ja Varlan blogissa on muutama meikkikuva, josta näkee myös hyvin noita sävyjä luomella.

Iik! Varlan meikkikuvien katselu saa minut yhtäkkiä himoitsemaan Electric Lightsia!
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #218 : 08.12.09 - klo:23:20 »
GL on tosi namu, mutta kosk mä en todellakaan käytä pinkkiä luomiväriä oikeastaan koskaan niin Pink Idol ja MACin Romping saa riittää mulle, EL taas on niin mua, että pitää varmaan kaiken tän jahkailun jälkeen hankkia sekin kotiin  0_0

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #219 : 09.12.09 - klo:08:30 »

Mä suosittelisin monipuolisuudessaan ehdottomasti Mystic Jadea! Siinä on tosin hyvin hentoja, pastellisiakin sävyjä eli jos ei sellaisista tykkää niin sitten kannatta jättää väliin. Mutta koska paletissa on neljä aivan erilaista sävyä (en sano viisi koska vaalea minttu + vaalea omenanvihreä ovat samankaltaisia), se on noista mainitsemistasi monipuolisin!

Olen nyt rajannut jahkailuni Sky glowiin, Petal shineen ja Mystic Jadeen. Mystic Jade ei tunnu laisinkaan liian vaalealta, olen ollut huipputyytyväinen esim. Spring bouquetiin, jolla ei myöskään saa kauhean tummaa meikkiä. Toisaalta olisi ehkä kiva, että siellä olisi yksi tummempi väri...

Sky glow tuntuu tällä hetkellä lempparilta, mutta saako sitä enää mistään? Ainakaan täältä Turun Wiklundilta/Stockalta ei löytynyt enää yhtä ainutta! On kuulemma loppunut?
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
1c F ii

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #221 : 09.12.09 - klo:10:41 »
Kiitos kaunis kaikille mielipiteensä antaneille! Myös Varlan ja Supervixenin blogeja lueskelin kuola läppärille valuen, aivan ihania kuvia viisikoista ja meikeistä, nam! Se on sitten Mystic Jade tai Graphic Lights mulle. Voi vitsi, jos Charming Fantasyn jostakin vielä käsiini saisin, se olisi varmaan unelmien täyttymys.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 09.12.09 - klo:17:27 »
Mystic Jade ei tunnu laisinkaan liian vaalealta, olen ollut huipputyytyväinen esim. Spring bouquetiin, jolla ei myöskään saa kauhean tummaa meikkiä. Toisaalta olisi ehkä kiva, että siellä olisi yksi tummempi väri...

Onhan MJ:ssä siis se vihreään shiftaava tumma punaruskea! Sillä saa kyllä tosi tumman varjostuksen.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #223 : 09.12.09 - klo:18:28 »
Äh, mä taisin tänään ihastua Smoky Crystaliinkin viimein. Eli ostolistalla olis ainakin Electric Lights ja Smoky Crystal nyt ensi hätään  ::)

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #224 : 10.12.09 - klo:22:59 »
Tietäisiköhän kukaan onko nuo Jazz Club Smoky Eye -paletit (Smoky Jazz ja Purple Jazz) olleet jo Strawberrynetissä tai Facial Shopissa?