Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160642 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #225 : 10.12.09 - klo:23:01 »
^Mun mielestä ei, mutta cosme-de.comissa on varmaan vielä smoky jazzia. Tullin takia et ole ehkä sieltä tilannut.

edit alas. Voi ei  :-\
« Viimeksi muokattu: 10.12.09 - klo:23:44 kirjoittanut Shoppaholisti »

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #226 : 10.12.09 - klo:23:03 »
^Mun mielestä ei, mutta cosme-de.comissa on varmaan vielä smoky jazzia. Tullin takia et ole ehkä sieltä tilannut.

Melkein joka päivä olen sieltäkin katsonut mutta molemmat on out of stock, ja sen Purple Jazzin mä siis haluisin. :/

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #227 : 10.12.09 - klo:23:42 »
Tänä jouluna ei taida tulla miniviisikkosettiä myytäväksi? Ei ainakaan Sokoksella tiedetty mitään...
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 10.12.09 - klo:23:46 »
^Ei tietoa.
^^Onko gardenista liian kallis tilata vai onko ne mennyt sieltäkin loppumaan? Ihmeen suosittuja nuo clutchit(?) Gardenissa oli kivoja cliniquen huulikiiltopakkauksia ja diorin serum de rougeja hieman Suomen hintoja halvemmalla.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #229 : 10.12.09 - klo:23:56 »
^Ei tietoa.
^^Onko gardenista liian kallis tilata vai onko ne mennyt sieltäkin loppumaan? Ihmeen suosittuja nuo clutchit(?) Gardenissa oli kivoja cliniquen huulikiiltopakkauksia ja diorin serum de rougeja hieman Suomen hintoja halvemmalla.

Äsken just katsoin Gardenista tilanteen ja olin jo riemuissani kun ne siellä töröttivät, mutta kun painoi "add to basket", tuli viesti että "Sorry but Garden doesn't stock this item." :/ Ei viitsisi Ebaystakaan tilata, kun maksaa yli normihinnan + sitten vielä kauheet postarit. Sitten ottaisi päähän jos tulisi normihinnalla esim. Strawberrynettiin, josta sais vielä 10% hinnasta pois eikä postareita.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 11.12.09 - klo:00:00 »
^Aivan. Yritin tsekata Izzystä, mutta kone ilmoitti sen olevan hyökkäyssivusto  ::)
Googlella se löytää sieltä purple jazzin, mutta voi olla loppu kuitenkin.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #231 : 11.12.09 - klo:00:24 »
^ Joskus muutama viikko sitten kävin Izzyn sivuilla. Siellä kyllä on sitä, mutta hinta + postarit on ihan samat kuin Ebayssa.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #232 : 16.12.09 - klo:01:20 »
Mitkä luomiväriviisikot ovat suht viileänvaalean, sinisilmäisen Suomi-neidon pakkohankintoja? Siis sellaisen, jolla on pakkomielle viisikoihin. ;D Tarttisi lisää virikkeitä. Ennestään löytyy Petal Shine, Stylish Move, Smoky Light, Smoky Crystal, Seascape, Pure Dreams. Suurinta osaa näistä rakastan ja lopuistakin tykkään.

Jotkin paletit ovat aika selviä nounou-valintoja, mutta tosi monia tekisi mieli joskus kokeilla, jos ilmaiseksi jostain saisi. Tahtoisin löytää uusia suosikkisävyjä ja erilaisia yhdistelmiä kuin yleensä käytän, mut kun olen niin arka ostamaan ja kokeilemaan ilman vakuutteluja ja suosituksia. Käytän lähinnä violetteja, pinkkejä, harmaanruskeita, siniharmaata. Esimerkiksi ruskeat, siniset, vihreät, kullat, persikat jne. ovat henkisesti hankalia. Heti jos paletissa on yksikin vähän vieras sävy, alan epäillä, että se näyttää kumminkin paljon paremmalta jonkun muun kasvoilla. Jonkun vihreäsilmäisen, ruskeasilmäisen, lämminsävyisen tai tummatukkaisen. Esimerkiksi suosikkipalettiani Petal Shinea mietin ikuisuuden, uskallanko ostaa, koska keskimmäinen sävy tuntui oudolta. Suositelkaa jotain kivaa! :) Pliis! Joulukin tulossa ja kaikkea, voisi ihan hyvin toivoa muilta tai antaa lahjaksi itselleen.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #233 : 16.12.09 - klo:10:27 »
Koska lukeudun itsekin viileänvaaleisiin sinisilmäsiin Suomi-neitosiin suosittelen Villikselle niitä omistamiani viisikoita joita ei sinulta vielä löydy.
Elikkäs:
- Sky Glow: Tästä löytyy käyttämääsi harmaata, mutta saisit tutustua myös ruskeaan ja hentoon siniseen.
- Earth Reflection: Korostaa ihanasti sinisiä simmuja. Ei kannata pelästyä kultaista nappia, tämä ei ole missään nimessä lämmin paletti.
- Spring Bouquet: Helppo, hento ja viileä paletti, josta löytyy harmaata, ruskeaa ja vaaleanpunaista.
- Bleu Denim (jos tätä jostain saa): Näyttää kauniilta sinisten silmien vieressä, pehmeitä sinisen sävyjä joilla ei saa kasarimeikkiä.
- Night Dust: Klassinen ja toimiva paletti. Jos ruskea tuntuu liian lämpimältä, laita lilaa sävyä sen päälle.

Myös Tender Chic ja Incognito -paletit kannattaa katsastaa, mutta nämä saattavat kyllä olla hiukan lämpimämpiä kuin etsimäsi sävyt.
2c F ii

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #234 : 16.12.09 - klo:15:38 »
Mä ostin itselleni tänään joululahjan, vihdoin ja viimein sen Electric Lightsin jota olen kytännyt ilmestymisestä asti ja on se vaan namu  :-*

Pakko muuten avautua tuosta Smoky Crystalista  :-\ Että mua ottaa päähän se keskustan vaaleanpunainen, kaikki muut sävyt on just nappiin ja niin sitä mistä ite tykkään ja sitten siihen pitää tunkea joku hemmetin vaaleanpunainen. Joo sopiihan se siihen palettiin, mutta kun mä en tykkää siitä ja sitten tietenkin Purple Crystalin keskiön violetti on ihan täydellinen ja muut sävyt taas ei oo mua yhtään. Enks mä vois saada custom Smoky Crystalin jossa keskellä olis Purple Crystalin violetti?

edit: tuohon Beatrixin listaan Villiksellä  lisäisin vielä Twilightin, saattaa näyttää tummalta, mutta sävyt on ihan tajuttoman ihania. Vaikka kaikki värit onkin samaa sävy perhettä saa tällä kyllä monenlaista meikkiä aikaiseksi, niin tummempaa kuin vaaleampaa, sillä ainoastaan musta tuossa on sellainen sysitumma ja tummin sininen taas on kuitenkin vaaleampi. Halutessaan paletilla saa sinisen meikin, harmaan meikin tai kaikkia yhdistämällä kauniin siniharmaan kokonaisuuden.

tässä muutamia meikkikuvia Twilightilla:
http://charmingnails.blogspot.com/2009/12/meikkileikkeja-twilightilla.html
http://charmingnails.blogspot.com/2008/11/twilight-meikkikuvia.html
http://blackkohl.blogspot.com/2009/03/dior-meikkeja.html
« Viimeksi muokattu: 16.12.09 - klo:15:45 kirjoittanut HeidiB »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #235 : 16.12.09 - klo:16:08 »
- Night Dust: Klassinen ja toimiva paletti. Jos ruskea tuntuu liian lämpimältä, laita lilaa sävyä sen päälle.

Tai paletin beigeä sävyä sen päälle, viilenee sävy myös näin kivasti. Pitääkin kokeilla tuota toistakin versiota, saa erilaista meikkiä jälleen tuolla paletilla :)

Mä olen siis myös hyvin kylmäsävyinen, luonnostaan hyvin vaalea, mutta mulla on sinivihreät silmät. Joissakin valoissa silmät on siniset ja joissain vihreät, hämäävää. Ja toki riippuu millä sävyillä oon meikannut, että miten silmien väri muuttuu.

Sky Glowta minäkin suosittelen, on aivan ihana!! Oon tosi ihastunut siihen jälleen ja käyttänyt ahkerasti (jopa viikon samaa meikkiä, joka on mulla ihme :D) Siinä on se pronssinen sävy, mutta senkin päälle voi laittaa muuta sävyä viilentämään sitä ja sen sävyn saa kyllä häivytettyä hyvin. Mielestäni erittäin toimiva paletti, kaikki sävyt sopii kauniisti yhteen. Hento sininen on siinä nätti sävy myös. Oon käyttänyt pari kertaa Petal Shinea ja täytyy sanoa, että tykkään hirmuisesti myös tästä. Se keskimmäinen persikka-sävy on liian lämmin, mutta oon laittanut sen päälle paletin ylhäällä olevia sävyjä, niin näin se persikka ei häiritse lainkaan.

Katselin eilen kaveriltani Earth Reflectionia ja vaikka siinä kauniita sävyjä on, niin ei vaan sovi mun tyyliin ruskeat. Ei sitten yhtään. Ja meikkaan muutenkin tummemmin kuin moni muu suomi-neito ;), mutta mä oonkin "elovena-metallisti" tai "viikinkinainen";D (näin sanoi yksi kaveri, kun näki mut vaaleana viimeksi).

Stylish Movea mietin ja mietin, että ostanko uudestaan, kun joskus ollut. Mutta on se vain niin, että liian luumuiseksi menee, pitäisi olla paljon kylmemmän sävyinen paletti. Night Butterflyn omistaja olen tällä hetkellä ja se on upea! Vielä en ole sillä meikannut ja joudun laittamaan tumman luumun päälle jotain viilentämään, mutta siis oon ihan ihmeissäni, etten tuota heti hankkinut, kun tuli myyntiin. Huh, onneksi mulla nyt on se! Sillä saa varmasti dramaattisen tummaa meikkiä aikaiseksi, mutta myös semmoisen version, jota voi arkenakin käyttää. Ainakin toivon niin :)

1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #236 : 16.12.09 - klo:16:38 »
Pakko siis vielä Chaosin ja Beatrixin kanssa kompata Sky Glowta ja Night Dustia, molemmat toimii ihan tajuttoman hyvin vaalealla neutraalilla/kylmällä, ovat monipuolisia ja laadukkaita. Kummassakaan paletissa ei ole niitä viisikoissa toisinaan esiintyviä karmeita hileisiä sävyjä.

Stylish Move on nätti, mutta nyt kylmän vaaleana se jotenkin on jäänyt sivuun, tuntuu, että punaisen (vaikka kylmä sekin oli) tukan kanssa Stylish Move sopi huomattavasti paremmin kuin nyt, jotenkin se ei vaan iske, eikä ehdottomasti iske lainkaan niin kovaa kuin NB.

Mä oon ihan rakastunut NB:hen, meikkasin just tänään aamulla sillä kevyemmän ja hennomman päivämeikin ja toimii todella hyvin. (Siis ihan oikeasti tein aamulla seitsemän aikaan ihan kunnon silmämeikin! todella harvinaista mulle, jostain vaan tänään aamulla löytyi extra aikaa!) NB:llä siis tosiaankin saa sekä tummaa, että vaaleampaa jälkeä aikaiseksi.
Laitoin ihan silmän sisänurkassa on hiukan vaaleinta violettia, lopulla liikkuvalla luomella harmaata, sisänurkassa tummempaa violettia, luomivaossa hiukan tummaa luumua ja lopuksi häivytin luomivaon tummemmalla violetilla. Tosi nopea, simppeli ja nätti meikki tuli :) Harmi etten saa kunnon kuvaa, kun valot kotona on aika kököt.

Itse olen omalta väritykseltäni aika vaalea (en kuitenkaan ihan yhtä vaalea kuin Chaos) ja joko keltapohjainen (MACIn Standin määritys) tai neutraali, itse kallistun kyllä tuon neutraalin puolelle, sillä mulle sopii niin lämpimät kuin kylmätkin sävyt. Tosin pidän useimmiten itse kylmistä ja neutraaleista meikkisävyistä enemmän kuin todella selkeästi lämpimistä. Silmät on sinivihreät, eli valosta riippuen täysin siniset tai sitten kohtalaisen vihertävät ja oma tukka on jotain tummanvaalean ja vaalean ruskean välimaastossa (ei voi oikein tietää enää kun on viimeksi ollu oma väri ala-asteella). Punaista pigmenttiä hiuksissa ei mielestäni kuitenkaan ole lainkaan. Sekin tukee tuota mun omaa neutraali kategoriaa, että en ole ainakaan vielä löytänyt väriä joka ei mulle sopisi, toki on värejä joista en pidä, mutta voin aivan hyvin käyttää lämpimiä oliivinvihreitä ja pronsseja kuin kylmää violettiakin, molemmat ainakin omasta mielestäni toimii.
« Viimeksi muokattu: 16.12.09 - klo:16:45 kirjoittanut HeidiB »

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #237 : 16.12.09 - klo:16:53 »
Diorfriikeille pohdiskeltavaa, itse olen aivan sekaisin näiden sävyjen kanssa jo. :D

Dior julkaisi perinteisen joulunelikkonsa mutta ilmeisesti sitä ei Suomeen tullut ollenkaan, mietin vain tässä että nelikon sävyt näyttävät aivan Iridescent Leatherin sävyiltä, vain vaaelampi ruskea puuttuu...

Olen selannut paljon eri kuvia ja Karlasugarilla on hyvät swatchit, mielestäni näyttävät melkein samoilta. IL:n kuvassa ei vain aurinko paista niin lujaa kuin nelikon kuvassa mutta luonnonvalossa ovat molemmat ja samalla iholla. Nelikkoa näyttäisi olevan paksummalti ja e-bayn sekä blogien tuotekuvien mukaan näyttäisivät suht samoilta.

Joulun nelikko:
http://3.bp.blogspot.com/__8kI11wxo2I/SvBJ4Ih0X8I/AAAAAAAACp0/aqCDItnz70Y/s1600-h/Dior+Holiday+2009+Smoky+Crystal+quint+and+eyeshadow+quad+%28Medium%29.jpg

IL:
http://1.bp.blogspot.com/__8kI11wxo2I/SNeFApshxAI/AAAAAAAAAmU/gZHQE7OkPWA/s1600-h/Chanel+Beige+and+Dior+IrL+%28Medium%29.jpg

Mitä mieltä olette, ovatkohan mahdollisesti samoja?  :)
« Viimeksi muokattu: 16.12.09 - klo:17:03 kirjoittanut Kameleontti »
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #238 : 16.12.09 - klo:17:12 »
^Ainakin noiden kuvin perusteella näyttä todella samanlaiselta, ellei ihan identtinen ole niin hyvin, hyvin lähelle menee kuitenkin.

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #239 : 16.12.09 - klo:20:08 »
^^ Kyllä mun silmiin näyttää todella samanlaisilta. Tuo joulunelikko olisi ihana saada jostain, IL kun jäi hankkimatta... :(
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!