Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160765 kertaa)

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
Vs: Dior
« Vastaus #240 : 16.12.09 - klo:20:30 »
^
E-bayssa joulunelikkoa näkyy olevan, Gardenissakin oli mutta on jo loppu. Izzyssä näyttäisi vielä olevan nelikkoa ja hintakaan postareineen ei ole niin suurta riistoa kuin e-bayssa, postareineen hieman alle 59 dollaria. :)

http://www.izzysbeautyshoppe.com/dior_hoilday_eye_palette_09.html

Joulunelikko on siis matkalla tänne, odotan innolla että pääsee livenä katsomaan, värit vaikuttavat muidenkin kuvien mukaan hyvin samalta IL:n kanssa ja Diorihan kierrättää aina välillä sävyjä. IL on joskus minulla ollut mutta hätäpäissäni myin pois kun ei näyttänyt sopivan. ::)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 17.12.09 - klo:09:29 »
No niin, nyt mä aloin himoita tuota nelikkoa...  ;)

Joskus kun listattiin luottoviisikkoja, joilla saa takuuvarmasti kivan meikin, niin vastasin Earth Reflection. Nyt sen rinnalle ja ehkä jopa ohikin on kirinyt Designerviisikko Amber Desing. Tuolla saa mattameikinkin aikaan ja värit ovat mulla tosi sopivat. Mä tykkään siitä, että sitä hohtavuuden määrää voi itse säädellä. Usein en mattameikkiä tee, koska käytän useimmiten miinuslaseja, jolloin hohtavuus on vain hyväksi.

Jotenkin ihastuin tuohon Designerkonseptiin ja tulossa on Smoky Design. Se olen livenä nähnyt ja jäi mieleen kummittelemaan, samoin kuin se Nude-paletti, mutta onkohan se liian nude mulle... Onko kukaan nähnyt livenä sitä vihreää designerpalettia, onko millainen? Mulla ei ole Diorilta mitään vihreää, joten tuo kiinnostaisi kovasti.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #242 : 18.12.09 - klo:13:00 »
Onko kukaan nähnyt livenä sitä vihreää designerpalettia, onko millainen? Mulla ei ole Diorilta mitään vihreää, joten tuo kiinnostaisi kovasti.

Minulta löytyy tuo, mutta oli vähän pettymys... Sain sen juuri Thaimaan tuliaisena ja odotin siltä paljon, mutta jotenkin meikki jäi todella vaisuksi. Base oli ihan turha, shine näyttää herkulta pakkauksessa, mutta luomella ihan vaan tavallinen helmiäisvaalea, lähes valkoinen ja läpikuultava. Rajaus oli kiva ja vihreät luomiväritkin ihan kivoja, mutta meikistä tuli yksinään todella vihreä, siis sellainen kova vahva vihreä. Ei toiminut yksinään minulla, piti yhdistää vähän kultaa ja ruskeaa, jotta toimisi. Ihan kiva, mutta noh... vähän plääh.  :P
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 18.12.09 - klo:13:16 »
^ Sulla ei tainnut olla tuosta blogissakaan kuvaa ja juttua? Oiskohan mitään mahdollisuutta saada esim. meikkikuvaa tai swatchia? Mä jäi tuo vielä vähän kaivelemaan, mutta jos siitä parikin sävyä on huonoja, niin sehän on melkein puolet viidestä...  ;) Tai onko sulla Stationery jotain muuta suositusta vihreää himoavalle viisikoista?
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Hentoinen

• Hiushörhö
« Vastaus #244 : 19.12.09 - klo:11:05 »
Mä hommasin juuri ebaysta Smoky Jazz-kausipaletin ja loppuhintaa tuli postikuluineen 74,15€. Musta tuo on vielä kohtuullisen hyvä kauppa avaamattomasta paletista, kun tyhmyyksissäni mietin sen ostoa kotiimaassa liian kauan. Sainpahan sen nyt kuitenkin sitten. Ja Diorin laadun tietäen se kestää käytössä seuraavat kymmenen vuotta kevyesti.
1b M ii. Chagrin Valley & Organic Soap!!! Iloinen polkkatukkalainen. :)

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #245 : 20.12.09 - klo:19:03 »
^
E-bayssa joulunelikkoa näkyy olevan, Gardenissakin oli mutta on jo loppu. Izzyssä näyttäisi vielä olevan nelikkoa ja hintakaan postareineen ei ole niin suurta riistoa kuin e-bayssa, postareineen hieman alle 59 dollaria. :)

http://www.izzysbeautyshoppe.com/dior_hoilday_eye_palette_09.html

Noniin, nyt on Izzystäkin sitten ainakin väliaikaisesti loppu. Meni sitten sekin ohi kun aloin pelleilemään eBayn huutojen kanssa, jossa oletetusti hinta pompsahti turhan korkeaksi.   :'(

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #246 : 21.12.09 - klo:10:24 »
^Oli loppu jo pari päivää sitten. Laitoin keskiviikkona tilaukseen ja olin saanut viikonloppuna refund-mailin paypalilta. Byääh. Ei niitä sitten kai lisää ole tulossa jos heti rahat palauttivat.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #247 : 21.12.09 - klo:14:20 »
^ Sulla ei tainnut olla tuosta blogissakaan kuvaa ja juttua? Oiskohan mitään mahdollisuutta saada esim. meikkikuvaa tai swatchia? Mä jäi tuo vielä vähän kaivelemaan, mutta jos siitä parikin sävyä on huonoja, niin sehän on melkein puolet viidestä...  ;) Tai onko sulla Stationery jotain muuta suositusta vihreää himoavalle viisikoista?

Esittelyä tulossa lähiaikoina blogin puolella. :)
Olen itse kovasti odottanut, että Dior julkaisisi sen täydellisen vihreän paletin. Vihreän sävyt ovat tällä hetkellä viisikoissa harvassa, mutta eniten olen itse tykännyt Tropical Lightsista sen monipuolisuuden ja laadun vuoksi. Saa kevyttä ja hentoa meikkiä, mutta myös hieman voimakkaampaa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 22.12.09 - klo:11:40 »
Tai onko sulla Stationery jotain muuta suositusta vihreää himoavalle viisikoista?

En ole Stationery ja tämä ei ole Dior viisikko, mutta voin kuitenkin omasta puolestani suositella vihreää palettia haluavalle YSL:n viisikkoa nro 6. Ei ehkä ihan Dior laatua, mutta ei missään nimessä huono. Blogissa on kuvia ja juttua :)  http://www.polishaholic.com/2009/09/green-makeup.html

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 22.12.09 - klo:20:04 »
Gardenissa on myös joku ruskea joulunelikko. En tosin tiedä onko se sama mistä täällä on puhuttu, mutta kannattaa ainakin tsekata.

http://beauty.dior.com/diorcom/dior/eshop_uk4/en/base.html#/en/woman/makeup/women-makeup-eyes/woman-makeup-eyes-eyeshadows/untitled-89.html

Edit. Aijaa, no höh :/
« Viimeksi muokattu: 23.12.09 - klo:07:23 kirjoittanut Minsku »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 23.12.09 - klo:01:12 »
^Sitä ei voi lisätä koriin.

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #251 : 24.12.09 - klo:11:11 »
Kuka tietää mikä viisikko on kyseessä tammikuun Ellen sivulla 98 jutussa "Kate Mossin kauneusvinkit"? Paletissa on hopeinen, hopenaharmaa, musta, glitterinen musta ja valkoinen.
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #252 : 25.12.09 - klo:11:59 »
^
Eikös kyseessä ollut Designer viisikko Smoky Designer? :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #253 : 25.12.09 - klo:14:28 »
Onko Sunset cafe lämpimämpi kokonaisuus kuin Elegante?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #254 : 27.12.09 - klo:15:09 »
Onko Sunset cafe lämpimämpi kokonaisuus kuin Elegante?

No ainakin selkeästi kultaisempi, Elegante on beigempi.