Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160164 kertaa)

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
Vs: Dior
« Vastaus #285 : 14.01.10 - klo:12:40 »
^ Sama täällä. Mun mielestä nuo todella tumma sinilila, kylmä tumma ruskea ja hento vaaleanpunainen on todella hyviä lisiä sävyvalikoimaan. Diorilta kun on lähiaikoina tullut vaaleanpunaisia vain Iridescent-laatuna. Kiva saada yksi mattainenkin. Ja tuo kylmä tumma ruskea korvaa hyvin ja mielestäni varmaan vielä paremmin Earth Reflectionin tumman ruskean, josta en crease-sävynä pitänyt kun oli hohtava.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 14.01.10 - klo:20:56 »
Onko Gardenin pk:t oikeesti £9.50? Coquette ja Pearl Glow ois siellä £39.00, mutta jos tuohon tulee kymmenen puntaa lisää niin ei oikein parin säästetyn euron takia tilaaminen oikein innosta.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #287 : 14.01.10 - klo:21:32 »
^
Jep ja kasvaa ostomäärän painon mukaan. :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #288 : 14.01.10 - klo:23:12 »
^ Jahas, pistetääs kimppatilaus Gardeniin taas kehiin.  :D Minä voin taas hoitaa tilauksen tekemisen. :)

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 15.01.10 - klo:19:30 »
Kävin tänään Skanssissa ja siellä oli viisikkoja 30 euron hintaan. Taisivat olla Sunset cafe, Stylish Move ja joku tummasävyinen, jossa oli musta vasemmassa yläkulmassa.

Teki niin kovasti mieli ostaa Sunset cafe, mutta ei vaan ole varaa nyt :( Pitää toivoa että siellä olisi loppukuusta vielä yksi jäljellä.

//Edit: Unohtui mainita, että olivat Kicksissä myynnissä. Sieltä olisi löytynyt kyllä vaikka mitä aarteita puoleen hintaan.

Kävin hakemassa Stylish moven kotiin!  :) Sinne jäi vielä yksi Stylish move ja useampi Sunset cafe ja Night dust.

Aluksi tämä Stylish move tuntui tekevän silmäni itkuisen näköiseksi, mutta luulen saavani tämän toimimaan. Ihana levittyvyys ja laatu!
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #290 : 24.01.10 - klo:08:42 »
Tilasin Gardenista kevätlookin Poudrier Dentelle Pink Lace -hohdepuuterin ja Dentelle-poskipunan jo ennen kuin olin koko lookkia livenä päässyt näkemään (netistä nähtyjen swatchien perusteella) ja molemmat on olleet nyt muutaman kerran käytössä. Poskipunassa tykkään erityisesti kevyesti hohtavasta persikasta, ja molempia sävyjä yhdistämällä tulos on kiva persikkapinkki. Hohdepuuteri on pakattu painavahkoon metallirasiaan ja pitsikuviointi on päältä melko voimakkaasti hohtavaa, mutta kun raaskii muutaman kerran sipaista enintä hohtoa pois niin alta paljastuu hienojakoisempaa shimmeriä. Mitään syvempää analyysiä en osaa noista antaa, mutta erityisesti hohdepuuteri on sen verran ihana että oli pakko laittaa tilaukseen myös se persikkasävyinen. :D

Viisikot täytyy mennä katsastamaan livenä, mutta enemmän mua kiinnosti tässä lookissa nuo hohdetuotteet. Skinflash Primeria saa myös jo Gardenista, onkohan tulossa Suomeen ja milloin?
1c F ii

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 24.01.10 - klo:10:00 »
Skinflash Primeria saa myös jo Gardenista, onkohan tulossa Suomeen ja milloin?

Kickseissä ainakin on jo.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #292 : 24.01.10 - klo:10:04 »
^ Joo eli tuliko tuo primerkin kevätlookin mukana myyntiin? Suomen hinta kiinnostaa lähinnä  että voisi verrata, kun Gardenissa tuo on £28.
1c F ii

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 24.01.10 - klo:10:20 »
^ Kyllä siinä lookkitelineessä on paikka Skinflash Primerille. En ole edes tullut ajatelleeksi kuuluuko se lookkin vai ei.... Mutta siinä nököttää. :) Hintaa en valitettavasti muista.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #294 : 24.01.10 - klo:12:29 »
Oletko, Kaisa, enemmänkin nähnyt swatcheja tuosta Pink Lace hohdepuuterista kuin Karlan swatchin? Mä olen yrittänyt etsiä googlen avulla ties kuinka kauan enkä ole swatchia löytänyt muuta kuin Karlalta. Olisi kiva myös tietää, miten tuo hohdepuuteri eroaa tuloksellaan esim. kukkapuuterista.. Eikös sulla ollut sekin ainakin joskus?

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 24.01.10 - klo:13:35 »
Onko kevätkokoelma saapunut jo Suomeen? Entä oliko niistä uusista iridescent-viisikoista haisua? Hirvee hinku päästä hiplaamaan noita (ei sillä, että mä mitään täysillä täkäläisillä hinnoilla ostaisin).
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #296 : 24.01.10 - klo:14:03 »
^ Eihän ne uudet iridescentejä ole.. Tai siis näin ainakin luulin, jos siis tarkoitat esim. sitä Mystic Smokysia.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 24.01.10 - klo:14:19 »
Njoo, parempi tietty jos ovat vähän intensiivisempiä, mutta noita kolmea uutukaista tarkoitin. Mystic Smokya eniten himottelen.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #298 : 24.01.10 - klo:15:37 »
Meitin Sokokselle oli lookki ilmestynyt, vaikka myyjä sanoi keskiviikkona ettei se tule kuin korkeintaan helmikuun alussa, nooh, kerkesin sitten Pearl Glown Gardenista tilata, säästyipä sekin kymppi.
Conquette ei oikeastaan napannut yhtään, ei mikään muukaan tuote, mutta PG on kyllä ihastuttava, tulispa jo alkuviikosta =).
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #299 : 24.01.10 - klo:18:30 »
Oletko, Kaisa, enemmänkin nähnyt swatcheja tuosta Pink Lace hohdepuuterista kuin Karlan swatchin? Mä olen yrittänyt etsiä googlen avulla ties kuinka kauan enkä ole swatchia löytänyt muuta kuin Karlalta. Olisi kiva myös tietää, miten tuo hohdepuuteri eroaa tuloksellaan esim. kukkapuuterista.. Eikös sulla ollut sekin ainakin joskus?

En ole löytänyt minäkään muita hyviä swatcheja kuin täällä jo linkitetyt, Rose Vintage Dentelle -poskipunaan ihastuin juuri tuon Karlan swatchin perusteella ja Pink Lace -hohdepuuteriin ihan vaan kuvien perusteella. ;) Flower Blossomista tuo eroaa ainakin mun käytössä siinä että tuosta keskiosasta voi ottaa isolla siveltimellä vaikka koko kasvoille, kun taas kukkapuuterista olen käyttänyt pienemmällä siveltimellä eri sävyjä korostuksiin. Mulla oli kukkapuuterista varakappalekin, mutta myin sen pois, ja nyt huomasin että käytössä olleen kappaleen rasia alkaa murtua saranoista. :-\ Toivottavasti Dentellet kestää paremmin käytössä jos kukkapuuteri hajoaa, se on kyllä sellainen tuote jonka olisi toivonut kestävän ikuisesti.

Stockalle oli saatu nyt kevätlook kunnolla esille niin pääsin itse tarkistamaan Skinflash Primerin hinnan (50,80 e). Poudrier Dentellet on Suomen hinnoilla 69,50 e ja viisikot 66,40 e.
« Viimeksi muokattu: 24.01.10 - klo:18:33 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii