Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160658 kertaa)

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
Vs: Dior
« Vastaus #30 : 28.08.09 - klo:11:35 »
Night Butterfly-viisikko on ilmestynyt myyntiin cosme-de.comiin, hintaa 36e :o  ;D

Hihhei! Kiitoksia vinkkauksesta, enpä olisi älynnyt itse katsoa. :) Ihan hyvään hintaanhan tuo tuolta lähti, vähän alle 36€. Oon tässä ollut koko ajan kahden vaiheilla ostanko vai en mutta nyt tuohon hintaan oli ihan pakko ostaa.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #31 : 28.08.09 - klo:14:03 »
Oooon on Petal Shinesta miniversio, täällä yksi onnellinen omistaja! (Paitsi että hohtavana iridescent -palettina sillä ei ole mulle juurikaan käyttöä...) Muistaakseni ostin eBaysta (Briteistä), tälläkin hetkellä näyttää olevan minipaletteja kaupan: http://cgi.ebay.co.uk/Dior-5-Color-Eyeshadow-Palette-809-PETAL-SHINE-mini_W0QQitemZ110420320662QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item19b5906196&_trksid=p3286.m63.l1177

Niin saapui pikkuruinen Petal Shine postissa Singaporesta, ilman samettisuojusta, mutta muuten hyvävointisena. On se söpö. Sitä sopii kyllä miettiä, onko tarpeen omistaa samasta paletista sekä miniversio että tavallinen. Minulle riittäisi melkein kaikista paleteista hyvin pelkkä miniversiokin, mutta ehkä juuri Petal Shine on poikkeus, koska normaalikokoinen alkaa olla kuopalla jopa tummimman sävyn kohdalta.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #32 : 28.08.09 - klo:20:56 »
^Onko niissä minipaleteissa muutenkaan samettipussukkaa mukana? Mulla on yksi  ja siinä ei muistaakseni ollut.
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 29.08.09 - klo:13:56 »
^ Hmm. Minulla on vähemmän samettipusseja kuin minirasioita, mutta kuitenkin on. Jonkin mukana ne ovat tulleet, mutta ei harmainta muistikuvaa, minkä ja milloin.

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 29.08.09 - klo:14:08 »
Miniviisikkojen mukana ei tule samettipussukkaa, ellet sitten tarkoita sitä isoa mikä on tullut niiden maskaroiden ja miniviisikoiden yhteydessä, kun on ostanut joulun lahjapaketteja.

Solonappien mukana on sellainen söpö pieni samettipussukka.
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 29.08.09 - klo:14:16 »
Kai minä sitten vain olen käyttänyt jotain solonappien pussukoita miniviisikoille. En itse asiassa edes muistanut, että mulla on Diorin solonappeja. Tästä päätellen voisi myydä pois.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #36 : 30.08.09 - klo:13:54 »
Osaiskos joku verrata Silver Goddessin vaaleampaa harmaata/silvery taupea Moonlightin silvery taupeen? Miten ne eroaa toisistaan? Vielä kivempi olisi jos joku voisi laittaa noista swatchia vierekkäin. Kiitos. :)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 05.09.09 - klo:00:48 »
Mulle muuten Diorin immeinen sanoi että Night Butterfly jäisi valikoimaan, tiedä taas sitten mikä on totuus... ::)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 05.09.09 - klo:01:18 »
Mä en tiedä ostaisinko Night Butterflyn vai en. Sillä on ihana nimi, olen nähnyt siitä unta, kuvan perusteella kiinnostuin jo jonkun verran ja livenä nähtyäni se oli tosi ihana, mutta.. En tiedä, on outoa etten ole sitä jo haalinut käsiini vaikka olisi ollut mahdollisuus ja vieläkin emmin. Ehkä epäilen sen sopivuutta, mutta toisaalta sen nyt pitäisi olla melko täydellinen vihreille silmille. Eikä mulla ole violetteja kauheasti vaikka muistin niitä olevan, ei juuri ollenkaan itseasiassa, joten sikäli sille olisi jopa tarvetta. En osaa päättää.

Night Dustista tein sentään päätöksen että pistän eteenpäin, turhaan se mulla tuolla lojuu kun en koskaan sitä käytä eikä se edes sovi mulle. Mä annoin sille vielä mahdollisuuden mutta koska se ei edistänyt asiaa niin saapi lähteä. Flower Blossom on jäänyt myös vähemmälle käytölle, mutta siinä on sentään pari sävyä mitä käytän tietyissä meikeissä. Beige Massai on myös jäänyt pyörimään silmämeikkilaatikkoon, mutta se tumma ruskea on siinä aika täydellinen mutta sen varmaan löytäisi muualtakin eikä koko palettia tarvisi pitää. Se nyt on sikäli tosi kiva paletti muuten, mutta suosin yleensä värikkäämpiä meikkejä.

edit: Niinkin hyvä tekosyy että mulla oli tylsää, nyt on sit Night Butterfly tulossa, tein juuri tuossa äsken cosme-de.comiin tilauksen. Ei se nyt niin kauhean kallis ole kun ei suomihinnalla osta, ja sen saa kuitenkin varmasti eteenpäin jos en tykkää. Tiedän että tykkään, en vaan ois opiskelijabudjetilla raaskinut. Meni jo, joten turha surkutella! Toivottavasti tulee nopeasti, en tiedä yhtään tuon puljun toimitusajoista.
« Viimeksi muokattu: 05.09.09 - klo:01:48 kirjoittanut Auringonkukka »
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #39 : 05.09.09 - klo:20:17 »
Toivottavasti tulee nopeasti, en tiedä yhtään tuon puljun toimitusajoista.

Itse tilasin tuolta lauantai-iltana ja sähköpostiini tuli mailia, että arvioitu saapumispäivä olisi ollut 2-3vk kuluttua. Niin vaan paletti tupsahti neljäntenä arkipäivänä tilauksesta luokseni, eli nopeaa toimintaa ehdottomasti. :)

Minua kiusaa mielettömästi se Jazzclubin tähtuotteen clutchi sävyssä 002. 001 löytyy jo kotoa ja 002 olisi aivan ihana kaveri sille.  ::)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Riia

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 05.09.09 - klo:20:24 »
^Mulla kesti vajaan viikon tilauksesta siihen, että postilaatikossa odotti lappu, että saa hakea tullista. Kysessä siis just toi night butterfly. Kiva vaan, että tän tuppulan tulli on auki ainoastaan keskiviikkona ja perjantaina. Eilen hain postin puoli viiden jälkeen kun tulin kotiin, ja lapussa luki, että tulli on auki 16.15 saakka! Vähänkö meinasin kilahtaa >:(! No, nyt sitten odotellaan keskiviikkoa...
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #41 : 05.09.09 - klo:21:00 »
^^Nyääh, mua jäi kovasti himottamaan nuo molemmat Diorin Jazzclub-paletit. Tänään hiplailin niitä Stockalla, ja lilassa versiossa olisi juuri kaikki minun lempisävyni koottuna samaan palettiin. Luomivärien laatu tuntui molemmissa paleteissa olevan enemmän omaan mieleeni kuin esim. Diorin viisikoissa. Näissä sävyissä oli paljon pigmenttiä, sopivasti shimmeriä ja tuntuivat tosi helposti häivytettäviltä. Koetin etsiä noita nettikaupoista, mutta en löytänyt mistään käypää tarjousta. Stockalla paletin hinta on 69 €, josta alesetelillä saa kympin hinnasta pois. Tuo cosme-de.com kun olisi muutaman dollarin halvempi, jäisi paletin hinta alle tullirajan. ALVin kanssa hinta on sama kuin Stockalta alesetelillä, ja Stockalla on lyhyemmät jonot, parempi palvelu ja pidemmät aukioloajat kuin tullilla.  ;)

Olisi tosi kiva kuulla kokemuksia Jazzclub-paleteista - ja tietty ostopaikkavinkkejä.  :)
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 05.09.09 - klo:21:10 »
Millä alesetelillä? Oonko missanut jotakin?

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #43 : 05.09.09 - klo:21:14 »
^Jokaisesta Stockan ruokapuolelle kalenterikuukauden aikana upotetusta 200 eurosta tulee seuraavan kuun loppupuolella aleseteli, jolla saa 10 euron alennuksen vähintään 50 euron arvoisesta normaalihintaisten tuotteiden kertaostoksesta. Sitä kautta noita tulee mulle joka kuukausi kaksi tai kolme kappaletta.  :)
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #44 : 05.09.09 - klo:23:22 »
tiiti2: Tilasin itse paletin tuolta cosme-de.comista ja jännitin tulliin jäämistä (hintaa tuli se 47 euroa). Olivat merkanneet pakettiin päälle sisällön arvoksi 30 dollaria ystävällisesti ja muutenkin laskin, että vaikka joutuisin huonolla tuurilla maksamaan sen parikymmentä senttiä yli 10 euroa veroa, jäisi silti halvemmaksi kuin mistään Suomesta hankittuna.

En tiedä kuinka virkaintoisia ovat tullissa, mutta tuo 30 sentin ylitys ei varmaan usein narauta alveja maksettaviksi. Toki paketti voi tietysti jäädä tulliin koska tahansa ja oli se minkä arvoine tahansa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.