Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160631 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Dior
« Vastaus #300 : 24.01.10 - klo:19:18 »
Sokoksen viisikot ovat 65,50 e. Onkohan ne tulevat kolme muutakin isommissa hinnoissa? Sitä varmaan ensi vuonna rikotaan jo seitsemänkympin raja.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #301 : 24.01.10 - klo:19:52 »
Perusviisikot oli Stockmanilla muistaakseni 65,50 ja uudet kevätlookin viisikot hiukan kalliimmat eli kait ne uudella koostumuksella olevat viisikotkin sitten ovat varmaan perusjuttuja kalliimpaa tavaraa... Että ne kehtaa hinata noita hintoja koko ajan ylöspäin! Tuntuu että suunnilleen joka kerta, kun käyn Diorin ständillä, niin hinnat on noussut  :(

Mulla ei livenä iskenyt kevätlookin luomiväripaletit yhtään. Varsinkin Coquette oli tylsän näköinen, asiaa ei auttanut se, että se oli jotenkin huonosti valaistu, jäi vähän varjoon siinä telineessä. Eikä tee mieli maksaa extraa jostain hemmetin pitsikuviosta, joka kuitenkin kuluu pois.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #302 : 25.01.10 - klo:01:15 »
Että ne kehtaa hinata noita hintoja koko ajan ylöspäin! Tuntuu että suunnilleen joka kerta, kun käyn Diorin ständillä, niin hinnat on noussut  :(

Joka tammikuu tapahtuu lähes kaikilla sarjoilla aina hintojentarkistus ja valitettavan usein se on ylöspäin. Usein vaan parikymmentä senttiä tai pari euroa, mutta välillä todella reilustikin. Mutta juu, alkavat kyllä viisikot olla melko arvokkaita meillä.

Hämääkö muita, että lookin viisikot ovat samanlaisissa pakkauksissa kuin Designerit? Häiritsee silmääni todella paljon, sillä mielsin tuon pakkausta reunustavan hopeisen raidan vain Designereille ominaiseksi.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #303 : 25.01.10 - klo:09:47 »
^ Dentelle-poskipunan rasiassa on myös tuo hopeareunus.
1c F ii

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 25.01.10 - klo:10:58 »
Ohhon, kylläpäs Suomen viisikkohinnat on huimissa luvuissa jo  :o En siis valita enää siitä että täällä nousi hinta 45 euroon.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #305 : 25.01.10 - klo:11:04 »
^ Espanjassa oli pari vuotta sitten viisikot n. 39€/kpl kaupungin hienoimmassa tavaratalossa. En kyllä suostu Suomen täyttä hintaa maksamaan, tilaan mieluummin omani netistä.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #306 : 25.01.10 - klo:12:40 »
Muakin ärsyttää ihan suunnattomasti tuo, että Suomessa hinnat nousee aivan tolkutonta vauhtia. Luulenpa ettei muissa maissa esim. juuri Diorin hinnat nouse tätä vauhtia. Ihan älytöntä että "kalliissa" maissa kuten Ranskassa ja Englannissa nuo on ihan tajuttoman paljon halvempia.  Mistä tuo hinnankorotus johtuu? Onko täällä niin pienet markkinat vai mitä?

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 25.01.10 - klo:13:50 »
Mäkin kävin Sokoksella katsastamassa kevätlookin ja ei se Coquette oikein vakuuttanut. Kuvissa näytti paljon paremmalta. Keskimmäinen sävy oli kaiken lisäksi aikamoinen hilepommi  ::) Pearl Glow näytti kivalta, mutta taidan nyt vielä hetken miettiä sen hankintaa.

Persikkainen hohtopuuteri oli ihana ja se saattaa jossain vaiheessa tulla hankituksi. Eipä pinkissäkään mitään vikaa ollut, mutta jo omistamani Flower Blossom ajaa varmaan saman asian.

Nuo Suomen hinnat alkavat tosiaan olla jo aika järkyttävät, varsinkin jos uskaltautuu vielä muuntamaan hinnan markoiksi. Ei olisi aikanaan tullut mieleenkään maksaa tuollaista summaa mistään kosmetiikkatuotteesta.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #308 : 25.01.10 - klo:21:12 »
Tietääkö joku onko se kokoelman mukana tullut Addict-huulipuna Pink Embroidery 663 one shot vai jääkö se valikoimaan? Eräs myyjä näytti tänään kosmisosastolla jotain vihkosta, jossa minkään noiden kokoelman mukana tulleiden huulipunien vieressä ei ollut "OS" eli että mikään niistä ei olisi one shot. Pitääkö paikkansa?

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 25.01.10 - klo:21:35 »
Kävin pikavisiitillä Sokoksella hypistelemässä kevään viisikoita ja Coquette kotiutuu kyllä tänne heti kun sen jostain sopuhintaan bongaan. Mun iholla kokonaisuus oli levollisen neutraali liila, samaa sävymaailmaa kuin MACin Shale ja Illegal Cargo, jotka salakavalalla tavalla korostaa vihreitä silmiä ja sopii mun kellertävänkalvakalle iholle kuin nakutettu. Pearl Glow taas on sen verran jäätävänviileä tapaus, että varmasti tekis musta zombin. Hyvä, ettei sentään tarvi molempia ostaa.  ;D
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 26.01.10 - klo:11:12 »
Olikos se Pearl Glow one shot...?

Kävin eilen katsomassa viisikot Sokoksella ja muiden tavoin järkytyin hinnasta!  :o Ihan sairasta...  PG oli kyllä tosi nami, Coquette ei napannut yhtään. Harmi että nyt on niin paljon ihania uutuuksia tulossa, tulis vaan niitä mattaruskeita ja muita tylsiä neutraaleja niin ei menis rahaa.  ;D

Sitten ärsytyksen aihe, eli Diorshow. Mulla hajos jo toinen putkilo putkeen!! :# Se suuosa, mikä ikinä onkaan, katkesi ja nyt sitä massaa tulee ihan holtittomasti. Eihän tolla voi nyt tehdä muuta kun heittää roskiin. Ärsyttäääääääää koska aa) toi on ihan paras ripsari, ja bee) ei kuitenkaan ihan ilmainen (toisaalta markettiripsaritkin maksaa nykyään jo 17€...). Feel Uniquesta taitaa saada uuden halvimmalla...?

Kolmas ärsytys on punnan kurssi, mur, menisi takaisin lähemmäs ykköstä!  :#  ;D

Edit. Ai niin. Muistaako kukaan, koska ne Stokkan kosmisalepäivät on nyt keväällä? Tai siis mihin aikaan oli esim. viime vuonna. Mietin et jos PG on saatava, niin malttaako odottaa -20% -lappusta vai pitääkö turvautua ulkomaan toimittajiin. Ei olis kivaa sekään, että ostais sen tänään ja huomenna tulis alelappu postiluukusta... Mutta oliko ne kumminkin vasta maaliskuussa ne alekarkelot?  ???
« Viimeksi muokattu: 26.01.10 - klo:11:25 kirjoittanut Missy »
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 26.01.10 - klo:11:44 »
^ Kannattais varmaan harkita että menis valittamaan tuosta Diorshowsta kauppaan, aivan varmasti jotenkin asiaan otetaan kantaa jos on jo toinen joka hajoaa. Vaikka ei kuittiakaan olis. Tai ota yhteyttä suoraan maahantuojaan.

Mua taas ei PG kiinnostanut yhtään liiallisen hohdon takia, sen sijaan Coquette on jo matkalla Gardenista ja samoin ihanainen Peach lace <3

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #312 : 26.01.10 - klo:11:59 »
Mua taas ei PG kiinnostanut yhtään liiallisen hohdon takia, sen sijaan Coquette on jo matkalla Gardenista ja samoin ihanainen Peach lace <3

Täh, miten minä en onnistunut tänään  löytämään Gardenista noita kevätlookin juttuja? edit. Ei kun nyt löysin minäkin kun latasi sivut loppuun! Kommentteja sitten Peach Lacesta kun saat käyttöön? Mua kiinnostaisi kans jompi kumpi noista hohdepuutereista mutta en tiedä kumpi väri mulle sopisi, persikkaistahan mulle taidettiin jossain vaiheessa vinkata kun tajusin muuttuneeni lämpimämmäksi enkä ole enää niiin viileä ja vaalea.

Se Dentelle-poskipunakin kuulosti aika kivalta, ilmeisesti siinäkin toinen puoli on hohtava? Swatcheja ei oo näkynyt noista hohdepuutereista missään...
« Viimeksi muokattu: 26.01.10 - klo:12:04 kirjoittanut Amy »

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 26.01.10 - klo:12:41 »
Juu en minäkään löytänyt niitä ilman apua, eivät nimittäin ole muiden joukossa. Viisikot on omina otsikoinaan kun klikkaa sieltä eyeshadows-kohdasta next page. Hohdepuuterit on face-otsikon alta myös next page.
Peach lace oli kaupassa testailtuna niin upea hohdoltaan että sitä ei vaan voi jättää hankkimatta :D Vaaleanpunainen oli ihan nätti myös mutta ei yhtä erikoinen mun mielestä.

Poskipunassa on juu toinen puoli hohtava, minusta se mattaisempi sävy siinä oli jotenkin tylsä peruspinkki mutta yhdessä niistä tulee ihan nätti sävy.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #314 : 26.01.10 - klo:12:59 »
Missy: Helmikuun etuvihkon mukana on Stockmannilta ainakin aiempina vuosina tullut kanta-asiakkaille 10 euron alennussetelit yli 50 euron ostoksista, ja sitten on ollut Kaunis Kevät -tapahtuma, mutta en muista varmaksi oliko sekin jo helmikuussa.

Mä odottelen kans noita alennusseteleitä, tosin olen vieläkin kahden vaiheilla kumman viisikoista hankin vai ostanko kumpaakaan. Livenä molemmat näytti kyllä paljon houkuttelevammilta kuin kuvissa, ja täällä Stockalla noiden hinta oli se 66,40 e. Hohdepuuterien hinnaksi oli telineessä merkitty 65e eli muutaman euron vähemmän kuin se 69,50 e mitä lehdissä on ollut. Dentelle-poskipunan hinta oli 49,60 e.

Edit. Maaliskuun puolella vasta oli viime vuonna tuo Stockan Kaunis Kevät, jolloin tulee se -20% etuseteli, mutta toivottavasti ensi viikolla tulisi taas nuo 10 euron kanta-asiakasrahat.
« Viimeksi muokattu: 26.01.10 - klo:17:30 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii