Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 159933 kertaa)

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #315 : 26.01.10 - klo:13:52 »

Ei tule tähän kotiin kumpaakaan viisikkoa. Coquette oli jotenkin pliisun oloinen ja keskisävyn koostumus vaikutti aika hirvittävältä. Pearl Glow innosti hetken aikaa, mutta se on kuitenkin vähän turhan kylmä kokonaisuus mulle, vaikka sävyt on tosi kauniit ja violetit sain jo Purple Crystalista.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #316 : 26.01.10 - klo:21:37 »
Uuh, uuh, uuh! Ainakin Kickseihin saapuivat tänään ne neljä vakiovalikoimaan jäävää viisikkoa (Extase Pinks ja Mystic Smokys uusina)!

Olivat laadultaan yllättävän shimmerisiä ollakseen nyt sitten sitä "normaalia laatua". Eivät yhtä shimmerisiä toki kuin iridescentit, mutta todella shimmerisiä kyllä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 26.01.10 - klo:21:51 »
^4? Mikä se neljäs uusista on? Miltäs muuten vaikuttivat, sävyt, pigmetit ym? Mystic smokys näytti ainakin kuvissa sellaiselta, joka mun kokoelmiin voisi sopia, mutta vähän epäilyttää vielä, että onko sittenkin liian viileä ja hohtava. Täytyy päästä kyllä pian katsastamaan, jos tännekin kohta alkaisi noita tulemaan.

Mitäs Stationery tykkäät kevätkokoelman viisikoista, jokos olet ehtinyt niitä testailemaan kunnolla?

Mulla on nekin vielä näkemättä livenä, mutta todennäköisesti pyydän Coquetten tuliaisiksi siipalta parin viikon päästä.
1b M ii

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #318 : 26.01.10 - klo:22:08 »
Uuh, uuh, uuh! Ainakin Kickseihin saapuivat tänään ne neljä vakiovalikoimaan jäävää viisikkoa (Extase Pinks ja Mystic Smokys uusina)!

Olivat laadultaan yllättävän shimmerisiä ollakseen nyt sitten sitä "normaalia laatua". Eivät yhtä shimmerisiä toki kuin iridescentit, mutta todella shimmerisiä kyllä.

Juu ja eräs kosmisosaston myyjä Porin Ratsulassa vilautti minulle kansiostaan, että sinne niiden pitäisi tulla nyt ensi perjantaina. :)

Ja edittiä.. Täällä lähti mopo tänään käsistä.. Nyt kun Gardenista ainakin sanottiin että tuo Addict-puna Pink Embroidery on LE, niin pitihän mun sitten sekin ostaa sieltä. Enhän mä voi olla varma tuleeko sitä mihinkään dollareissa myyviin nettikauppoihin. :/ Ärsyttää vaan se tuolla Gardenissa, kun noiden Addict Lipcolorien hinta ilmoitetaan että on £19, mutta sitten kaikki kokoelmien mukana tulleet punat onkin £21.50. Kalliiksi taas tuli.. Mukaan kun lähti siis myös Pink Lace-puuteri, Coquette-viisikko ja Boudoir Look -duo.
« Viimeksi muokattu: 26.01.10 - klo:22:13 kirjoittanut Deadly Nightshade »

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 26.01.10 - klo:22:13 »
^4? Mikä se neljäs uusista on?

Neljäs on Night dust :)

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 26.01.10 - klo:22:17 »
^Ahaa, toi mulla oli mennyt ohi, että Night dustikin uudistuu, kiitos tiedosta!

Laitathan sitten Aquatar kokemuksia, kun saat nuo uutuudet? Mulla on 1 Addict lipcolour ( Coral lame), ja se on kyllä koostumukseltaan ihan täydellinen mulle, on hyvin pigmenttiä, liukuu hyvin huulilla, tuntuu kosteuttavalta ja kestää. Jos vaan tulee hyviä sävyjä, niin taatusti ostan niitä lisääkin!
1b M ii

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #321 : 26.01.10 - klo:23:00 »
Voi miksi tuossa Extase Pinks-paletissa on taas harmaita? Eikö harmaita viisikkoja oo ollu jo ihan tarpeeksi? Olin aiempien kuvien perusteella katsonut, että nuo olis vihreitä, mutta ei.. Lompakon kannalta tietysti parempi, mutta oisin jo himoinnu uutta viisikkoa. Pearl glowhun ihastuin kaupassa, mutta hintaa on ihan liikaa ja ehkä hohtokin on turhan viileää.
Feel the burn.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #322 : 26.01.10 - klo:23:49 »
Ja Diorilta muuten vihjattiin, että syksyllä tapahtuu viisikoiden kanssa vielä jotain uutta mieletöntä.  :)

Mitäs Stationery tykkäät kevätkokoelman viisikoista, jokos olet ehtinyt niitä testailemaan kunnolla?

Pearl Glow on vienyt täysin sydämeni ja Coquette on aivan ihana nudemeikkeihin, jossa saa olla kuitenkin hieman enemmän väriä kuin mitä Incognitolla ja Elegantella saa aikaan. Coqueten hileinen keskisävy on pettymys, mutta muuten ovat aina ihania.  <3 <3
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 27.01.10 - klo:00:03 »
^Eikä, et kyllä kehu enää Pearl glowta :D. Ei vais, viittitkö vähän kuvailla kertoa siitä kokemuksia? Se näyttää kyllä kauniilta kuvissa ainakin.. Coquette kyllä vaikuttais enemmän mun lämpimiin väreihin ja nudehkoon meikkityyliin, mutta harmi, että siinä on huono ja hileinen keskiväri :-\
« Viimeksi muokattu: 27.01.10 - klo:00:13 kirjoittanut FairyTale »
1b M ii

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #324 : 27.01.10 - klo:00:26 »
Sävyt ovat siitä kivat, että ne menevät kaikki hyvin yhteen, mutta paletilla saa tehtyä totaalisen erilaisia meikkejä: vaalea ja hempeämpi, selkeästi violettinen, selkeästi vihertävä, tummempaa ja smokympaa... Todella monipuolinen paletti, siis. :)

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #325 : 29.01.10 - klo:17:52 »
Eihän tuota Extase Pinksiä ole vielä myynnissä nettikaupoissa? Olen kahlannut nyt läpi kaikki tietämäni verkkoputiikit ( O:)), muttei ole osunut silmiin.

(Krhh, tekisi ihan HIRVITTÄVÄSTI mieli, mutta Suomen hinnat eivät ainakaan vielä ole saaneet taipumaan...)
« Viimeksi muokattu: 29.01.10 - klo:17:54 kirjoittanut aessaenity »
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #326 : 29.01.10 - klo:19:32 »
Voi itku. Mun tekisi mieli ostaa sekä Mystic smokys, Extase pinks että Coquette. Tosin kahta ensimmäistä en ole päässyt vielä livenä hiplaamaan, mutta tänään testasin Coquetten ja Pearl glow'n. Pearl glow on tosi herkku paletissa, mutta pahus, kun se on iridescent. Kokeilin kädelle ja tosiaan hohtavat aivan liikaa mun makuun. Aina jaksan elätellä toiveita iridescenttien suhteen, vaikka tiedän, että ne hohtavat liikaa. :P

^ Mäkään en bongannut uutuuksia vielä nettikaupoista, kun nopeasti selasin niitä läpi. Vinkkejä saa kuitenkin huikata tännekin suuntaan, jos niitä näkyy. :)

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #327 : 29.01.10 - klo:21:28 »
Mun uuden paletin luvallinen ostoshimoni ei ole vieläkään johtanut mihinkään, vaikka kyselin täälläkin mielipiteitä ennen joulua.

Eilen tsekkasin Hgin Sokoksella uutuudet. Tykkäsin luullakseni tavallisten viisikoiden uudesta laadusta, tosi läpikuultavaa.  Ainakin Night Dust oli selkeästi enemmän mieleeni kuin ennen, kun hilemusta oli korvattu ihan toisentyyppisellä mustalla. Ei ollenkaan pahan tuntuinen myöskään uusi Stylish Move. Mystic Smokys -paletista en tykännyt ollenkaan. Kolme tummaa samassa paletissa on mun meikkaustottumuksillani liikaa enkä pitänyt vaaleidenkaan sävyistä erityisemmin. Extase Pinks oli huomattavasti hauskempi, keveitä karkkivärejä. Coquetten ylälaita ja vasen alakulma olivat minusta tosi kivoja ja harmonisia sävyjä, mutta oikean alakulman tumma harmaa on jotenkin tylsä ja likainen, ja keskimmäisestä vaaleanpunaisesta en saanut irti paljon muuta kuin kimallusta. Pearl Glow oli minusta ihana kokonaisuus, tarpeeksi jännä mutta silti toimivan näköinen. En ole kyllä ensinkään varma, sopiiko se minun väreihini, mutta tahtoisin kokeilla. :)
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 30.01.10 - klo:13:39 »
No nyt on täälläkin käyty uutuuksia ihmettelemässä. Mystic smokys oli nätti livenäkin, mutta sitäkin enemmän ihastutti Pearl Glow! PG tulee siis varmasti ostettua ja MS:ää vielä harkitsen.

Tyhjin käsin en kuitenkaan Sokokselta lähtenyt. Nimittäin syy, miksi sinne oikeastaan tänään meninkään, oli Diorskin Nude Natural Glow Sculpting Powder Makeup, jonka eilen bongasin Trendin takakannessa. Tuossa on siis yhdessä meikkipuuteri, korostus- ja varjostus/poskipunasävy, joita voi ihan sekaisinkin levittää kasvoihin tai joka sävyn erikseen.    
« Viimeksi muokattu: 30.01.10 - klo:19:45 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #329 : 30.01.10 - klo:15:07 »
^ Katsoitko montako/mitä sävyjä Diorskin Nude -puuterista oli myynnissä? Tuosta on ilmeisesti kuitenkin olemassa muutama eri tuumuusasteinen sävy eikä vain yhtä?
1c F ii