Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160647 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #330 : 30.01.10 - klo:16:18 »
^ Myynnissä taisi olla 4 sävyä: 020, 033, 040 ja neljättä en muista.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #331 : 30.01.10 - klo:18:11 »
KICKSissä näkyi jo uusi paletti 804, Extase Pinks... Niin tutun näköisiä sävyjä, että luulin alkuun kyseessä olevan jonkin vanhan joululookin paletin  ::)
Mystic Smoky näyttää jo vähän paremmalta, ei iänikuista lilaa ja pinkkiä vaan myös klassisia sävyjä.

ONko kukaan sortunut uuteen maskaraan? Harja ainakin näyttää erikoiselta..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #332 : 30.01.10 - klo:18:41 »
Mun käyttökokemukset löytyy Selektiiviset ripsivärit -ketjusta mutta tiivistettynä: hyvin toimii!
Hang out the chick habit

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #333 : 30.01.10 - klo:19:08 »
Kävin vähän tutkimassa viisikkoja. Pearl Glow'n vaaleimmat sävyt oli tosi ihania, mutta en ihan ihastunut niistä kahdesta tummemmasta hirveästi. Extase Pinksin pinkki, vaalea ja violetti olivat kivoja, harmaat eivät älyttömästi iskeneet mutta vähän kuitenkin. Mystic Smokys näytti luonnossa yllättävän kivalta mutta ei ehkä kuitenkaan ole ihan mun tyyppinen. Kaikissa, varsinkin PG:ssä, oli (ainakin suurimmassa osassa sävyistä) tosi ihana koostumus, tuntui melkein hoitavan ja pehmentävän ihoa. Ei kuitenkaan tullut mitään pakkomiellettä ostaa noista mitään enkä ainakaan noilla Suomen järkyttävillä hinnoilla.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #334 : 30.01.10 - klo:22:05 »
ONko kukaan sortunut uuteen maskaraan? Harja ainakin näyttää erikoiselta..

Minä en ole ihan täysin vielä lämmennyt. Tuntuu, ettei erottele ihan tarpeeksi ja on minun makuuni hieman turhan löysää ainakin näin aluksi (ja siksi hieman klimppaa). Tosin olen itse niin vannoutunut muovi- ja kumiharjojen rakastaja, että harvasta tavallisesta tuuheuttavasta harjasta on vastukseksi niille. Mutta jos tykkää esim. Hypnose Dramasta niin varmasti kyllä tästäkin. Näyttävyyttä tällä kyllä ehdottomasti saa. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #335 : 30.01.10 - klo:22:23 »
Minäkin kävin katsomassa kevätlookin livenä, eikä kumpaakaan hohdepuuteria tule sittenkään hankittua. Molemmat tuntui jotenkin liian vaaleilta tai liian hohtavilta, en usko että sopii mun iholle. Sen sijaan Dentelle-poskipuna näytti kädelle kokeiltuna ihan kivalta sävyltä, saatta olla että siihen sorrun.

Viisikkoja siellä oli kaksi esillä mutta osastolla oli purettavana pahvilaatikko, josta pilkotti joku kivan sävyinen viisikko. Siinä näytti olevan joku kiva persikkainen sävy, joku vihertävä myös ja oisko ollut myös joku violetin sävyinen. En nähnyt kunnolla laatikkoon sisälle eikä myyjiä löytynyt avuksi. Tietäsikö joku mikä viisikko tuo mahtaisi olla?

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #336 : 30.01.10 - klo:23:57 »
Musta Diorin hohdepuuterit oli ihan kivannäköisiä jollei ennestään olisi noita hohdetuotteita. Jostain syystä luomaripaletit ei ole oikee viimeaikoina napanneet. Sävyissä ei sinänsä mitään vikaa, ihan nättejä.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #337 : 31.01.10 - klo:18:33 »
Bah.. Oon viimein hyväksynyt, että Diorin Forever sävyssä 010 on mulle liian tumma ja liian punainen :P Ihan hyvä, että sun tajuaa kun on käyttäny 2,5 pullollista. Muuten tykkään tosi paljon, koostumus, peitto ja pitävyys on hyvä, mutta kun sävy ei mätsää niin ei sitten. Varman säästän tuon lopun kesäksi ja käytän silloin pois kun kuitenkin hiukan ruskettuu..

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 01.02.10 - klo:11:27 »
Coquette ja Peach lace on täällä testailtu kasvoille pariin kertaan.

Coquettella ei kovin räväkkää meikkiä saa koska sävyt on sen verran hillityt. Keskimmäinen sävy on käytännössä käyttökelvoton, koska karkeaa varisevaa hilettä siinä on tosi tiheässä. Mutta ne neljä jäljelle jäävää sävyä on ihania ja samettisia, pigmenttisiä. Ihana se on joka tapauksessa, kädenkäänteessä saa tehtyä kivan utuisen lilaharmaan meikin. Arkikäyttöön etenkin ihan loistava, mutta saa voimakkaammankin meikin painottamalla tummempia sävyjä.

Peach lace on aivan ihana, täydellinen hohtotuote :-* Rasia on painava metallinen. Hohto on tasaista ja hillittyä, pitsikuvioinneissa voimakkaampi hohto on vain pinnalla. Liian hohtavaa tästä ei mun mielestä saa millään, tekee kevyen kuulasta jälkeä. Ja pysyy koko päivän.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 07.02.10 - klo:15:34 »
Miksi mä huomaan yhtäkkiä himoitsevani Pearl Glow'ta?
Kävin sitten tänään uudestaan swatchaamassa paletin ja laitoin kädelle ensin Goshin vaaleaa pohjustajaa. No nyt ne värit sitten erottuivat ja oikeasta yläkulmasta tuli minttu, vasemmasta alakulmasta jopa kullanhohtoinen khaki ja yhtäkkiä se violettikaan ei näyttänyt niin kylmältä. Pinkki on kylmä ja tosi nätti ja käytän siis muutenkin kylmiä pinkkejä. Keskisävyn petrooli on nätti, mutta en tiedä tulisiko sitä yhdistettyä paletin muihin väreihin joten ehkä se on heikoin lenkki mun kannalta. Kyllä voi taas ihmisen elämä olla vaikeaa yhden Diorin paletin takia  ::)
« Viimeksi muokattu: 25.08.10 - klo:20:20 kirjoittanut Hunajapupu »
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Lakkasuklaa

• Vieras
« Vastaus #340 : 09.02.10 - klo:12:36 »
Haluaisin vinkkejä miten tuota Diorskin Nude Natural Glow Sculpting Powder Makeup -puuteria käytetään? Ihan tavallisen puuterin/irtopuuterin tapaanko? Levitetäänkö  se vipalla vai siveltimellä? Mites tuo tuote eroaa noista uusista hohdepuutereista käytöltään?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #341 : 09.02.10 - klo:13:21 »
^ Tuossa tuotteessa tulee mukana juuri siihen tarkitettu ja sopivan kokoinen vippa. Tuotteesta löytyy meikkipohja (ihanan tuntuinen!), varjostussävy (enemmän kyllä poskipuna/aurinkopuuteri minusta) sekä korostussävy. Eli kaikkia erikseen oikeille paikoilleen tai sitten kaikkia sekaisin sutiin ja sipaistaan koko kasvoille.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Natsu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #342 : 10.02.10 - klo:18:57 »
Nyt näyttäis Mansikkalassa olevan Purple Crystal viisikko myynnissä :T

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #343 : 10.02.10 - klo:20:33 »
Mä oon tainnu päättää, että en hanki sittenkään kumpaakaan pitsiviisikkoa. Ne ei vaan sittenkään sytytä, Coquette on liian neutraalia ja Preal Glow liian hohtava, siinä on vaaleanpunainen jota en kuitenkaan käyttäisi ja ainakaan omalle kädelle swtachattuna minttu, khaki ja petrooli näyttää kaikki melkein samalta hohtavalta vaalean hopealta :P

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #344 : 10.02.10 - klo:20:37 »
Nyt on testattu viikko uutta ripsaria, enkä voi kehua kovinkaan hyväksi. Massa on liian litkua omaan makuun ja sitä tulee harjaan niin paljon, että jos ei ensin vähän sivele sitä pois niin tulee kökköripset samantien. Muuten ihan ok, mutta samaan tulokseen pääsee lähes millä tahansa muulla (halvemmalla) ripsarilla.
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme