Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160665 kertaa)

Poissa lindaw

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Dior
« Vastaus #345 : 10.02.10 - klo:20:47 »
Viikonloppuna laivalla keskustelimme Viisikko-kirjoista baarissa, josta oli suora näkymä Diorin viisikoihin.  ;D En vaan voinut hillitä itseäni, ja olen nyt Extase Pink -viisikon onnellinen omistaja. Pinkit värit ovat ihania, harmaita en ole vielä kokeillut. Ainoa miinus on poskille tippuvat hileet.
1c M ii

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #346 : 11.02.10 - klo:09:29 »
Bah.. Oon viimein hyväksynyt, että Diorin Forever sävyssä 010 on mulle liian tumma ja liian punainen :P Ihan hyvä, että sun tajuaa kun on käyttäny 2,5 pullollista. Muuten tykkään tosi paljon, koostumus, peitto ja pitävyys on hyvä, mutta kun sävy ei mätsää niin ei sitten.

Kuulostaapa tutulta. Mulla on ihan sama juttu, pari pulloa olen tuota jo käyttänyt ja liian punaiselta ja aavistuksen tummalta tuntuu. Nyt sitten pitäisi löytää joku yhtä hyvä, mutta sopivammassa sävyssä. Ootko löytänyt mitään korvaavaa meikkivoidetta tilalle?

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #347 : 11.02.10 - klo:11:32 »
Mä olen nyt käytellyt MACin Studio Sculptia sävyssä NC15, sävy natsaa todella hyvin ja onhan se muutenkin ihan hyvä meikkivoide, halvempikin ;) Pelkäsin tosin jossain vaihessa, että SS aiheuttaa näppyjä, mutta ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole (onneksi), halvempikin tuo on. SS kuitenkin sopii parhaiten normaalille/kuivalle iholle, itse en voisi käyttää tätä jos en popsisi e-pillereitä jotka hiukan rauhoittavat ihon rasvoittumista.

On muuten käsittämätöntä miten 010 on jotenkin tosi punainen vaikka sen pitäisi olla neutraala, samaten se hapettuu aika reippaasti. Ensin sävy on hyvä, mutta vähän ajan päästä se tummuu naamalla aika reippaasti.
« Viimeksi muokattu: 11.02.10 - klo:11:33 kirjoittanut HeidiB »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #348 : 11.02.10 - klo:23:00 »
Nyt saa kiljua: Pääsin tänään räpläämään kesän viisikot!!!

Sain aikaiseksi vain hieman huonohkot  swatchit, mutta kyllä näistä selvää ainakin sen verran saa, että näkee missä sävymaailmoissa mennään:

Ylemmän kuvan paletin sävyistä saa paremmin selvää kuin alemman. Ylempi paletti on 659 ja alempi 649, nimiä en tiedä. Molemmat ovat tosiaan iridescentejä.

Itse odotan varsinkin ylintä aivan mielettömästi. Parin kuukauden odotus taitaa tosiaan vielä olla edessä, mutta kyllä sen kestää kun tietää, mitä ihanaa on tulossa. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #349 : 11.02.10 - klo:23:07 »
Oi, joi  :l Molemmat näyttä tooosi hviltä ja pigmenttiäkin tuntuisi olevan mukavasti. En osaa valita kummasta tykkäisin enemmän, molemmat aika kuolattavia.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 11.02.10 - klo:23:08 »
^^Eikä, taas lisää. Ylempi on onneksi liian lämmin. Alempikaan ei kuvan perusteella must have ole, mutta kyllä mä sitä tietty alan kohta jo odottamaan  ::)

Paljonko skin flash primeria tulisi laittaa? Putelissa on vaan 15 ml, joten luulisi olevan riittoisaa. Tuntuu ja näytäää kivalta, mutta en osaa sanoa tuliko huimaa eroa meikkiin bb creamin alla. En eka kerralla viitsinyt tuhlata kauheasti, mutta olisi ehkä vaatinut hieman enemmän kuitenkin. Levitin käsillä, mutta toisaalta tota vois ollakin hyvä sutia naamaan, vaikka ensin ajatus tuntui huonolta. Puhtaalle ihollehan se tulee ja sudinkin voi huuhtaista välillä.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #351 : 11.02.10 - klo:23:15 »
Pigmenttiä noissa oli tosiaan hyvin, alempi on vaan lätkitty vähän huolimattomasti kädelle niin sävyt näyttävät hailakoilta.
Toinen jäi valikoimiin, mutta en muista kuollaksenikaan kumpi. Joku muu juures varmaan osaa jossakin vaiheessa tämän kertoa. :)
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #352 : 11.02.10 - klo:23:16 »
Onko alemmassa oleva neljäs sävy muuten selkeästi vaaleanpunainen vai jotain muuta?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #353 : 12.02.10 - klo:00:29 »
Onko alemmassa oleva neljäs sävy muuten selkeästi vaaleanpunainen vai jotain muuta?

Oli muistaakseni melko selkeästi vaaleanpunainen kun taas tuo alin sävy oli vain voimakkaasti vaaleanpunaiseen shiftaava persikka.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 12.02.10 - klo:00:46 »

No nyt on ainakin lämpimiä paletteja tulossa, mutta odotin enemmän värejä kesäksi ja sitä vihreää palettia jota ei taideta ikinä saada. Ehkä mua on vaan mahdotonta miellyttää  ;D
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #355 : 12.02.10 - klo:09:26 »
Ylin mulle!  ;D Vihdoinkin paletti, jonka todella haluan! Noi lila-harmaat ei oikein tässä välissä uponneet.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 12.02.10 - klo:10:01 »
Ihanat sävyt tuossa ylemmässä kesäviisikossa. Just mun näköinen paletti :D Nyt on taas odottavan aika pitkä  :P

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 12.02.10 - klo:10:22 »
Kesän viisikoista ylin on varmaan aika epäsopiva mulle kun näyttää niin lämpimältä. Alempikaan ei herättänyt kovin suuria mielihaluja, koska tuollaisia haaleanvaaleita sävyjä löytyy jo mun muista viisikoista eikä ruskeahko sävykään kiinnosta. Ainoastaan sinertävä/harmahtava näyttää hyvältä, mutten tuon yhden sävyn takia viisikkoa osta.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 12.02.10 - klo:12:30 »
Ylempi paletti minulle kiitos.  <3 Tosi oman näköiset värit. Toivottavasti pigmenttiä on reilusti, ettei jää hohteen alle.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #359 : 12.02.10 - klo:13:20 »
Hmm.. Alempi olis kaikilta muilta sävyiltään just nappi, mut miks ihmeessä siinä pitää olla joku vaaleanpunainen taas. Mulla on vamma vaaleanpunaisen kanssa ja ärsyttää kun tuntuu, että jokaiseen muuten nättiin viisikkoon pitää ympätä just se ainut sävy josta mä en hirveesti perusta.