Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160640 kertaa)

kesätyttö

• Vieras
Vs: Dior
« Vastaus #360 : 12.02.10 - klo:23:07 »
Olen nyt viikon verran kokeillut sitä uutta Extase- ripsaria ja kyllä se taitaa olla mulle arkikäyttöön liian "bambiripsi" :) Joten oli pakko käydä hakemassa vanha suosikki Iconic ja hyvä tuuri kävi, Stockalla oli sellainen pakkaus siitä, 28e (katsoin, että normaalisti ripsari maksaa 37,70 ja tossa pakkauksessa tuli vielä minihuulipuna kaupan päälle)  :ts Minulle on jotenkin parempi käyttää Iconicia päivittäisessä käytössä ja säästän Extasen sitten viikonlopuille :D Pitäisi joskus kokeilla, voisiko niitä käyttää päälekkäin..

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 13.02.10 - klo:00:15 »
Noita kesäviisikkojen swatcheja katsellessa tuli väkisinkin semmonen fiilis, että nää sävyt mulla on jo Iridescent Leatherissä ja Goldsissa. Huoh, säästyn edes jossain määrin rahanmenolta.  ;D  Coquette sentään pysyy edelleen ostoslistalla. Tuota Iconicia tai Extasea tekis mieli kokeilla, mutta onkohan noi yhtä tehokkaita jämähtämään ihoon poistettaessa kuin Blackout?
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 13.02.10 - klo:00:35 »
Jei pitkästä aikaa uusi viisikko Aprikoosille, yksi kappale tuota ylempää kiitos.  <3

Kiitos Stationerylle swatcheista!  :)
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #363 : 13.02.10 - klo:00:37 »
Iconic on aika kinkkinen poistaa, sitä tahtoo jäädä aina ihoon vaikka miten huolellisesti putsaisi. Extase taas lähtee hyvin helposti, sen massa on ihan erilainen, kostea ja hitaasti kuivuva eli sitä voi työstää ripsiin pitkään. Mulla olisi kamerassa erittäin messeviä kuvia Extase -ripsistä joissa on yksi ainoa kerros maskaraa, pitäisi vaan siirtää ne koneelle ja ottaa vertailun vuoksi kuva Iconic -ripsistä.
Hang out the chick habit

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #364 : 13.02.10 - klo:02:54 »
Voi ärsytys, taidan sittenkin mennä ja ostaa Coquetten ja jollain aikavälillä varmaan myös uudistuneen Night Dustin tai Stylish Moven. Eli ihan eri paletit kuin suunnittelin. Piti ostamani ehdottomasti Pearl Glow tai edes Extase Pinks, mutta luottomakutuomari sanoi vankan mielipiteensä, että on idioottimaista ostaa jokin paletti sen takia, että se on "jännä" ja "mielenkiintoinen", kun vieressä nököttää toinen, joka on absoluuttisen varma valinta. Coquette tosiaan on semmoinen. Vaikka keskimmäinen sävy on hileinen, siinä on kuitenkin neljä muuta helppoa, toisiinsa ja mun ihonväriini oikein nätisti sulautuvaa sävyä. Päätöstä helpotti myös kesätulokkaiden näkeminen (kiitos Stationery!), koska en himoitse niistä vielä kumpaakaan swatchien perusteella. Tylsää.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Copper

• Vieras
« Vastaus #365 : 13.02.10 - klo:09:42 »
Minäkin kiitän Stationeryä swatcheista! Hienoa tietää, että kesäpaletteja kannattaa odottaa. :) Tällä hetkellä myynnissä olevat viisikot eivät nappaa yhtään, mutta kesäviisikoiden ylempi on aivan ihana. Haluan sen ehdottomasti! :D

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #366 : 13.02.10 - klo:12:08 »
Musta toi ylempi kesäpaletti näyttää tosi paljon Sunset Cafelta! Olen taas meikkaillut sillä pitkästä aikaa, ja todennut, etten tee niillä ruskeilla mitään. Vasemman alakulman väri on kaunis, mutta luomella sitä ei näy ollenkaan. Iridescentit olen todennut liian hohtaviksi kaiken kaikkiaan, vaikka niissä onkin ihania sävyjä. Coquette kiinnostaa, tsekkaan lentokenttien valikoimat viikon päästä sekä tietty Aasian kokoelmat! Kiinnostavaa. :)
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

kesätyttö

• Vieras
« Vastaus #367 : 14.02.10 - klo:00:13 »
Iconic on aika kinkkinen poistaa, sitä tahtoo jäädä aina ihoon vaikka miten huolellisesti putsaisi. Extase taas lähtee hyvin helposti, sen massa on ihan erilainen, kostea ja hitaasti kuivuva eli sitä voi työstää ripsiin pitkään. Mulla olisi kamerassa erittäin messeviä kuvia Extase -ripsistä joissa on yksi ainoa kerros maskaraa, pitäisi vaan siirtää ne koneelle ja ottaa vertailun vuoksi kuva Iconic -ripsistä.

Iconic on tosiaan kestävämpi kuin monet vedenkestävät ripsarit, mut eipähän tarvi pelätä et suttaantuu tai tahrii päivän aikana :) mutta Extase on minunkin mielestä tosi helppo poistaa!

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #368 : 14.02.10 - klo:02:12 »
Kiitoksia, Neko ja Kesätyttö!  :)  Extase on siis kokeilulistalla seuraavana.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #369 : 15.02.10 - klo:12:46 »

Tässä on mun Extase -ripset kahteen otteeseen. Ylemmässä kuvassa olen ottanut harjan ulos putkilosta ja harjannut puolet massasta toisen silmän ripsien tyveen ja puolet toisen ja sen jälkeen alkanut levittää massaa. Massa kuivuu hitaasti joten aikaa on reilusti. Harja on ihan loistava erotteluun, jossain vaiheessa ripset ehtivät olla enemmän klimpissä. Vannon partolaisen kunniasanalla että näissä kuvissa ripsiä ei ole kammattu.

Alemmassa kuvassa on alla ohut kerros Max Factorin FLEtä. Ero lopputuloksessa ei ole valtava mutta silloin Extasea ei tarvitse työstää niin pitkään.

Edit. Ääh, kuvat eivät asettuneet toivotusti.
Hang out the chick habit

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 15.02.10 - klo:14:11 »
^Tosi hyvältä näyttää sun ripset: on volyymia ja pituutta, mutta silti eroteltu tulos.
Harmi vaan, että luulen ettei tuo kostea hitaasti kuivuva massa sovi taas mun ripsille ollenkaan. Yleensä en saa tarpeeksi tuuheutta kosteilla massoilla. FLE:lla en saanut mitään aikaiseksi ja sulla se näyttää toimivan taas hyvin.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #371 : 16.02.10 - klo:00:58 »
Voihan kääk, nyt Dior teki kyllä tepposet, pitkän ajan boooooooooring-olon jälkeen kerralla tulikin järkky määrä himotuslistalle pääseviä tuotteita.. Mystic Smokys, Extase Pinks,  kesän lämpimämpi viisikko... En tiedä, yhä vielä olen kuitenkin sitä mieltä että liikaa harmaata. Että saa nyt nähdä. Hyvin todennäköisesti noista tulen ostamaan ainakin Mystic Smokyn ja kesän lämpimän, Extase Pinks jää harkintaan. 

Saanpa vihdoin yhden Must Have-paleteistakin! Pink May on matkalla mamin luokse kotiin :) Liian vaaleahan se selkeästi on mulle yksinään, mutta kuten muitakin, tulen yhdistelemään tätä mustan yms. kanssa ja olen varma että toimii kuin junan vessa. Jokerina bongasin myös water mistin joka on ihan hauska lisä kokoelmaan, vakavasti en ollut harkinnut sitä koskaan, mutta tässä tilanteessa se on luultavasti varsin näppärä, olen hakenut jotain mattaa hohteen keskelle ja tuossa on se tummin sävy sellainen mille on oikeasti tarvetta. Olen alkanut etsiskellä myös vanhempia paletteja kokoelmaani joten tämähän toimii myös siinä suhteessa! Twilight ja Stylish Move (varmaan uutena versiona) on sellaisia mitkä täytynee ostaa seuraavina yllämainittujen lisäksi, muuten alkaa olla liian vaaleaa kaikkiaan mulle. Ostan varmaan solon mustana jos löydän edullisesti jostain.
« Viimeksi muokattu: 16.02.10 - klo:01:02 kirjoittanut Auringonkukka »
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 16.02.10 - klo:18:21 »
Olin päättänyt, etten nyt tuhlaile tässä kuussa. Miten kävikään? Piti menna vain katselemaan sokokselle, mutta tottakai ostin 804 Extase Pinks -viisikon. Ja se on ihana  <3
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #373 : 18.02.10 - klo:01:44 »
NekoNeko sai ripsiinsä Extasella kyllä paljon upeampaa jälkeä kuin minä. No, ehkä tuo paranee ajan kanssa. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #374 : 18.02.10 - klo:21:07 »
Onko kenelläkään kokemuksia siitä viime vuoden Holiday Collectionin 801 nelikosta? En ole onnistunut löytämään swatchejakaan mistään.

Kappas täältä löytyi yksi: http://dailycookie.net/2009/11/splurge-or-skip-dior-holiday-2009/
Mut saa niitä omia kokemuksia silti kertoa jos löytyy.
« Viimeksi muokattu: 18.02.10 - klo:21:11 kirjoittanut Herbina »