Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160333 kertaa)

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
Vs: Dior
« Vastaus #375 : 18.02.10 - klo:22:39 »
^
Minulla on tuo ja olen kovasti tykännyt, mielestäni muistuttaa hyvin paljon Iridescent Leatheria, mutta täysin samanlainen ei taida olla. Koostumus on hyvä ja sävyt vaikuttavat iri-laauisilta. Nyt on tosin Iridescent Leather uutena tulossa, niin voin tarkemmin sävyjä vertailla mutta muistikuvan mukaan sanoisin olevan aikas samanlaiset. Korostaa muuten sinisiä hyvin ja pakkaus on nätti. :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #376 : 20.02.10 - klo:23:40 »
Olen etsiskellyt nettiputiikeista Mystic Smokys -palettia ja Izzy's Beautyshopissa tuota olisi nyt saatavana... Viisikkojen uudistunut koostumus on kuitenkin saanut sen verran ristiriitaisia arvosteluja, että taidan sittenkin odotella halvempien testeripalettien ilmestymistä saitille. (Ja Sokoksellahan on helmikuun loppuun asti 10 euron alennus yli 50 euron ostoksesta, voisi kerrankin käydä shoppaamassa ihan livenä, Coquetteakin haluaisin hypistellä..)

Izzyllä on muuten Iridescent Leatheria myös myynnissä, itselleni vain ei nuo hohtavat paletit sovi lainkaan joten maltan sen nyt ohittaa vain parilla ihastuksenhuokaisulla  ::)
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #377 : 21.02.10 - klo:01:18 »
Mä en ainakaan ole kauhean innostunut Diorin uusista koostumuksista. Uusi Stylish Move on mielestäni selkeästi huonompi kuin vanha, vanhan paletin keskimmäinen vaalea oli aivan ihana, uudet vaaleat peruskauraa. Napit ovat ihmeen kovia jotenkin, ja värit eivätä sytytä kummemmin.
Hang out the chick habit

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 21.02.10 - klo:02:07 »
Ääh, ja mä kun olen ajatellut uuden Stylish Moven hankkimista hohtavuuden vuoksi, kuitenkin sen luulisi olevan varsin passeli paletti. Mystic Smokys kiinnostaa myös, harkitsen nyt sen ja yllättäen kuitenkin sit Smoky Crystalin välillä..

Iridescent Leather on kyl yksi maailman ihanimmista ja monikäyttöisimmistä paleteista, mun suuri suosikki, en tiedä onko paras mut top 3:ssa kuitenkin. Jos sitä saa jostain niin se on suorastaan erinomaista, olen omaani käyttänyt senverran anataumuksella että täytynee ostaa kohta uusi.. luulin sen olevan vähän paremmassa kunnossa mutta se onkin käytetyin palettini tällä hetkellä.'

Onko viisikoiden laatu nyt sit ihan yleisesti huonontunut vai onko kysymys enempi siitä tykkääkö hohtavista ja shimmereistä vai ei? Mietin vaan koskeeko kaikkia paletteja ja kannattaako ennemmin metsästellä vanhoja, toisaalta olen kova iridescent-palettien fani ja ne on olleet hyviä joten elättelen toiveita että kyse olisi vain siitä ettei muut välitä niistä niin paljoa. ;D

edittiä: muistaessani teen pientä listausta paleteista joita tällä hetkellä mulla on.
Elegante (myin yhden ja sain toisen tilalle enkä ole tähänkään koskenut, kai tätä pitäisi opetella käyttämään)
Sunset Cafe
Earth Reflection
Iridescent Leather
Goldfever
Golds
Pink Idol
Pink May (x2)
Parisian Lights
Graphic Lights
Purple Crystal
Water Mist
Blue Croisette
Moonray

eteenpäin menneitä: Night Dust, Night Butterfly, Beige Massai, Sky Glow, Elegante, Petal Shine, Flower Blossom
..ja on hyvin mahdollista että jotain on unohtunutkin. Aika liutahan noita on, pinkit ja ruskeat selkeästi etusijalla. Moonlight on edelleen hakusessa, Electric Lights varmaan tulossa, Extase Pinks, Mystic Jade, Tropical Lights, Earth Tones, Mystic Smokys, Stylish Move, ehkä myös Coquette on ainakin ostoslistalla ja kesää odotellessa.. vanhempia paletteja etsin oikeastaan laidasta laitaan hauskojen väriyhdistelmien vuoksi.  Twilightin pudotin varsinaiselta ostoslistalta pois koska käytännössä en tarvisi siitä muuta kuin sen mustan.
« Viimeksi muokattu: 21.02.10 - klo:02:59 kirjoittanut Auringonkukka »
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #379 : 21.02.10 - klo:12:39 »
Ainakin mun Mystic Smokys on laadultaan hyvä ja väri irtoaa helposti ja myös pysyy hyvin. Somy silmät sai tehtyä helposti ja todella nopeasti, ainoastaan se paletin oikeassa yläkulmassa oleva hopea väri on vähän outo, ei oikein sovi mun mielestä tohon muuhun palettiin kovin hyvin.

Extase Pinks on ihan ok, ei sovi kyllä mulle parhaalla mahdollisella tavalla ja harkitsin jo tästä luopumistakin. En saa tällä paletilla tehtyä meikkiä yksistään ilman muita luomivärejä.
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #380 : 21.02.10 - klo:14:35 »
Mistä on tullut tieto Iridescent Leatherin uudesta tulemuksesta? 
On kyllä kaunis paletti - tuolla izzyn shopissa näkee sävyt todella hyvin, kun paletteja voi katsella vierekkäin ja vertailla.
Alimman rivin lila-sävyiset paletit (Pearly Lilac, Night Butterfly, Purple Crystal & Smoky Crystal) ovat kyllä niin samaa sävymaailmaa, että voidaan puhua saman paletin muunnelmista... Varsinkin Pearly Lilac ja Purple Crystal, kuin kaksi versiota yhdestä ja samasta luomuksesta. No, violetin/lilan ystäviin varmasti uppoaa.
Mystic Smokys on kyllä virkistävän kaunis, vaikka ei omiin väreihini sovikaan.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #381 : 21.02.10 - klo:14:47 »
^Pearly Lilac ja Purple Crystal on tosiaan todella samanlaisia, ainoa ero on oikeastaan se, että toinen on vähän lämpimämpi tummimmilta sävyiltään ja toinen vähän viileämpi. Otin noista juuri jokin aika sitten vertailukuvat blogia varten:

iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #382 : 22.02.10 - klo:11:57 »
Mulla on nyt ollut testissä Pearl Glow -viisikko. Ensimmäisenä reaktiona värit tuntui tosi kylmiltä, mutta nyt kolmen päivän testailun jälkeen olen ihan tykästynyt tähän "jääkuningatar"-lookkiin. Varsinkin kun teen pohjustuksen Pink Pearl Indeliblellä, niin lopputuloksesta tulee aika makee. Sopii hyvin kun ulkonakin on niin lumista ja jäistä, kesällä ehkä suosisin vähän lämpimämpiä sävyjä.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #383 : 22.02.10 - klo:19:21 »
Extase Pinks löytyy nyt Strawberrynetistä, ajattelin vinkata jos joku himoitsee tuota. :) Tilasin itselleni sen ja hintaa tuli 10% loyalty bonuksen jälkeen noin 40 euroa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 23.02.10 - klo:11:39 »
Kyselin tätä jo tuolla meikkivoideketjussa, mutta ehkä tämä on parempi paikka, kun kyse kuitenkin on Diorin tuotteista:

Olen ollut tosi tyytyväinen Diorin Diorskin Nude -meikkivoiteeseen, koska vaalein sävy on minulle tarpeeksi vaalea, tuote levittyy hyvin ja on koostumukseltaan miellyttävä. Ainoa mutta on peittävyys. Talvisaikaan tarvitsisin hieman peittävämpää tuotetta. Olisiko tuo Diorskin Forever sellainen? Onko sen vaalein sävy yhtä vaalea kuin Nudessa?
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #385 : 23.02.10 - klo:13:42 »
^Forever on tosiaankin peittävämpi kuin Nude, todella ohutta koostumukseltaan ja tuntuu kevyeltä kasvoilla, vaikka pigmenttiä on. Ainoa miinuspuoli on, että tuntuu hapettuvan aika reippaasti, eli tummuu kasvoilla jonkun verran. Tähän mennessä kokeilemistani meikkivoiteista tykkään Foreveristä eniten, mutta tuo hapettuminen ketuttaa.

Tajusin vastan 2,5 pullon jälkeen, että 010 on ehkä hitusen liian tumma mulle. Noh, ei se silloin ole liian tumma kun sen laittaa kasvoille, mutta parin tunnin jälkeen saattaa näyttää hiukan oudolta, parhaiten se tulee esiin kuvissa.

Aion kuitenkin kärvistellä ja käyttää pulloni loppuun koska muuten tykkään siitä niin paljon (veikkaan myös, että MACin SS saattaa aiheuttaa mulle otsaa tukkeumia, we'll see..). Nudea en ole koskaan testannut kasvoille joten en osaa sanoa miten hyvin 010 sävy vastaa Foreverin 010:a, kannattaa vaikka pyytää pieni testeri mukaan ennen varsinaista ostopäätöstä.

Tässä swatchattuna parin MACin kanssa.

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #386 : 23.02.10 - klo:14:05 »
Mua myös ärsyttää Foreverin hapettuminen. Mulla on ollut käytössä sävy 020 ja se muuttuu kämmenselällä muutamassa minuutissa aivan oranssiksi. Itselläni on siis melkoisen vaalea ja neutraali ihon sävy. Saman hapettumisongelman olen myös huomannut muissakin käytössä olleissa Diorin meikkivoiteissa; Ultra-Mat ja Pure Light muuttivat aika radikaalisti sävyään. Oon tullut siihen tulokseen, että tällä hetkellä Diorilla ei ole mulle sopivaa puhtaan neutraalia sävyä laisinkaan.  :( Harmi.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 23.02.10 - klo:14:16 »
Olen harkinnut Diorin meikkivoiteen hankkimista. Diorin meikkivoiteista minulla ei siis ole aiempaa kokemusta. Ei tarvitsisi olla mikään superpeittävä, mutta ei liian kevytkään. Jotain siltä väliltä. Mutta hapettuuko/muuttaako väriä iholla kaikki Diorin meikkivoiteet, vaiko vain se Forever? En ole enää yhtään niin varma haluanko sittenkään Dioria...
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #388 : 23.02.10 - klo:14:47 »
Kantsii BlueBerry pyytää ehdottomasti näyte ennenkuin teet ostopäätöstä.  :ts
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 23.02.10 - klo:14:57 »
Kiitos vastauksistanne! Mielestäni Nudessa ei ole ollut tuota hapettumisongelmaa, eli lienee koostumustekninen juttu. Olin ajatellut laiskana ihmisenä olla liikahtamatta työtuolistani ja laittaa tilauksen Mansikkalaan, mutta lienee parasta käydä kuitenkin Stockan kautta testaamassa matkalla kotiin. ;D
Ongelmana mulla lähinnä posket, eli ehkä Foreverin pieni tummuus ei haittaisi niissä, kun punoittavaa peitettävää riittää...
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).