Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160155 kertaa)

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #390 : 23.02.10 - klo:15:10 »
^No taidanpa ottaa ainakin tuon Nuden testiin, jos se ei niin hapetu kuin ne muut. Ja voisihan sitä muitakin tietysti testata, ei siinä mitään häviä :) Niin ja btw, saako niitä näytteitä ilmaiseksi vai pitääkö niistä maksaa? Olen ennen käyttänyt lähinnä marketti meikkivoiteita, joten olen vähän pihalla näistä asioista  :D
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #391 : 23.02.10 - klo:16:28 »
^Näytteen saa ihan ilmaiseksi kunhan pyytää, ständeillä on sellaisia pieniä purkkeja mihin myyjä voi laittaa meikkivoidetta testattavaksi.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #392 : 23.02.10 - klo:20:44 »

Itse en saanut hki keskustan sokkarilta näytettä vaan yrmeän näköinen rouva vaan sanoi,että heillä ei ole näytteitä ::)

Paikalla moppi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #393 : 23.02.10 - klo:21:07 »
^Itse olisin sanaisen arkkuni avannut.  :D Tuollaiset paikat kannattaa jatkossakin kiertää kaukaa ja mennä jonnekin muualle - mitä jos kokeilisit minkkiturkkia ja burberryhuivia ens kerralla?  :3
Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #394 : 23.02.10 - klo:23:53 »
^Miten mun näytöllä molemmat näyttää aika lämpimiltä? Alempi on varmaan kuitenkin se lämmin vai? Ton kuvan perusteella voisin kyllä adoptoida itselleni molemmat :D. Mun ei ole tullut yli vuoteen ostettua yhtään viisikkoa, kun kaikki on ollut vääriä väritykseltään, mutta nyt näyttää lupaavalta.
1b M ii

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #395 : 23.02.10 - klo:23:57 »
Alempi muuttaa mun luo! Edellyttäen, etten sorru Pearl Glow:hun tai Coquetteen, joita käyn melkeen joka päivä räpläämässä... Mutta vain yksi viisikko tänä keväänä. Piste. Nyt kun on ton nähnyt, niin on kyllä helpompi vastustaa kiusausta siihen asti kun kesälookki ilmestyy!
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 24.02.10 - klo:01:34 »
Mä meikkasin tänään ER:llä pitkästä aikaa ja nyt olen puoli iltaa katsonut Smoky Crystallista kuvia ja päättänyt haluta sen. Haluan Mystic Smokysin edelleen myös, ne on senverran erilaisia että käyttöä tulee varmasti molemmille ja mulla on tosiaan liian vaalea yleisilme nyt meikeissä että melkein mitkä tahansa tummat sävyt tulee tarpeeseen.

Kesäpaletit näyttää tosiaan lupaavilta tännekin suuntaan, vihdoin tulee oikeasti jotain ostamisen arvoista, edellisestä onkin jo aikaa ja kaikki muut mitä olen hankkinut on olleet vanhempia tai periaatteesta. Toivottavasti tulee myös syksyllä ja jouluksi jotain kivaa että tää vuos olisi vähän parempi kuin edellinen meille lämpimämmistä sävyistä tykkääville Dior-friikeille  ;D
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #397 : 24.02.10 - klo:02:02 »
Hitto, mä täällä edelleen pähkäilem Pearl Glown kanssa, en vaan osaa päättää haluaisinko sen vai en. Tavallaan kyllä himottaa ja paljonkin  ::) Coquette on hylätty täysin, sillä en viitsi ostaa palettia jossa yksi sävy on käytännössä käyttökelvoton, ihan kamalaa kuraa se keskustan glitteripommi!

Uudet paletit näyttää kyllä todella kivoilta, voisin hyvin ottaa molemmat jos vaan kaikki sävyt on laadukkaita, saattaisin jopa sulattaa tuon ylemmän vaaleanpunaisenkin..

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 24.02.10 - klo:05:14 »
Minusta tuo alempi on kuin Ingocnito, värit vain eri järjestyksessä.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #399 : 24.02.10 - klo:08:15 »
Oijoi, kyllä näyttää ihanilta kuvassa molemmat kesäpaletit.

Eilen sain vihdoin pitkän metsästyksen jälkeen käsiini Iridescent Leatherin ja olen nyt ihan onnessani testattuani sitä aamumeikissä. Se on juuri niin ihana lämminsävypaletti kuin ajattelin. Hyvä puoli on se, että tummempi ruskea on riittävän tumma, esim. Earth Reflectionsin ongelma (kylmyyden lisäksi) oli se, että siinä se ruskea on aivan liian vaalea kunnon varjostuksiin. Noh, sen mä onnistuin jonnekin kadottamaan jo vuosi sitten, miten joku voi kadottaa kalliin Diorin paletin??

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 24.02.10 - klo:23:17 »
^Oho! Mä oon kadottanut Orlyn bonderin, mutta ei ole mtään tuohon verrattuna  ;D Mun mielestä IL:n ja ER:n ruskea on ihan sama sävy, yhtä tumma ainakin.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #401 : 24.02.10 - klo:23:21 »
^
Omasta mielestäni IL:n vaaleampi ruskea on sama kuin ER:ssä, mutta tummempi selkeästi lämpimämpi ja ihanan tumma. :-*
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 25.02.10 - klo:05:11 »
^^
&^
No ei tasan ole sama sävy.  :) Kameleontin mainitsema vaaleampi ruskea on samankaltainen, mutta se tumma: IL:n on huomattavasti lämpimämpi kuin ER:n

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 25.02.10 - klo:23:34 »
Okei  ;D Hyvä sitten, että myin omani ajat sitten. Se tummin oli kaikista paras sävy siinä, mutta totesin etten sen takia koko palettia tarvi, koska mulla on jo ER.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #404 : 26.02.10 - klo:13:50 »
Niin, no sinänsä kaiken kaikkiaanhan ER:n sävyt on viileitä ja IL:n lämpimiä. Eli jos viileät sopii sulle paremmin niin silloin IL lienee ns. turha. Mulla tilanne oli juuri päinvastoin.