Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160163 kertaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
Vs: Dior
« Vastaus #405 : 26.02.10 - klo:17:30 »
Jee! Sain ensimmäistä kertaa Myriaden toimimaan kunnolla :) Oon parikin kertaa aikaisemmin yrittänyt tahmaisen pohjan (Gosh stickit) kanssa, mutta vasta nyt alkoi ihan kunnolla pelittää. Samalla tosin huomasin, että ei tää paletti kuitenkaan oo siltikään ihan mun juttu. Liian hento jotenkin ja sinisiä kun mulla nyt muutenkin löytyy aika hyvin niin aika vähälle käytöllehän tämä jää.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #406 : 04.03.10 - klo:16:10 »
Onkohan joku täällä jo maininnut... Nyt on myynnissä Blackout-ripsiväri + minikokoinen Twilight -paketteja. En itse ole järin kiinnostunut, kun ripsareita on varastossa ja Twilight on aika mörkki paletti, mutta joku varmaan on.  :)
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #407 : 04.03.10 - klo:16:18 »
Mystic smokys -palettia himoaville tiedoksi, että sitä on nyt saatavilla Mansikkalasta. :)

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 04.03.10 - klo:16:20 »
Mansikkalasta löytyy myös Pearl Glow. Jostain syystä löytyy 5 Color Eyeshadown alta, ei siis Iridescentien  0_0

http://oth.strawberrynet.com/makeup/christian-dior/5-color-eyeshadow---no--059-pearl/101296/#DETAIL
1bMii, vaalennettu.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #409 : 04.03.10 - klo:16:22 »
Niinpä löytyykin! Ja Coquettekin näköjään myös tuolta tavallisten palettien joukosta. Apua, kun nyt tuo Mystic smokys alkoi taas kiinnostaa ja kovasti pähkäilen, että klikatakko Coquette koriin vai ei.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #410 : 04.03.10 - klo:22:27 »
^ Mutta eikös Mystic Smokys jää vakivalikoimaan, että eihän sillä niin kiirettä ole juuri nyt ostaa?

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #411 : 08.03.10 - klo:18:31 »
Ostin Pekingin kentältä Coquetten hintaan 39e. Yritin tiirailla Aasian markkinoita Bangkokissa ja Pekingissä, ja olihan siellä pari erilaista palettia kuin täällä mikäli oikein ymmärsin, mm. kesäpaletin näköinen 549 Summer star, mutta siitä ei ollut kuin esittelykappale muovien sisällä, ei siis testeriä ollenkaan. Bangkokin hinnat oli jotakuinkin Suomen (Hki-Vantaan) tasolla. Molempien kenttien valikoimat oli aika pienet.

Edit. Katsoin ketjun ekalla sivulla olevaa listaa ja sieltä tosiaan löytyi pari sellaista Aasian versiota joita itsekin katselin: numerot 509, 590 ja 549. Lisäksi oli malli Goldfeveristä (ei testeriä eikä ehkä myyntikappaleitakaan).
« Viimeksi muokattu: 08.03.10 - klo:18:42 kirjoittanut Quutti »
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 10.03.10 - klo:15:17 »
Minkä kokoisia miniviisikot ovat? Omistan parikymmentä normaalikokoista viisikkoa, mutta yhtään pikkuista ei vielä kokoelmissa ole. Nyt houkuttelisi Blackout + mini Twilight pakkaus. Onkohan Twilightin keskimmäinen sävy miten hileinen? Jos vertaa vaikka Coquetten keskimmäiseen sävyyn? Se kun tuntuu tuntuu olevan pelkkää hilettä mitä enemmän käyttää. Rakastan Coquette palettia, mutta keskimmäinen sävy on kyllä vaan luokattoman huono. Palettiani katsomalla tosin saisi sen käsityksen että se olisi suosikkisävyni, koska olen käyttänyt sitä eniten, kun toivoin, että koostumus jotenkin paranisi "pinnan alla"  ;) Jostain olen saanut käsityksen, että Twilightin musta sävy olisi samanlaatuinen  ???
Toisaalta houkuttelisi ostaa Twilight normikokoisena, koska sävyt vaikuttaa niin ihanilta. Ja Blackoutiahan olin jo päättänyt olla ostamatta uudelleen, koska vuosi sitten kokeilussa se varisi ja sotki päivän mittaan liikaa... mutta toisaalta muistan, että jäin kerran hissin peilistä ihastelemaan, miten ihanaa jälkeä sillä sai aikaan..
1bMii, vaalennettu.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #413 : 10.03.10 - klo:15:25 »
Pieniä! Tässä täysikokoisen vieressä vertailuna:

Twilighting musta on mun mielestä parempi laatuinen kuin Coquette, ainakin mulla se pelittää ihan mukavasti.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #414 : 11.03.10 - klo:15:39 »
Minkälaisia kokemuksia Coquette:sta? Onko ollut kannattava sijoitus?  ;D

Itselläni iski mieletön himo saada tuo paletti.. Ruskeita sävyjä käytän joka ikinen aamu...
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 11.03.10 - klo:16:24 »
^ Coquette on ihana <3 meinasin ensin ostaa vain pearl glown, mutta yllättäen coquettea onkin tullut käytettyä enemmän. Todella kaunis paletti arkeen mielestäni. Laatu on hyvä ja samettinen kaikissa muissa paitsi keskimmäisessä vaaleanpunaisessa, joka on todella surkea kaikkine hileineen. Siitä ei tahdo millään saada väriä, mutta neljässä muussa on hyvin pigmenttiä ja niillä saa kyllä ihanan harmonisen meikin  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #416 : 11.03.10 - klo:22:05 »
Täsmälleen samaa mieltä Coquettesta, yllätyin kuinka kauniin utuisen meikin sillä saakaan. Koostumus on todella hyvä ja pigmenttiäkin riittää. Todella tyylikkäät sävyt, tykkään siis mielettömästi. :-*
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 11.03.10 - klo:22:16 »
Täällälkin ollaan samaa mieltä. Ko. paletti on varsinainen yllättäjä, Pearl glow on jäänyt sen varjoon.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #418 : 12.03.10 - klo:08:21 »
Tuevatko kesäpaletit huhtikuun aikana vai meneekö toukokuulle?
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Tristy

• Vieras
« Vastaus #419 : 12.03.10 - klo:22:41 »
Mäkin sain tänään hakea Coquetten postista ja oikein yllätyin, kuinka hyvä tuo paletti onkaan. Värit sopivat kauniisti yhteen ja nappien koostumus on pehmeä ja pigmenttinen. Tosi kauniin arkimeikin saa nopeasti aikaan. :l Vaikka keskimmäinen sävy onkin melkoisen hileinen, niin kyllä mä sitäkin sain käytettyä meikissä onnistuneesti, eikä se mielestäni ole yhtään turhanpäiväinen.