Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160768 kertaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
Vs: Dior
« Vastaus #420 : 18.03.10 - klo:12:27 »
Vink, vink.. Jos joku on himoinnut Graphic Lightsia Jumbon Emotionissa on ainakin parisen viikkoa ollut selealepöydässä Graphic Lights -30% ;) Käykää joku nappaamassa pois ennen kuin mä ostan taas yhden pinkin paletin jota en käytä..

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #421 : 18.03.10 - klo:17:09 »
Tuevatko kesäpaletit huhtikuun aikana vai meneekö toukokuulle?

Vasta toukokuun puolen välin paikkeilla.  :P
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 19.03.10 - klo:10:32 »
Vinkki viisikkotarjouksesta: Escentual.comissa on Pink Idol, Tender Chic, Night Butterfly, Amber Treasure, Sunset Café ja Graphic Lights tarjouksessa 24 puntaa eli n. 28 euroa.

1bMii, vaalennettu.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #423 : 19.03.10 - klo:14:12 »
Äh. Nyt sydän itkee verta. Olin jo klikannut Night Butterflyn ostoskoriin, kun aloin pohtia kertakaikkisen surkeaa rahatilannettani. Suljin sitten ikkunan ja maksoin sen sijaan kiltisti nettilaskun, jonka summa oli lähes sentilleen sama kuin olisi tuo luomiväri ollut. Plääh.  :'(

Katselin myös Graphic Lightsiä himoiten, mutta pysyin lujana. Jätin sen kerran Rauman Sokoksen hyllyyn, vaikka sillä olisi ollut hintaa VAIN 15 EUROA! (Jotain moka-alennuksia, luulen, sillä olen ostanut Iri. Leather-paletin viime alkukeväästä 25 eurolla, myyjä ihmetteli hintaa itsekin, mutta tarkistettuaan sen myi sillä kiltisti. Seuraavana päivänä mennessäni katsomaan ne maksoivat 45 euroa.) Mutta tulen koko loppuikäni varmasti rankaisemaan itseäni noin hyvän alennuksen käyttämättä jättämisestä, siis sen GL:n kohdalla. Rajat ne on nuukudellakin. :D
« Viimeksi muokattu: 19.03.10 - klo:14:31 kirjoittanut imaria »
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 29.03.10 - klo:21:14 »

Temptaliassa tuli vastaan sen lämpimämmän kesäpaletin (Crush Glow 659) arvostelu ja swatchit. Näyttää todella houkuttelevalta!
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 30.03.10 - klo:19:21 »
Voitteko infoilla tänne jos ja kun Mansikkalaan tulee lisää Mystic Smokysia tai Extase Pinksia. Nyt kun olisin tilannut niitä ei tietty ollut enää. >:( (Tai infoilen itse jos huomaan ensin ja on mahd. muita kiinnostuneita.)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #426 : 30.03.10 - klo:19:44 »
Sunset Cafen tyyliä näyttää olevan uusi kesäviisikko... Same old recycled.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #427 : 30.03.10 - klo:20:59 »

Temptaliassa tuli vastaan sen lämpimämmän kesäpaletin (Crush Glow 659) arvostelu ja swatchit. Näyttää todella houkuttelevalta!

Näyttää niin hyvältä että näin päikkäreillä unta tuon ostamisesta...
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 01.04.10 - klo:20:22 »
Sunset Cafen tyyliä näyttää olevan uusi kesäviisikko... Same old recycled.

Mä sitten taas olen niin onnellinen, että tuo on Sunset Cafen näköinen :D SC on mun suosikki kesäpaletti ja suurimmasta osasta sävyjä on jo pohja näkyvissä. Jos tuo kesäpaletti vaan on yhtään niin herkullinen livenä kuin kuvissa, niin taatusti tulee se hankittua :)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #429 : 02.04.10 - klo:02:30 »
Mä just myin SC:n pois eli jää ainakin toi toinen ostamatta.. Toista vielä mietitään.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 02.04.10 - klo:13:06 »
En edes yritä uskotella itselleni mitään muuta, kun tiedän ostavani nuo molemmat uudet viisikot kuitenkin. En edes osaa päättää kumpaa odotan enemmän  ;)
1bMii, vaalennettu.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #431 : 02.04.10 - klo:16:52 »
Mä ostan molemmat myös :) Menen Englantiin huhtikuun lopussa, oliskohan ne silloin jo ilmestyneet siellä?
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 02.04.10 - klo:17:49 »

^Jossain blogissa oon nähnyt julkaisupäiväksi 21.4. ja huhtikuusta kirjoitti Temptaliakin joten toivoa on :)
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Millie

• Hiushörhö
« Vastaus #433 : 23.04.10 - klo:18:02 »
Stockalla näytti olevan kesälook jo myynnissä, molemmat paletit näyttivät söpösiltä, mutten ehtinyt testailemaan sen kummemmin. Yllättävän samantyylisiä ne oli jollain lailla.
1c F ii, hiukset ovat pitkät kerrostetusti leikatut ja taas vaihteeksi sivuotsiksella, väri musta.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 23.04.10 - klo:18:19 »
^Oi, jokos ne nyt tulivat? Pakko käydä vkl aikana katsastamassa, kun oon jo tehnyt tilaa sille toiselle, sen lämpimämmän ainakin ostan varmasti.
1b M ii