Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160158 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Dior
« Vastaus #435 : 23.04.10 - klo:20:10 »
Minäkin kävin tänään Stockalla räpläämässä uutuudet, mutta maltoin vielä mieleni. Ainakin hetkeksi...  ;)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #436 : 23.04.10 - klo:22:53 »
Tuosta Ready to Glow -viisikosta olen parista blogista saanut käsityksen, että jäisi vakivalikoimaan. Pitääkö paikkansa? Vain Crush Glown kohdalla luki limited edition. Se Nude Glow Complexion Enhancer ei vissiin tule tänne Suomeen? Se kun olisi kiinnostanut melko paljon.. :-\

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 23.04.10 - klo:23:14 »
^ Mulle sanoi Diorin edustaja tänään että kumpikin on one-shot.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #438 : 24.04.10 - klo:08:13 »
Se Nude Glow Complexion Enhancer ei vissiin tule tänne Suomeen? Se kun olisi kiinnostanut melko paljon..

Tietääkseni on tulossa, uusimmassa Oliviassa oli tuosta maininta: "Käytä Diorin heleyttävää Nude Glow'ta sellaisenaan tai lisää meikkivoiteeseen." Suomen hinta on 53,20 e. Gardenista ja Escentualista saa tilattua 29 punnan hintaan. ;)
« Viimeksi muokattu: 20.05.10 - klo:13:08 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #439 : 24.04.10 - klo:12:01 »

Mutta päteekö tuo vaan Suomessa?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #440 : 24.04.10 - klo:12:40 »

Meillä taas edustaja sanoi, että Ready to glow jäisi valikoimiin ja niin lukee materiaaleissa.  ??? Vai sanoiko tuon teille myyntiapuna ollut henkilö? Itse edustaja kun alunperin sanoi tosiaan vain toisen olevan one shot kuten materiaaleissakin lukee.

Ääh, ei saa kumpikin olla one shot, en tahtoisi nyt ostaa molempia.  :D
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #441 : 24.04.10 - klo:13:36 »
Ostin ekan kerran viisikon törkeällä Stockmann-hinnalla (tosin mun oli tarkoitus käyttää lahjakorttia mutta en löytänytkään sitä), mutta Crush Glow oli vaan niin täydellisen näköinen että se oli pakko saada heti. Himottaisi vaan se toinenkin nyt, mutta ehkä ovat liian samanlaisia. Vielä kun ehtisi kunnolla testailemaankin tuota palettia, jonkun meikin ehdin sillä vääntää mutta se meni kiireessä vähän pieleen.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #442 : 24.04.10 - klo:15:13 »

Äh ei tänne ollut tullut Beautyyn kuin Ready to glow, vaikka hyllyssä oli toinenkin tyhjä paikka. Kicksin hyllyt oli täysin tyhjät ja Emotionissa ei ollut mitään :( Nätit oli sävyt, mutta liikaa harmaata ja ruskeaa että ostaisin. Jospa pian tulisi Crush Glow perässä.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #443 : 24.04.10 - klo:15:27 »
Pitää mennä ensi viikolla vakoilemaan Helsingin Kicksien hyllyjä. Niiltä kun tuli taas tollanen -20% -kuponki, niin voisin suostua ostamaan Crush Glow:n sieltä. Ready to Glow taitaa nyt jäädä, ellei se sitten livenä näytäkin paremmalta kuin CG.
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #444 : 24.04.10 - klo:16:53 »
Kickseihin ei tule kesäluukkia, sorry  :-\

Kävin tänään hiplailemassa paletit läpi. Hitsi kun molemmissa on muutama hyvä sävy, miksei Dioria myydä Inglotin tyyliin. Crush glowssa himottaa keskimmäinen ja oikean yläkylman sävy, Ready to glowssa jäisi käyttämättä ainakin molemmat harmaat, mahdollisesti myös keskimmäinen ruskea. Mullakin on tieto että Ready to glow jäisi valikoimaan.
Hang out the chick habit

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 24.04.10 - klo:16:57 »
Nyyh täällä ei ollut vielä Sokoksessa kesän luukkia. Haluaisi jo sen lämpimämmän paletin.  :P
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #446 : 25.04.10 - klo:10:31 »
No höh, ettei tule Kickseihin.. Miksiköhän, anyone? Onneksi Sokokselta sitten saa edes S-bonusta lohduttamaan... :P
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 25.04.10 - klo:10:41 »
Oijoi.. toivottavasti tulee Sokokselle tosi pian! Saan sieltä alennusta, joten ei viitsi muualta ostaa. En uskalla edes käydä Stockalla ihastelemassa, koska pelkään että sortuisin kuitenkin ostamaan sieltä kalliimmalla.  ::)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #448 : 25.04.10 - klo:11:25 »

Meillä taas edustaja sanoi, että Ready to glow jäisi valikoimiin ja niin lukee materiaaleissa.  ??? Vai sanoiko tuon teille myyntiapuna ollut henkilö? Itse edustaja kun alunperin sanoi tosiaan vain toisen olevan one shot kuten materiaaleissakin lukee.

Ääh, ei saa kumpikin olla one shot, en tahtoisi nyt ostaa molempia.  :D

Siis se Lea sanoi näin, mä meen sekaisin näissä myyntiapu/edustaja-termeissä....  :P Diorillahan hän kuitenkin on töissä joten luulisi tietävän.... Kysyin että jääkö kumpikaan kesälookin viisikoista valikoimaan, ja hän sanoi että ei.  ???

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #449 : 25.04.10 - klo:14:17 »
Kävin eilen pikaisesti Stockalla vetelemässä viivoja ranteeseen ja kämmenselkään. Se viileämpisävyinen uutuuspaletti näytti kuvissa rumalta, mutta kun sävyjä kokeili vierekkäin, niin tietysti se olikin sitten suht harmoninen ja ihan kiva. Minulle silti aika hurjia sävyjä, kun en ole tottunut käyttämään mitään selkeästi ruskeaa enkä varsinkaan oranssihtavaa. Tekisi mieli kokeilla tuota yhdistelmää yhteen meikkiin. Lämpimämpää palettia sen sijaan en haluaisi edes kokeilla, pyyhin kämmenselältäkin äkkiä pois. :) Välillä sitä miettii, onko viileä vai neutraali vai mitähän, mutta se on ainakin selvä, että tuollaisia sävyjä en voi käyttää.

En ihan heti osta mitään uutuusviisikkoa. Sain vähän aikaa sitten vihdoin pitkään himoitsemani Coquetten ja olen kokeillut sitä peräti kerran. Sen piti olla turvallinen ja haalea arkipaletti ja kämmenselällä se oli ihanan harmoninen, mutta kun laatu ei ole iridescent vaan aika matta. Taidan olla enemmän edukseni jopa kokonaan ilman, kun silmät eivät uppoa niin syvälle päähän.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.