Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160630 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Dior
« Vastaus #450 : 25.04.10 - klo:21:48 »
^ Mulle sanoi Diorin edustaja tänään että kumpikin on one-shot.

Meillä taas edustaja sanoi, että Ready to glow jäisi valikoimiin ja niin lukee materiaaleissa.  ??? Vai sanoiko tuon teille myyntiapuna ollut henkilö? Itse edustaja kun alunperin sanoi tosiaan vain toisen olevan one shot kuten materiaaleissakin lukee.

Ääh, ei saa kumpikin olla one shot, en tahtoisi nyt ostaa molempia.  :D

Siis se Lea sanoi näin, mä meen sekaisin näissä myyntiapu/edustaja-termeissä....  :P Diorillahan hän kuitenkin on töissä joten luulisi tietävän.... Kysyin että jääkö kumpikaan kesälookin viisikoista valikoimaan, ja hän sanoi että ei.  ???

Aleksi sanoi sillon viimeksi käydessään tosiaan, että toinen jäisi.

Hitsit kun noista ei ota selvää kun toinen sanoo toista ja toinen toista. No, toivotaan, että menee niinkun matskuissa on sanottu ja toinen tosiaan jäisi (eikä kyllä haittaisi, vaikka kumpikin jäisi...  ;)).
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #451 : 25.04.10 - klo:22:11 »
Ilmoitelkaahan, kun bongaatte noita kesäpaletteja myynnissä Gardenissa tai jossain muussa nettikaupassa vähän kukkaroystävällisemmillä hinnoilla kuin Suomen hinnat. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 26.04.10 - klo:17:58 »
Ööö.. onko jollain tietoa mitä Hki keskustan Sokoksen Dior pisteelle on tapahtunut? Kävin tänään pikaisesti hakemassa hiusvärin ja ohi kävellessä huomasin, että koko Diorin piste oli kadonnut ja paikka oli tyhjillään.  ???
1bMii, vaalennettu.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #453 : 26.04.10 - klo:19:08 »
^Koko Sokkarin kosmetiikkapuolihan on joku aika sitten myllätty totaalisen uusiksi. (Vai onko se nyt kadonnut jonnekin sen jälkeen?)
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 26.04.10 - klo:19:36 »
Täytyy käydä lähipäivinä tutkimassa tilannetta. Vähän outoa, kun missään muussa pisteessä ei näyttänyt siltä, että olisi muutto meneillään, mutta tuo Dior oli kadonnut kokonaan siitä manskun puoleisten ovien vierestä mihin se joskus syksyllä muistaakseni muutti. Mutta kokonaisuudessaan olen kyllä vielä ihan pihalla Sokoksen uusista järjestyksistä. Tosi epäloogista, että Lumene ja Loreal on ihan eri puolella kuin muut markettisarjat.
Ja on kyllä valittu harvinaisen huono aika siirtää Diorin pisteen paikkaa, kun uudet viisikot pitäisi saada hyllyyn ;)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #455 : 26.04.10 - klo:23:57 »
Rempan pitäisi käsittääkseni olla ihan valmis ja kävin pari viikkoa sitten juuri tutkimassa paikat. Silloin Diorilla oli kyllä paikka, mutta en enää muista yhtään, että missä. Eri paikassa kuitenkin kuin ennen. Uskoisin, että Diorilla kyllä on nytkin siellä paikka, sillä silloin piste oli ihan uusi ja laitettu. En vaan kuollaksenikaan muista, missä kohdassa se oli.
OT:nä kyllä jo menee, mutta hassua tosiaan, että Lumene, Lorkku ja Nivea ovat erillään. Minusta esim. MUS olisi loogisesti voinut olla siellä. :)

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 27.04.10 - klo:12:26 »
Mystery solved!  :) Eli Helsingin keskustan Dior piste uudistuu kokonaan. Siinä missä eilen oli pelkkää tyhjää tilaa, oli nyt remppamiehet työn touhussa. Diorin tuotteet olivat väliaikaisesti YSL:n vieressä Salon klipsiä vastapäätä. Vähän piilossa jos vaan kävelee ohi seikkailematta hyllyjen välissä.

Ja kesäkokoelmakin on saapunut, vaikkei olekaan tuossa väliaikaispisteessä esillä. Konsulentilla oli salkku, josta testereitä sai kokeilla. Hänen mukaansa molemmat viisikot olisivat LE. Kumpikin lähti mukaani  :)

Ainiin, piti vielä mainita, että sain kyllä ihan loistavaa palvelua ja näytteitäkin mukaan pyytämättä.  :ts
« Viimeksi muokattu: 27.04.10 - klo:12:27 kirjoittanut Arnella »
1bMii, vaalennettu.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #457 : 27.04.10 - klo:12:43 »
Hänen mukaansa molemmat viisikot olisivat LE.

Voi ei! Miksi ne ilkimykset menivät muuttamaan suunnitelmiaan. Tämä tulee kalliiksi!

Mutta hyvä, että asiaan saatiin selvyys.  :)

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #458 : 27.04.10 - klo:13:45 »
Hei nyt swatcheja kehiin lisää!

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 28.04.10 - klo:14:35 »
Kävin eilen Rauman Sokoksella katselemassa josko kesäpaletit olisivat jo ilmestyneet sinnekin.. Mutta ainakaan eilen niitä ei vielä ollut tullut, kysyin myyjältäkin. Ehkä ensi viikolla kuulemma. Myyjän mukaan Diorin kesälookit ovat yleensä tulleet tänne päin vasta toukokuun alussa... Vielä pitää hetken malttaa odotella :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 28.04.10 - klo:15:13 »
Pankkiasioille mennessäni kurvasin nopsaan Tapiolan Stoccan ja Sokoksen Dior hyllyt läpi ja ei kummassakaan näkynyt kesäpaletteja.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 28.04.10 - klo:17:53 »

Vaasan Beautyyn on nyt tullut molemmat paletit, mutta ainoastaan yksi testeri ja se on Ready to glow. Olivat kuulemma laittaneet noottia eteenpäin, että saisivat toisenkin testerin, mutta ei mitään tietoa saapumisesta. Emotionissa olivat aika varmoja, että kesälook ei tulisi sinne ollenkaan, mutta joku esittelijä sinne oli Diorilta tulossa 27.5. joten eivät olleet aivan varmoja tulisiko kesälook niin myöhään vasta. *huokaus*
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Copper

• Vieras
« Vastaus #462 : 28.04.10 - klo:21:15 »
^ Minäkin kävelin tänään Vaasan Beautyn ohitse ja katsoin, että edelleen on kesäviisikoista vain toisen testeri hyllyssä. En kyllä myyjän kanssa jutellut vaan jatkoin samantien matkaa. Kiitos infosta kuitenkin, ehkä tuota Crush Glown testeriä ei Vaasassa nähdä. :(

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 29.04.10 - klo:10:13 »
Vähän kokemuksia uusista viisikoista. Molemmilla olen ehtinyt nyt kerran meikkaamaan ja kummastakin tykkään  :l

Ready to Glow oli se jota näistä odotin enemmän ja sen otinkin heti ekana kokeiluun. Käytin kaikkia viittä sävyä ja ne on mielestäni todella helppo yhdistää samaan meikkiin. Yleensä ainakin yksi sävy on viisikoissa sellainen, jota en osaa yhdistää, mutta nyt sain kaikki harmonisesti yhteen. Koostumus on erinomainen ja värit häivyttyvät hyvin. Iridescent koostumus on kyllä niin ihanan helppo, kun haluaa harmonisen meikin, jossa sävyt "sulatuvat" hyvin yhteen. Värillisiä pohjustajia varmaan tarvittaisiin, jos haluaa parempaa erottuvuutta. Vaikka tämä onkin näistä kahdesta se viileämpi paletti niin kovin viileää jälkeä sillä ei kuitenkaan tule - sanan kirjaimellisessa tarkoituksessa siis  ;)

Crush Glow on koostumukseltaan hyvin samanlainen eli levittyy ja häivyttyy hyvin. Tässä keskinappi on minulle sävynä hieman hankala, mutta muut neljä sain helposti yhdistettyä. Keskinapin vahva pigmentti vähän yllätti.

Jos miettisin, että mitkä aiemmat viisikot näistä tulee mieleen niin Ready to Glow tuo ehkä vähän mieleen Parisian Lightsin, vaikka tällä uudella saakin huomattavasti tummemman meikin niin halutessaan. Crush Glow näyttää kyllä palettina hyvin samalta kuin Sunset Cafe, mutta lopputulos on minun silmääni lähempänä Iridescent Leatheria (pienellä punertavalla vivahteella). En ole oikein koskaan päässyt kunnolla sinuiksi Sunset Cafen kanssa, mutta Crush Glow toimi heti. Varmaan iridescent koostumus on se ratkaiseva :) Kultaiset ja rusehtavat sävyt ei minulla oikein toimi mattana, vaikka muuten normikoostumuksesta tykkäänkin.

Näitä tulee varmasti kesällä käytettyä paljon! Nämä oli kyllä vähän kuin tilauksesta minulle tehtyjä, kun lempparisävyni luomiväreissä ovat vaaleanpunainen, persikka, kulta ja ruskea, vaikkei ne talven kalpeimpina hetkinä ehkä kaikkein sopivimmat olekaan  ;D
1bMii, vaalennettu.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #464 : 29.04.10 - klo:11:33 »
Crush Glow on koostumukseltaan hyvin samanlainen eli levittyy ja häivyttyy hyvin. Tässä keskinappi on minulle sävynä hieman hankala, mutta muut neljä sain helposti yhdistettyä. Keskinapin vahva pigmentti vähän yllätti.

Crush Glow näyttää kyllä palettina hyvin samalta kuin Sunset Cafe, mutta lopputulos on minun silmääni lähempänä Iridescent Leatheria (pienellä punertavalla vivahteella).

Näitä arvioita lukiessa on ehkä vaan parempi ettei sitä testeria tulisi koskaan Beautyyn, sillä mä olen muuten vararikossa. IL ei oikein istunut mulle juuri sen takia, etten saanut kokonaista meikkiä sillä aikaiseksi, vaan jouduin ottamaan esim. Parisian Lightsista pinkkejä ja persikoita mukaan. Täytyy yrittää pitää pää kylmänä nyt  ;D
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva