Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160764 kertaa)

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #465 : 29.04.10 - klo:16:30 »
No niin, vararikko here I come! Eli kävin Rauman sokoksella hankkimassa sen lämpimämmän kesäpaletin, Crush glowin. Vaikuttaa tosi ihanalta, en ole vielä ehtinyt meikkailla, mutta love it  <3 Myyjä muuten selitti, että Diorin luomivärien koostumusta on nyt tässä lähiaikoina muutettu niin, että niistä on tehty pigmenttisempiä ja paremmin levittyviä. Enpä tiedä mitä perää tuossa on, mutta kuulostaa hyvältä  :)
« Viimeksi muokattu: 29.04.10 - klo:19:23 kirjoittanut BlueBerry »
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #466 : 29.04.10 - klo:18:16 »
Tänään oli Vaasan Emotionissa molempien palettien testerit esillä!
Feel the burn.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #467 : 29.04.10 - klo:19:15 »

^ Ja just kun ne eilen sieltä sanoi mulle että tuskin tulee kesäkokoelma heille ollenkaan. Asiantuntevaa juu  ::)
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #468 : 29.04.10 - klo:22:13 »
Ihme sähellystä, mutta Crush Glow oli aivan ihana. Ja se toinenkin yllättävän kiva. Ei vaan taivu tuohon yli 65 euron hintaan, ihan naurettavaa .. Mutta jostain tuo on napattava mukaan, täydellinen kesäpaletti  :-*
Feel the burn.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #469 : 30.04.10 - klo:14:09 »

Kiitos vielä pipsulle kun ilmoitit testerien saapumisesta! Emotionissa olikin tänään pienimuotoinen juuresmiitti Diorin uusien luomivärien merkeissä kun satuttiin Copperin kans yhtä aikaa paikalle testailemaan ;D Onhan se Crush Glow Ihana ja etenkin se korallipersikkanappi tekisi mieli ottaa keskeltä testeristä mukaan, mutta en kuitenkaan syttynyt täysin liekkeihin siitä. Sävyt on kuitenkin aika tavallisia kesäsävyjä ja oon aika varma että mulla löytyy ainakin tosi samankaltaisia sävyjä jo meikkipussista ja en pysty millään sijoittamaan yhteen yli-ihanaan nappiin Dior-hintaa.

Mun mielestä tuo paletti on kuitenkin laadultaan huippu ja kaikista napeista lähti hyvin väriä ilman pohjustajaakin. Hain vielä varalta alle Goshin peruspohjustajan ja värien samettisuus vain korostui. Jos olisi ylimääräistä rahaa niin sijoittaisin ;)

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #470 : 30.04.10 - klo:19:57 »
Mä kävin tänään vihdoinkin hakemassa hakemassa kotiin Crush glown, ja I´m in Love :l . Vielä en ehtinyt meikkailemaan sillä kuitenkaan, se jää huomisen hommiin. Äkkiseltään vertailin kyllä muihin mun paletteihin, ja kovin paljoa ei muistuta mitään mun aiemmin omistamistani. Ehkä eniten samaa on Summer starissa, toki jotain yhtäläisyyksiä näin Sunset cafenkin kanssa, mikä ei haittaa, koska siinä alkaa olla jo niin isot kuopat, että pohja häämöttää ihan pian. Ja, m ikä parasta, se kaikista kaunein keskimmäinen väri on mun kokoelmien ainoa laatuaan!

Toinen kesän uutuus paletti oli ihan kiva, mutta se oli kuin viileämpi ja hohtava versio Sunset cafesta tai ehkä parisian lightsista, eikä livenä houkuttanut onneksi ollenkaan.

Hurjasti noussut taas suomi-hinnat siitä mitä on viimeksi ollut, mutta onneksi saan tuntuvan alen paikallisesta liikkeestä kuitenkin, muuten olisin malttanut mieleni ja oottanut, että tulee mansikkalaan tai johonkin muuhun nettikauppaan.
1b M ii

Poissa Eiko

• Haiven
  • *
    • Profiili
« Vastaus #471 : 02.05.10 - klo:01:48 »
En tiedä onko Diorin kesäkokoelmien kanssa aina yhtälaista säätöä, mutta tänä keväänä on kyllä ollut kokoajan jotain "draamaa" menossa. Voin vain ihmetellä kuinka vähän kosmetiikka myyjiä infotaan tulevista kokoelmista jos myyjät eivät tiedä tuleeko kokoelma myyntiin lainkaan ja ovatko ne One Shot tuotteita vai valikoimaan jääviä. Muutamassa liikkeessä ollaan oltu suorastaan huulipyöreänä jos olen jotakin kysynyt...

Tokihan Diorin kaltainen iso talo voi olla hidas, mutta joskus vain yleinen tietämättömyys pännii ja ihmettyttääkin.

No joka tapauksessa molemmat kesän paleteista ovat löytäneet suolaiseen hintaan jemmoihini. Ostin ensin Crush Glown ja viikkoa myöhemmin myös Ready to Glown kun täällä vinkattiin ettei se ole ennakkotiedoista poiketen jäämässä valikoimaan.

Olin näiden palettien suhteen aluksi hyvin epäluuloinen; pidin Crush Glow:ta Pink Idolin ja Sunset Cafeen kopiona, mutta eihän se nyt ihan niin kuitenkaan ole. Joka tapauksessa paletissa on todella hyvälaatuiset, helposti yhdisteltävät ja kauniit sävyt. Ja sävyt on niin helppo häivyttää, että epäonnistuminen meikissä tuntuu ihan mahdottomalta  :ts

Ready to Glown yksi harmaa (vasen yläkulma) nappi on sama kuin Sky Glowssa (minun mielestäni ainakin). Muuten tässäkin paletissa sävyt ovat yhdisteltävät, hyvälaatuiset ja harmoniset. Tällä saa selvästi tummempaa jälkeä kuin Crush Glow:lla, mutta myös kevyet päivämeikit onnistuvat helposti.

Copper

• Vieras
« Vastaus #472 : 02.05.10 - klo:13:21 »
Kiitos vielä pipsulle kun ilmoitit testerien saapumisesta! Emotionissa olikin tänään pienimuotoinen juuresmiitti Diorin uusien luomivärien merkeissä kun satuttiin Copperin kans yhtä aikaa paikalle testailemaan ;D
Kiitos minunkin puolestani vinkkauksesta pipsulle sekä testailuseurasta keijukaiselle. ;D Crush Glow oli todella ihana, etenkin se keskimmäinen nappi. Aivan vastaavia sävyjä en Inglotilta onnistunut löytämään, vaikka sitä yritinkin. Ehkä sitä kultasävyä vastaa paremmin Inglotilta jälkimmäisen palettini vaalea kulta. Sävyt Inglotilta ovat kuitenkin sen verran hyviä ja riittävän lähellä Crush Glowta, että en Crushia itselleni osta. Vain keskimmäinen korallipersikka jää kaivelemaan. Sitä yritän sitten metsästää muualta. :) Ihana tuo Crush Glow joka tapauksessa on! :-*

Paikalla Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 05.05.10 - klo:09:54 »
Crush Glow on koostumukseltaan hyvin samanlainen eli levittyy ja häivyttyy hyvin. Tässä keskinappi on minulle sävynä hieman hankala, mutta muut neljä sain helposti yhdistettyä. Keskinapin vahva pigmentti vähän yllätti.

En tiedä mitä ihmettä oikein tein väärin ekassa meikissä korallin keskinapin kanssa, mutta siis sehän on ihan paras  :l Sopii siis todellakin hyvin muiden kanssa ja häivyttyy ihanasti, vaikka runsaasti pigmenttiä onkin!
1bMii, vaalennettu.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #474 : 05.05.10 - klo:21:58 »
En saanut hakuun tarttumaan mitään Diorskin Nude -peiteaineesta. Osaisiko joku kertoa, saako sillä tehokkaasti esim. finniarpia peittoon, vai onko tarkoitettu ennemmin esim. silmänalusille. Diorin sivuilta kun tuli tämä kuva.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #475 : 05.05.10 - klo:23:57 »
^ Silmänalusille paljon parempi (niille etupäässä tarkoitettukin), ei niinkään sävyjensäkään puolesta (kellertäviä) näpyille. Silmänalusilla aivan huipputuote kyllä. (Hyvä peiteaine näpyille sekä silmänalusille on muuten Estee Lauderin Double Wear peiteaine, joka on peittävää, muttei kuivakkaa.)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #476 : 06.05.10 - klo:09:33 »
Höh, en onnistunut löytämään kesäviisikoita eilen Hgin keskustan Stockalta, ilmeisesti niitä ei ollut vielä tullut koska katsoin koko ständin läpi. Myyjällä oli juuri muuta hommaa joten en viitsinyt alkaa kyselemään. Toisaalta parempi pysyä vain niistä erossa, viimeksi ostin hetken mielijohteesta Petal Glown jota yritän vieläkin myydä pois koska mulla ei ole sille riittävästi käyttöä. Ja uudessa Inglot-paletissani on paljon aurinkoisen persikka-kultaisia värejä joten niillä varmasti pärjään ihan hyvin ilman Crush Glowtakin.

Edit: Taisin olla sitten sokea koska seuraavana päivänä ne oli kuin olikin siellä. Kohtuullisen vaaleat värit lukuunottamatta sitä ruskeaa, ihanan pehmeiltä vaikuttivat mutta pysynpä lujana ja jätän ostamatta.
« Viimeksi muokattu: 07.05.10 - klo:21:00 kirjoittanut Herbina »

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #477 : 06.05.10 - klo:10:42 »
^^ Kiitos, Stationary!
Silmänalusille ei ole tarvetta, mutta noita arpia pitäisi saada naamioitua. Tsekkaan tuon Lauderin sävyt!
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #478 : 06.05.10 - klo:11:54 »

Mulle tuli joku hetkellinen mielenhäiriö ja ajattelin että myyn Purple Crystalin ja käytän ne rahat Crush Glow'hun, mutta eilen meikatessa otin vahingossa Purple Crystalin käteeni toisen paletin sijaan ja totesin että en mä voi sitä myydä ja se on ihana! :-* Meikkasinkin sillä samantien ja aloin miettiä että mä taidan oikeasti käyttääkin enemmän liloja sävyjä kuin kultaisia ja persikkaisia. Mä arvasin että jos oisin sen myynyt niin viimeistään ensi syksynä olisin itkenyt sen perään, mutta onneksi tajusin jo tässä vaiheessa ennen kuin oli liian myöhäistä.

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #479 : 08.05.10 - klo:16:38 »
Pakko tulla hehkuttamaan Diorin vedenkestävää kajalia ja kulmakynää. Toimii molemmat loistavasti! Kajal on oikeesti pikimusta eikä mikää suttusen harmaa ja pysyy TODELLA hyvin! Kajalin suurkuluttajana tuntuu luksukselta, ku ei kajalit heti pikku tihkusateessa levii poskille tai suuttuunnu päivän aikana. LOISTO TUOTE!
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3