Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160646 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #480 : 08.05.10 - klo:16:44 »
^Mikä sen nimi on? Mitä kaikkia muita kajaleita olet käyttänyt? Varmaan Isadoran inliner ja Lumenen kohl tuttuja? Kuulostaa hyvältä tuotteelta.

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #481 : 08.05.10 - klo:16:49 »
^Tossa lukee vaa, että  "Eyeliner waterproof", vaikka toi on kyllä ihan kajalkynä. Oon käyttäny aiemmin sitä Lumenen kajalkynää, joka on "hyvä" just sisärajauksille, Helena Rubinsteinin Feline Black kajalia, Lancomen kajalia (en millää muista tarkkaa nimeä, mutta huono oli) ja Yves Rocherin sitä pehmeempää kajalia. Että aika laidasta laitaan kalliimpia ja halvempia merkkejä. Vähä OT, mutta toi Yves Rocher maksaa vaan joku 5 euroa ja on ollu kaikist kokeilemistani toisiks paras heti tän Diorin jälkee. Tää Dior ei lähe silmistä, vaikka kuinka hankais, lähtee vaan silmämeikinpoistoaineella. Toimii siis kuin unelma. :)
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 08.05.10 - klo:16:49 »
^^ Meillä kanssa töissä yksi meikkitaiteilija-työkaveri vannoo tuon Diorin mustan WP-kajalin nimeen, ja hänellä onkin aina aivan virheettömät koko päivän kestävät sisärajaukset jotka näyttää niin mustilta että oksat pois. No, kokeilinpa sitten innoissani tietysti itsekin tuota kynää ---- mutta, minulla se ei toiminut lainkaan.  :( Vähänkö olin hölmistynyt. Miten voi toinen saada samalla tuotteella täysin mustan rajan limakalvolle joka pysyy ja pysyy, ja mä en meinannut saada koko kynää ylipäänsä edes tarttumaan vesirajaan, puhumattakaan siitä että tulos olisi ollut lähelläkään intensiivistä mustaa.

Joten, ilmeisestikin tuo kynä on sellainen että toisten iholla toimii, toisten ei. Harmi, sillä olisin kaivannut jotain yhtä mustaa ja pysyvää kuin MAC Smolder, mutta vähemmän sottaavaa.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 08.05.10 - klo:16:58 »
^Mulla ei noi macit oikeen pysy. Lumene pysyy hyvin, mutta sekin riippuu ihan päivästä vuotaako silmät ja leviääkö kajal sit kuitenkin. Tähänastisista se on kuitenkin varmin mustista.

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #484 : 08.05.10 - klo:17:00 »
^Aika kummallista tosiaa. Toisilla on ehkä se sisäluomi jotenki rasvasempi tai kyynelnestettä erittyy enemmän, jollon se väri valuu pois. :( Ite oon jo jostain 13-vuotiaasta asti ettiny hyvää kajalia, ku kaikki poikkeuksetta levii jo parissa tunnissa ja sitte meikkiä saa olla koko ajan korjaamassa. Mulla toi Dior toimii hyvin. Se ei oo ihan siit halvimmast päästä, mut kajalin suurkuluttajana olin valmis ottaa sen riskin, koska sen loistotuotteen löytäminen säästää kuitenki loppujen lopuks niin paljon hermoja ja myös ehkä lompakkoa pitemmän päälle, ku ei tarvi koko ajan ettiä uutta ja toimivampaa.
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #485 : 08.05.10 - klo:17:11 »
Tää menee vähän OT:ksi, mutta oletteko kokeilleet Chanelin kajalia. Mun mielestä se on ihan ykkönen! On kunnolla musta ja mulla ainakin pysyy tosi hyvin.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #486 : 08.05.10 - klo:17:54 »
^Mikäs sen tarkempi nimi on?  ;D En oo arvannut ostaa juurikaan noita kalliimpia kajaleita, kun joskus innostuin jonkun Clarinsin ostamaan eikä se edes levittynyt sisäluomelle.

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #487 : 08.05.10 - klo:18:02 »
^ Tässä näyttäis lukeva, että Le Crayon Khôl, Intensive Eye Pencil. Esim. Gardenista löytyy http://www.garden.co.uk/php/chanel_product.php?productID=MAEMU270. Ostin tuon itse sen jälkeen, kun sitä oli käytetty miun häämeikissä ja pysyi koko päivän.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 08.05.10 - klo:18:09 »
Mullakaan ei Diorin kajal ole toiminut yhtä hyvin kuin muut. Tai kyllähän sitä on tullut käytettyä eikä se huonoimmasta päästä ole, mutta mustaa väriä sillä ei meinaa saada luomellekaan saatika sitten vesirajaan. Omani on tosin jo muutaman vuoden vanha, ehkä koostumusta on muutettu sittemmin? Se olisi kiva, muuten Diorin kynät on ihania. Hyvä "smudger"-pää, kiva ulkoasu ja äärettömän riittoisa kynä.
So it goes.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #489 : 08.05.10 - klo:18:22 »
^ Onko sinulla varmasti kajali eikä silmämeikkikynä, sillä minun muistaakseni kajaleissa ei ole sitä suttauspäätä (eihän sillä sisäluomella paljoa tekisikään)? Vai muistanko nyt ihan väärin koko jutun...?
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #490 : 08.05.10 - klo:18:26 »
Jos haluaa maailman mustimmat ja pysyvimmät sisärajaukset niin kannattaa ensin kuivata vanupuikolla rajattava luomi, vetää  musta kynä alle ja sen päälle Style liner. Kyllä pysyy  :ts
Hang out the chick habit

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 08.05.10 - klo:18:31 »
^Mä muuten kuivaan yleensä aina. Mikä on Style liner? Nyt tulikin muuten mieleen, että oliskohan Inglotin gel liner sittenkin paras ja pysyvin?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #492 : 08.05.10 - klo:18:40 »
Style Liner on Diorin dipattava nestemäinen lineri. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 08.05.10 - klo:18:41 »
^^ Joo, sun pitää kyllä ehdottomasti kokeilla Inglotin mustaa geelilaineria!

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 08.05.10 - klo:21:49 »
^ Onko sinulla varmasti kajali eikä silmämeikkikynä, sillä minun muistaakseni kajaleissa ei ole sitä suttauspäätä (eihän sillä sisäluomella paljoa tekisikään)? Vai muistanko nyt ihan väärin koko jutun...?

Saattaa muuten ollakin, sen verran olen teroitellut omaani että varresta näkee enää "proof", joten oletin että puhutaan samasta. :D
So it goes.