Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 159932 kertaa)

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #525 : 28.06.10 - klo:21:50 »
Temptaliassa julkaistu viralliset syyskokoelman kuvat. Pink Designin violetit näyttävät tuossa kuvassa paljon upeammalta ja kirkkaammalta kuin muissa näkemissäni kuvissa, mutta epäilen kovasti että sävyt on lopulta vaaleammat. Temptalian kuvassa keskinappi näyttää äkkiseltään melko samanlaiselta kuin Smoky Crystalissa ja muissa kuvissa se on taas näyttänyt selvästi vaaleanpunaiselta eikä noin lilahtavalta. Swatcheja halutaan ja äkkiä!  ;D
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #526 : 29.06.10 - klo:00:18 »
^Misty Mauve näyttää kivalta :)

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #527 : 29.06.10 - klo:09:54 »
Jos Misty Mauve olisi iridescent niin voisin hyvinkin vastustaa, mutta nyt kyllä epäilen, että tulee tuokin taas hankittua joukon jatkoksi  ::)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #528 : 29.06.10 - klo:10:19 »
Onpa ihana tuo Misty Mauve! Onkohan tuo kausipaletti vai jääköhän se valikoimiin?

Edit. Äh, no voi harmi. Olisi ollut kiva jos voisi sen hankinnan siirtää vähän myöhemmälle, mutta kait se sitten pitää hankkia syksyllä jos se vaikuttaa livenä hyvältä.
« Viimeksi muokattu: 29.06.10 - klo:12:50 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #529 : 29.06.10 - klo:12:40 »
En tiedä 100% varmasti tuosta Misty Mauvesta, mutta parissa blogissa sen perään on merkitty Limited Edition.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 30.06.10 - klo:11:06 »
Mä olen edelleen suuri Diorin viisikoiden fani, mutta uusia ei ole tullut hankittua vuoden 2008 jälkeen kuin yksi. Samat värit toistuvat jo niin tiuhaan ja onhan niillä hintaakin. Tuo Misty Mauve on kyllä ihana...

Eilen tein kuitenkin laivan tax freesta löydön, jota en sinne voinut jättää eli LE-tuote Cannage Color Collection Eye Palette.

hintaa oli 42 euroa eli melkein täsmälleen sama kuin viisikoilla ja napit ovat täysikokoisia. Tykkäsin tosi paljon sävyvalikoimasta, tuolla saa todella monipuolista jälkeä.

Sävyjen numerot tosin herättivät kummastusta, koska paketin kyljessä on incien yhteydessä mainittu tekstit:
1 couleur 3 x 1.6 g 965-515 ja 005
5 couleurs iridescent 3 x 2 g 929-822 ja 682
5 couleurs 2 x 1.9 g 096 ja 194

Tuosta voisi päätellä sävyjen olevan olemassaolevista paleteista napattuja, mutta yksikään numeroista ei kyllä täsmännyt tämän ketjun ekaan viestiin tai googlessakaan mihinkään. Hämärää  ???

Mulla on itselläni Twilight ja Goldfever ja tumansininen + joku noista vaaleista voisivat olla niistä, mutta muista en tiedä. Valkoinen nyt on varmaan sama kuin useassa paletissa ja Night Dustissa taitaa olla tuo musta (sitä mulla ei ole). Olisi vain ollut kiva triviaalina tietää mistä paleteista sävyt ovat kotoisin.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #531 : 02.07.10 - klo:13:40 »
Misty Mauven swatchit Temptaliassa :) Ompas upea tuo keskimmäinen nappi!

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #532 : 02.07.10 - klo:14:45 »
Ihanalta näyttää! Olisi kiva vain nähdä swatcheja kädellä, koska tuollakin oli kommentti että eivät olleet niin värikylläisiä kuin monet muut Diorin paletit.

Edit. Multitasking ei nyt oikein toimi. Oli tosiaan swatchit siellä, näyttää edelleen houkuttelevalta. Vaan josko pystyisin tästäkin kiusauksesta pyristelemään irti, kun tuon Crush Glown osalta jo onnistuin...
« Viimeksi muokattu: 02.07.10 - klo:14:55 kirjoittanut Herbina »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 02.07.10 - klo:14:53 »
^Oli tuolla swatchit kädellä :) Eivät tosiaan ihan niin pigmenttirikkailta näyttäneet ehkä keskimmäistä sävyä lukuunottamatta.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #534 : 02.07.10 - klo:15:29 »
Upat sävyt, omissa silmissäni enemmän taupen-suklaanruskean suuntaisia kuin mitään malvaa. No, ehkä screen vain vääristää sävyjä jonkin verran. En yleensä liloista tai violeteista välitä, mutta tämä on ainakin kuvassa kyllin neutraali ja juhlava. Ehkä syksyllä, jos on rahaa  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #535 : 02.07.10 - klo:16:46 »
Plääh, tuo oikean yläkulman nappi olisi niin kaunis, mutta kun se on täysin matta. En minä tahdo varjostukseen suttuisia ja tylsiä mattasävyjä, jotka hautaavat silmät syvälle kuoppiinsa, vaan lähes itsestään häivyttyviä, joka suunnasta hohtelevia iridescentejä. Syvyyttä on ihan omasta takaa.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #536 : 02.07.10 - klo:22:20 »
Mä puolestani olen alkanut pitämään siitä, että kun kulmaluulla ja liikkuvalla luomella on hohtavaa niin matta varjostusväri ulkonurkassa tasapainottaa mukavasti. Varsinkin tällaisen raskaan yläluomen kanssa on parempikin ettei korosta sitä raskautta hohteella. Tosin mun Inglot-paletista löytyy jo aika lailla tuon tyyppinen varjostusväri.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 02.07.10 - klo:22:23 »

Eilen tein kuitenkin laivan tax freesta löydön, jota en sinne voinut jättää eli LE-tuote Cannage Color Collection Eye Palette.

Minusta tuo on ihana! Bongasin sen heti Finnairin lomalentojen nettikaupasta, samoin kuin pari lemppari-ripsariani Extasen& Unlimitedin hyvästä tarjouksesta. Melkein itkin, kun nyt me ei lennetäkkään Finskillä vaan Thomas Cookilla ja ne hulttiot ei myy Dioria ollenkaan! Lisäksi lento lähtee Helsinki-Vantaalta 6.15, eli samaan aikaan kun Duty Free-shopit kentällä aukeaa... Huutava vääryys, jos en saa tuota reissullani hankittua.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 03.07.10 - klo:19:16 »
Misty Mauven swatchit Temptaliassa :) Ompas upea tuo keskimmäinen nappi!
Kertakaikkisen upea paletti  :l. Ekojen kuvien perusteella näytti mun mielestä vähän tylsältä, mutta temptalian kuvien perusteella kyllä varmankin ostan tuon. Vaikka mulla noita paletteja on jo aikas monta, niin luulen silti, että tuo on selkeästi erilainen kun mikään muu, mitä mulla on. Oon aina tykänyt melko luonnollisesta ja lämpimästä silmämeikistä, mutta nyt lähiaikoina oon huomannut laittavani aika tummiakin värejä varjostuksiin, joten toi voisi olla mun syksypaletti. Pitää mennä heti paikalliseen kosmetiikkaliikkeeseen kun tuo tulee, varmaan jo odottavat mua silloin sinne  ::)
1b M ii

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #539 : 03.08.10 - klo:20:03 »
Olen haaveillut tuosta Misty Mauvesta siitä saakka kun näin sen kuvat ensimmäisen kerran, ihana! Milloinkohan se mahtaa tulla kauppoihin? Kävin jo kyselemässä Sokoksella, ja meinattiin, että saattaisi saapua joskus elokuun puolivälissä... Ei malta odottaa että näkisi tuon jo livenä :)

Hehkutanpa tässä samaan otteenseen, että löysin vihdoinkin The huulikiillon, eli Dior Addict Lip Maximizerin. Pysyy huulilla pitkään (useita tunteja, toisin kuin moni muu), tuntuu ja tuoksuu hyvältä, ja ainakin mun silmään myös todella vähän pullistaa huulia  <3
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865