Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 159941 kertaa)

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
Vs: Dior
« Vastaus #540 : 03.08.10 - klo:21:29 »
^
Lip Maximizer on kyllä ihana, varsinkin kun sitä voi käyttää huulihoitonakin.
Kolmas menossa jo... :P

Jos tykkää Lip Maximizerista niin kannattaa ehdottomasti tsekata ne Diorin Lip Polishit, koostumuksessa jotain samaa ja kosteuttavat melkein yhtä hyvin. Pyörivä aplikaattori on mielestäni aika kätsy. Näistä on sävy ykkönen ja alle puolet on enään jäljellä. ::)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #541 : 03.08.10 - klo:21:47 »
Minkä hintainen tuo Diorin Lip Maximizer on ja saako sitä jostain juuresten suosimasta nettikaupasta? :) Ainakaan Mansikkalasta ei vaikuttanut löytyvän.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #542 : 03.08.10 - klo:21:52 »
Mun on pitänytkin kysyä täällä, että onko joku kokeillut noita Lip Polisheja, kun eräässä blogissa niitä ylistettiin. Joten kiitos Kameleontille, mä taidan ostaa seuraavaksi jonkun niistä testiin.  :)
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #543 : 03.08.10 - klo:22:01 »
^
Lip Polisheista vielä sen verran, että pigmentti näissä on tosi hento. Enemmänkin huulia sävyttävä on tuo esim. ykkönenkin, kakkonen ja kolmonen olivat hitusen tummempia. Koostumus on kyllä ihana, varsinkin kun ovat hileettömiä ja mielestäni melko tahmaamattomia. Tuoksu on herkku, eivätkä kuivata. Aplikaattorilla on kiva "lakkailla" huulia, tuntuu siloittavan pintaa ainakin esteettisesti. Oikeastaan ensimmäinen kiilto, jonka tiedän kuluttavani loppuun. :D

^^
Mansikkalaan se ilmestyy väliajoin ja myydään aina tosi nopeasti loppuun. Muualla en ole sitä kauheasti bongannut, paitsi gardenissa. Suomessa hinta taisi olla jotain 36 euron paikkeilla, ainakin muistaakseni. Joku tarkan hinnan tietävä voi korjata. ;)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #544 : 03.08.10 - klo:22:12 »
^Kiitos tiedosta! Aika suolainen hinta Suomessa, joten voisin koettaa bongailla mansikkalasta, kun ei tuolla minkään sortin kiirettä ole. Jos joku sattuu näkemään tuota mansikkalassa, niin saa vinkkailla tähän ketjuun. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #545 : 03.08.10 - klo:22:42 »
^
Cosme-de.comissa näyttäisi muuten olevan Lip Maximizeria saatavilla, hinta tosin korkeampi kuin Mansikkalassa. :)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 03.08.10 - klo:23:18 »
Olen niin halunnut kertoa että menetin vihdoin Dior-neitsyyteni! Olen aika ylpeä :D Kaipasin nude-palettia kauniiseen ja nopeaan arkimeikkiin ja tassuun tarttui vihdoin Nude pink design.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #547 : 04.08.10 - klo:14:41 »
Lip Maximizer on ihan hyvä kiilto, mut en tykkää sen pistelevästä efektistä ja mentholimaisesta tunteesta..

Pullistumista en ole huulissa huomannut, korkeinaan lisäpunaa tulee kun iho  ärtyy tuosta pistelystä  ;)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #548 : 05.08.10 - klo:18:14 »
Mä tilasin oman Lip Maximizerin Gardenista, maksoi 20,50 puntaa. Äsken lähti pari lisää tilaukseen, koska olen niin ihastunut tuotteeseen :)

Ja tuosta pistelystä, musta se on vielä ihan siedettävää, joissain toisissa huulia pullistavissa kiilloissa pistely on vielä kovempaa. Toisaalta tuollainen pieni pistely on ihan jees, tulee ainakin sellainen tunne, että tuote toimii (vaikkei se pistely aina välttämättä sitä tarkoitakaan).
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #549 : 05.08.10 - klo:23:15 »
^
Minulla se pistely loppui ekan kiillon aikana, nykyään tuntuu pientä kihelmöintiä vain jos on ollut pitkä tauko käytössä. :)

Hunikselle vielä tiedoksi, että nyt on Mansikkalassa Lip Maximizer listattuna.
« Viimeksi muokattu: 05.08.10 - klo:23:18 kirjoittanut Kameleontti »

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #550 : 06.08.10 - klo:11:22 »
Nopeastipa menevät Lip Maximizerit Mansikkalasta! Aiemmin aamulla oli vielä listattuna mutta eipä ole enää. Escentualista saa Lip Maximizeria myös, hinta on punnan vähemmän kuin Gardenissa ja postarit puolet siitä mitä Garden veloittaa. Toimitus on molemmissa yhtä nopea, nopeimmillaan kaksi postipäivää!

Syyslookin myötä on tulossa ripsillekin oma maximizer: Diorshow Maximizer Lash Plumping Serum hoitava ripsivärinpohjustaja. Suomen hinnaksi on lehdissä mainittu 35 euroa. Tämä kiinnostaa mua oikeastaan eniten koko luukissa uusien Serum de Rouge -sävyjen lisäksi.
« Viimeksi muokattu: 27.08.10 - klo:09:19 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #551 : 06.08.10 - klo:11:59 »
Turun Dior-faneille tiedoksi, että Hansassa sijaitsevassa Ykkösapteekin rohdoksessa oli paljon Diorin meikkejä (huuli-, silmä-, pohjustus- ja kynsimeikkejä ainakin) ja kaikki -40%.
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #552 : 07.08.10 - klo:10:17 »
Escentualissa oli sitten jo eilen muutama kappale syksyn uusia viisikoita. Nyt tällä hetkellä ovat loppu, mutta luulisin että saavat lisää. Tämä ehti onneksi eilen vielä hankkia omansa, kun oli yhdet kappaleet molemmista jäljellä. :)

Poissa Eiko

• Haiven
  • *
    • Profiili
« Vastaus #553 : 24.08.10 - klo:21:23 »
Taidan jättää ihan suosiolla väliin syksyn look paletit. Misty Mauve ei ole yhtään mun värinen livenä vaikka se tosi kaunis on. Design-paletit eivät taas iske lainkaan.

Lompakko kiittää tästä päätöksestä sillä keväällä tuli ostettua molemmat paletit   ;)

Ihan vinkkinä Ideaparkin Emotionissa oli tänään vielä Ready-to-Glow -40 % pois hinnasta. Myynnissä oli tosin yksi ainoa kappale. Samalla alennuksella oli myynnissä myös Beige Massai ja Incognito yhdet kappaleet myös näitä paletteja.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #554 : 25.08.10 - klo:14:47 »
Misty Mauve on mun uusi suosikki! Se on vaan niin upea ja tykkään että samalla paletilla saa sekä erittäin tumman sekä todella kevyen meikin, eikä tarvitse välttämättä jättää yhtäkään sävyä laittamatta. Lempparisävy on tietenkin se mattaisin jolla saa jo yksistään kivan lookin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”