Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160438 kertaa)

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #555 : 25.08.10 - klo:17:14 »
^Mä tykkään kyseisestä paletista ihan samoista syistä! On tosi monipuolinen :)

Mun oli tietysti pakko ostaa myös toinen uusi viisikko, Pink Design, koska sen koostumus on niin ihana eikä mulla ole toista koostumukseltaan sellaista. Pink Designilla saa myös tosi kivan tuloksen kohtalaisen helposti, mutta osa sävyistä on hieman turhan glitterisiä mun makuun. Bilemeikkiin tosin hyvä.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #556 : 25.08.10 - klo:18:37 »
Mä kun luulin, että Misty Mauve ei olisi yhtään mulle mieleinen paletti, niin toisin kävi. Kävin Sokoksella katsastamassa lookin ja viisikko jäi mieltä kaivelemaan kovasti. Todella kauniit sävyt siinä on  :-* Katsotaan nyt pystynkö vastustamaan kiusausta vai tuleeko paletti hankittua.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #557 : 25.08.10 - klo:19:03 »
Osaako kukaan verrata mauve-palettia Coquetteen? Eihän ne samanlaisia ole, mutta onko edes sinne päin?
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #558 : 25.08.10 - klo:20:34 »
^
Omistan Coquetten ja kävin tänään viimeksi swatchaamassa Misty Mauven. Mielestäni ovat hyvin erilaisia. Kummallakin on siis mahdollista tehdä utuinen meikki, mutta värimaailmat ja koostumukset eroavat vahvasti. :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #559 : 26.08.10 - klo:09:25 »
Misty Mauve himottaa  :P Mutta tarkoitus olisi odottaa ensi viikkoon ja napata se mukaan Sokoksen kauneusviikoilta kun tuli aleseteli postissa. Pari kertaa olen kyllä jo käynyt tutkimassa ja testailemassa ja ehkä vähän yllättävästikin onnistunut hillitsemään itseni  ::)

Syksyn tullen alkaa kyllä taas meikkailu kiinnostaa ihan eri tavalla. Melkein koko kesä meni Amber Treasuren kanssa kun joskus sitä vaan jumittuu käyttämään yhtä ja samaa päivästä toiseen.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #560 : 28.08.10 - klo:18:54 »
Diorin syksyn paletit on kyllä ihan nättejä, mutta hirveän samanlainen kuin aiemmatkin diorin paletit, että aika yllätyksetön veto diorilta mun mielestä. Olis kiva, jos tulis jotain vähän erilaista  :P
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #561 : 28.08.10 - klo:19:10 »
Mä kaipaisin kunnon violettia. Omistan Stylish moven, joka on sävyiltään tosi ihana, mutta ongelmana on vähäpigmenttisyys ja rakeisuus lukuun ottamatta tumminta sävyä, joka taas on kyllä todella laadukas. Muuten paletti on ollut todella, todella pettymys.

Jos saisi Stylish Moven Leatherin laadulla, itkisin ehkä onnesta. Night Butterflykin olisi tietysti ihan ihana, mutta tuntuisi tuhlaukselta omistaa sek SM että NB - rahaton kun olen, ja toisaalta mulla on 88-paletissa aivan erinomaiset violetin sävyt. Niiden päälle vedänkin SM:stä sitten sen vähän syvyyden, mitä niistä saa. Muuten SM on päivämeikkikamaa.

No, seuraavia uutuusviisikoita odotellessa... 
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Eiko

• Haiven
  • *
    • Profiili
« Vastaus #562 : 28.08.10 - klo:20:27 »
Jos unelmapalettia kysellään niin itse liputan vihreän paletin nimeen. Tropical Light ja Mystic Jade on desinger-palettia lukuunottamatta ainoa vihreää sisältävä paletti.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #563 : 28.08.10 - klo:20:57 »
imaria: onko sulla mikä pohjustaja käytössä tuon Stylish Moven kanssa? Kunnon pohjustalla voisit saada paletista hiukan enemmän irti ja sävyjä paremmin näkymään. Mun SM ei ole erityisen rakeinen, mutta selvästi parempi lopputulos tulee kyllä UDPP:n kanssa. Myös joku GOSH voidemainen luomiväripuikko voisi toimia tuon alla jos ne vaan pysyy sun luomilla :)

Mulla on molemmat Stylish Move ja Night Butterfly ja on niissä mun mielestä niin paljon kuitenkin eroa, että kannattaa omistaa molemmat  ;D

Vihreä viisikko olisi kyllä aika unelma ja toinen toiveiden täyttymys olisi Secret Charmin uudelleen julkaisu. Jos vihreää palettia etsit niin kannattaa katsastaa YSL:n viisikoiden vihreä. Se on aika kiva, vaikka ei ihan Diorin tasoa.

Poissa Eiko

• Haiven
  • *
    • Profiili
« Vastaus #564 : 29.08.10 - klo:00:11 »
^Olen useampaan kertaan katsonut YSL:n vihreää palettia, mutta se tuntuu jotenkin hileiseltä ja ei niin kivalta. Hieno paletti sen sijaan Bronze Gold jossa on kirkas keltainen yhdistettynä kullanhohtoiseen vihreään ja ruskeaan. Erikoinen, mutta ihan unelma paletti  :O

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #565 : 29.08.10 - klo:00:57 »
Munkin täytyy vähän puolustella Stylish Movea, vaikka makuasioitahan nämä ovat :) UDPP Sin yhdistettynä GOSHin Love that Violet -puikkoon tekee kyllä sellaisen pohjan, että SM:n pigmentti riittää hyvin. Päivämeikkiin riittää mulla jopa Lumenen pohjustaja tuomaan värit esiin. Myös mun SM on laadultaan hyvä, ja oikeastaa karsastan puolestani nimenomaan sitä tumminta sävyä, joka on painajaismainen häivytettävä.

Rakastan mun Stylish Movea niin paljon, että suunnittelen hamstraavaani niitä varastoon, vaikka nykyisestä ei pohjan näkyminen ole lähelläkään. Ihan siltä varalta, että Dior päättää sen lopettaa...

Toinen suosikkini on hyvin erilainen Incognito, mutta se kyllä vain neutraalien työmeikkien tekemiseen. Incognitossa on aivan loistava koostumus, vielä parempi kuin SM:ssa.
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Eiko

• Haiven
  • *
    • Profiili
« Vastaus #566 : 29.08.10 - klo:02:33 »
Incognito näyttää aika pliisulta, suorastaan tylsältä. Eikä sillä mitään isoja kontrasteja saakaan, mutta arkimeikkiin se on todella kaunis. Itse ostin oman kappaleeni poistomyynnistä alennettuun hintaan. Ollut todella paljon käytössä suhteutettuna ikään. Varsinkin tänä kesänä käyttöpaletti olla saa siistin ja hyvin pysyvän meikin jopa helteiseen autoon.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #567 : 29.08.10 - klo:04:53 »
imaria: onko sulla mikä pohjustaja käytössä tuon Stylish Moven kanssa? Kunnon pohjustalla voisit saada paletista hiukan enemmän irti ja sävyjä paremmin näkymään. Mun SM ei ole erityisen rakeinen, mutta selvästi parempi lopputulos tulee kyllä UDPP:n kanssa. Myös joku GOSH voidemainen luomiväripuikko voisi toimia tuon alla jos ne vaan pysyy sun luomilla :)

Mulla on molemmat Stylish Move ja Night Butterfly ja on niissä mun mielestä niin paljon kuitenkin eroa, että kannattaa omistaa molemmat  ;D

Vihreä viisikko olisi kyllä aika unelma ja toinen toiveiden täyttymys olisi Secret Charmin uudelleen julkaisu. Jos vihreää palettia etsit niin kannattaa katsastaa YSL:n viisikoiden vihreä. Se on aika kiva, vaikka ei ihan Diorin tasoa.

Allegro; on. Olen kokeillut nyt yhteensä kolmea eri pohjustajaa (tosin en UDPP:ta), jotka ovat saaneet ns. surkeatkin luomarit loistamaan. :( Toki eron huomaa jopa pohjustajienkin välillä, mutta parhaimmallakaan en saa aikaiseksi sellaista tulosta kuin esimerkiksi juuri Leatherin kanssa, joka taas toimii ilman pohjustajaakin.

Kuitekin jopa parhaimman pohjustajan kanssa jälki jää laimeaksi, ja rakeisuus haittaa todella paljon. Ostin tosiaan omani laivalta, ja seuraavana laivakäyntinä ongelmastani kysyin. Myyjä sanoi, että paletista on tullut useita vastaavanlaisia valituksia, mutta että sen paremmin ei asiaa tutkinta tai paletteja takaisin vastaan oteta. Sikäli harmitti, kun paletin laatu tuntuu aivan sekundalta.

No, ehkä tämä nyt menee. Tarvitsee vielä koittaa tuon UDPP:n kanssa, mutta tosiaan, käytössä on ollut MSCHIC:in, Lumenen ja Mary Kayn pohjustajat.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #568 : 29.08.10 - klo:13:41 »
^Sulla taitaa olla se uusi versio Stylish movesta? Mun vuosia vanha SM on todella hyvä kaikin puolin ja ehkäpä paras viisikkoni laatunsa puolesta. Uudet paletit ovat oudon rakeisia sen sijaan.  :-\

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #569 : 29.08.10 - klo:14:04 »
Mun täytyy sanoa että en oikein innostunut syksyn lookista. Sävyt viisikoissa ei sovi mulle ja ovat turhan samanlaisia. Designer-paletit jaksavat ihmetyttää.... kai ne ovat maailmalla suosittuja kun niitä aina vaan julkaistaan lisää, mutta mä en kyllä tajua miten ihmiset maksaa täyden viisikon hinnan kahdesta luomivärisävystä ja rajauksesta. Pohjustaja ja hilesävy ovat niin turhia, että niiden ansiosta hinnan pitäisi olla huomattavasti normiviisikkoa alhaisempi. Kiinnostaisi nähdä esim. Suomen Designer-myyntitilastot.....

Swatchit ja arviota lookista mun blogissa.