Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160767 kertaa)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
Vs: Dior
« Vastaus #570 : 29.08.10 - klo:14:08 »
Musta SM on kanssa tosi kiva paletti ja sillä saa kyllä oikealla pohjustajalla tosi tummankin meikin jos haluaa. Tumminta sävyä mulla menee aina kaikissa paleteissa vähiten ja se tässäkin tuottaa vähän vaikeuksia  :D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 29.08.10 - klo:14:12 »
^^Hahaa, olipas "katkera" postaus  ;D Ole onnellinen ettet innostunut noista. Menin ostaan ne molemmat ja oon tykännyt tähän mennessä. Mietityttää kylläkin ovatko mullekin mustelmameikkejä. Mistyn tummin menee rusehtavaksi viimeistään iltaan mennessä, höh. En tiä miksi sorrun designereihin, ehkä ne ovat niin kauniita paleteissaan. Kaikkia sävyjä en ole vielä testaillut enkä kaikilla mahdollisilla pohjustajilla.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #572 : 29.08.10 - klo:15:10 »
Kävin Hesassa reissullani meikkauksessa (Nina Orell Mannerheimintiellä) ja meikki tehtiin Diorilla. Ekaksi: se oli elämäni upein meikki. Ja tokaksi: maskeeraaja teki todellisen Smokey Eyes-pläjäyksen, jota en ole koskaan aiemmin kantanut. Ja auttoi kädestä pitäen mitä minnekin ja miten täytyy laittaa.

Kokeilin ekaksi  Diorin putsareita ja nekin olivat ihmeen hyvän olosia. Olen käyttänyt ennenkin  Dioria mutta nyt kolahti :T
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #573 : 29.08.10 - klo:21:24 »
Mä olen Vixenin kanssa samaa mieltä Designer paleteista. En ole itse ostanut yhtäkään, kun en näe et ne olisi sen rahan arvoisia. Tosin en varmaan ostaisi halvemmallakaan kivoista sävymaailmoista huolimatta. Ovat joka tapauksessa hiukan turhia. Rajauksia löytyy jo muutenkin ja kuten sanottu, noilla pohjustuksilla ja korostuksilla ei tee pahemmin mitään ja niitä on jo muutenkin varastossa meikäläisellä.

Onko kellään muuten swatchia uudesta ja vanhasta Sunset Cafesta vertailun vuoksi esim. rinnakkain? Onko sävyt ihan samat vai onko niissä eroja?

Paikalla Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #574 : 01.09.10 - klo:09:43 »
Ostin eilen Misty Mauven Sokokselta aleseteleiden innoittamana. Tänään eka meikki ja käytin kaikkia muita sävyjä paitsi keskinappia. Tykkään! Laatu on todella hyvä ja sävyt erottuvat hyvin. Häivyttelyn kanssa saa tehdä ehkä vähän tavallista enemmän hommia, mutta se on ihan hyvä, koska tarkoittaa etteivät sävyt puuroudu yhteen. Vaikuttaa kyllä tosi monikäyttöiseltä paletilta. Saa vaaleamman arkimeikin, jonka voi sitten helposti tarvittaessa muuttaa iltaa varten tummemmaksi.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #575 : 01.09.10 - klo:10:01 »
Stylish Movesta puheenollen, oli ihan pakko ottaa paletti käteen eilen ja tänään ja todeta taas että näin syksyn tullen siinä on kyllä erinomaiset värit. Kävin eilen kampaajalla värjäyttämässä syysvärin (eli keskiruskea+vaaleat raidat -kesälookista tummanruskeaan jossa hieman violettia mukana) ja varsinkin tänään SM sopi meikin väriksi kuin nyrkki silmään (vaikkei siis tule mulle mustelmaefektiä toisin kuin ensimmäistä kertaa kokeillessa luulin, heh). Harmi vaan jos Dior on mennyt ryssimään sen uuden version koostumuksen huonompaan suuntaan.

Minkälainen koostumus Misty Mauvessa, on verrattuna esim. Stylish Moveen? Kai se pitäisi hankkia vaikka vähän epäilen että vauvan syntyessä parin kuukauden päästä nää meikkailuhommat jää aika lailla pienemmälle painoarvolle..

Poissa aubergine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #576 : 04.09.10 - klo:15:38 »
Onkohan Misty Mauveni jotenkin viallinen, kun siitä ei tunnu tulevan juuri mitään väriä. Todella vähän pigmenttiä, jos vertaan suosikkeihini Iridescent Leatheriin tai Earth Reflectioniin. Sivellintä saa hinkata todenteolla nappiin, jotta siihen tarttuu mitään väriä...

Harmi, kun värit on todella kauniit. Kukaan muu ei ole valittanut samasta, joten ehkä mulla on maanantai-kappale.

Edit. kokeilin eilen ajan kanssa ja aika makea iltameikki tuli. Pohjustajana käytin Goshin puikkoluomiväriä. Eka (huono) kokeilu oli ilman mitään pohjustajaa. Sävyistä keskimmäisessä sekä siinä mattaisessa tuntuu kyllä olevan hyvin pigmenttiä, mutta muissa voisi makuuni olla enemmän. Ihan tyytyväinen olen nyt ostokseeni kuitenkin.  Ihanan syksyinen paletti ja vaihtelua ruskeisiin jumittuneelle.
« Viimeksi muokattu: 05.09.10 - klo:21:03 kirjoittanut aubergine »

Paikalla Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #577 : 05.09.10 - klo:11:14 »
^ Onko sinulla mikä pohjustaja käytössä? Se ainakin voisi vaikuttaa värien erottumiseen. Tosin jos vertaa IR:n ja ER:n kanssa niin mielestäni Misty Mauvessa ei ihan niin paljon pigmenttiä olekaan.
1bMii, vaalennettu.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 05.09.10 - klo:11:31 »
Mun kaveri osti Eckerö Linen laivalta aivan ihanan Diorin meikkipaletin joka mua himotti myös ihan älyttömästi. 40,90€ hinta tosta tuntuu kyllä edulliselta, aivan ihanat sävyt! Paletin nimi on siis Cannage Color Collection Eye Palette. Jäi ostamatta, en ole aivan varma harmittaako koska vannoin että ostan vain Inglotin luomivärejä tästedes 8)

edit. paitsi että mun mielestä siinä paletissa oli kyllä tuon mustan alla olevan lilan tilalla sellanen oranssinkuparinen sävy, hmm..

« Viimeksi muokattu: 05.09.10 - klo:16:27 kirjoittanut RockQueen »
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #579 : 05.09.10 - klo:16:07 »
Mistyn Mauven pigmentissä ei ainakaan mun paletissa ole mitään vikaa. Siitä saa sävyä ihan pelkästään löysäkarvaisella häivytyssiveltimellä.

MM:ssä on muuten kaksi samaa sävyä kuin Mystic Smokyssä, valkoinen ja vaaleanpunainen.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #580 : 05.09.10 - klo:17:55 »
Kävin swatchaamassa Misty Mauven ja totesin että hyllyyn jää. Vastaavia sävyjä löytyy multa jo, ja ainakin sormella testattuna keskimmäinen nappi (joka on väreistä kaikkein kivoin) tuntui kovin rakeiselta, ja toisaalta oikean alareunan ruskeanharmaa vaikutti aika vähäpigmenttiseltä. Tietysti siveltimellä levitettynä voi olla eri juttu, mutta mulla on tosiaan tuon tyyppisiä värejä jo aika läjä joten mitään uutta paletti ei toisi omaan kokoelmaan (jonka kasvattamista yritän välttää).

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #581 : 10.09.10 - klo:16:33 »
Hankin jo jonkin aikaa sitten Forever-meikkivoiteen, mutta se jäi melko nopeasti käyttämättömäksi koska se tuntui jotenkin kuivattavalta. Nyt keksin jostain syystä sekoittaa sitä Lumenen heleyttävän pohjustusvoiteen kanssa ja avot! Lumenen tuote ei ole mulla toiminut yksistään koskaan hyvin koska jos käytän sitä meikkivoiteen alla se tukkii ihoa eikä heleytä riittävästi. Sekoitan käsissä nokareen heleyttäjää ja kaksi painallusta Foeveriä ja levitän kaikkialle kasvoille. Tulee mielestäni todella upea lopputulos, heleä, kosteutetun oloinen ja pysyy kuin tauti eikä ole tukkinut ihoa yhtään.

Käytän samaa sekoitusta luomien ja huulten pohjustukseen sekä peiteaineena ja se korvaa ne kaikki. Eniten kuitenkin yllätti sävy eli pullo on 010 kun olen vuosikausia käyttänyt 100-sävyä. Nyt vasta tajuan kun uskalsin ostaa "vääränsävyisen" voiteen ettei pitäisi kuvitella liikoja omasta tai myyjien asiantuntemuksesta vaan testata ennakkoluulottomasti kaikkien sävyperheiden sävyjä. 100 tekee nyt jälkeenpäin nähtyny aivan liian keltaisen naaman.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #582 : 10.09.10 - klo:18:47 »
Mitäs viisikoita on Viking Linella välillä Turku-Tukholma myynnissä, muistaako kukaan? Syksymmällä olisi laivareissu edessä.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #583 : 24.09.10 - klo:23:33 »
Surffailin ajankuluksi Diorin tulevan talven lookin, ja löytyihän se:

http://www.chicprofile.com/2010/09/dior-minaudiere-holiday-2010-makeup-collection-new-photos.html

Ei oikein mun värejä noissa paleteissa. Ihan hyvä vaan, ei hirveästi olisi varaa ostaakaan, etenkin kun olis tarkoitus hommata vielä Misty mauve.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #584 : 25.09.10 - klo:08:42 »
^

Kiitos infosta! Mä taas haluan ehdottomasti ainakin Five Goldsin, kun olen niin kultahullu muutenkin. Vaikka jostain syystä enemmän ostan kultaisia luomivärejä/kynsilakkoja, kuin käytän niitä... Tuskin silti pystyn vastustamaan kiusausta tässä tapauksessa.