Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160331 kertaa)

Poissa Arnella

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #585 : 25.09.10 - klo:12:15 »
Onkohan tuo toinen noista talven viisikoista taas Designer paletti? Siinä kun nuo luomivärien pinnat on kuvassa ihan tasaiset. Designerit ei kiinnosta, mutta tuo toinen näyttää kyllä ihanalta!

edit. kyyläsin kuvaa tarkemmin ja aplikaattorit ovat kyllä ihan tavalliset eli ei sitä designer palettien rajausjuttua. Eikä tuo alareunan nappi kyllä edes näytä rajaukselta.. Miksiköhän tuossa ei ole ole samaa kuviointia kuin toisessa paletissa  ???

« Viimeksi muokattu: 25.09.10 - klo:12:18 kirjoittanut Arnella »
1bMii, vaalennettu.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #586 : 25.09.10 - klo:12:17 »
^ Sitä mäkin ensin mietin, mutta eikös Designerit ole tähän asti olleet numeroinniltaan 8-loppuisia? Toivottavasti 001 Five Golds ei ole designer.
1c F ii

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #587 : 25.09.10 - klo:12:25 »
Siis kumpi noista nyt on kumpi? Itse jotenkin oletin, että Five Golds on se kuviopintainen, jossa ei ole hopeaa ja mustaa.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 25.09.10 - klo:12:28 »
Ilmeisesti se tasainen on juuri Five Golds (ks. esim. http://www.makeup4all.com/the-minaudiere-dior-dior-holiday-2010-makeup-collection/ ). Näyttää kyllä hohtavammalta kuin tuo Endless Shine, vaikkei olekaan iridescent.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #589 : 25.09.10 - klo:12:31 »
^

Ok, kiitos infosta! Nimenä vain Five Golds olisi sopinut musta paremmin sille kuviolliselle ja se toinen näytti tosiaan paljon hohtavammaltakin.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 25.09.10 - klo:14:30 »
^Mä oletin kanssa kuvan perusteella sen kuvioidun olevan five golds, ja innostuin jo. Kun se olisi ollut väreiltään sopivampi, ja ilman iridescentiä. Jos näin nyt sitten tosiaan on, saattaapa säästyä rahat.
1b M ii

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #591 : 25.09.10 - klo:16:22 »
No onpa mälsä kokoelma. Viisikot eivät sytyttäneet yhtään, eikä oikeastaan kyllä mikään muukaan. Ainoastaan nuo minaudiere-paletit voisivat olla hankkimisen arvoiset, tykkäsin kummankin sävyistä. :) Eipä kuitenkaan mitään must haveja, joten tili saa näiden osalta olla rauhassa.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #592 : 25.09.10 - klo:18:43 »
Ja mä taas innostuin uusista paleteista kovasti :D Mulle ihan unelmavärit, molemmat tulee hankittua ehdottomasti.
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #593 : 25.09.10 - klo:18:56 »
 Tykkään tuosta Five Goldsista, toinen paletti on taas tosi tylsän näköinen. Neljä sävyä jotka tuskin erottuu luomella toisistaan.. Five Golds saattaa olla seuraava mun harvoista Dior-ostoksista, jos löytyy edullisemmin kuin normihinnalla.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #594 : 26.09.10 - klo:23:05 »
Mun mielestä taas Endless Shinessa on kivoja "silkkivärejä", tosin ehkä vähän liian paljon toistensa kaltaisia ovat ainakin noi oikean reunan napit. Five Goldsissa taas hopea on ainakin mulle ihan turha, hyvä nähdä noi kuitenkin livenä.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #595 : 27.09.10 - klo:12:57 »
Mulla on Diorit jäänyt ostamatta. Jumbon Stockalla olis ollut parikin LE palettia tyrkyllä (Preal Glow ja Ready to Glow(?)) joita olen katsellut sillä silmällä, mutta ostomatta jäi koska molemmissa on vaaleanpunainen. En vaan enää viitsi ostaa palettia jossa kaikki värit ei ole sellaisia joita käyttäisin kun luomivärejä on kerääntynyt muutenkin sen verran reippaasti.. Tavallaan harmittaa ja tavallaan ei.

Rezi

• Vieras
« Vastaus #596 : 02.10.10 - klo:21:20 »
Koskahan nuo uudet Five Golds ja Endless Shine -viitoset tulevat myyntiin?

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #597 : 10.10.10 - klo:16:56 »
^ Lokakuun loppupuolella varmaankin. Viime vuonna holiday look tuli kauppoihin viikolla 44.

Esimakua Endless Shinesta:
http://www.thebeautylookbook.com/2010/10/dior-holiday-2010-endless-shine.html

Täältä löytyy swatchit ja lähikuvaa molemmista paleteista:
http://www.makeupandbeautyblog.com/cosmetics/dior-holiday-2010-and-the-5-colour-eyeshadow-quints-its-a-holiday-tradition/
« Viimeksi muokattu: 20.10.10 - klo:14:40 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 20.10.10 - klo:10:01 »
Mä kävin muutama päivä sitten hiplailemassa pitkästä aikaa Dioreita ja mietin pitkään Five Goldsia ja Mystic Smokysia, molemmat on periaatteessa kivoja. Jätin kuitenkin kauppaan koska Golds oli aika bling bling ja pigmentti oli ehkä vähän huonompi kuin yyleensä eikä noita sävyjä tulis varmaan käytettyä muuten kuin juhlissa. MS taas oli monikäyttöisempi mutta melkein samoja sävyjä löytyy jo muista paleteista. Pitää tuota MS:a tuumailla vielä, muttei liian pitkään ennen kuin lähtee myynnistä.
Se toinen holiday-viisikko oli mun silmään jotenkin tylsä, kynsilakat taas oli tosi kauniita mutta tuntuu nihkeältä maksaa kynsilakoista noin paljoa..

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #599 : 20.10.10 - klo:10:04 »
^ Mitämitämitä. Onko Five Golds ja Endless Shine jo kaupoissa?  Täytyypä varmaan pyörähtää Sokoksen kautta kotiin tänään.  ::)
1bMii, vaalennettu.