Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160345 kertaa)

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
Vs: Dior
« Vastaus #60 : 07.09.09 - klo:21:40 »
Vähän kuulostaisi kyllä siltä, että tullissa on vähän päästy coseme-de:n jäljille tullausarvon pyöristämisestä säännönmukaisesti alakanttiin... Ei täälläkään tullissa kaikkia EU:n ulkopuolelta tulevia paketteja pysäytetä, vaan ihan selkeästi tullilla on "valkea ja musta lista" lähettäjistä.

Tjaahans, kävin juuri Postin sivuilla seurailemassa omaa cosme-de.comin Night Butterfly -tilaustani, ja seurantahaussa näkyy paketin saapuneen Suomeen 4.9. ja sen jälkeen saapunut tullipostiin 7.9. Onko tuo tulliposti ihan normaali käytäntö, vai pitääkös tässä ihan suosiolla lähteä kirjastoon tulostamaan kuittia tilauksestani tullia varten..?
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 07.09.09 - klo:21:45 »
^ Mua hieman mietitytti, kun Stationery blogissaan aivan suoraan ilmoitti, että ko. kauppa ilmoittaa paketissa summan systemaattisesti (?) alakanttiin. Ehkei ole vaikuttanut asiaan, mutta ehkä tuollaisen maininnan olisi voinut jättää pois kaikille avoimelta blogilta. Mutta siis toki voi olla sattumaakin, että juuri nyt niitä paketteja jää tulliin, ja ei ole tässä tarkoitus syyttää ketään.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #62 : 07.09.09 - klo:22:38 »
^ Eipä ollut kyllä koskaan tullut mieleen, että joku tullisetä tai täti lukisi blogiani.  ;)
No joo, kaksi ystävääni tilasivat tuolta myös eivätkä paketit olleet jääneet tulliin, eli ilmeisesti vähän tuurista kiinni.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 08.09.09 - klo:00:21 »
^Voi Suomi on pieni maa, ja tiedot voivat kulkea nopeasti mitä ennalta-arvaamattomimpia teitä, vaikkei tullihenkilökunta olisikaan blogisi vakiolukijakuntaa :) Varmaan siellä on saatettu huomata asia muutenkin, mutta halusin vaan sanoa ettei kannata ylipäänsä aliarvioida tietojen leviämismahdollisuuksia netin kautta.

Mutta jos kauppa kerran toimii lainvastaisesti, niin eihän siitä kertominen nyt mielestäni ainakaan sinun osaltasi laitonta ole; enemmänkin päinvastoin. Kauppa ja yli tullirajojen tilaavat asiakkaat eivät ehkä ole mielissään ;), mutta laitonta toimintaa harrastavilla ei mielestäni ole varaakaan valittaa.

(Pahoittelen, OT.)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #64 : 08.09.09 - klo:08:33 »
Ot:tä täältäkin pukkaa.. Mulla on kaikki Cosme-de.comista saapuneet lähetykset tulleet tullipostin kautta,silti kertaakaan mun ei niitä ole tarvinnut hakea kuin lähipostista. Eiköhän ollut nyt hieman hätäistä "syyllistää" Stationeryä  pakettien tullipostikierroksesta. Ja itse olen tilannut C-d.comista jo paaljon aiemmin kuin Statis teki "paljastuksen"... Tulli syynää sitäpaitsi Euroopan ulkopuolelta tulevat lähetykset tarkemmin läpi kuin Euroopasta tulevat.
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #65 : 08.09.09 - klo:12:04 »
Voi !"#¤#%/&T&&%¤#!

Pakettini tosiaan joutui tulliselvitykseen, ja nähtävästi ovat LOPETTANEET tullin toimipisteen Kuopiossa. Huolinnan käyttö maksaa 22,60 (+ perityt verot, joita tässä tapauksessa ei tule).

Kylläpä muuten v*****aa.
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 08.09.09 - klo:12:39 »
Riittäisikö jossa sinne meilaisi sen maksutositteen/tilausvahvistuksen? Koska kyseessä on kuitenkin lähetys josta ei tulla perimään tulleja, niin on aika kohtuutonta että 35 euron paletista täytyisi maksaa yli 20 euroa huollintakuluja.
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #67 : 08.09.09 - klo:14:08 »
^ja ^^ Mun sisko on tehnyt niin useammankin kerran että kun lähetys on jäänyt tulliin ja se on ollut selvästi alle tullirajan niin se on ensin soittanut sinne ja sitten meilannut maksutositteen /tilausvahvistuksen ja lähetys on ollut parin päivän päästä postista noudettavissa. Älä Supermess vaivu epätoivoon vaan pirautat sinne tulliin ja selvität asian niin pääset kohtapuoliin testaileen yöperhosta... ;)
« Viimeksi muokattu: 17.09.09 - klo:09:13 kirjoittanut Lene »
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #68 : 08.09.09 - klo:16:42 »
Kiitos tuesta näinä vaikeina aikoina  :D  Selvisin pahimmasta syletyksestä, kävin tulostamassa maksutositteen ja lähetin menemään tullipostiin. En ehtinyt soittaa ennen virka-ajan päättymistä, kahtotaan nyt miten käy... Maltan jatkossa sitten soittaa ihan puhelimella ensin ennen keskustelufoorumilla rähjäämistä  ::)

Copper

• Vieras
« Vastaus #69 : 16.09.09 - klo:22:33 »
Edelleen pohdin, ostaisinko Diorin Diorskin Nude -meikkivoiteen. Selasin arkistossa olevaa ketjua ja viime keväänä on useampi kirjoitellut, että Nuden koostumus olisi muuttunut rakeiseksi käytössä. Miten on Nuden käyttäjät, onko teillä ollut ongelmia tuon koostumuksen suhteen pidemmässä käytössä?

Tuskailen myös sävyvalintaa, olen saanut testattavikseni sävyt 020, 023 ja 031. Noista 031 tuntuu toistaiseksi parhaalta mutta vähän liian tummalta. Onko Suomessa myynnissä 021 -sävyä? Jos se vaikka olisi tummuusasteeltaan mulle paras. Keltaiseen taittavan tarvitsen kumminkin.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #70 : 17.09.09 - klo:00:17 »
Koska me saadaan Stationery nähdä jotain kuvia joululookista tai tarkempaa sävyselvitystä?  :P Viisikoista ainakin. :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #71 : 17.09.09 - klo:10:32 »
Koska me saadaan Stationery nähdä jotain kuvia joululookista tai tarkempaa sävyselvitystä?  :P Viisikoista ainakin. :)

Hööh, ette varmaan ainakaan minun toimestani tule näkemään mitään kuvia tai selvenystä. Satuin vain pääsemään hiplailemaan viisikoita viimekuussa, mutta ei varmaan tule toista tilaisuutta ennen ilmestymistä. Toivottavasti kuvia kuitenkin löytyy netistä pian tai joku muu juures pääsee räpläämään. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 17.09.09 - klo:13:08 »
Ebayssa oli joku paletti mitä en tunnistanut enkä löytänyt mistään, joka tapauksessa siinä oli nätit värit ja tilillä oli vielä sen verran rahaa joten ostin sen.  :-[ No, laitoin onneksi vanhan vauvan myyntiin joten josko saisi ikäänkuin vaihtokauppana" tuon toisen.. En tajua mikä muhun meni!

edit: Tässä linkkiä, toivottavasti toimii..

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350245556332&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

toinen edit: Huomaa etten muuten ole tarpeeksi friikki vielä ;) Asialle on selvästi tehtävä jotain!
« Viimeksi muokattu: 17.09.09 - klo:13:35 kirjoittanut Auringonkukka »
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #73 : 17.09.09 - klo:13:16 »
^ Kerro tarkemmin! Tai vielä parempaa, laita linkki.  :)
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 17.09.09 - klo:15:04 »
Mulle tuli tuosta vaan mieleen että olis feikki.. Missään ei mainita edes sävynumeroa ??? Ja tuo on kuitenkin uuden mallinen paletti mutta ei ole tuollaisia värejä näkynyt, napitkin näyttää jotenkin rakeisilta kuvassa.