Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160664 kertaa)

Poissa Apricot

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #615 : 12.11.10 - klo:12:18 »
Kävin hiplailemassa toistamiseen Endless Shinea ja en kyllä pysty perustelemaan itselleni sen hankintaa, kaikki sävyt löytyvät taatusti omasta takaa ja edestä + kolme viidestä sävystä ovat todella vaaleita. Höh, olisin niin kovasti halunnut uuden viisikon.  :'( ;D
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Truce

• Vieras
« Vastaus #616 : 13.11.10 - klo:13:13 »
Voi vitsit kun harmittaa nyt :( Onko tuo joku yleinen ilmiö, että jos pyytää "vaaleaa, mieluiten ruskeasävyistä hillittyä palettia", niin sieltä tarjotaan jotain Electric lightsia tai Extase pinksiä? Olen nyt kahdesti lähettänyt isäkullan laivamatkalle tarkkojen ohjeistusten kanssa, ja kummallakin kerralla myyjä on sitten suositellut jotain tuollaista räikeää palettia. Viime kerralla sain EL:n, nyt EP:n ja kummatkin ovat kyllä turhan värikkäitä omaan makuuni... Tiesin kyllä, ettei siellä ole välttämättä valikoimissa Endless Shineä, mutta kai sitä nyt vähän hillitympiäkin paletteja löytyy? No, oma moka kun en itse ollut ostamassa, turha siitä on ketään muuta syyttää. Kurjaa vaan, kun tämä teki melkoisen loven omaan budjettiin ja jää todennäköisesti käyttämättä ellen onnistu vaihtamaan johonkin toiseen.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #617 : 13.11.10 - klo:13:23 »
^ Voi harmi. Oman kokemukseni mukaan laivoilla (ainakin Viking Linella) on todella pieni valikoima viisikkoja, joten ehkä siellä ei ole ollut toiveitasi vastaavaa tarjolla ja sitten on myyty vain joku mitä on valikoimissa sattunut olemaan.  :-\ Jos vielä uskallat joskus kokeilla laittaa isäsi ostoksille niin varminta varmaan kirjoittaa listalle sopivia viisikoita, jos joku niistä sattuisi löytymään. 
1bMii, vaalennettu.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #618 : 13.11.10 - klo:15:57 »
Tietääkö kukaan, mitä viisikoita Turusta lähtevällä Siljalla on tarjolla?

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #619 : 13.11.10 - klo:20:43 »
Tarvitsisin nyt jonkun Dior-gurun apua. Olen ostamassa kaverille joululahjaksi Diorin luomiväripalettia. Hakusessa olisi joku hyvin neutraalin ruskeasävyinen paletti, joka olisi myös helposti saatavilla netistä tai kaupoista (ei siis mielellään mitään menneitä kausisävyjä). Kaverin ultimate lemppari on tällä hetkellä Isadoran muddy nudes ja muuten tykkää eniten lämpimän sävyisistä ruskeista.
Osaisiko joku suositella jotain tämän kuvauksen perusteella?
« Viimeksi muokattu: 13.11.10 - klo:20:50 kirjoittanut Naanna »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #620 : 13.11.10 - klo:20:52 »
^Olisiko Earth Reflection ok? Vai onko liian kultaan vivahtava? Kuva löytyy täältä: http://www.coloruza.com/wp-content/uploads/2009/01/dior-earth-reflection.jpg

Tuo on ainakin helposti saatavilla, kuuluu vakivalikoimaan. Lisäksi tuo on monikäyttöisempi kuin esim. Incognito koska tuossa on myös tummempia sävyjä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #621 : 13.11.10 - klo:20:55 »
^Tuota katselin alustavasti itsekin. Muut sävyt näyttäis olevan aika sopivia, mutta tiedän että tuo keskimmäinen vaaleanpunainen nappi jäisi käyttämättä (kaveri inhoaa vaaleanpunaista väriä, myös meikissä). Mielellään ostaisin kuitenkin sellaisen paletin, jossa kaikki sävyt tulisi käyttöön.

Ja siinä olet aivan oikeassa, että Incogniton sävyt on ehkä hieman liian vaaleita. Mukana saisi mielellään olla myös jotain tummempaa.

Kiitos kuitenkin ehdotuksesta, Hunis.  :)
« Viimeksi muokattu: 13.11.10 - klo:20:58 kirjoittanut Naanna »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #622 : 13.11.10 - klo:21:03 »
^Muita ruskeita olisi esim. Beige Massai (kuva: http://fien.strawberrynet.com/images/products/01246780102.jpg), joka on tosin sitten enemmän lämmin kuin neutraali. Tuosta en nyt äkkiseltään muista, että onko se yhä normaali valikoimassa, mutta ainakin Mansikkanetistä siis saa.

Sitten olisi tietty Sunset Cafe, joka on minun mielestäni Beige Massaita neutraalimpi, mutta kuitenkin lämpimähkö kokonaisuus. http://fien.strawberrynet.com/makeup/christian-dior/5-color-eyeshadow---no--440-sunset/72407/#DETAIL Sitä ei enää kauposita saa, mutta netistä kyllä, esim. taas tuolta Mansikkanetistä.

Sitten olisi Elegante, jota voisi löytää vielä netistä, en osaa tosin varmuudella sanoa tuosta saatavuudesta mitään kun en ole katsellut saatavuutta pitkään aikaan. Tuo olisi ainakin selkeästi beige/ruskea kokonaisuus, eikä persikkainen tms. http://1.bp.blogspot.com/_ZB6Cp5DE9zw/SaN7fx-U5RI/AAAAAAAAEQs/NAvqxD1nhRA/s400/Dior5ColourEyeshadow_553El%C3%A9gante_1.jpg
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #623 : 13.11.10 - klo:21:15 »
^Oijoi! Kaikki kolme näyttää erittäin herkullisilta! Elegante olisi ehkä kuitenkin se eniten nappivalinta. Nyt täytyy vaan alkaa metsästämään tuota jostain.

Kiitos taas Hunikselle avusta.  :)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #624 : 13.11.10 - klo:21:26 »
^Ja tuotahan on nyt mininä ripsarin kylkiäisenä ainakin Sokoksilla ja miksei muuallakin.  :)

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 16.11.10 - klo:13:29 »
Hemmetin Mystic Smokys kummittelee mun mielessä vieläkin. en uskalla lähteä lähiostarilla ruokakauppaan, siellä se huutelee mua Sephorasta.. Periaatteessa mulla on kaikki sävyt mitä siinäkin mutta kun se on niin KAUNIS. Kertokaas joku kellä se on mielipiteenne siitä?

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #626 : 19.11.10 - klo:18:47 »
Täytyypäs vinkata, että ihanaa Iridescent Leatheriä löytyy tällä hetkellä Mansikkalasta.  :ts
1bMii, vaalennettu.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #627 : 19.11.10 - klo:20:54 »
Hemmetin Mystic Smokys kummittelee mun mielessä vieläkin. en uskalla lähteä lähiostarilla ruokakauppaan, siellä se huutelee mua Sephorasta.. Periaatteessa mulla on kaikki sävyt mitä siinäkin mutta kun se on niin KAUNIS. Kertokaas joku kellä se on mielipiteenne siitä?

Tykkään sen suklaanruskeasta todella paljon, mattaisuus on ihanaa =) Violetin kanssa ne vaan tahtovat sekoittua tummaksi mössöksi, laitan yleensä harmaan niitten väliin. Vaaleat ovat samansävyisiä, vaaleanpunaisella pohjustuksella saa hieman sen vaaleanpunaisen esiin, mutta mitään kunnollista ei.
Minusta se on kiva syys-talvipaletti, arkeen ja juhlaan.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Simppu

• Vieras
« Vastaus #628 : 27.11.10 - klo:11:42 »
Ostettu Diorskin Nude "Skin-Perfecting Hydrating Concealeria ", eli mustien silmänalusten peittoon tarkoitettua tavaraa. Diorilta on ollut aikaisemmmin käytössä se vanhempi vastaava tuote, joka on ollut aivan tolkuttoman riittoisaa ja hyvää.

Mikä sapettaa aivan jumalattomasti on se, että myyjä myi TAAS KERRAN mulle puoliväkisin sen sävyn 02, vaikka olin itse ostamassa vaaleinta sävyä. Niin sitä taas meni pää pyörälle ammattilaisen selostaessa jotain käänteispandakarhuista jne, että vääränvärinen tuote lähti kuin lähtikin matkaan. En tavoittele silmänalusten kohdalla ylenpalttisen vaaleaa sävyä, mutta tuo 02 tekee muuten vaalealla ihollani semmoisen tuhruisen, väsähtäneen sävyn, joka korostaa tummia silmänalusia sen sijaan, että häivyttäisi niitä. Puuteroituna väri on kiistatta tummempi kuin oman ihon väri. Samaan syssyyn myyjä myi minulle myös Biothermin liian tumman meikkivoiteen. Olen moneen kertaan kuullut, että jos arvotaan kahden sävyn välillä, tulisi valita vaaleampi, jotta lopputulos olisi luonnollinen. Silti otin ja uskoin myyjää, ja nyt minulla on sitten likaisennuhruinen naamari, jos käytän tuota meikkivoidetta. Puuteri (Cliniquen väritön) vielä voimistaa tuhruista sävyä. Että voi ärsyttää, etten taaskaan luottanut omaan arvostelukykyyn.

No, menin sitten, ja hain sen oikean sävyn. Tuote on tosi hyvä kyllä, ohuempi tosin ja vähemmän peittävä kuin vanhempi versionsa. Sävy 02 tulee varmaan käyttöön sitten keväällä, kun ehdin saada kasvoille vähän aurinkoa.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #629 : 27.11.10 - klo:16:55 »
Mäkin hankin tuon saman peiteaineen lentokentältä kuukausi sitten ja olen sitä nyt hyvin tyytyväisenä siitä asti käyttänyt. En muistanut mitä siitä oli täällä kirjoiteltu, joten ostin ihan sen perusteella, että se vaikutti peittokyvyltään hyvältä kädelle testattuna. Liikkeessä oli todella huono valaistus, mutta valitsin sitten vaaleimman ja se on osoittautunut hyväksi valinnaksi. Aikaisemmin mulla oli silmänalusille Biothermin Forget it -peiteaine, ja tämä on kyllä peittävyydeltään huomattavasti parempi etenkin jos laittaa muutaman kerroksen. Tykkään ja suosittelen.