Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160638 kertaa)

Poissa Arnella

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #630 : 27.11.10 - klo:18:32 »
Minullakin on ollut kokeilussa tuota Diorskinin Nude peiteainetta ja vaalein sävy olisi kyllä täydellinen. Sillä sai myös todella hyvää jälkeä aikaiseksi, mutta minulla pysyvyyden kanssa tuli ongelmia ja jotenkin alaripsistä mascara suttaantui tuohon peiteaineeseen. Harmi, kun olisi muuten ollut todella ihana tuote. :-\
1bMii, vaalennettu.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #631 : 27.11.10 - klo:18:45 »
^Mitä sä normaalisti käytät? Mulla nimittäin on jo vuosia ollut ongelmana ripsarin leviäminen alaluomille, mutta en keksi siihen muuta toimivaa ratkaisua kuin lämpimällä vedellä lähtevät mascarat. Käytössä ollut/ on lancomea, bobbi brownia, puuterimaisia peiteaineita, irtopuuteria jne jne, mutta mikään puuterimääräkään ei tuohon auta.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 29.11.10 - klo:09:38 »
^ Minulla on vakkarikäyttöön jäänyt Stilan Illuminating Concealer, jonka sain joskus eka kerran ilmaislahjana mansikkalasta. Ei ole ehkä ihan täydellinen peiteaine, mutta ei ole koskaan aiheuttanut tuota ripsarin leviämistä minulla.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #633 : 03.12.10 - klo:22:27 »
Nyt on mun viimein aika hankkia Diorin viisikko! Mun all time-suosikki luomivärisävyissä on ollut Chanelin tämä

Mikä Diorin viisikoista ois mahdollisimman lähellä näitä sävyjä? Nuo kaksi tumminta sävyä on tärkeimmät (lila oik. yläkulta ja violetti vasen alakulma). Kiitos jo etukäteen!  :)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #634 : 03.12.10 - klo:23:03 »
^Kannattaa käydä tsekkaamassa ainakin Petal shine ei normivalikoiman hohtava viisikko. Muita vakivalikoiman liloja ei tule näin äkkiseltään mieleen.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #635 : 04.12.10 - klo:13:57 »
^^ Minullakin tulee normivalikoimasta mieleen lähinnä Petal Shine, mutta siinä on vastaavat ehkä lähinnä juuri noille kahdelle napille, jotka taas ei olleet ne tärkeimmät. Vuoden takainen Purple Crystal voisi olla hyvä vaihtoehto, mutta saatavuus voi olla heikompi.

edit. kuva poistettu
« Viimeksi muokattu: 08.12.10 - klo:09:37 kirjoittanut Arnella »
1bMii, vaalennettu.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 04.12.10 - klo:14:07 »
Entäs Night Butterfly? :)

3a F ii

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #637 : 08.12.10 - klo:09:37 »
^ Pahoittelut. Hain Googlesta.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #638 : 10.12.10 - klo:09:58 »
http://andyleemakeup.blogspot.com/2010/12/dior-2011-spring-makeup-collection.html

Tuolta näkee Diorin kevätkokoelman, ei onneksi kiinnosta mua!  ;D

Tristy

• Vieras
« Vastaus #639 : 10.12.10 - klo:12:54 »
Toi harmaan sävyinen paletti näyttää kivalta, mutta mulla on jo Silver goddess ja Twilight, joten taitaisi olla aika turha ostos. Ruskea/vaaleasävyinen cannage puolestaan on ihan vastaavan oloinen kuin Spring bouquet, joka multa myöskin löytyy. Huulimeikeistäkään ei oikein kiinnostanut mikään. Säästyypä siis munkin rahat tämän kokoelman osalta.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #640 : 10.12.10 - klo:13:00 »
Ihan kivalta näyttää kevään kokoelma, sävyt ei kylläkään näytä (ainkaan kuvissa) mitenkään uniikeilta. Vastaavia löytyy jo pilvin pimein monen meikkifriikin kokoelmista  :) Eli taitaa säästyä munkin rahat jälleen kerran.

Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #641 : 10.12.10 - klo:13:35 »
Olen pitkään haikaillut Twilightin perään, mutta tuo kevään tuleva paletti saattaisi olla jopa mieluisampi.  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #642 : 10.12.10 - klo:15:14 »
Heii, nyt se pyörivä mascara sitten näköjään vihdoin tulee myyntiin keväällä lookin mukana. Odotan ihan täpinöissäni tuota! :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa lambie

• Haiven
  • *
« Vastaus #643 : 14.12.10 - klo:14:07 »
Mistä dioria saa tilattua kaikkein edullisimmin mielestänne ja mielellään luotettavasta paikasta? Itse ajattelin gardenista tilailla mutta olisi kiva kuulla muistakin paikoista (:
1cMii,oma väri platinablondi, tavoitteena alaselkä

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 23.12.10 - klo:18:53 »
Laitoin tuonne Gardeniin kyselyä, että josko Endless Shine-viisikkoa olisi tulossa valikoimaan, mutta ei kuulemma ole. Limited Edition kun on kyseessä, niin se myyty tuolta jo loppuun  :-\

Onko noita ollut mansikkalassa,tietääkö joku sanoa?
Toisaalta, alkaa kyllä näyttää siltä, että se on sama hakea viisikkonsa Stockmannilta, tai noita ei saa käsiinsä ollenkaan.

Edit: Hain omani Stockalta, ja viime tipassa. Olisikohan ollut viimeinen tai toiseksi viimeinen kappale.
Huippua, että sen sai vielä 52 eurolla, kun toisessa liikkeessä hinta oli 66e.

Vähän muuten nolotti, kun siinä haettiin kissojen ja koirien kanssa tuota yhtä kappaletta, myyjät ei millään meinannu uskoa että sellainen on ollut tässä vasta. Mä sitte vahingossa heittelin ilmaan näitä englanninkielisiä termejä, limited editionia ja ties mitä. Ja jälkeenpäin oli tuosta ihan hullun snobi olo.
« Viimeksi muokattu: 24.12.10 - klo:01:37 kirjoittanut Dudum »