Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160639 kertaa)

Poissa Arnella

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #645 : 26.12.10 - klo:12:52 »
^^ Minulla on tilauksessa Endless Shine Escentual.comista (£37.5). Tuolta olen tilaillut aiemminkin, hinnat ovat ainakin viisikoissa hitusen gardenia alhaisemmat ja valikoima ja saatavuus yleensä vähän parempi.
1bMii, vaalennettu.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #646 : 29.12.10 - klo:22:32 »
Sain joululahjaksi Tropical Light -viisikon ja olen rakastunut. En koskaan ajatellut että vihreä voisi sopia minulle mutta eipä näytä yhtään hassummalta.

Mulla on paha tapa viisikoiden kanssa tehdä aina samanlainen meikki. Ainoastaan Crush Glow'lla oikeastaan teen vähän erityylisiä meikkejä mutta niissäkin erot on aika pieniä. Pitäisi yrittää muuttaa tätä, tekisi paleteista paljon monipuolisempia.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #647 : 09.01.11 - klo:12:40 »
Missä vaiheessa sävyttävä päivävoide on muuttanut muotoaan sekä myös sävyään? Nimikin on hieman vaihtunut  :o
Olen käyttänyt kohta purkillisen vanhemman mallista voidetta ja ostin uuden samanlaisen , mutta sävy onkin liian tumma omalle iholleni. Vasemmalla vanhemman mallinen ja oikealla uusi.
 http://i1206.photobucket.com/albums/bb458/Kevatperhonen/IMG_7636.jpg

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #648 : 09.01.11 - klo:14:26 »
^
2010 saapuivat Hydra Life -tuotteet, olikohan keväällä? Aivan varma en ole, mutta 2010 kuitenkin tulivat. Tosi harmi jos uudistettu versio on tummempi, tässä uudessa taisi olla vähemmän sävyvaihtoehtoja. :-\
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 12.01.11 - klo:10:19 »
Olen nyt meikannut pari viikkoa lähes päivittäin Endless Shinellä eli tykkään kyllä tosi paljon. Mitään mullistavaa uutta tuo ei ehkä meikkivalikoimiini tuonut, joskin tummanruskea keskinappi on kyllä aika erilainen tumma sävy kuin missään muussa paletissani. Arkikombona käytän kolmea vaaleinta sävyä ja jos haluan tummempaa niin sitten lisään vielä keskinapista. Kultanappi on jäänyt vähimmälle käytölle ja se onkin vähän tunkkaisen oloinen sävy ainakin näin kalpealle talvi-iholleni.
1bMii, vaalennettu.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #650 : 31.01.11 - klo:22:18 »
Diorin kevätlook ei houkuta yhtään. Ehkäpä se on (lompakon kannalta) hyvä asia. Jotenkin olen kyllästynyt visikkoluomiväreihin, less is more  ::) Ja sävymaailma on minusta kaikkea muuta kuin keväinen.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #651 : 04.02.11 - klo:15:55 »
Käväisin testaamassa noita uutuuksia, ja ihme kyllä kerrankin jotain oman makuni mukaista Diorilta. Sävymaailma on kaikissa uutuusluomiväreissä omaa tyyliäni, harmaan/taupen ja hiilityn vaaleanpunaisen sävyjä. Viisikkoa en pahemmin jäänyt ihailemaan, kun ne tähtituotteet eli neljän luomarin lompsat olivat niin viehättäviä.  :) Jos saisin valita jommankumman, 002 olisi ehdottomasti käyttökelpoisempi - ykkönen on jotenkin  enemmän iltakäyttöön ja glitterisempi/smokympi. Vaaleanpunaisia testaillessa huomasin, että kakkosen sävy on selvästi pehmeämpi ja paremmin levittyvä, ykkösen vastaava oli rakeinen ja jopa jauhomainen (!).
Harmaat ja hopeiset sävyt olivat kauniita molemmissa.
Myös sololuomari 053 oli erittäin kaunis, voisin jopa hankkia pelkästään sen  :l

Olikohan se aivan oma sävynsä, vai onkohan jommankumman nelikon harmaissa samanlainen? ...
Anyway, rajauskynä 077 on myös ihana, hopeisen sävyinen harmaa ... *alennusmyyntejä odotellessa*
« Viimeksi muokattu: 04.02.11 - klo:18:47 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #652 : 04.02.11 - klo:20:35 »
^ Minäkin haaveilen alesta saavani nimenomaan tuon rajauskynän. Viisikko ei yhtään napannut, olisivat kerrankin laittaneet harmaan kanssa jotain muutakin kuin sen saman vaaleansinisen kun se mustakin on jo niin nähty. Ne nelikot on kyllä nättejä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #653 : 06.02.11 - klo:21:53 »
Osaako joku kertoa, paljonki Diorin nelikot maksavat esim. Sokoksella? Mulla on ennestään pelkkiä viisikoita, mutta nelikot lienevät vähän halvempia? Käpälöin testipaletteja eilen ihan ohimennen ja tykkäsin kovin, ajattelin että sopisi tulevaan häämeikkiini :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #654 : 07.02.11 - klo:09:17 »
^Saattavat olla jopa kalliimpia, koska ovat erikoispakkauksessa.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #655 : 07.02.11 - klo:09:56 »
^^ 69€ jos nyt eilen Itiksen Stockmannilla katsoin oikein.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #656 : 07.02.11 - klo:11:58 »
Jos joku on hei tilailemas uutuuksia jostain ulkomailta edullisemmin, tulisin kimppaan!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #657 : 11.02.11 - klo:12:29 »
Minä tykkään kyllä ihan todella paljon tuosta kevään kokoelmasta! :) Erityisesti houkuttelee viisikko, rajauskynä, kynsilakat ja jännä vaalenharmaa huulikiilto. En ole vielä ostanut mitään, mutta luultavasti hankin viisikon ja ehkä myös tuon huulikiillon.
1bMii, vaalennettu.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #658 : 12.02.11 - klo:14:19 »
Mä hankin tuon 002 -nelikon. Testailin niitä nelikoita taas Sokoksella enkä voinut enää vastustaa kiusausta, ja kun mulla oli vielä kymmenen euron alekuponkikin... Musta tämä 002 on koostumukseltaan parempi kuin 001. Molemmissa vaikutti olevan paljon pigmenttiä, mutta se 001 oli ehkä vähän rakeinen koostumukseltaan. Tämä 002 levittyy hyvin ja jopa mä onnistun saamaan tällä kauniin lopputuloksen. Ajattelinkin tehdä tuolla häämeikkini ensi kesänä (ellen sitten löydä sitä ennen jotain vielä ihanampaa) tuolla saa sopivan luonnollisen ja raikkaan lopputuloksen.

Edit. Niin ja maksoi muuten sen 69 euroa ennen alennusta, kun tuota hintaa tuossa aiemmin mietin..
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #659 : 19.02.11 - klo:18:42 »
Kuka osaa auttaa? Mistä mahtaisi saada tilattua Diorin Forever -meikkivoiteen sävyä 021?
Hang out the chick habit