Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160655 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Dior
« Vastaus #675 : 16.04.11 - klo:21:07 »
Rosy Tan:llä olen nyt kerran meikannut ja laatu on kaikissa sävyissä loistava. Paletin täysmatta sävy, se vaaleampi ruskea kiinnosti minua eniten ja se onkin erittäin kaunis. Mokkaruskeassa on hitusen hohdetta joka ei kuitenkaan luomella loista, keskimmäinen hohtavin sävy on myöskin ihan hillitty. Kaikissa on hyvä pigmentti ja levittyvyys.

Yksi parhaista viisikoistani ehdottomasti.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #676 : 17.04.11 - klo:16:18 »
Mäkin sorruin ostamaan Rosy Tanin eilen. Ajattelin nettikuvien perusteella, että uudet viisikot ovat ihan tylsiä mutta ne olivat livenä ihania, molemmat! Lopulta päädyin Rosy Taniin, koska mulla on noita vaaleampia kokonaisuuksia jo aika paljon. Eilen testailin nopeasti ja koostumus vaikuttaa täydelliseltä. Pigmenttiä ei ole mitenkään älyttömän paljoa, mutta kuitenkin aika hyvin. Toisaalta on hyvä, että ei ole mitenkään älyttömän pigmenttinen, niin tällainen meikkinoviisikin saa helpolla siistin tuloksen  :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #677 : 18.04.11 - klo:23:32 »
Kovasti yritin tänään käydä Stokkalla testaamassa kesäviisikot mutta eipä ole kesäkokoelma vielä tullut sinne, tulee kuulemma "loppukuusta" eli kai sitten ensi viikolla. Täytynee pistäytä Sokoksella kun ohi menee.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Eiko

• Haiven
  • *
    • Profiili
« Vastaus #678 : 19.04.11 - klo:09:57 »
Tässä olis ensimmäisen meikkauksen jälkeiset fiilikset Rosy Tanista  :-*

Paletti ei ole iridescent, vaikka siinä on enemmän hohtoa kuin tutussa silkkisessä laadussa jota on mm. Incognito paletissa (vanha laatu). Se ei ole kuitenkaan samalla tavalla shimmerinen kun vuoden takaiset Extase Pinks tai Mystic Smokys jotka jätin suosiolla väliin.

Sävyissä on mukavasti kontrastia keskenään. Oikean yläreunan tummimmassa napissa pientä kultaista shimmeriä, mutta se on hyvin hallittua eikä sitä ole vaikeaa häivyttää. Vasemman ylänurkan vaaleanpunainen on iridecent-tyyliin hohtava, mutta "hallitummin" kuin esim. Tropical Lightin (hiukan vaaleampi) vaaleanpunainen tai Pearl Glown vastaava sävy. Keskimmäinen sävy on kaunis neutraali highlighter-sävy joka tuntuu olevan suorastaan poikkeuksellinen viisikoissa. Sävy on shampanjan värinen ja kevyesti hohtava, itse en karsasta sitä edes päivämeikissä kulmaluulla (tavallisesti laitan kulmaluulle "hohtamattoman" sävyn päiväksi). Vasemmalla alareunassa on hohtava lähinnä omaan silmään kultapronssinen sävy ja oikealla lähinnä silkkinen vaalea taupe.

Tässä paletissa on todella paljon potentiaalia! Tumminta sävyä käyttäen saa todella tummaa jälkeä ja alhaalla olevat sävyt maustavat kivasti. Vaaleammat sävyt taas vaikuttavat monikäyttöisiltä ja helposti yhdistettäviltä tummien kanssa. Paletista on yhden meikkauksen jälkeen todella positiivinen kuva ja uskon että meistä tulee hyviä kavereita. Kuvassa paletti näyttää paljon Spring Bouquetilta joka oli henk.koht täysin vääränlainen mulle. Kannattaa käydä tutustumassa palettiin livenä eroa kyseiseen palettiin on paljon.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #679 : 19.04.11 - klo:16:19 »
Mä kävin tänään paikallisessa kosmetiikkaliikkeessä katsastamassa uuden lookin. Tykästyin kovasti Rosy taniin, ja sen varmasti ostan ensi kuussa (tän kuukauden budjetti on jo käytetty). Tykkäsin etenkin viisikon tumman ruskeasta, jossa oli shimmeriä, se oli upea! Kuvissa näytti liian samantyyppiseltä kun mun moni muu lämmin viisikko, mutta livenä on tosiaan erilainen, enkä edes keksinyt, mikä olisi lähin, Earth reflectionkin on kyllä selkeästi erilainen, sekä väreiltään kuin toki koostumukseltaankin.

Lisäksi kivalta tuotteelta vaikutti meikin alle tai päälle sopiva tuote, chrystal nude tms, siitä pitää etsiä kyllä lisää tietoa, ennen kuin mietin vakavammin sen ostoa.
1b M ii

Paikalla Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #680 : 26.04.11 - klo:09:51 »
Houkuttelisi vielä hankkia myös tuo Rosy Tan. Olisi varmaan kiva yhdistellä tuon Rosy Nuden kanssa.  ::) Tykkään muuten ihan tosi paljon Rosy Nuden keskinapista, se on ihan täydellinen "geisha" vaaleanpunainen!
1bMii, vaalennettu.

Senda

• Vieras
« Vastaus #681 : 26.04.11 - klo:21:43 »
Diorin kesäkokoelman Aurora Bronzer on täydellinen aurinkopuuteri! Kävin tänään ostamassa oman, kun viikonloppuna satuin törmäämään tähän blogipostaukseen ja puuteri vaikutti noiden kuvien perusteella niin täydelliseltä:

http://cafemakeup.com/2011/04/dior-aurora-bronzer-makeup-look/

Oma ihoni on vaalea ja hyvin keltapohjainen (MAC NC15 & Lily Lolon Warm Peach). Puuteria sai huiskia naamaan isolla poskipunasiveltimellä reilusitkin eikä jälki ollut mutainen tai oranssi niin kuin useimmilla aurinkopuutereilla, jos niitä käyttää yhtä huolettomasti. Ja jälki on omaan makuuni täydellinen! Kasvot tosiaan hehkuvat ja näyttävät ihastuttavan päivettyneiltä niin luonnollisesti, ettei kasvoilla näytä olevan meikkiä ollenkaan. Uusi HG-tuote löydetty  :)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #682 : 26.04.11 - klo:23:01 »
Mistäköhän noita uuden lookin tuotteita saisi halvimmalla netistä? Kiinnostaa aurinkopuuteri ja Rosy tan.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #683 : 26.04.11 - klo:23:44 »
Ihanan näköinen tuo aurinkopuuteri! Missäköhän hintaluokissa se pyörii?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Senda

• Vieras
« Vastaus #684 : 27.04.11 - klo:00:14 »
Aurinkopuuteri oli Stockmann Beautyssa vajaat 55e. Tosi tosi paljonhan tuo on, mutta itse en kyennyt vastustamaan enkä odottamaan jonkun alekupongin saamista tai mahdollista tarjoushintaa...  ::)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #685 : 28.04.11 - klo:21:07 »
Diorin kesäkokoelman Aurora Bronzer on täydellinen aurinkopuuteri! Kävin tänään ostamassa oman, kun viikonloppuna satuin törmäämään tähän blogipostaukseen ja puuteri vaikutti noiden kuvien perusteella niin täydelliseltä:

http://cafemakeup.com/2011/04/dior-aurora-bronzer-makeup-look/

Oma ihoni on vaalea ja hyvin keltapohjainen (MAC NC15 & Lily Lolon Warm Peach). Puuteria sai huiskia naamaan isolla poskipunasiveltimellä reilusitkin eikä jälki ollut mutainen tai oranssi niin kuin useimmilla aurinkopuutereilla, jos niitä käyttää yhtä huolettomasti. Ja jälki on omaan makuuni täydellinen! Kasvot tosiaan hehkuvat ja näyttävät ihastuttavan päivettyneiltä niin luonnollisesti, ettei kasvoilla näytä olevan meikkiä ollenkaan. Uusi HG-tuote löydetty  :)

Kuulostaa kiinnostavalta! Voisitko laittaa jotain kuvia?

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #686 : 29.04.11 - klo:07:22 »
Mäkin saatoin sen vaaleamman aurinkopuuterin (Aurora) ohimennessäni hankkia, vähän korvauksena siitä, ettei kumpikaan viisikko livenä sytyttänytkään. Vaikuttaa tosi kivalta, vaalea ei-oranssi sävy, jota voi levittää aika huoletta ilman pelkoa liian tummasta lopputuloksesta. Kerrostamalla saa enemmän väriä eikä kasvot siltikään näytä liian hohtavilta.

Tuosta on ilmeisesti tehty myös ihan vaalea Asia exclusive -versio, joka alkoi myös kiinnostaa... Sitä vaan ei taida mistään saada.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #687 : 30.04.11 - klo:19:27 »
Mä tilasin tällasen.  :)

Dior Bronze Sun Couture Palette

The large compact is divided into three pressed powder shades and a lip gloss:
1. Shimmery Terracota Bronzer/Blush/Face Powder
2. Off-white Highlighter (which doubles as an Eyeshadow)
3. Shimmery Golden Tan Bronzer
4.  Lip Gloss in Coppery Pink

Toivottavasti on yhtä kiva kun miltä vaikuttaa. :D
3a F ii

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #688 : 30.04.11 - klo:19:31 »
^Toi on ihana. Pari-kolme kesää sitten oli kausipalettina, itse tuli hankittua silloin.

Hieman hohtavia ovat, toi tummin ruskea on punertava, käy mielestäni parhaiten poskipunaksi, keskimmäinen vaalea raita korostuksiin ja toi oikea reunimmainen ajaa aurinkopuuterin asian.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #689 : 30.04.11 - klo:22:06 »
Sain tänään poikaystävältä lahjaksi Diorin Aurora aurinkopuuterin. Mä oon vähän kipeänä ja siksi ollut vähän pahalla mielellä, kun ei voi oikein mihinkään lähteä, niin poikaystävä ilahdutti mua lahjalla. <3 Mulla on ihan hirmuisasti bronzer-tuotteita ja olen varsin vaativainen niiden suhteen. Milloin aurinkopuuteri on liian oranssi, harmahtava, hileinen, mattainen, tumma...  esim. tuosta Dior Bronze Sun Couture Palettesta en tykännyt koska oli liian selkeitä hileitä, eikä näyttänyt hyvältä auringon paistaessa. Sävykin oli itselleni luonnoton. Tykkään Aurorasta! Saan aivan ihanan näköisen ihon mufen f&b:llä ja auroralla. Tulee todella luonnollinen, kuulas ja hehkeä iho  :-* Hohtoa on omaan makuuni juuri sopivasti, ja saa tosiaan suht huolettomasti huiskia. Ihoni on light/medium ja keltapohjainen. Aurora on riittävän tumma antamaan myös minun (ei kalkkilaivankapteeni) iholle kaipaamaani päivettynyttä hehkua. Mutta tosiaan tykkään että aurinkopuuteri antaa vain hiukan sävyä. Selkeästi erottuva aurinkopuuteri on itselleni ehdoton no-no.

edit. Mielestäni aurora voi joillain muistuttaa poskipunaa. On hiukan persikkainen selkeästi lämmin sävy. Kaverillani, jolla todella vaalea punapohjainen iho, tämä näytti mielestäni luonnottomalta ja oranssihtavalta kevyellä kädelläkin sudittuna. Omaan vähän tummempaan keltapohjaiseen ihonsävyyn sulautuu täydellisesti ja näyttää todella luonnolliselta, eikä lainkaan oranssihtavalta. Käy kuitenkin varmasti monille punapohjaisen ihon omaavillekin henkilöille.
« Viimeksi muokattu: 10.05.11 - klo:23:45 kirjoittanut wendy »
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan