Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160435 kertaa)

Poissa Iiris

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #690 : 03.05.11 - klo:16:51 »
Toimiiko tuo Aurora myös varjostusten tekemisessä vai muistuttaako lopputulos enemmän poskipunaa? Teen itse Guerlainin terracotalla varjostukset, mutta se on alkanut tuntua hieman tunkkaiselta, siksi etsin uutta sävyä. Mutta kun oma iho on punakka, en kaipaa mitään lisäpunoitusta...

Muoks. Ellulin viestistä tämä selvisikin, kiitos tiedosta.  :)
« Viimeksi muokattu: 03.05.11 - klo:20:57 kirjoittanut Iiris »
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #691 : 03.05.11 - klo:20:36 »
Siis onko tuo Aurora se vaaleampi uuden lookin aurinkopuutereista? Kävin tänään testaamassa kämmenselälle sitä vaaleampaa. Sävy näytti hyvältä, en vaan ole aivan varma niistä kimalteista. Auringossa ne meinaan erottui ihan yksittäisinä kimalteina, ei tasaisena hohtona. Voihan se olla että kasvoille sulautuu ihan eri lailla.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #692 : 03.05.11 - klo:20:40 »
Siis onko tuo Aurora se vaaleampi uuden lookin aurinkopuutereista?

On. Kuulemma kimalletta on vain pinnalla ja itse puuteri on vain hieman hohtava. Olihan tuo pakko hankkia, sen verran ihana tuote kyseessä. Ja kerrankin löytyy aurinkopuuteri, joka ei ole oranssi/tunkkainen/etc. Mä aion käyttää tätä kevyesti kasvoille sävyä ja hehkua tuomaan, en varjostuksiin, niihin olis liian vaaleaa. Mut hyvin menee otsalla ja poskilla, leuassa ym. kevyesti häivytettynä.

OT. Viime viikolla bongasin bussissa ihan nätin tytön josta näkyi jo kymmenen metrin päähän kakkaviirut poskilla. Mä en voi ymmärtää, eiks ihmisillä ole kunnon valaistusta meikatessa vai onko vaan niin kiire. Mä toivon todella et joku kertoo mulle jos liikkuisin julkisesti posket ruskeina kakkaviiruina/palloina  :D.
« Viimeksi muokattu: 03.05.11 - klo:20:42 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #693 : 03.05.11 - klo:20:47 »
Onkohan se 002 glow aurinkopuuterikaan liian tumma? Aluksi en tykästynyt noihin, mutta hommasin jo auroran ja nyt se toinenkin kiinnostaa jo  ::)

Onko kellään diorin perusvalikoiman aurinkopuutereita? Saisko niistä kommenttia?

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #694 : 04.05.11 - klo:18:15 »
Mulla on tuo Memmuuhin ostama aurinkopuuteripaletti, ostin silloin kolmisen (ko?) vuotta sitten. Tykkäsin siitä alkuun tosi paljon mutta nykyään on mulle liian vaalea eikä siis oikein aja asiaansa. Jos joku haluaa ostaa niin saa vinkata, voisin siitä luopua  ;)

Copper

• Vieras
« Vastaus #695 : 06.05.11 - klo:17:18 »
Luettuani täältä hehkutuksia ja katsottuani Cafemakeupin blogista kuvia sorruin eilen ostamaan itselleni Diorin Auroran ja tänään kokeilin sitä kasvoille. Voi että, kun se on ihana aurinkopuuteri/poskipuna! :-* Laitoin sitä runsaammin poskipäille ja kevyesti kauttaaltaan muuten kasvoille. Kasvot näyttävät kevyen ruskettuneilta ja niillä on kevyt hohde, kuin olisin ehtinyt jo olla pidempäänkin auringossa. Puuterin sävyt ovat tosi sopivat keltapohjaiselle iholleni. Pinnalla on tosiaan hieman kimallehippusia mutta ei puuterilla tällä ekallakaan kertaa mitään diskopalloefektiä saanut aikaiseksi. Huippuostos kyllä! :l Taisin viedä viimeisen kappaleen Vaasan Emotionista, onneksi sain omani ilman suurempaa etsimistä. Hintaa oli 49 euroa.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #696 : 06.05.11 - klo:22:11 »
Onko kukaan Auroran omistaja/kokeilija kokeillut Lumenen aurinkopuuteri Hunajaa, niin että osaisi hiukan vertailla? Mulla on se hunaja-sävy mutta en ole oikein päässyt sinuiksi sen kanssa. Mietin että onko tuo Dior ihan turha jos on samantyylinen..  Jostain syystä nyt olen saanut päähäni että tuon haluaisin, ja tää juurikasvun kehumiskeskustelu on siihen syypää :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #697 : 06.05.11 - klo:22:32 »
Nyt minäkin innostuin tuosta Aurorasta!  :D Muutamat puhuivat keltapohjaisesta ihosta, luuletteko että käy myös vaalealle iholle joka on aavistuksen oliivinsävyyn taittuvainen? Itse oon pitänyt itseäni oikein viileänä ja vaaleana mutta taas ammattimeikkaaja sanoi mulla olevan hienoista oliivinsävyä...

Copper

• Vieras
« Vastaus #698 : 06.05.11 - klo:22:44 »
Onko kukaan Auroran omistaja/kokeilija kokeillut Lumenen aurinkopuuteri Hunajaa, niin että osaisi hiukan vertailla? Mulla on se hunaja-sävy mutta en ole oikein päässyt sinuiksi sen kanssa. Mietin että onko tuo Dior ihan turha jos on samantyylinen..  Jostain syystä nyt olen saanut päähäni että tuon haluaisin, ja tää juurikasvun kehumiskeskustelu on siihen syypää :D
Mulla on myös Lumenen Hunaja, joten voin huomenna testailla ja vertailla sitä Auroraan. Tällä hetkellä en osaa sanoa Auroran ja Hunajan eroista mitään, kun Hunaja on ollut käyttötauolla useamman kuukauden. Palaan huomenna asiaan testien jälkeen.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #699 : 06.05.11 - klo:22:46 »
^^Mulla on punapohjainen iho ja luulen, että aurora sopii paremmin kuin monet muut käyttämäni bronzerit vaaleutensa vuoksi.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #700 : 07.05.11 - klo:00:14 »
^^Muakin kiinnostaisi Auroran ja Hunajan vertailu! Hunaja on ollut ainoa aurinkopuuteri, josta olen tykännyt ikinä, mutta sitten hölmöyksissäni laitoin omani kiertoon mineraalimeikki-innostuksen alkumetreillä eikä tosiaan mikään ole vielä kelvannut tilalle.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Copper

• Vieras
« Vastaus #701 : 07.05.11 - klo:09:19 »
Nyt oon vertaillut Auroraa ja Hunajaa keskenään. Kun puutereita katsoo, Hunaja on vaaleampi ja Aurora taas asteen - pari tummempi. Aurora on myös punakampi, onhan siinä kaiken kaikkiaan neljää eri sävyä, joista yksi on melko persikkapinkki. Hunaja vastaisi ehkä parhaiten Auroran "pohjasävyä", vaikka sekin taitaa olla hitusen Hunajaa tummempi. Kädelle swatchattuna Hunajaa kuvailisin melko puhtaan vaaleanruskeaksi, ehkä hyvin pienellä oranssiin taittavuudella. Aurora on puolestaan muutaman asteen tummempi ja lämpimämpi ja taittaa punaiseen. Hohtoa on kummassakin puuterissa suunnilleen saman verran.

En keltapohjaisella ihollani (MAC NC20-30, Meow Manx Frisky, Alima Warm2/Golden2) käyttäisi Auroraa varjostuksiin tuon punakkuuden vuoksi vaan ennemminkin runsaammin poskipäille poskipunan tapaan ja kevyesti aurinkopuuterina kauttaaltaan kasvoille hehkua tuomaan. Hunajaa olen puolestaan käyttänyt nimenomaan varjostuksiin ja siihen se mielestäni sopiikin parhaiten. Aurora antaa kasvoille kyllä enemmän väriä ja hehkua, Hunaja jää mielestäni vähän laimeammaksi.

Pienestä punakkuudestaan huolimatta Aurora sopii oikein hyvin keltapohjaiselle iholleni mutta uskoisin sen myös toimivan punapohjaisellakin iholla. Valitettavasti en ehdi ottamaan kuvia swatchauksista, mutta toivottavasti tästä oli jotain suuntaa antavaa hyötyä.
« Viimeksi muokattu: 07.05.11 - klo:16:46 kirjoittanut Copper »

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #702 : 07.05.11 - klo:09:52 »
Jostain syystä minuakin on alkanut kovasti houkuttelemaan Aurora.  :) Pakko varmaan saada omaksi ensi viikolla, kuulostaa juuri niin sopivalta tuotteelta vaalealle iholle.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #703 : 10.05.11 - klo:00:47 »
Tiedättehän sen tunteen, kun jokin kosmetiikkatuote on ihan pakko saada ja elämästä tulee onnetonta sekä surullista ellei sitä saa? Ennen minua himotti kosmetiikka ja etenkin Dior ihan jatkuvasti, mutta aikoihin en ole halunnut oikeastaan yhtään mitään. Olen ostanut lähinnä vain pakottavat kosmetiikat (ja mitä nyt muutaman hajuveden). Nyt pitkästä aikaa, ehkäpä ekan kerran yli vuoteen, se pakkosaada-tunne taas tuli ja mun on nyt ihan pakko saada Aurora!  :D Kiva tunnehan se on, kun saa viedä himoitsemansa tuotteen kassalle ja kun kaupasta poistumisen jälkeen kassissa polttelee niin paljon, että lähes juoksee kotiin, jotta pääsisi jo testailemaan! Huomenna aion fiilistellä koko vuoden edestä, sillä Miia menee ja ostaa Auroran!

Toisaalta ihan kiva, ettei pitkään aikaa ole tehny mieli mitään kallista "turhaa" kosmetiikkaa, mutta onhan rahan sijoittaminen kuitenkin sen onnellisuuden tunteen arvoista! Saa nähdä palaileeko kosmetiikkavillitykset tämän myötä. Olen ostanut viimeaikoina lähinnä ripsivärejä kuivahtaneiden tilalle sekä meikkipohjan pakollisia tuotteita, plääh.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #704 : 10.05.11 - klo:09:54 »
Mullekin iski viikonloppuna tuo pakkosaada-tunne, menin Sokokselle muka vain katsomaan kesälookkia ja Aurora olikin jo sieltä loppuunmyyty! Seurauksena kipitin välittömästi Stockalle ja ostin omani pois. :D
1c F ii