Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160329 kertaa)

Poissa Arnella

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #705 : 10.05.11 - klo:10:10 »
Tämän ketjun lukeminen on kyllä aiheuttanut pienoista Aurora himotusta, mutta yritän vakuutella itselleni, että se olisi jälleen yksi aurinkopuuteri, joka lojuisi meikkilaatikon pohjalla. En vaan osaa käyttää bronzereita. Vai johtuukohan se vaan siitä, etten ole löytänyt sitä oikeaa ja juuri Auroran avulla voisin päästä sinuiksi bronzerin kanssa..? ::)
1bMii, vaalennettu.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #706 : 10.05.11 - klo:10:19 »
^ Hah, mä aloin pyörittelemään päässäni samoja asioita. :D Foorumi on täynnä kiusauksia. En ole tähän mennessä oikein oppinut käyttämään aurinkopuutereita ja Lumenen Hunaja on ainoa vastaava tuote, joka on pölyttynyt laatikossa jo pari vuotta alkuinnostuksen jälkeen. Auroraa kyllä kiinnostaisi jo ulkonäkönsä perusteella kokeilla, mutta mietityttää juurikin se, että jääkö se kuitenkin käyttämättä parin viikon jälkeen. Toisaalta, jos siinä on Hunajaan verrattuna hieman enemmän sitä punaisuuttakin, niin ehkä sitä olisi helpompi käyttää kuin "perusbronzeria". Tulikohan nyt tarpeeksi vakuutettua itseä...

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #707 : 10.05.11 - klo:12:28 »
^Ihanaa kun täältä löytyy  muitakin samojen asioiden kanssa pähkäileviä  :D. Mä en ole sitten teinivuosien käyttänyt bronzereita, vaikka niitä muutama onkin eksynyt kaappien kätköihin. Tuo Aurora on kyllä nyt sellainen, mikä varmaan tulee hankittua, kiitos juurikasvun! koitan sinnitellä kuitenkin ensi kuuhun, niin voin hyvällä omalla tunnolla ostaa sen synttärilahjaksi, ja tämän kuun budjetti menikin jo muihin hankintoihin.

Kuvia kaipailisin siitä!
1b M ii

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #708 : 10.05.11 - klo:14:34 »
Mulla on ollut jo kohta vuoden kosmetiikkalama. En peruspäivänä meikkaa välttämättä ollenkaan, ja uusio-ostokset ovat rajoittuneet ripsiväriin. Sori vain, samalla on jäänyt heitteille myös tämän ketjun etusivun viisikkolistaus. Yritän jaksaa joku kaunis päivä lisätä sinne tuoreet Diorin viisikot.

...Mutta eikös mitä minäkin kiinnostuin nyt taas aurinkopuutereista, kun tarpeeksi moni muu hehkuu ja hehkuttaa.  :) Oliskohan se Aurora minullekin sopiva? Mulla on ollut vain Lumenen Hunaja joskus muutamia vuosia sitten ja se jäi käyttämättä. Siitä tuli niin vähän sävyä kasvoille, etten jaksanut nähdä vaivaa ja kaivaa sitä esiin, varsinkin kun se tuntui pikkuisen ärsyttävän poskien ihoa eikä pakkaus ollut erityisen nätti. Tarttisin kyllä ehkä ennemmin jotain varjostussävyä enkä niinkään poskipunaa, ja tämä Aurora ilmeisesti on enemmän jälkimmäistä. Eikä ihoni tiettävästi ole järin keltapohjainen.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #709 : 10.05.11 - klo:16:16 »
Mä kävin eilen testaamassa Auroran ja se oli mun iholla ihan oranssi. Kimallustakin oli liikaa mun makuun, joten kauppaan sai jäädä. En löytänyt muiltakaan merkeiltä sopivaa arskapuuteria, joten täällä joudutaan edelleen menemään Lagunan voimin.

Look oli muutenkin jotenkin tylsä. Vaaleampi viisikko oli liian vaalea ja tummempikaan ei säväyttänyt. Värit oli niin perussettiä, ettei viitsi edes viisikkohimoissaan ostaa, kun tietää, että se jää laatikon pohjalle muiden tavispalettien kanssa. Ja vielä sekin, että pinkkiä ja ruskeaa yms. on macin paletteihin kertynyt ihan tarpeeksi.

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #710 : 10.05.11 - klo:16:23 »
Sama juttu kuin Minskulla, mun erittäin vaalealla keltapohjaisella iholla Aurora oli tunkkaisen oranssi. Jännä koska jonkun bloggaajan swatchien perusteella odotin, että se olisi ollut sellaisen pinkihtävän persikka/ Narsin Orgasmin tyylinen sävy.

Molemmat viisikot olen hankkinut tässä kevään aikana ja varsinkin Rosy Nude oli aika turha hankinta koska 4 sävyä viidestä on niin haaleita. Rosy Tanissa on taas ehkä jotkut sävyt turhan neutraaleja mulle, mutta olen nyt käytellyt molempia viisikkoja sekaisin tässä viime viikot. Ihan kivoja, mutta ilmankin olisi pärjännyt.  :P Tuli vaan joku vimma saada uusia viisikkoja, kun en ole ostellut värikosmetiikkaa juuri lainkaan viimeisen vuoden aikana. ::)
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #711 : 10.05.11 - klo:17:25 »
^Mä en ole vielä ehtinyt kokeilemaan Auroraa, ja toivon kyllä, että mulla olis sama vika, kun "löysin" kaapista Too facedin paletin, missä on useampikin eri tyyppinen aurinkopuuteri. Ja erityyppisiä ja värisiä poskipunia on melkein liikaakin.

Mutta Rosy tan mua kiinnostaa paljonkin, olisi kiva, jos Apricot viitsisit vertailla sen käyttöä ja sävyjä muihin vastaaviin, esim Crush glown kanssa vaikuttaisi kuvien perusteella hieman samantyyppiseltä, ja siitä tykkään kovasti.
1b M ii

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #712 : 10.05.11 - klo:17:46 »
Näin äkkiseltään voisin laittaa tämän linkin: http://www.thebeautylookbook.com/2011/05/dior-summer-2011-eyeshadow-palettes-in.html Siellä on hyvin eri viisikkoja swatchattuna vs. nämä uudet viisikot. Mm. just Crush Glow ja Iridescent Leather. Itse yllätyin Rosy Tanin neutraalisuudesta, jos se olisi aavistuksenkin viileämpi niin ei sopisi mulle. Swatchailin Rosy Tanin sävyt pikaisesti äsken ranteeseni ja ainoa selkeästi lämmin sävy mun ihoani vasten noista on tuo oikean yläkulman ruskea.
Keskimmäinen vaalea taitaa muuten olla tismalleen sama kuin Goldsissa.
Vasemman alakulman sävystä tuli mieleeni MACin Time & Space ja testasinkin niitä innoissani rinnakkain, mutta  T&S onkin näköjään selkeästi "kuparisempi" vaikka olen pitänyt sitä suht neutraalina sävynä.

Mä en ole itse käyttänyt Crush Glow:ta aikoihin, en itse asiassa edes muistanut omistavani koko palettia, kunnes löysin sen pari viikkoa sitten siivotesssani meikkilaatikkoa.  ;D
« Viimeksi muokattu: 10.05.11 - klo:17:54 kirjoittanut Apricot »
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #713 : 10.05.11 - klo:17:57 »
^Joo, tuon linkin löysinkin joskus viime viikolla jo. Siksi mua kiinnostaisikin kuulla just nimenomaan sen käytöstä kokemuksia. Aika neutraali tosiaan on, oon sitä livenäkin käynyt katsomassa. Ihastuin etenkin oikeassa yläkulmassa olevaan hohtavaan ruskeaan, joka voisi olla sellainen, mitä mulla ei entuudestaan ole.

Ai jai, nyt äkkiä käyttämään Crush glowta, mun paletissa on jo kunnon kuopat, toinen yhtä paljon tai enemmän käytetty on Sunset cafe.
1b M ii

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #714 : 10.05.11 - klo:18:05 »
Testasin nyt vielä Crush Glow:n ruskeaa ja Rosy Tanin ruskeaa ja Crush Glow:ssa se sävy on kultaisempi, Rosy Tanissa taitaa olla seassa pienenpieniä hopeahippuja. Summa summarum, Crush Glow:n ruskea on kivempi IMO ja koostumus on vieläkin samettisempi.

Kauheeta kun mä nyt olen negatiivinen, mutta tiedän suunnilleen Fairyn ihon ja silmien sävyn ja Fairy tietää mun, niin siksi tämä syväanalyysi.  :P Mutta ei se siis ole ollenkaan huono paletti, kiva helppo arkipaletti jolla tekee kiireessä äkkiä nätin meikin, mutta se ei vaan mulle ole sellaista ihastusta niinkuin joku Golds tai Elegante.
« Viimeksi muokattu: 10.05.11 - klo:18:10 kirjoittanut Apricot »

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #715 : 10.05.11 - klo:18:11 »
^Kiitos testituloksista  :D. Mites se rosy tanin oikea alakulma, sekin näyttää tosi kivalta, onko mitään vastaavaa sun mielestä?

Ja nimenomaan arvostan just siks etenkin sun mielipidettä, kun oot mun kosmetiikkasielunsisko  <3.
« Viimeksi muokattu: 10.05.11 - klo:18:14 kirjoittanut FairyTale »
1b M ii

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #716 : 10.05.11 - klo:18:24 »
Diorin viisikoissa mulla ei taida olla mitään samaa nykyään, mutta mun naisen vaisto  :P sanoo, että se vasemman alakulman sävy olisi ehkä sama kuin yksi Iridescent Leatherin sävyistä (oikea alakulma?). Jotenki vaan tuli sellainen fiilis, harmi kun mulla ei ole enää sitä, että voisi testata. Oliko sulla se paletti?
Ainoa mikä mulle tuli äkkiseltään mieleen oli MACin Tempting (sen Time & Spacen lisäksi) ja kävin testailemassa, mutta sekin on näköjään kyllä ruskeampi. Mä olen käyttänyt sitä Rosy Tanin vasenta alakulmaa just tummimpana sävynä ja sitten tehnyt rajaukset sillä tummanruskealla, kun tykkään suht vaatimattomasta meikistä arkena.
« Viimeksi muokattu: 10.05.11 - klo:18:27 kirjoittanut Apricot »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #717 : 10.05.11 - klo:18:35 »
Onko kukaan testaillut uusia 5 Couleurs Lifting-sävyjä? Sokoksen kuvastossa oli Lifting Grey(tosin sanoisin sitä pikemmin pinkiksi/rosaksi kuin harmaaksi..). Mainoksen mukaan luomareissa on tasoittavaa seerumia  ::) No, mainospuheet omaan arvoonsa, mutta värit olivat kauniit - hinta vaan ei houkuta..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #718 : 10.05.11 - klo:18:37 »
^^Eikös se RT:n oikea alakulma ole melkein mattainen koostumukseltaan? Joo, mulla on kyllä Iridecent leather, mutta ne on kaikki hohtavia, eikä kuvan perusteella ole kovin vastaavaa sävyä. MAcin Temptingkin löytyy, ja vaikka olisikin ollut saman värinen, onhan se aika hileinen.

Mä tykkään nykyään käyttää aika tummiakin värejä normimeikissä, lähinnä toki vaan ulkokulmassa ylöspäin häivytettynä. Kieltämättä välillä on vähän meikkipossuolo töissä, kun olen talon ainoa meikkaava, joten vaikka meikkaisin miten hillitysti, niin silti muihin verrattuna on pyntätty olo.
« Viimeksi muokattu: 10.05.11 - klo:18:50 kirjoittanut FairyTale »
1b M ii

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #719 : 10.05.11 - klo:18:39 »
^^ Mä kävin niitäkin katsomassa yhtenä päivänä ja erehdyin luulemaan niitä vanhoiksi Desing-paleteiksi. Yhtä palettia, sellaista persikkaista testasin parin napin osalta ja ne oli ainakin aika hileisiä ja vähäpigmenttisiä. Pari sävyä viisikossa taitaa olla voidemaisia, pohjustus ja rajaus? Voihan ne muut paletit olla parempilaatuisia, mutta se mun testaamani ei todellakaan vakuuttanut.

Jooh Fairy, mulla meni vasen ja oikea sekaisin.  :P  ;D ;D Mä voin jatkaa testailuja tässä myöhemmin.