Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160629 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #720 : 11.05.11 - klo:08:58 »
Kävin eilen kattelemassa niitä lift-paletteja. Just selasta designer-tyylistä hilehöttöä ja joku outo voidemainen keskinappi + kaikissa tais olla ruskea rajaus. En aio ostaa, koska nuo varmaan pilaantuvat nopeasti ja toisaalta en tiedä tekeekö sillä keskimmäisellä napilla mitään.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #721 : 11.05.11 - klo:09:50 »
Mä tykkään nykyään käyttää aika tummiakin värejä normimeikissä, lähinnä toki vaan ulkokulmassa ylöspäin häivytettynä. Kieltämättä välillä on vähän meikkipossuolo töissä, kun olen talon ainoa meikkaava, joten vaikka meikkaisin miten hillitysti, niin silti muihin verrattuna on pyntätty olo.

Sama. Mä rakastan meikkaamista! Olen aina meikannut ja haluan meikata päivittäin. Ihmettelen naisia, jotka ei koskaan meikkaa. Kaikki kaunistuvat silmissä oikealla meikillä ja mikäs sen mukavampaa kuin tarjota silmäniloa esim. naispuolisille työkavereille. Mä ainakin ilahdun heti jos toisella on kaunis meikki, uudet hiukset tai kivat vaatteet.

Mä törmäsin jo aiemmin (vahingossa) Kicksissä noihin Lift-paletteihin. Minkähän takia niissä kaikissa on tummanruskea rajaus?  ::) Hiukan tylsiltä vaikuttivat eivätkä saaneet mua alkuihastuksen jälkeen kiinnostumaan lainkaan. Kiinteyttävää seerumia mukana tuotteessa? Mielenkiintoista  ;)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #722 : 11.05.11 - klo:10:14 »
Eihän Rosy Tania ole vielä myyty loppuun missään? Mietin, pitäisikö odotella ensi viikolla alkaviin Sokoksen asiakasomistajapäiviin asti (hintaa jäisi n. 45e alennusten kanssa), vai laitanko tilauksen Escentualiin (£42,95 ~ 49e)  :-\

Olisin muuten jäänyt kyttäämään testeripalettia Izzyn nettiputiikista, mutta ovat näköjään nostaneet postareitaan sen verran korkeiksi, ettei shoppailu enää kannata.
« Viimeksi muokattu: 11.05.11 - klo:10:16 kirjoittanut Supermess »
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #723 : 11.05.11 - klo:10:32 »
Kävin äsken kokeilemassa Auroraa ihan kasvoille. Se on ihana! Tosi luonnollinen mutta tuo sellasta päivettynyttä hehkua. Kickseihin noita kuulemma ei tule ollenkaan, harmi, ois ollu sinne -20% alekuponki. Cityshopparin Emotionin alella täytyy käydä poistamassa, toi normihinta on ihan överi eli täytynee matkustaa Jumboon tai Itikseen..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Tristy

• Vieras
« Vastaus #724 : 11.05.11 - klo:20:19 »
Mäkin kävin testailemassa Auroraa tänään, tosin kokeilin ihan vaan käteen. En nyt ihan vakuuttunut siitä kuitenkaan, sävy oli yllättävän vaalea iholla, vaikka melkoisen vaalea väritykseltänikin. Ihoni on ilmeisesti jotain viileän ja neutraalin väliltä, punapohjainen kuitenkin enemmän kuin kellertävä, ja Aurora oli sävyltään ihollani aika oranssihtava. Yritin vielä katsella ulkona luonnonvalossakin, mutta ei se sielläkään paljon paremmalta näyttänyt, hileet vaan tulivat paremmin esiin. Höh, ei siis ehkä ollut tämä tuote kuitenkaan ihan mua varten.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #725 : 11.05.11 - klo:22:51 »
Mä en osaa yhtään hahmottaa tollasesta kädelletestailusta kuinka se toimii kasvoilla, siksi pyysin myyjää laittamaan sitä kasvoille. Pätee siis kaikkiin meikkituotteisiin.. Kasvoilla sen sitten vasta huomaa toimiiko itsellä vai ei.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #726 : 12.05.11 - klo:10:32 »
Gardenista saisi nyt tilattua Auroraa, Rosy Tania ja muitakin kesälookin tuotteita. Samoin Escentualissa näyttäisi nyt olevan varastossa Auroraa, tuolla vähän halvemmat hinnat ja postarit.
« Viimeksi muokattu: 12.05.11 - klo:10:50 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #727 : 12.05.11 - klo:10:35 »
Mä olen kysellyt tätä aiemminkin, enkä saanut vastausta muistaakseni, joten kokeillaanpa uudestaan.  :) Eli, onko kukaan päässyt vertailemaan vanhaa Sunset Cafeta uuteen versioon? En tykkää vanhan laadusta, mutta tykkään paletista, joten olen miettinyt vanhan lahjoittamista eteenpäin ja uuden ostamista, mutta en raaski siihen ryhtyä, ellei ero ole merkittävän suuri.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #728 : 12.05.11 - klo:11:37 »
^
Omasta mielestäni eroa oli jonkin verran, en ensin tunnistanut palettia kaupassa (vaikka sitä eroa ei niin paljon ole  ::)). Itse tykkään enemmän alkuperäisestä, mutta kannattaa tsekata livenä tai yrittää löytää netistä swatcheja.
http://forevercoco1.blogspot.com/2011/01/review-dior-palette-in-sunset-cafe.html
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #729 : 12.05.11 - klo:14:42 »
^

Kiitti linkistä! Juu, tarvitsee käydä kokeilemassa kaupassa. Olisi oikeastaan erittäin hyvä, jos uuden version laatu ei olisi juurikaan parempi.  ;D

Poissa Cassandra

• Haiven
  • *
« Vastaus #730 : 14.05.11 - klo:19:38 »
^
Mahtavaa! :) Sunset Cafe on mun suosikki paletti sen kullanhohtavan vaaleanpunaisen sävyn vuoksi...
Laitoin sen äipälle kiertoon lempparisävyn loputtua mutta nyt himottaisi ostaa se uudelleen... :P

Löytyykö miltään muulta merkiltä samanlaista sävyä kuin se vaaleanpunainen?

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #731 : 21.06.11 - klo:12:15 »
Ostin mansikkalasta ekaa kertaa Diorin luomiväripaletin. Pakkaus oli ylellinen ja aidonoloinen, ja meikkiä kokeillessani olisin odottanut vähintään diorin viisikkojen tapaista laatua. Luomiväri osoittautuikin aika keskivertokamaksi :( Voikohan olla mahdollista että tuote olikin feikki?  
« Viimeksi muokattu: 21.06.11 - klo:12:17 kirjoittanut Hyxsoap »
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #732 : 21.06.11 - klo:12:26 »
^ Mun kokemusteni mukaan Diorkin on valitettavan epätasalaatuinen. :(
Omissa paleteissani on huima ero; Leather on ihana, levittyy todella tasaisesti, on helppo häivyttää, paljon pigmenttiä ja niin edelleen - aivan täydellinen luomiväri, kun taas Stylish Move on surkea. UDPP:n kanssa siedettävämpi, mutta nappien laatu ei tumminta lukuun ottamatta ole mitenkään hyvä. Levittyvät UDPP:n kanssa ihan hyvin, mutta pigmenttiä on tosi heikosti, eikä silkkisyydestä ole tuota yhtä nappia lukuun ottamatta tosiaan tietoakaan.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #733 : 21.06.11 - klo:19:02 »
^^
Mikä paletti on kyseessä? Juu, kyllähän noiden laatu vaihtelee kun osa on vanhempaa koostumusta yms. :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #734 : 22.06.11 - klo:07:59 »
Kiitos vastauksistanne :)

Paketissa lukeepi: Impression cuir, palette fards à paupières effet cuir, leather couture for the eyes.

Itse luomiväripaletissa ei ole pohjassa mitään tarraa, pitäskö siinä olla? :o
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!