Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160763 kertaa)

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
Vs: Dior
« Vastaus #735 : 22.06.11 - klo:08:19 »
Mä sain myös viime kesänä Leather Couture -paletista tuollaisen version josta puuttui pohjasta kaikki tiedot (ja myös samettipussukka puuttui, mitä ei silloin mainittu sivulla mutta nyt tuolla näköjään lukeekin "without velvet pouch"). Valmistusajan kertovaa nelinumeroista koodia ei ollut paletissa eikä pahvipakkauksessa. Paletti oli silloin Mansikkalassa jossain superalennuksessa, maksoi muistaakseni $25. Rasia vaikutti muuten kaikin puolin aidolta, mutta vähän jäin ihmettelemään, kun mielestäni tuossa oli selvästi joku tuoksu, vaikka yleensä Diorin luomivärit on aina tuoksuttomia. :-\
« Viimeksi muokattu: 22.06.11 - klo:10:19 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #736 : 22.06.11 - klo:18:01 »
Kiitos vastauksistanne :)

Paketissa lukeepi: Impression cuir, palette fards à paupières effet cuir, leather couture for the eyes.

Itse luomiväripaletissa ei ole pohjassa mitään tarraa, pitäskö siinä olla? :o

Mulla on tuo paletti Sokokselta ostettuna, ja pohjassa on neliönmallinen tarra, jossa on paletin nimi, paino, valmistusmaa ym. Laatu on ihan ok, ei kovin pigmenttinen muttei huonokaan.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #737 : 22.06.11 - klo:18:25 »
^ Juu tosta Mansikkalan versiosta siis puuttuu se tarra, eli se takakannen neliö on tyhjä. Osaatko sanoa tuosta tuoksuasiasta?

Edit. Kiitos Lapanen. :) Tuon tuoksun takia paletin aitous on jäänyt mua hieman vaivaamaan, mutta jos siinä Sokokselta ostetussakin on havaittava tuoksu niin uskoisin että Mansikkalan versiokin on ihan aito, siitä vaan puuttuu nuo tiedot ja valmistuskoodi jostain syystä.
« Viimeksi muokattu: 22.06.11 - klo:18:38 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #738 : 22.06.11 - klo:18:32 »
Oon tosi huono arvioimaan tuoksua, mutta ei toi ihan hajuton ole. Paletissa on joku jännä, hieman pistävä ja mieto tuoksu. Ei mitenkään hajuvesimainen. Vertasin muihin Diorin paletteihini, ja ne eivät tuoksuneet/haisseet millekkään. Tuoksu on niin mieto, että en ole aiemmin haistanut sitä, enkä edes ajatellut, että paletissa voisi joku haju olla.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #739 : 22.06.11 - klo:18:38 »
^ Ilman samettipussukkaa tuli, taisi olla mainintakin siitä. Hinta taisi olla 29 euroa. Mun oli pakko käydä nuuhkaisemassa palettia, ja se ei tuoksunut miltään. Korkeintaan erittäin vieno muovin tuoksu - luultavasti pakkauksesta.

Onpa harmi jos Diorin tuotteet ovat näinkin epätasalaatuisia. (tohon hintaan vois jo sitä vaatiakin  >:()
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #740 : 22.06.11 - klo:18:45 »
^
Minulla on tuo samainen paletti varmasti aitona ja se vaalein sävy on laadultaan parempi kuin kaksi muuta. Yleisesti ottaen paletin laatu ei muistuta normi tai iridescent paletteja vaan on vähäpigmenttisempi ja ehkä tummempien sävyjen kohdalla kovempi. Tykkään silti todella paljon siitä utuisesta jäljestä minkä paletilla saa. :) 
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #741 : 11.07.11 - klo:23:40 »
Mä mietin että ostaisinko toisen Stylish Moven varastoon, kun löysin alepöydältä. Nykyinen ei ole kyllä kulunut edes kolmasosaa, mutta se on kyllä ihan lemppari. Sopii just täydellisesti mun väreihin! Vähän aloin pelätä, kun näin noita alepöydässä, että ei kai se poistu valikoimista jotenkin..? Onko sisäpiiritietoa?

Mainitaan siis vielä täälläkin: Tapiolan Sokoksen alepöydässä Mystic Smokys, Extase Pinks ja Stylish Move -40 % eli hintaa jää noin 40 euroa  :3
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #742 : 12.07.11 - klo:23:41 »
^Ei pitäisi olla poistumassa mikään noista mutta tää ei kyllä ole 100% varma tieto... Stylish Movessahan vaihtui se koostumus jossain vaiheessa (samalla kuin esim. Night Dustissa) että tietty ne olis voinut laittaa sen vanhan koostumuksen paletit aleen.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #743 : 21.07.11 - klo:13:21 »
Joko jolla kulla on tietoa syksyn lookista, löytyykö kuvia vielä mistään päin nettiä? Näin Elle-lehdessä itselleni tuntemattomia sinisävyisiä viisikkoja ja muita sinisiä Dior-tuotteita. Olisikohan Diorilta tulossa siis sininen syksyn look, ihan kivaa vaihtelua toki tylsien kesäpalettien jälkeen :)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #744 : 21.07.11 - klo:14:15 »
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Paikalla Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #745 : 21.07.11 - klo:14:19 »
Täältä ja täältä voi pällistellä lisää kuvia syksyn kokoelmasta. Siniharmaalta tosiaan näyttää, mutta viisikkoa ei ilmeisesti kokoelmaan kuulu ollenkaan.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #746 : 21.07.11 - klo:14:51 »
^Aa, lehdessä oli jokin viisikko, jonka oletin kuuluvan tuohon uuteen lookiin, mutta se varmasti oli sitten jokin vanhempi. Näyttää kyllä tylsältä, kun tarkemmin katsoo.Odotin paljon näyttävämpää, eikä vain tuommoista tummaa.

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #747 : 21.07.11 - klo:18:31 »
Minä tykkään syksyn lookista! Electric lights on jäänyt käyttämättä, vaikka tykkäisin sinisestä meikissä, josko nämä uudet olisivat käytettävämpiä. Tykkään myös Rouge Diorin sävyistä, etenkin tuosta ryhmäkuvien keskimmäisestä. Iiiiiihhh!
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #748 : 17.08.11 - klo:19:23 »
Minua syksyn look ei sykähdyttänyt. Sininen ei oo mun juttu.

Käyn varmasti hiplailemassa uusia huulipunia.

Odotan Diorin uusia kolmen sävyn smoky eyes-luomiväripaletteja, pitäis tulla sininen, harmaa, khaki, roosa, nude ja ruskea muistaakseni. Tai se sininen on vissiin syyslookin paletti, muut tulee myöhemmin syksyllä.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #749 : 30.08.11 - klo:23:52 »
Tietääkö kukaan tuleeko noista uusista kolmikoista enempää sävyjä kuin nuo kaksi Suomeen myyntiin?  Smoky Khaki ja Smoky Nude kiinnostais, nuo Suomeen lookin mukana tulleet Smoky Black ja Navy ei oikein sytytä.