Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 159940 kertaa)

Poissa Apricot

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #75 : 17.09.09 - klo:15:10 »
Jep, tyypillinen feikki valitettavasti. Noita näkee joskus Ebayssa, olen tuonkin mielestäni nähnyt joskus jollakin jolla oli enemmän noita feikkejä myynnissä. :-\
« Viimeksi muokattu: 17.09.09 - klo:15:13 kirjoittanut Apricot »
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 17.09.09 - klo:15:48 »
Mäkin ajattelin, mutta olin ehtinyt jo painaa sitä nappulaa ennenkuin olin varmistunut asiasta ;D no, ei voi mitään, on ne värit söpöt silti. Vai saisikohan kaupan peruttua vielä? jos vetoaa siihen ettei voi ollla aito?

edit: täytyy muuten sanoa, että ensimmäinen kerta kun kuulen Diorin feikkipaleteista! Kai mä loogisesti päättelin että noin kallis ei voi olla muuta kuin aito ;) Tosi no, en mä suurta kriisiä tästä ala potemaan, tietääpähän pysytellä tutuissa ja turvallisissa paleteissa vaikka ne ei  niin kivoilta näyttäisikään :P
« Viimeksi muokattu: 17.09.09 - klo:15:52 kirjoittanut Auringonkukka »
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #77 : 18.09.09 - klo:10:22 »
Tuo Auringonkukan hankkiman paletin kuvakokoelman lookkikuva taitaa muuten olla se tulevan lookin kuva ellen ihan väärin muista. Itse paletilla ei kyllä ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä Suomeen ainakaan on tulossa. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 18.09.09 - klo:10:53 »
^ Eikös se kuva kuitenkin ollut jo kesäluukista? Ainakin muistan nähneeni sen jo aiemmin ja tulevasta luukista en ole nähnyt mitään kuvia.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #79 : 18.09.09 - klo:11:01 »
Jos joku himoitsee vielä Designer-palettia, niin Mansikkalassa on tällä hetkellä saatavana Smoky, Nude pink, Navy ja Amber -paletit.

Mietin kovasti Tropical light ja Spring bouquet -palettien välillä ja päädyin lopulta jälkimmäiseen. On osoittautunut oikein hyväksi valinnaksi. Tosin vasemman yläkulman vaaleanpunainen on mun mielestä jotenkin kauhean jauhoinen ja kuiva nappi, eikä siitä saa tarpeeksi väriä luomelle. Täytyy ostaa vaaleanpunainen pohjustaja, jos se auttaisi asiaa. Muut sävyt tuossa paletissa tuntuu olevan hyvälaatuisia. Yllätyin tämän paletin monipuolisuudesta, kun myös oikean yläkulman sävy sopii hyvin koko luomelle, kun ei ole liian tumma. Tästä tuli heti mun helppo arkimeikki -paletti. :)

Ja vieläkin mietin, että hankkisinko silti myös TL-paletin, vaikka vannoin, että enää en iridescenteihin koske...

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #80 : 18.09.09 - klo:14:21 »
^ Eikös se kuva kuitenkin ollut jo kesäluukista? Ainakin muistan nähneeni sen jo aiemmin ja tulevasta luukista en ole nähnyt mitään kuvia.

Aah, olet ihan oikeassa, siitä se kuva olikin niin tuttu. Ei ole ihan paras muisti minulla :)  (Mutta hyvin samanoloinen sävymaailma on tulevassakin lookkikuvassa.)
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Natsu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #81 : 18.09.09 - klo:21:36 »
Nyt näyttäis mansikkanetissä olevan myös Twilight-viisikkoa myynnissä :l eikös tää ollut one shot , ni ei muuta kun tilaamaan!!!

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #82 : 18.09.09 - klo:23:51 »
^ Twilight jäi valikoimiin. :)

Ihanaa, että designeritkin ovat rantautuneet Mansikkalaan. Yritän kovasti taistella niitä vastaan...
« Viimeksi muokattu: 18.09.09 - klo:23:57 kirjoittanut Stationery »

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 19.09.09 - klo:00:49 »
Mä en ehkä tykkää NB:stä ja vakavasti harkitsen sen laittamista eteenpäin. Onhan se ihan nätti ja saa sillä ihan kivan meikin, mut vaalea violetti, harmaa on sellasia mistä en tykkää, tummemmat violetit molemmat on ihan kelpoja ja musta toki mut en tykkää hileistä. Täytyy yrittää saada vaihdettua johonkin muuhun tummaan palettiin missä ois musta, tai sit yksinkertaisesti myydä jossain huuto.netissä tmv. Ne kaksi violettia mulla kuitenkin jo on aikalailla samanlaisina eli niiden takia tuota en tarvitse. :P

edit: Shoppis, maksaa piti tosiaan heti, ja just tuon hinnan takia ajattelin sen olevan aito ::) No, laitoin kuitenkin heti tänne kirjoitettuani viestiä myyjälle että koska paletti on varmasti feikki en halua sitä ja haluan purkaa kaupan, ei ole vielä ainakaan kuulunut mitään. Ajattelin että odotan jonkin aikaa (mikähän olisi sopiva?) ja sitten ottaa yhteyttä ebayhyn. Ostan sitten jonkun kivan tilalle vaikkapa :D Ja kuva tosiaan oli kesäluukista mikä siinä oli.

Mua edelleen harmittaa tuo Nimght Butterfly, mä halusin oikeasti tykätä siitä. Tein nyt sen lopullisen päätöksen siitä että laitan eteenpäin, helpompi myydä sitäpaitsi kerran kokeiltuna kuin kymmenen kertaa kokeiltuna. :P
« Viimeksi muokattu: 19.09.09 - klo:16:30 kirjoittanut Auringonkukka »
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 19.09.09 - klo:14:02 »
^Aiempaan viestiisi feikkipaletista viitaten. Kyllä sen kaupan saa purkaa. Voit yritää olla myyjään yhteydessä aluksi, mutta ebayssähän on feikkien myyminen kielletty eli myyjä kannattaa ehdottomasti ilmiantaa ebaylle, varsinkin jos alkaa hankalaksi. Tuo hinta on vieläpä ihan järkyttävä feikin hinnaksi.  :o Olet varmaan jo maksanut sen? Jos et niin älä maksakaan. Voit ilmoittaa myyjälle, että huomasit paletin olevan feikki etkä haluakaan sitä.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 21.09.09 - klo:01:51 »
Tuosta myyjästä ei ole vieläkään kuullut mitään, ajattelin ti-ke odottaa ja sit otan yhteyttä ebayhin.

Löysin mä sentään jotain aitoakin, myin toisen viisikon ja ostin tilalle Sky Glown! :) Ei varsinainen himotuspaletti mutta varsin monikäyttöinen kyllä, eikä hinta huimannut päätä kun about 20e posteineen tuli loppusummaksi.

Tulisi jo joululook, ihan tylsää odottaa...

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 21.09.09 - klo:07:41 »
Joululook näyttää itseasiassa tosi kivalta ja tähtituote on tavattoman nätin oloinen. :P
http://www.temptalia.com/dior-cristal-boreale-collection-for-holiday-2009
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #87 : 21.09.09 - klo:10:41 »
^Vitsit, noi molemmat paletit näyttää tosi houkuttelevilta! :P Myös mainoskuvan huulimeikki on kaunis. Odottelen innolla swatcheja, saa nähdä tulisiko jopa hankittua jompi kumpi/molemmat viisikoista.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 21.09.09 - klo:11:35 »
Tuo vasemmanpuoleinen viisikko kolahtaa lujaa, aika kiva  :-*

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 21.09.09 - klo:11:44 »
Jaa onko lievästi sanottuna täydellisyyspaletit?! Pakko saada, sekosin jo :D