Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160662 kertaa)

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #765 : 12.01.12 - klo:14:51 »
^Kiva, että Garden pastels sai ihan hyvät arviot, vaikuttaa monipuoliselta kevätpaletilta. Onko vielä ollut juttua missään, koska nuo tulevat tänne? Eikös kevätlook yleensä tammi-helmikuussa tule?
1b M ii

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #766 : 12.01.12 - klo:22:50 »
^Purityn postauksessa luki, että Ruotsiin tulisi viikolla 4, joten varmaan samoihin aikoihin tulee tännekin.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #767 : 01.02.12 - klo:14:02 »
Onko kellään kokemusta Diorskin nude sculpting powder makeupista?  

Esim MUA:sta löytyy lähes pelkästään hyviä arvosteluja ja koska taidan siirtyä mineraaleista takaisin perinteisiin meikkipohjiin tämä on alkanut kiinnostaa kovasti  :)

edit. Linkki MUA:n arvosteluihin: http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=126474/Diorskin_Nude_Natural_Glow_Sculpting_Powder_Makeup_SPF_10_/Christian_Dior/Pressed_Powders
« Viimeksi muokattu: 01.02.12 - klo:14:24 kirjoittanut Neo »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #768 : 01.02.12 - klo:22:58 »
^Ei oo kokemusta. Sen verran oon kattellu, että vaikea siveltimellä yhtä sävyä tuolaisesta ottaa. Taisivat olla Sokoksella puoleen hintaan alessa tammikuun alussa.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #769 : 02.02.12 - klo:06:29 »
Onko kellään kokemusta Diorskin nude sculpting powder makeupista?  

Yhden tuollaisen olen käyttänyt. Käytin sävyjä erikseen, en sekaisin iholle levitettynä. Itse meikkipuuteri oli ihan jees, muttei kuitenkaan niin hyvä että uudelleen olisin tuota ostanut. Ja se osa siis tietenkin kului paljon nopeammin kuin poskipuna ja korostusväri. Ei niistäkään pahaa sanottavaa ole. Korostusväriä käytin lähinnä kulmaluulla ja ainakin siihen se kelpasi mainiosti. Poskipuna puolestaan oli oikein nätti, hohtava roosa. Pakkauksen sivellintä käytin pääosin vain meikkipuuteriin ja poskipunan/korostusvärin levitin ennemmin sormin.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #770 : 02.02.12 - klo:09:28 »
Oliko muut sävyt liian hileisiä tai tuliko niistä liikaa punertavaa sävyä iholle? Aika moni tais tuolla MUA:ssa käyttää kaikkia sävyjä mutta mua vähän ihmetyttää just tuo poskipunankin levitys koko kasvoille.
Mikä sävy sulla muuten oli?

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #771 : 02.02.12 - klo:17:07 »
Erikseen käytin ihan siitä syystä, että ihoni punoittaa herkästi muutenkin enkä siksi halunnut sutia tuota punertavaa sävyä koko kasvoille. Poskipuna ja korostusväri olivat muistaakseni sellaisia hohtavia, selkeetä hilettä en niissä muista olleen. Ja jos yhtään muistan oikein, niin mun käyttämä paletti oli 020.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #772 : 02.02.12 - klo:23:03 »
Oi apua, mikä i h a n a kevätkokoelma  <3. Suunnilleen kaiken haluaisin mutta tyydytään nyt garden Pastels-palettiin  ;D. Meikkejäni & swatchit täällä.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #773 : 02.02.12 - klo:23:13 »
Oi apua, mikä i h a n a kevätkokoelma  <3. Suunnilleen kaiken haluaisin mutta tyydytään nyt garden Pastels-palettiin  ;D. Meikkejäni & swatchit täällä.

Mä en voinut vastustaa vaan tilasin 3 luomiväripalettia.  ::) Eli siis molemmat viisikot ja sitten sen viileämmän sävyisen Garden Clutchin. Mutta Diorin kevätkokoelmat onkin olleet mulle yleensä mieluisimpia enkä ollut näitä ennen ostanut yhtään viisikkoa ainakaan vuoteen. Joo, seli seli..  :P

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #774 : 02.02.12 - klo:23:14 »
Uusi Smoky Garden Trio oli saatava, ihanat tummanvihreät ja toi on limited edition.

Muuten koko lookki pastelleineen oli mulle aika turhake, toisen viisikon kyllä tahtoisin sen keskimmäisen violetin takia, mutta yhden sävyn takia en viitsi palettia ostaa. Ja poskipuna vaikutti kivalta, sen ostaisin jos olis ylimääräistä rahaa nurkissa.  :D
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #775 : 03.02.12 - klo:20:17 »
Jäin viime syksynä jahkuroimaan sen Smoky Khakin kanssa ja nyt Diorilta olisi sitten tullut tuommoinen paletti nimeltään Royal Kaki. Tuossa olisi kyllä pari muutakin sävyä mitä tarvisin (kunnon hopea ja musta), mutta tuo itse khakin sävyinen vihreä näyttää paljon mattaisemmalta kuin Smoky Khakissa. Tuo Royal Kaki olisi kyllä varmaankin vain paljon monipuolisempi paletti, mutta saas nähdä saanko aikaiseksi hankkia kumpaakaan.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #776 : 03.02.12 - klo:22:33 »
^Kääks! Onpa i h a n a paletti  :l
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Tiusku

• HAIRahtanut
« Vastaus #777 : 03.02.12 - klo:22:55 »
^^ Tuo on ihana, mutta vierastan vihreää. Nude-sävyjen ystävänä eli nudistina ;D mua himottaisi tämä:

http://www.thebeautylookbook.com/2012/01/dior-5-colour-eyeshadow-in-grege-734.html
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #778 : 03.02.12 - klo:23:20 »
Mä katselin myös noita uusia viisikkoja, ainakin Garden.uk myy niitä. Grege kiinnostaisi ehkä, samoin Royal Kaki. Bleu de Pariskin on nätti, mutta todennäköisesti jäis aika vähälle käytölle.. Tosin mulla ei ole enää yhtään sinertävää palettia eli jos olisin samanlainen hamsteri kuin ennen niin takuulla ostaisin  ;)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #779 : 04.02.12 - klo:06:39 »
Mä tahtoisin sen vihreän Kakista, mutta muita sävyjä on vähän vaikea perustella. On palettina kiva sävyyhdistelmä, mutta olisko siinä tosiaan uusia sävyjä mulle. Grege kiinnostaa myös, mutta ne on ehkä jotenkin Nakedmainen. Vähän vaikea perustella kummankaan hankintaa, vaikka molemmat ottaisinkin mielelläni. Tykkään käyttää sinistä eikä Blue de Parisisssa taida olla hukkasävyjä, joten sen vois ostaa. Olisi kiva  kuitenkin päästä livenä testailemaan, kun viisikoiden laatukin vaihtelee jatkuvasti.