Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160156 kertaa)

Poissa Missy

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #780 : 06.02.12 - klo:15:56 »
Purityllä postaus Diorin uutuuksista ja lopussa kuva kesän Croisette-kokoelmasta, tullee kauppoihin viikolla 16.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #781 : 06.02.12 - klo:16:49 »
Kävin tänään hiplailemassa noita uusia viisikkoja ja Royal Kaki oli kyllä pettymyt tuon vihreän sävynsä puolesta sillä ainakin pinnassa oli pientä hilettä. Muita en oikeastaan kädelle testaillutkaan kun näyttivät liian hohtavilta mun tämän hetkiseen makuun. Gregeä pitää kyllä käydä vielä kokeilemassa, se jäi kaivertamaan vaikka ruskeita sävyjä löytyykin vino pino  ;)
Ja tosiaan, se sininen paletti oli tosi kaunis ja jos sinisiä käyttäisin niin varmaan lähtisi mukaan!

Sen sijaan taidan ostaa tämän primerin:

Tuntui tosi kivalle iholla ja antoi vähän samanlaista efektiä kuin valokynä. Ajattelinkin että tuolla voisi ehkä tosiaan hoitaa primerin lisäksi myös valokynän homman kunhan entisestä jättää aika. Onko kellään tästä kokemuksia?

Poissa Eiko

• Haiven
  • *
    • Profiili
« Vastaus #782 : 06.02.12 - klo:17:27 »
Kävin uudet paletit testaamassa ja ainakin mulla niistä jokainen jää kauppaan. Sininen Paris paletti on mielestäni uusi liian vähän päivitetty versio Twilightista, Greige taas on Incognito päivitettynä hohtavampaan versioon ja Rose Porchelainesta tulee mieleen viime kesän kokoelmassa olleet Rosy Tan/Rosy Nude.

Jos kyseisiä paletteja ei ole niin tokihan uudet paletit kannattaa katsastaa, mutta muussa tapauksessa ostaa mielestäni ihan samoja sävyjä. Vihreän keskinapin sisältävä Royal Kaki oli ihan ok, mutta muut sävyt eivät säväyttäneet niin paljoa että olisin valmis palettiin investoimaan.

Olen ihan tyytyväinen näin, Purityn sivuilla olevan kesäkokoelman ruskea paletti näyttää näin äkkiseltään katsoen hyvin viehättävältä :D

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #783 : 06.02.12 - klo:21:21 »
^Suomessako testasit? Luulin, ettei nuo tule Suomeen. Stocka? Sokos?

^^Mulla on toi eikä ole mikään häävi tuote. Otan vinkkejä vastaan jos joku on saanut tuosta iloa irti. Ei se meikkivoiteen alta mun silmään erotu. Jos mahdollista niin testaa ensin. En sitten tiedä josko sitä käyttäisi meikkivoiteen päällä.

Poissa Eiko

• Haiven
  • *
    • Profiili
« Vastaus #784 : 07.02.12 - klo:17:35 »
Stockmann Beautysta ja Sokoksen Emotionista bongasin. Kicksiin oli kuulemma tulossa, myyjän mukaan.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #785 : 07.02.12 - klo:19:06 »
Mä menin sitten sortumaan ja tilasin Garden.co.uk:sta Gregen... Toisaalta enpä ole kyllä ainakaan vuoteen ostanut yhtäkään viisikkoa...seliseli.  ;D Siitä olen tyytyväinen, etten sortunut Garden Pastelsiin, joka näyttää tosi ihanalta, mutta jäisi varmaan aika vähälle käytölle. Tuo Grege on ainakin siinä suhteessa ihan järkivalinta.

Mikä se muuten oli se toinen britti(?) kauppa, mistä sai tilattua Dioria, kuin Garden? En muista millään sen nimeä. Joskus eksyin sinne vahingossa, tai sain nimen päähäni, mutta nyt ei löydy mielen sopukoista sitä ollenkaan. Siellä oli ainakin pienemmät postarit, kuin Gardenissa.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #786 : 07.02.12 - klo:19:24 »
^ Escentual, tilasin sieltä kevätpaletin ja lakan juurikin postereiden vuoksi. Muistaakseni olivat £4.95-
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #787 : 07.02.12 - klo:20:00 »
^

Aivan! Kiitos kun muistutit, en vaan millään saanut nimeä päähän. Nyt kirjoitan sen ylös.  ;D

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #788 : 08.02.12 - klo:07:42 »
Kävin tsekkaan paletit. Grege oli houkutteleva, mutta Khakissa houkuttaa vain se vihreä. Nuo jää ilmeisesti valikoimiin, joten ehkä Gregen ehtii saada myöhemminkin. Nyt on se Naked 2:kin tulossa.

Copper

• Vieras
« Vastaus #789 : 08.02.12 - klo:21:49 »
Mäkin kävin tsekkaamassa uudet Diorit ja innostuin yllätyksekseni ostamaan kevätlookista kolmen värin paletin Smoky Violetin. Mulla ei entuudestaan violetteja sävyjä juuri ollut ja Smoky Violetissa oli koostumukset kohdillaan. Sillä sai aikaiseksi oikein nätin pinkki-violetin meikin, kun tänään sitä heti kokeilin.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #790 : 11.02.12 - klo:11:03 »
Mulle on tullut kauhea mieliteko ostaa diorin 5 color eyeshadow paletti :)
Etsin ruskeita sävyjä joissa voi olla lisäksi esimerkiksi kultaisia. Mikä voisi olla paras, niitä on niin mahdottomasti joista valita? Nyt ajattelin että elegante vois olla hyvä tai ehkäpä earth reflection. Onko näistäkin sävyistä siis olemassa erilaisia koostumuksia? Siis valittavana matta tai hileinen.. Anteeksi tietämättömyyteni. Mistä juurikasvulaiset ostavat dior viisikkonsa? Toivottavasti saan pikaista neuvoa koska sormet syyhyttää saada tuote ostoskoriin pian, mieluiten tänään :)
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #791 : 11.02.12 - klo:11:57 »
^ Koostumuksia on tosiaan kaksi, ns. tavallinen eli matta ja iridescent eli hohtavampi helmiäiskoostumus. Jotkut tavallisetkin saattavat kyllä olla aavistuksen hohtavia. Noista luettelemistasi elegante on tavallinen ja earth reflection iridescent. Itselläni on niistä molemmat ja EA on ehdottomasti itselleni sopivampi, elegante on ehkä liian lämmin.

Netistä olen tilannut garden.co.uk:sta, escentual.com:ista, mansikkalasta ja ebaysta. Joskus kyllä ostan Suomestakin, kun saan tietystä paikasta aika hyvä alet ja heikentyneen euron vuoksi ei tule enää juurikaan halvemmaksi tilailut.

Neo, minulla on myös tuo primer ja olen kyllä tykännyt siitä, vaikka onkin jäänyt lähinnä vaan juhlakäyttöön. Huomattavasti parempi kuin vaikkapa Lumene heleyttävä meikinalusvoide (jos sellainen vielä vaikoimissa on), pitää meikin paremmin kuosissa ja tuntuu kasvoilla kevyemmältä (ei oikeastaan tunnu miltään).
« Viimeksi muokattu: 11.02.12 - klo:12:01 kirjoittanut Arnella »
1bMii, vaalennettu.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #792 : 12.02.12 - klo:20:34 »
Arnella: Kiitos kokemuksesta sullekin  :) Ostinkin Sephoran primerin koska oli vain neljäsosan Diorin hinnasta ja tuota(kin) kovasti kehuttiin muilla sivustoilla.
Forever-meikkivoiteen sen sijaan ostin pitkästä aikaa ja se on kyllä hyvää kamaa! Se oli viimeinen meikkivoide mitä käytin ennen mineraaleihin siirtymistä ja kylläpäs se onkin ihanan peittävää mutta silti kevyttä  :D

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #793 : 16.02.12 - klo:11:05 »
Diorin meikkipuuteri näyttää ainakin ulkoapäin uudistuneelta, mutta sattuukohan kenelläkään olemaan tietoa käykö siihen myytävä täyttö vanhemman malliseen rasiaan?

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #794 : 17.02.12 - klo:10:23 »
Tutkistelin Tallinnassa Royal Khaki-palettia ja se oli pettymys, netissä se näytti tosi paljon kivemmalle kuin livenä. Varsinkin se keskellä oleva vihreä oli jotenkin tunkkaisen näköinen. Kuvissa ihastuin paletin oikeassa alakulmassa olevaan sävyyn, pitää yrittää hankkia vastaava sävy jostain sololuomiväristä. Olisiko kellään vinkkiä mikä luomiväri voisi olla lähellä Diorin paletin sävyä?
« Viimeksi muokattu: 17.02.12 - klo:11:12 kirjoittanut Manna »
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.