Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160637 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #795 : 17.02.12 - klo:22:22 »
Tämän kuukauden kosmetiikkaostokset olisivat hyvin pysyneet kohtalaisina, mutta sitten näin Grege -viisikon... Tosi hyvä neutraali paletti ja väitän että tuo sopii vihreäsilmäiselle hyvin. Tai ainakin omasta mielestäni se sopii hyvin mun vihreisiin silmiin ;)
Samalla katsastin muitakin uusia viisikkoja, mutta niistä ei tullut samanlaista pakko ostaa -fiilistä. Esim. Royal kaki muistuttaa minusta sävyiltään sen verran Smoky light -miniviisikkoa etten viitsi sitäkin ostaa kun kuitenkin tuo minipaletti löytyy. Eihän ne tietenkään identtisiä ole, mutta sävymaailma on mun silmään liian samanlainen.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #796 : 28.02.12 - klo:22:23 »
Diorin meikkipuuteri näyttää ainakin ulkoapäin uudistuneelta, mutta sattuukohan kenelläkään olemaan tietoa käykö siihen myytävä täyttö vanhemman malliseen rasiaan?

Ei valitettavasti käy.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #797 : 12.04.12 - klo:16:44 »
Ooh, Capture totale serum foundation on ihana :l En edes tajunnut, että mulla on tuollainen helmi kaappiin jääneiden samplejen seassa! Iho tuntuu ja näyttää todella hyvältä meikkivoiteen jäljiltä ja kaiken kukkuraksi sävy 020 on just sopiva. Innostuin jo että tuossahan mulle uusi meikkivoidesuosikki kunnes jostain vanhasta ketjusta luin että hintaa olisikin n. 90 euroa...  :P

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #798 : 23.05.12 - klo:13:54 »
Osaako joku sanoa, onko Diorin Forever meikkipuuterin sävy 40 (vai onko se 040) kelta- vai punapohjainen?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #799 : 29.08.12 - klo:09:42 »
Olipa todella mukava yllätys huomata, että diorin 010 meikkivoiteen sävy nudessa ja foreverissa on todella hyvä ja tarpeeksi vaalea mulle. Sävy vaikuttaa sopivan neutraalilta, mutta kauniin vaalealta. Harmikseni tosin kävi, niin että testatessani molempia voiteita huomasin, että ne karkaavat muutamassa tunnissa nenältä, primeristakin ja puuterista huolimatta. Clarinsin ja Lancomen kanssa mulle ei ole näin käynyt. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #800 : 03.09.12 - klo:18:38 »
^Testasin Nuden vaaleinta sävyä kämmenselälle ja vaikka liikkeen valossa sävy oli ok, ulkoilmassa kädelläni näkyi possunpunainen pläntti (!?) Outoa, sillä ensisilmäyksellä meikkivoide vaikutti selkeästi keltapohjaiselta.

Ostin juuri hetki sitten Diorskin Nude Shimmer -korostuspuuterin ja oli pakko tulla hehkuttamaan, kuinka tämä on täydellinen tuote.  :l Ei todellakaan tee enää mieli pihistellä ja käyttää jotain käsiin sattuvaa helmiäisluomiväriä korostuksiin!  Tästä tulee upea ja luonnollinen lämmin hehku poskipäille ja kulmaluulle.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #801 : 01.10.12 - klo:19:34 »
Tein tänään elämäni ensimmäiset selektiiviset meikkiostokset ja toinen niistä oli Diorin 5 Couleurs-paletti sävyssä Sunset Café. Näinköhän uskallan edes sitä käyttää, kun se on niin nätti paletti! Katselin kauhusta jäykkänä, kun Kicksin myyjä avasi pakkauksen aika ronskein ottein ja jätti hirmuiset sormen jäljet pakkaukseen :D Ai miten niin kontrollifriikki?  :O
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #802 : 24.10.12 - klo:11:31 »
Joulukokoelmassa on kaksi viisikkoa, 764 Fairy Golds ja 524 Night Golds.

If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #803 : 24.10.12 - klo:12:58 »
Same old, same gold ..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #804 : 24.10.12 - klo:14:37 »
Mutta mikä noista viime vuosina julkaistuista kultaisia sävyjä sisältävistä paleteista on vaaleanhaalean elovenan (kesätyypin) kannalta paras valinta? Itse tykkäsin kovasti esim. ripsivärin kylkiäisenä myydyn Smoky Light -minipaletin lämpimämmästä puolesta (toki kylmästäkin, mutta se ei liity kultaan mitenkään), mutta sitä palettia ei saa täysikokoisena. Kunpa saisikin.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #805 : 24.10.12 - klo:15:21 »
Jotenkin tosi tylsiä olleet nuo Diorin viisikot viime aikoina. Tuo ylempi paletti on kyllä kaunis ja varmasti mulle sopivan sävyinenkin, mutta vastaavat luomivärit varmaan löytyvät jo tuolta laatikosta. Nyt ois ehkä aika räväyttää vähän enemmän noiden sävyjen kanssa tyyliin Myriad tai Secret Charm (SC taitaa olla mun lempiviisikko kautta aikojen).

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #806 : 24.10.12 - klo:20:02 »
Itse tykkäsin kovasti esim. ripsivärin kylkiäisenä myydyn Smoky Light -minipaletin lämpimämmästä puolesta (toki kylmästäkin, mutta se ei liity kultaan mitenkään), mutta sitä palettia ei saa täysikokoisena. Kunpa saisikin.

Minulla on tämä, ja on ihana  :)  Dior saisi reväyttää ja julkaista ko. paletin täysikokoisena. Loistava värimaailma. Nuo haaleat kullan eri yhdistelmät kesästä talveen ovat niin passiivisia..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Eiko

• Haiven
  • *
    • Profiili
« Vastaus #807 : 24.10.12 - klo:22:24 »
Viisikot on olleet viime aikoina nättejä, mutta eivät mitään sellaisia että niiden ostamista voisi aidosti perustella itselleen. Samantyyppisiä sävyjä ja yhdistelmiä on miltei jokaisella merkillä.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #808 : 24.10.12 - klo:22:35 »
Fairy Goldshan on liki identtinen muutaman vuoden takaisen Goldfeverin kanssa... En ole kyllä yllättynyt, samoja värejä viisikoissa on kierrätetty on monet kerrat.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #809 : 20.11.12 - klo:22:55 »
Joulun setissä miniversio Grege-paletista:

Dior Grege 734
Onnistunut valinta...
« Viimeksi muokattu: 20.11.12 - klo:22:57 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii