Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 159938 kertaa)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #810 : 21.11.12 - klo:13:29 »
Onko tuo siis sellanen ripsarisetti ja jos niin mikä niistä siinä on? :)

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #811 : 21.11.12 - klo:14:12 »
Mä ostin sen setin sunnuntaina ja siinä tulee se uusi New look-ripsari ja Grege-miniviisikko.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #812 : 21.11.12 - klo:16:58 »
Kerro sitten arvio ripsarista, jo tuon miniviisikon takia (keräilijä..) ostaisin ..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #813 : 21.11.12 - klo:17:08 »
Mä voin hehkuttaa omalta osaltani New Look -ripsarin! Olen ollut tosi tyytyväinen, sillä saa siistit ja tuuheat ripset. Vanhaan suosikkiini Iconiciin verrattuna tämä tuo enemmän massaa. Blackouttiin verrattuna on paljon siistimpi jo harjan koon puolesta eikä klimppaa ripsiä. Aluksi käytän niin, että jaan yhden harjallisen ripsarimassaa molempien silmien ripsien tyveen ja työstän siitä tasaisesti.

Toimii aivan loistavasti Maximizerin kanssa. Maximizer tekee siistin erotellun pohjan ja New Lookilla saa tuuheat räpsyt.
Hang out the chick habit

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #814 : 16.12.12 - klo:21:07 »
Onko kellään kokemusta Diorin Color Awakening Lip Balmista? Hinnakas tuote, mutta tuntui aivan ihanalta huulilla, kun kokeilin tätä Stokkalla. Mitä tuo huulten oman värin korostaminen tässä tapauksessa tarkoittaa, minä kun en huomannut mitään?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #815 : 16.12.12 - klo:21:51 »
Onko kellään kokemusta Diorin Color Awakening Lip Balmista? Hinnakas tuote, mutta tuntui aivan ihanalta huulilla, kun kokeilin tätä Stokkalla. Mitä tuo huulten oman värin korostaminen tässä tapauksessa tarkoittaa, minä kun en huomannut mitään?

Ehkä sitä, ettei tuo tee huulten sävylle mitään.  ;) Ei vaan, ehkä tuon vaalean pinkahtavan sävyn on tarkoitus syventää huulien omaa sävyä. Mutta koska sävy on niin vaalea, niin sen vaikutus on vähäinen.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #816 : 17.12.12 - klo:14:10 »
Mulla on tuota, ja tykkään kyllä kovasti! Mulla tulee sillä ihan pinkit huulet, äidillä myös. Varmaan se reagoi jokaisella iholla erilailla, kun olen kuullut, että joillakin tosiaan ei tee paljon mitään. Se on kyllä joka tapauksessa aivan ihanan tuntuinen tuote, ja onneksi mulla toimii se korostushommakin.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #817 : 18.12.12 - klo:07:50 »
Tuleeko siitä sellaiset räikeän pinkit huulet? Sellaisia en nimittäin haluaisi. Joskus lapsena myytiin sellaisia vihreitä huulipunia, jotka muuttivat huulten ihon räikeän pinkiksi ja se väri pysyi kuin tauti. Ei kai tästä ihan sellaiset tule?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #818 : 18.12.12 - klo:12:55 »
^Ei. Se on vähän kuin sävyttävä huulivoide. Lähtee helposti pois ja sitä voi käyttää myös huulipunan alla tai päällä jos haluaa.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #819 : 18.12.12 - klo:14:16 »
Mulla kyllä tulee sillä aika selkeät pinkit, mutta ei nyt mitkään älyttömän räikeät tai kirkkaat. Mutta sellaiset, että huomaa että jotain on laitettu, mutta kuitenkin on ihan luonnollisen näköiset huulet. Ei tää ole yhtään sellaista kuin ne kauheat väriä vaihtavat punat :D Tästä ei jää mitään kamalaa kirkuvaa väriä huulille.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #820 : 19.12.12 - klo:09:35 »

Minulla on ilmeisesti ollut tämän tuotteen joku edellisen versio, ostettu n. 2 vuotta sitten. Huulista tuli yllättävän pinkit, eikä kosteutustehotkaan vakuuttaneet pidemmässä käytössä.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #821 : 19.12.12 - klo:10:05 »
^Ohops, mä luulin tuota kysyttyä Lipglow´ksi. Mulla ei siis tuota uutta ole ellei se tämän kesän(?) lookissa ollut koralli(?) ole tuota laatua. Kokeilitko sitä siis huulille vai kämmenselälle? Huulilla sen vaikutuksen huomaa kyllä, mutta tuskin on räikeä.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #822 : 19.12.12 - klo:11:16 »
Kyseessä on siis juurikin tämä Lip Glow. Kiitos tiedoista, ehkä ostan jossain vaiheessa! Tuntui vaan huulilla niin ihanalta, kun Stokkalla tätä kokeilin. Mutta näillä pakkasilla ei varmaan tosiaan kosteutustehot riitä.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #823 : 19.12.12 - klo:12:20 »
^Joo ei se varmaan kaikista hoitavin ole ja jos ei antanut sun huulille sävyäkään, niin voi olla turha, mutta toisaalta voi sopia ainakin satunnaiseen käyttöön ja vaikkapa huulikiillon alle lisäsuojaa ja kosteutta tuomaan.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #824 : 19.12.12 - klo:12:24 »
Onkohan se uudempi versio sitten vähemmän hoitava, kun mulla tuo vanhempi kyllä riittää erinomaisesti näin pakkasillakin. Voi harmi, jos koostumusta on muutettu, pitäisi nimittäin jo tilailla uusi, kun entinen loppuu.