Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160659 kertaa)

Poissa Manna

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #840 : 28.04.13 - klo:09:21 »
Mun suurin painajainen on nyt tapahtunut, Diorilla on viisikko, jossa on mun kovasti kaipaamia värisävyjä:

Dior Blue Lagoon:

That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #841 : 23.05.13 - klo:23:21 »
Nyt ärsyttää! Pari vuotta sitten ostamani Diorin kausiaurinkopuuteri on ollut kyllä yksi heikoimmista pakkauksista vähään aikaan. Ensinnäkin se puuterimetalliosa irtoilee alustasta ja välissä olevat liimat hilautuvat reunoille muodostaen ihanaa mähmää yhdessä sen puuterihötön kanssa. Olen säilyttänyt puuteria samettipussukassaan meikkipakissa ja se on ollut lähinnä kesäkäytössä. Nyt saranasta lohkeili muovinpalasia irti niin että se enää toisesta saranasta kiinni. Ärh!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #842 : 24.05.13 - klo:01:15 »
^Sattuisiko olemaan kyseessä Diorskin Nude Healthy Glow Summer Powder? Mulla on käytössä ja pakkaus tosi laaduton. Liimat on ihan mössöinä reunoilla. Tuotteen Aurora-sävy on täydellinen mulle ja tuote muutenkin ihana, mutta pakkaus vaikuttaa tosi muovisen halvalta.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #843 : 24.05.13 - klo:13:25 »
^Sattuisiko olemaan kyseessä Diorskin Nude Healthy Glow Summer Powder? Mulla on käytössä ja pakkaus tosi laaduton. Liimat on ihan mössöinä reunoilla. Tuotteen Aurora-sävy on täydellinen mulle ja tuote muutenkin ihana, mutta pakkaus vaikuttaa tosi muovisen halvalta.
No just se sama Aurora! Metsästin sitä silloin vielä kissojen ja koirien kera kun se oli kaikkialta loppu. Meinasin seuraavaksi meikkipuuteriksi Dioria, mutta nyt täytyy miettiä uudelleen..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #844 : 24.05.13 - klo:18:51 »
Mulla on Diorin meikkipuuteri, ja siinä rasia on ainakin tähän asti pysynyt hyvänä. Tosin en ole sitä vielä hirveän kauaa ehtinyt käyttämään. Mutta vaikuttaa mun mielestä ihan hyvältä, vaikka en asiaan pahemmin olekaan kiinnittänyt huomiota.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #845 : 29.06.13 - klo:14:53 »
Kokemuksia Diorin Serum de Rouge -huulikiillosta?

Kokeilin Stokkalla tätä ja ihania sävyjä oli, tuntuma huulilla oli myös tosi hyvä. Mutta mulla on ketjupolttajana todella kuivat huulet, ja kaipailisin siis todella hoitavaa ja kosteuttavaa tuotetta.
Onko tämä tuote yhtä kosteuttava kuin mainostetaan, vai kuivattaako huulia ajan mittaan?

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #846 : 29.06.13 - klo:18:41 »
^Mulla on muutama, ja oon kyllä tykännyt koostumuksesta. Myös pigmentti on noissa hyvä ja sävyjä riittävästi. Nää on ehkä tän hetken suosikkeja. En ole huomannut kuivattavan, toki huulten kuivuus ei ole ongelmani.
1b M ii

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #847 : 30.06.13 - klo:10:15 »
Kokemuksia Diorin Serum de Rouge -huulikiillosta?

Ihania! Huulirasvamaisia, pigmenttisiä ja todella hyvin levittyviä. Pysyy kohtuullisesti, mutta mitään kahdeksan tunnin kestoa ei tietysti tälläiseltä kiiltopunalta voi odottaakaan. On mulla ollut pysyvyydeltään huomattavasti huonompiakin kiiltopunia. Helppo tiskata huulipunajäljet pois kahvikupin reunasta.

Oliko ne normihinnoin Stockalla? Mä löysin näitä nimittäin hyvästä alesta Sellon Emotionista ja pohdin että jäävätkö pois normaalivalikoimista.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #848 : 30.06.13 - klo:12:01 »
Ihan normisti oli esillä Stokkalla, siellä kun kokeilin. Hinta taisi olla jotain 27 euroa muistaakseni.

Kiitos kokemuksista, Siili ja FairyTale. Taidanpa ostaa! Mikä näistä olisi kivan persikkainen (ei kylmä) raikas sävy?

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #849 : 30.06.13 - klo:12:18 »
^Mun lempparisävy on 345, chrystal corail, on lämmin koralli-persikka.
1b M ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #850 : 08.08.13 - klo:11:08 »
Dior Mystic Metallics Purityssa:

http://puritybeauty.se/

Ihanat luomivärit! *leikkii ettei nähnyt niitä*
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #851 : 08.08.13 - klo:11:21 »
Oijoi, tuo Constellation-paletti on ihana! Onneksi vastaavia sävyjä löytyy jo niin tuskin tarttee hankkia. Kaunis paletti joka tapauksessa. Lisäksi Destin-kynsilakka on kaunis mutta tuskin viitsii Diorin hintoja kynsilakasta maksaa.

Koskakohan nämä tulee Suomeen vai onkohan jo tulleet...? Viikolla 34 näyttäis tulevan Ruotsiin.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #852 : 09.08.13 - klo:20:36 »
Uuuuhhh! Oon kynsilakkojen ostolakossa mutta toi Destin on kyllä pakko saada. Hinnasta viis ;D Katsastan varmaan myös tuon liner-sävyn, tykkään käyttää luumunväristä rajausta lempparini Stylish Move -paletin kanssa, ja tämänhetkinen alkaa loppua.

Muilta osin ei ostohaluja (tai no haluja on aina, mutta ei pakottavan vahvoja..), vaikka on kyllä upea kokoelma. Dior <3
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #853 : 08.10.13 - klo:09:39 »
Olikos joku kokeillut jo Diorin Nude BB-creamia? Mä kävin sitä puristelemassa kämmenselkääni, ja se vaikutti tosiaan aika hyvältä. Se joku tan-versio bb-creamista ei tule mun naamallani ainakaan talvisiin toimimaan, mutta toi nude vaikutti hyvältä. Bongasin Diorin sivuilta myös Diorsnow-sarjan, jossa oli sk50 bb-voide. Onkohan näitä Suomessa jo?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #854 : 08.10.13 - klo:12:11 »
^Mä olen käytellyt Diorin Nude BB-creamia jo useamman kuukauden ja ostin viimeksi tax freesta jo uuden kappaleen varastoon odottamaan sitä kun tämä nykyinen loppuu. Olen tykännyt kovasti tuosta! :) Levittelen voiteen aamuisin sormin, levittyy helposti ja tasaisesti. Tarvittaessa viimeistelen meikkisienellä ja sekin toimii hyvin. Käytän tämän alla päivävoidetta koska en jotenkin usko että ihoni pärjäisi ilman kosteusvoidetta, lisäksi ihan tottumuksesta tupsuttelen viimeistelyyn hieman puuteria päälle. Teen siis ilmeisesti juurikin niin kuin BB-voiteiden kanssa ei pitäisi tehdä...  :P ;D

Tuo Diorin Nude BB tekee minusta luonnollisen ja tasaisen lopputuloksen, peittää sopivasti ja tarvittaessa voi kerrostaa hieman enemmän peittoa vaativiin kohtiin. Käytän kuitenkin pahimmille punoituksille ja silmien alle sitten ihan peiteaineita, tällä ei saa esim tummia silmänalusia piiloon enkä sitä itse BB-voiteelta odotakaan. Näyttää kasvoilla kuultavalta ja "terveeltä", ei ole supermatta mutta ei kiiltelekään. Minulla on se vaalein sävy ja se on minusta ollut minulle hyvä, vertailun vuoksi Misschan BB-voiteesta sävy 13 on ehkä hieman kalpea yksinään käytettynä ja yleensä sekoitan sävyjä 13 ja 21, 21 menee myös kesäisin yksinään. Päivän aikana iho alkaa hieman Diorin BB:n kanssa kiillellä mutta tämä ei minusta kuitenkaan liejuunnu kasvoille. Mun iho alkaa t-alueelta kiillellä käytännössä aina koska siinä on epäpuhtauksia ja se rasvoittuu, Diorin BB ei kuitenkaan mene kasvoilla liian epäsiistin näköiseksi vaikka ei edes jaksaisi siistiä meikkiä päivän mittaan. Lisäksi Diorin voide on melko riittoisaa ja pumppuannostelija on kätevä ja hygieeninen.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.