Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160636 kertaa)

Poissa Lene

• HAIRahtanut
Vs: Dior
« Vastaus #855 : 14.12.13 - klo:23:51 »
Mun suosikkiviisikkoni eli pikkuinen Smoky Light-paletti vetelee viimeisiään. Mikähän olisi kaikista lähimpänä tuota 019-viisikkoa?
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #856 : 15.12.13 - klo:12:57 »
Osaisiko joku verrata Diorin bb:tä YSL:n Top Secrets bb-voiteeseen? Kumpi pysyy matampana?

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #857 : 15.12.13 - klo:13:39 »
Mun suosikkiviisikkoni eli pikkuinen Smoky Light-paletti vetelee viimeisiään. Mikähän olisi kaikista lähimpänä tuota 019-viisikkoa?

454 Royal kaki?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #858 : 15.12.13 - klo:18:28 »
Onko tuo niitä tämän vuoden joulupaletteja?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #859 : 15.12.13 - klo:19:29 »

454 Royal kaki?

Kiitos Hilippa, täytyykin katsoa tuo.

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #860 : 15.12.13 - klo:19:29 »
^^Minusta tuo Royal Kaki on jokin vähän vanhempi kausipaletti, joka ilmeisesti näyttäisi jääneen vakiokokoelmiin (tai ainakin sitä näyttäisi vielä kaupoista löytyvän). Temptalia näyttää väittävän, että se olisi tänä vuonna ilmestymässä minipaletiksi yhteissettinä New Look-ripsarin kanssa.

Kannattanee viisikoista myös tsekata Grège. Noissa kolmen sävyn paleteissa voisi olla samantyyppisiä myös Smoky Brown, Smoky Nude ja Smoky Khaki.

Tuota Smoky Khakia olen pohdiskellut parisen vuotta, mutta se tuntuu jäävän samanlaiseksi ikuisuusihmettelypaletiksi kuten Stylish Move, jonka olen aikonut ostaa sen verran monen vuoden ajan, että se on ehtinyt uudistuakin siinä välissä ainakin kerran. Nyt sain vihdoin hankittua tuonkin viisikon itselleni joten, jos sitä parin vuoden päästä hurjistuisi hankkimaan sen Smoky Khakin... En nähtävästi ole kauhean impulsiivinen näissä meikkiostoksissani. ;D

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #861 : 15.12.13 - klo:20:54 »
Eikös Grege ollut vain ja ainoastaan miniversiona? Vai sotkenko Smoky Lights palettiin (joka minulla on) .. ??? Valitettavasti en ehtinyt saada Grege miniä, vaik se jokin aika sitten olikin ripsiväripaketissa myynnissä..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #862 : 15.12.13 - klo:20:58 »
^Kyllä Grege on ihan täysikokoinenkin paletti, Smoky Lightsia sen sijaan sai vain mininä. Mulla on Grege täysikokoisena, en itseasiassa edes muistanut että sitä on saanut mininäkin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #863 : 15.12.13 - klo:21:13 »
Kiitti Hunis, katsonpa nuo muutkin.

Multa löytyy jo Grege normina ja mininä. Se on leimautunut niin arkipaletiksi etten osaa sitä ilta/juhlameikissä käyttää, toisin kuin Smoky Light on ollut helppokäyttöinen iltapaletti. Jos NQ jostain syystä haluaa Smoky Light:staan luopua, täältä löytyy hyvä ja kiltti uusi omistaja... ;)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #864 : 15.12.13 - klo:21:34 »
Ei, en halua luopua Smoky Lightistani, se on kätevä ja omiin väreihini sopiva. :) Mutta pienikokoinen Grege olisi tervetullut lisä.

1b F/M ii

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #865 : 26.01.14 - klo:11:37 »
Toisin kuin Hunis, mä olen ollut vähän pettynyt Diorin Nude BB-voiteeseen. Vaalein sävy on oikeasti vaalea, mutta taittaa aika vahvasti pinkkiin, joten näyttää jotenkin kummalta kasvoillani. Kyseessä on tietysti BB-voide, joten se ei ole kovin peittävä, joka auttaa sävyn kanssa, vaikkei se olisikaan ihan täydellinen.
Käytän tuota BB-voidetta kuten meikkivoidetta, sillä tuo BB-voide jättää minusta paremminkin mattaisen lopputuloksen (minusta se on iso plussa!). Levitän siis Huniksen tavoin alle kasvovoiteen ja käytän peiteainetta sekä hieman puuteria. Yhdellä kerroksella BB-voide on kauniin näköinen kasvoilla, mutta en uskalla enää kerrostaa, sillä se korostaa ikävästi poskieni isoja huokosia ja tulee muutenkin suht helposti paklatun näköinen iho. Tämä on minusta hassua, sillä Estee Lauderin Double Wear Lightkin jättää kevyemmän näköisen lopputuloksen, vaikka kyseessä on tuhdimpi meikkivoide :P
Pakkaus Diorin BB-voiteessa on huippu luokkaa, sillä siinä on muovinen tuubi, jonka päässä pumppu :l Voikun kaikki meikkivoiteet pakattaisiin samalla tavalla! Pientä miinusta BB-voide saa myös alhaisesta suojakertoimesta (olisi nyt edes SPF15!)
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #866 : 01.02.14 - klo:15:23 »
^Sattuisiko olemaan kyseessä Diorskin Nude Healthy Glow Summer Powder? Mulla on käytössä ja pakkaus tosi laaduton. Liimat on ihan mössöinä reunoilla. Tuotteen Aurora-sävy on täydellinen mulle ja tuote muutenkin ihana, mutta pakkaus vaikuttaa tosi muovisen halvalta.
No just se sama Aurora! Metsästin sitä silloin vielä kissojen ja koirien kera kun se oli kaikkialta loppu. Meinasin seuraavaksi meikkipuuteriksi Dioria, mutta nyt täytyy miettiä uudelleen..

Onkohan meillä ollut eri erä tai jotain. Mä ostin tämän kesällä ja joka aamu ihastelen laadukasta pakkausta ja tuotetta sekä ihanaa sävyä. Ah! Olen ollut tosi tyytyväinen enkä yhtään tunnista omasta tuotteestani noita teidän ongelmianne.  ???
Tosin mun tuotteeni nimi oli kai Nude Tan Glow Enhancing, mutta sävy Aurora. Ehkä on sittenkin eri tuote.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #867 : 28.02.14 - klo:18:27 »
Mulla on Stylish move -paletista loppumassa keskimmäinen väri. Tietääkö joku saako sitä erikseen ostettuna?
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #868 : 28.02.14 - klo:19:58 »
^ En tiedä vastausta varsinaiseen kysymykseen, mutta suosittelen katsastamaan IsaDoran Dusty Rose -luomivärin, jos siitä löytyisi korvike. Itse ostin tuon jokin aika sitten varastoon juurikin siksi, että Stylish Moven keskimmäinen nappi kuluu mulla selvästi muita nopeammin.

Swatchasin nuo molemmat vierekkäin (valitettavasti mulla ei ole sellaista kuvaustarpeistoa että saisin sulle vertailukuvan tänne :/ ) ja Dusty Rose on hohtavampi, ja siitä puuttuu Stylish Moven keskimmäisen napin "valkoisuus". Hohde näissä on mun silmään kyllä aivan identtisen sävyinen, mutta tosiaan DR:ssa voimakkaampi. Napissa DR on selkeästi vaaleanpunaisempi kuin SM:n keskinappi, mutta sitä ei siis kannata heti pelästyä.
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #869 : 03.03.14 - klo:18:22 »
^ Kiitos! Pitääpä käydä tsekkamassa tuo :)
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."