Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160321 kertaa)

Poissa Iiris

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #870 : 29.06.14 - klo:18:30 »
Osaako joku vertailla Nuden ja BB-voiteen peittävyyttä? Ne on määritelty Diorin ständillä yhtä peittäviksi, mutta onko lopputulos yhtä kuulas ja kaunis molemmilla? Olen Nuden vakikäyttäjä ja nyt kun ostin uuden, mietin hetken, olisiko sittenkin pitänyt ottaa BB, mutta päädyin tuohon tuttuun ja turvalliseen.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #871 : 29.06.14 - klo:18:47 »
^Mulla on sekä Nude meikkivoide että se BB-voide ja minusta meikkivoide on peittävämpi. BB-voide on myös sangen hyvin peittävä ja tykkään siitä älyttömästi, mutta kyllä toi meikkivoide peittää vähän enemmän. BB-voiteen lopputulos on vähän kevyempi eikä se pidä mulla ihoa ihan yhtä mattana yhtä pitkään.

Molemmat on mulla vakikäytössä ja pidän molemmista tosi paljon, mutta tartun meikkivoiteeseen silloin jos tuntuu että tarvitsee vähän peittävämpää tulosta, ja BB-voiteeseen silloin jos kaipaan suht peittävää mutta kuitenkin kevyempää lopputulosta. Etenkin näin kesäaikaan tulee käytettyä BB:tä, se tuntuu vielä hieman luonnollisemmalta. Levitän BB-voiteen sormin ja Nuden siveltimellä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #872 : 05.07.14 - klo:00:09 »
^ Haa, kuulostaa siltä, että tuli siis tehtyä just oikea valinta. Kiitos vastauksesta, Hunis! Voisin jossain vaiheessa tosin kokeilla tuota BB:täkin.
# 1a F i #

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #873 : 10.07.14 - klo:10:36 »
Pakko kehaista vähän uutta Diorin Addict It-Lash -ripsaria. Tästä on vähän ristiriitaisia arvioita - joillakin ilmeisesti toimii oikein hyvin ja toisilla ei yhtään. Onnekseni kuulun ensin mainittuihin. Tuuheutta tämä ei kovasti tuo, mikä sinänsä on sääli, mutta ei haittaa mua kauheasti kuitenkaan.

Parasta oli, että kun kiireessä vahingossa unohdin ripsarit naamaan toodella hikiselle kuntonyrkkeilytunnille, jonka aikana aivan valuin hikeä, huomasin tunnin jälkeen, että ripsarit olivat nätisti vielä naamassa - vaikka tuotetta ei ole edes vedenkestäväksi mainostettu. Lisäksi se lähti sitten kuitenkin nätisti suihkussa tavallisella naamaputsarilla, kun esim. Sensain lämpimällä vedellä lähtevä ei irtoa mun ripsistä mitenkään. Tykkään!

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #874 : 10.07.14 - klo:21:10 »
Toinen kehu lähtee Diorskin Nude Cream-Gel-puuterille/pohjalle/mikä lie se sitten onkaan  ;) Kyseessä siis geeli/voidemainen meikkipohja/pohjustustuote, joka muuttuu iholla puuteriksi. Itse en pahemmin tykkää käyttää meikkivoiteita, sillä harvemmin löytyy sopivaa sävyä ja ne aina jotenkin näkyvät iholla ja pakkeloituvat puuterin kanssa. Sama ongelma myös useimpien puuterituotteiden kanssa. Tällä saa kuitenkin luonnollista tasoitusta ihoon sekä bonuksena hehkuvaa tulosta, sillä päälle ei tarvitse laittaa puuteria kiinitykseksi. Otsa kaipaa puuteroinnin kaveriksi, mutta kiiltely on ihan normitasolla tämän kanssa. Toimii myös hyvin korjailutuotteena päivän mittaan.

Kovin peittävä pohja tämä ei ole, mutta peittävyyttä voi helposti säädellä levitysvälineellä - itse olen käyttä nyt Real Techniquesin lättäpäistä meikkisivellintä. Tarvittaessa myös kerrostuu hyvin, jos haluaa taputella hieman lisää näppyjen päälle. Isommat ongelmat tosin tarvitsevat peitevoiteen. Kevyen peittävyyden takia myöskään sävyn ei tarvitse ole 100% nappi. Sävyt ovat jokseenkin neutraaleja - onnistuin nappaamaan viimeisen 010 sävyn alelaarista (jos vian olisi vielä vähän kylmempi sävy niin tomisi vieläkin paremmin!)  ::) Jos on asiaa Helsingin keskustan Stokkalle niin hintaa oli alessa vain 20 euroa  :) (ovat tosin täyttöpakkauksia, mutta muovi on sen verran kestävää että kulkee oikeastaan paremmin näin meikkipussissa kun ei vie liikaa tilaa!)

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #875 : 19.09.14 - klo:22:37 »
Ostin itelleni Diorin Star -meikkivoiteen sävyssä 021, joka on ollut aiemminkin merkiltä (Nude & Forever) käytössä ja sopinut vallan hyvin. Tämäpä onkin huomattavasti tummempi kuin muut käyttämäni samansävyiset pohjat. Höh. Tällä hetkellä menee juuri ja juuri, huolellisesti häivytettynä, mutta syssymmällä joudun kyllä sekoittelemaan vaaleampaan voiteeseen.

Muuten tykkään tästä: peittävyys on hyvä (kasvoillani on paljon punoittavia kohtia ja katkenneita verisuonia), pysyy liejuuntumatta eikä katoa t-alueelta päivän mittaan, eikä silti kuivata ihoa kuten Forever teki. Nudeen verrattuna peittävyys on huomattavasti parempi, eikä tämä jää tahmeaksi kerrokseksi kasvoille (vaikka ei kuivukaan täysin mattaiseksi).

Toistaiseksi ehdoton ykkönen meikkipohjaksi on ollut Guerlainin Parure Extreme sävyssä Ambre Pale tai Ambre Clair, mutta koska tuota ei enää tunnu löytyvän mistään, olen muutaman kuukauden ajan etsiskellyt seuraavaa luottotuotetta. Tässäpä on kyllä potentiaalia sellaiseksi, vaaleampi sävy vain täytyisi vielä testata.

"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #876 : 20.09.14 - klo:12:00 »
Mä ostin myös ton Starin, kun oli noita osuuskaupan alepahveja. Tykkään kyllä kovastikin. Tosiaan tossa on vähän enemmän peittoa kun Nudessa, mutta ihan jotenkin tekee mieli pitkästä aikaa käyttää vähän peittävempää meikkivoidetta, kun kesä meni superkevyellä Teint Miraclella.

Olisin ostanut myös uusista viisikoista sen 056 Bar, mutta se oli Sokokselta loppu. Jäänee siis toiseen ostokertaan se. Mutta oli kyllä tosi kaunis paletti! Pitää vilkaista olisiko Düsseldorfin lentokentällä tota. Siellä on perinteisesti ollut vähän suppea valikoima, mutta hinnat tosi alhaiset.
« Viimeksi muokattu: 20.09.14 - klo:12:04 kirjoittanut lynx »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #877 : 20.09.14 - klo:13:32 »
^Mua kiinnostaa myös uusista viisikoista tuo 056 Bar, se in ihan "mun värinen" eli siinä on juuri sellaiset sävyt joita tykkään käyttää. En ole vielä ehtinyt käydä katsastamassa sitä livenä. Saisikohan tuota tilattua jostain nettikaupasta EU:ssa vähän halvemmalla, nuo Suomen hinnat on Diorin paleteilla sen verran karmeat...

Tuo Star kuulostaa kiinnostavalta. Osaako joku sanoa onko siitä 010 sävyä ja onko se yhtä vaalea kuin Nuden 010?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #878 : 20.09.14 - klo:13:40 »
No mulla on just se 010, joka oli Nudestakin. Mun mielestä yhtä vaaleita ovat kyllä. Siinä oli tosi vaalea myös 012 tms sävy, mutta se oli punapohjaisempi kuin 010.

Feeluniquesta saisi ton viisikon 54,90 näköjään. Mutta mä taidan hakea Sokokselta myöhemmin, koska mulle tuli joku ihme -10€ lätyskä kotiin, ja sillä menee hinta aika samaan kuin Feeluniquessa.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #879 : 20.09.14 - klo:16:26 »
Escentualista saa myös Dioria. FU tilasin viimeksi, maksoivat alvit takaisin. Barin pitäisi tulla meidän Sokokselle tiistaina, sanoi mulle edustaja. Määhän jo varasin sen Kauneuden päivillä, saan vielä sen -20% käyttää. Uusista paleteista ostin myös Cuir Cannagen ja Trafalgarin jonka ainoa miinus on kaksi highlighter-sävyä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #880 : 28.09.14 - klo:12:02 »
Hain näytteen siitä Star-meikkivoiteesta, sävystä 012. Aavistuksen verran liian tumma se nyt on minulle, kesällä ehkä olisi voinut toimia. Peittävyys oli mielestäni ihan ok, mutta jostain syystä en tykännyt siitä koostumuksesta, en saanut voidetta levittymään tasaisesti. No, täytyy nyt vielä toisenkin kerran kokeilla, jospa ihollani eilen oli vaan joku huono päivä. Mutta tuskinpa tuon hintaista meikkivoidetta ostan, jos lopputulos on vaan "ihan kiva". Sama homma kuin Diorin Nude-meikkivoiteessa, se vaan ei sovi iholleni vaikka kuinka haluaisin tykätä siitä.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #881 : 28.09.14 - klo:13:41 »
Mä nappasin nyt lentokentältä mukaani ton 056 Barin. Ja ei se ihan nyt niin ihana olekaan kun kuvittelin. Tai lähinnä mua harmittaa se, että kumpikin vaalea sävy on kovin läpikuultava ja hentoinen sekä hyvin kiiltävä. Loput kolme sävyä ovat kyllä tosi pigmenttisiä ja intensiivisiä, mutta haluaisin että vaaleissakin sävyissä olisi vähän enemmän potkua.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #882 : 28.09.14 - klo:15:59 »
^ Syy siihen miksi en tätä heti ollut ostamassa, mutta ne kolme on niin ihanaa että voiton vei. Trafalgar:n kaksi vaaleinta on vielä enemmän pigmentti-köyhää, siis täysin värittömiä, siinäkin ne kolme muuta erittäin hyviä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #883 : 09.10.14 - klo:15:46 »
Kävin vihdoin tänään katsomassa Diorin uudet viisikot ja olin ihan tosi pettynyt! Yksikään paletti ei kiinnostanut minua. Ruskeat olivat liian lämpimiä tai pronssisia ja mun mielestä palettien tummuusasteiden vaihtelu oli todella oudosti suunniteltu ja tuntui, että monessa paletissa oli 4 vaaleaa ja yksi tosi tumma (tai päinvastoin), eikä mitään siltä väliltä tai vaihtoisesti pelkästään niitä "siltä väliltä" sävyjä. Itse olen tykännyt aikaisemmissa Dior-paleteissa siitä, että sävyt oli yleensä suunniteltu niin, että oli se yksi vaalea ja siitä sitten asteittain tummenevia sävyjä.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #884 : 15.10.14 - klo:18:28 »
Testailin lentokentällä uutta Staria ja tuntui tosi miellyttävältä. Harmi kun olin suht hiljattain ostanut uuden Nuden, niin en raskinut tähän nyt vielä sijoittaa. Vaikutti tosiaan vähän peittävämmältä, mutta kuitenkin samassa sarjassa painivalta kuin Nude. Testasin sävyä 010, joka mulla on ollut sekä Nudessa että Foreverissä ja oli minusta kyllä yhtä vaalea ja ainakin itselleni sopiva.
# 1a F i #