Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160628 kertaa)

Poissa siana

• HAIRahtanut
Vs: Dior
« Vastaus #885 : 21.10.14 - klo:11:35 »
Sattuisiko täällä olemaan ketään, joka olisi testannut Diorin meikkivoiteista sävyä 011 Creme? Ilmeisesti keltapohjainen, hyvin vaalea sävy, Suomessa en ole nähnyt. Mietiskelen tilaamista, sillä olen keltapohjainen sävyltäni itse, ja Diorin 010 on mulle aivan liian neutraali tai punertava.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #886 : 04.11.14 - klo:17:58 »
^Vastaan itselleni. Star-meikkivoide sävyssä 011 saapui ja tänään se pääsi ensi kertaa tositestiin - ja pakko sanoa, että olen rakastunut!  :l

Aivan kaulanväriseksi mun kasvojen ihoa ei taida punotuksen takia millään saada (eikä se kaiketi tavoitekaan, kun naama näyttäisi superelottomalta), mutta tämä on jo tooodella lähellä. Levittyy kauniisti ja peittää pienellä määrällä. Iho jää mataksi mutta kuitenkin raikkaan näköiseksi. Iho oli tosin aamulla hyvässä kunnossa, joten en tiedä, miten kuivemmalle iholle sopii. Mutta suurin yllätys oli kuitenkin se, että kun työpäivän ja sateessa tarpomisen jälkeen saavuin kotiin, oli meikkivoide aivan liikahtamattomana ja sävyä muuttamattomana edelleen kasvoilla, wuhuu!

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #887 : 16.01.15 - klo:15:57 »
Onko joku onnistunut vääntämään auki Diorin meikkivoidepurkkeja? Turhauttaa heittää pois purkkia, kun tietää että pohjalla ja reunoilla on vielä vähintään viikon parin meikkivoiteet, vaikkei pumppu enää toimikaan..

Edit. Tähän en ryhdy  ;D: http://nothing-teresa.blogspot.fi/2012/07/kuinka-kayttaa-meikkivoide-loppuun.html
1c M ii BSL

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #888 : 26.01.15 - klo:19:44 »
Testailin lentokentällä uutta Staria ja tuntui tosi miellyttävältä. Harmi kun olin suht hiljattain ostanut uuden Nuden, niin en raskinut tähän nyt vielä sijoittaa. Vaikutti tosiaan vähän peittävämmältä, mutta kuitenkin samassa sarjassa painivalta kuin Nude. Testasin sävyä 010, joka mulla on ollut sekä Nudessa että Foreverissä ja oli minusta kyllä yhtä vaalea ja ainakin itselleni sopiva.

Päädyin sitten ostamaan tämän Starin joulun alla ja olenkin aika tyytymätön. En saa millään levittymään tasaisesti tai nättiä pintaa. Osittain vaikuttaa varmasti ihon kunto näin talvisaikaan, mulla on iho kovin kuiva. Mutta tämä kyllä kuivattaa entisestään. Eikä lopputulosta auta, vaikka olisi öljyäkin alla. Äh! Ehkä keväämmällä toimii paremmin.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #889 : 27.01.15 - klo:06:47 »
^Auttaisko "kostea" primer tyyliin Sensain smoothing water base ja kostea beauty blender, jonka avulla levitys pieni määrä kerrallaan?

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #890 : 27.01.15 - klo:22:08 »
Kas, kiitos vinkistä, ihan uusi tuote mulle! Kaksi pohjustajaa löytyy kaapista, Clarins ja Clinique, eikä niistä ole kummastakaan ollut apua. Toihan vaikuttaa aika unelmalta.  :)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #891 : 28.01.15 - klo:23:20 »
:) Stockalta tai Sokokselta saa varmasti näytteen pyytämällä ni pääsee testaamaan ensin. Just tänään sattui tulemaan alekuponkejakin Sokokselle postissa. Helmikuussa molemmat kaupat lähettävät myös aleseteleitä.
Myös MUFElla on HD primereita, jotka ovat sellaista vähän kosteampaa sorttia.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #892 : 02.02.15 - klo:07:05 »
Mä sekoitan myös Starin pienen tipan primeria. Tällä hetkellä MACin prep&prime illuminator tuotetta. Se on sellainen valoa antava hyvin vaalea tuote. Ihan hyvä toi Star on kyllä mulle mutta, ei siitä ihan sellaista HG suosikkia taida kuitenkaan tulla...

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #893 : 02.02.15 - klo:09:30 »
Ovat menneet sitten lopettamaan Diorin Sculpt meikkivoiteen  :#. Vuosikausia oon tuota käyttänyt ja tykännyt.
Löytyy peittävyyttä ihan minun makuun. Mikäs nyt sitte tilalle ?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #894 : 26.02.15 - klo:13:14 »
Kuulisin mielelläni kokemuksia Diorin uudesta Nude Air -meikkivoiteesta jos joku on ehtinyt testata sitä. :) Olen pitänyt Diorin meikkipohjista ja sen perusteella mitä lueskelin tuosta Nude Airista, tuo voisi sopia kevät/kesäkäyttöön kun etsin kevyttä, luonnollista, puolipeittävää meikkivoidetta. Ihoni on melko normaali, t-alue hieman rasvoittuva. Nude Airista on ilmeisesti tarjolla 010-sävy kuten muissakin Diorin meikkivoiteissa?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #895 : 26.02.15 - klo:20:30 »
^Mä koklasin tota kämmenselälle, ja meni kyllä ostoslistalle mulla. Tosi kivan oloinen meikkivoide, joka teki oikein nätin samettisen pinnan. Löytyy tosiaan 010 sävy myös. Diorin meikkivoiteet ovat myös mun suosikkeja, ja toi 010 on oikein hyvä sävy mulle tosiaan

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #896 : 27.02.15 - klo:10:23 »
^Minäkin ehdin tänään kokeilemaan tuota pikaisesti kämmenselälle ja olipas kertakaikkisen ihanan tuntuinen ainakin kädelle kokeiltuna. Sävy 010 oli myös todella hyvä ja sulautui ihoon täysin. Taitaa mennä ostoslistalle minullakin, harmi vain etten oikeasti tarvitsisi yhtään meikkivoidetta lisää kun niitä on ihan tarpeeksi ennestäänkin...
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #897 : 23.03.15 - klo:16:38 »
Täällä on ainakin keskiviikkoon saakka Sokoksella Dior-tapahtuma, jossa saa -20% Diorin tuotteista. Ostin nyt sitten Diorskin Nude Airin, ja se on kyllä ihana! Tosi kivan tuntuinen meikkivoide. Sain tosi hyvän kasan näytteitä myös.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #898 : 27.03.15 - klo:10:14 »
Onko tuo Nude Air sellainen samantapainen kuin esim. Maybellinen Dream Wonder Nude ja IsaDoran Nude Sensation? Eli sellainen tosi ohut?

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #899 : 27.03.15 - klo:10:28 »
Mä en tiedä mitään noista Maybellineistä tai Isadorasta. Ohutta on, ja sellaista jänskän liukasta.