Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160634 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Dior
« Vastaus #90 : 21.09.09 - klo:11:47 »
Olispa tuossa vaaleammassa paletissa, tuossa jossa on violetti keskellä kunnolla pigmenttiä. Pastellin sävyt ovat Diorilla vähän niin ja näin, mutta jos kerrankin onnistaisi.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 21.09.09 - klo:11:55 »
Onko 089 Smoky Crystalin alemmat värit harmaita?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #92 : 21.09.09 - klo:17:56 »
Joops, mulle heti tuo vasemmanpuoleinen paletti, kiitos :D Joulua odotellessa....voikin laittaa toivomuslistaan.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #93 : 21.09.09 - klo:18:25 »
Pitkästä aikaa Diorin lookki kolahtaa minuunkin! Molemmat paletit ovat todella kauniit, mutta niinkuin MerGirl jo huomauttikin, täytyy ensin saada selvitys pigmentin määrästä ja kunnollista swatchia paleteista.

Mitkä noiden nimet muuten ovat? Smoky Crystal ja joku muu?
2c F ii

Tristy

• Vieras
« Vastaus #94 : 21.09.09 - klo:18:28 »
Hööh, ehdin jo innostua etenkin tuosta tummemmasta paletista ja sitten huomasin vasta katsoa, että paletti onkin iridescent. :( Kivoilta näyttäisi molemmat, mutta en usko, että iridescenttejä tulee ostettua enää.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 21.09.09 - klo:18:35 »
Ohhoh mä menin jo aiemmin riemuitsemaan ettei joululook kuulostanut innostavalta mut nyt kun näin nuo paletit kuvassa niin oikean puoleinen viisikko tänne, kiitos! Tietääkö noista viisikoista vielä tässä vaiheessa jäävätkö pysyvästi valikoimaan?

Edit: 4 tunnin yöunien jälkeen voi mennä oikea ja vasen sekaisin  :-[ Kiitos tiedosta SuperHotFemale mut voi ärsytys kun tulevat vielä ilmeisesti myyntiin ennen joulukuuta kun tulis ne veronpalautuksetkin.
« Viimeksi muokattu: 21.09.09 - klo:20:13 kirjoittanut keijukainen »
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 21.09.09 - klo:18:50 »
^Molemmat on one shotteja.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #97 : 21.09.09 - klo:19:17 »
Vasemmanpuoleinen viisikko kotiutuu tänne aika satavarmasti.

Edit. Päivitin ykkössivun viisikkolistaan uutukaisten nimet ja kuvat ja samalla yritin tiirailla Smoky Lightia ja Smoky Crystalia tarkemmin. Olen toivonut täysikokoista Smoky Lightia kauppoihin, joten olen iloinen, että yhtäläisyyksiä löytyy. Lisäksi joulupaletin keskimmäinen violetti on sekin ehdottomia suosikkisävyjäni, ellei jopa ihan ykkönen. Mietin vain, ovatko palettien muut sävyt keskimmäistä lukuun ottamatta täsmälleen samoja vai onko niissä pientä eroa. Jokin tosi vaalea shimmer olisi hyvä olla, jos meinaa pärjätä yhdellä paletilla, joten toivottavasti oikea alakulma on valkoisempi ja vähemmän metallinen hopea kuin Smoky Lightissa. Ja toivottavasti ylälaidan sävyt ovat mahdollisimman samanlaisia kuin miniviisikossa, koska ne ovat tosi toimivia ja kuopalla jo...
« Viimeksi muokattu: 22.09.09 - klo:03:00 kirjoittanut Villis »
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 23.09.09 - klo:00:45 »
Apua! Joulupaletit!

Vasemman puoleinen on pakko saada, se violetti ei niin kolahda tai tuollaisessa liki täydellisessä paletissa se voisi olla jokin muu, mutta joka tapauksessa se on vähintään 80% täydellinen, joten..  ;D Aivan takuuvarma kotiutuja siis.

Te ette usko mun miestä! Sille tuli PAHA MIELI, kun huomasi että olen luopunut joistain armaista viisikoistani, etenkin Night Butterfly (no kun se on uus ja se tietää sen ja se näyttää hienolta) ja Petal Shine otti sitä päähän, ne kun on molemmat violetteja ja nyt mulle ei jäänyt kumpaakaan ja tosiaan NB oli hieno vielä. Senpä takia se antoi luvan ostaa jonkun "paremman" paletin jos sellalinen ja kun kerroin joulupaleteista ehkä molempien olevan hyviä ja toinen violetti se lupasi että ostaa mulle ainakin sen toisen!!  ;D Mun mielestähän tuo on aivan uskomatonta, kyllä se tietää että mä olen vähän friikki ja jopa tukeekin siinä minkä miehiseltä ymmärrykseltä kykenee mutta että ton verran!  :o <3

Onkos miniviisikkotilanne muuten mikä, onko jouluksi tulossa jotain lahjapakettia missä olis ripsari+viisikko tms.? Onko tietoa mikä seuraavaksi tulee mininä?
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #99 : 23.09.09 - klo:13:29 »
Sanokaa ny joku viisas kantanne siihen, ovatko Smoky Crystal ja Smoky Light (kuva 2, kuva 3, kuva 4) yhtä nappia lukuun ottamatta samoja. Tämä vaivaa minua nyt ihan kohtuuttomasti. Ei kerro pää, mitä silmä näkee. Sinällään typerä ongelma, koska aion ostaa uutuuden joka tapauksessa...
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Vince

• HAIRahtanut
« Vastaus #100 : 23.09.09 - klo:13:35 »
Mun mielestä Smoky Crystalin ylemmät sävyt ovat viileämmät, sekä oikeanpuoleinen on ainakin minun näytöllä selkeästi harmaampi, ei näytä yhtään niin ruskealta kuin Smoky Lihgtissa.. Alemmat sävyt kyllä näyttävät aikalailla samoilta. En kyllä laittaisi pahakseni vaikka olisivat kaikki samoja, keskimmäistä lukuunottamatta.
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #101 : 23.09.09 - klo:14:03 »
Jep, Smoky Light on lämpimämpi / neutraalisävyisempi verrattuna Smoky Cristaliin. Harmaa tasoittaa kivasti noita ruskeita pronssin ja kullan sävyjä. Tuon paletin haluaisin isompana, nuo joulun violetit ovat kyllä melko... noh, sanoisinko uskaliaita sävyiltään..

Huomasin Diorin lanseeraneen uuden huulituotteen nimeltä Rouge Serum, on olevinaan todella hoitava ja kosteuttava. Olsikohan kyllin kosteuttava näillekin rusinahuulille... Testasin kädelle eilen paria sävyä, ihan kiva yksi mutta enemmistö liian ruskeita / tummia.

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 23.09.09 - klo:15:00 »
Mua kiinnostaa Serum de rouge myös, oon paria sävyä silmäillyt. Koostumus vaikuttaa ihanalta, pehmeän liukuvalta ja hiukan huulirasvaiselta tosiaan. Osa sävyistä on peittävämpiä ja osa ihan läpikuultavia. Hinta vaan on sen verran korkea että normihinnalla en aio ostaa.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 23.09.09 - klo:16:55 »
Sky Glow kotiutui jo tänään! :o 21.9 lähtenyt briteistä, ja tänään oli tipahtanut postilaatikosta, nopeaa toimintaa todellakin.

Pikaisesti swatchailtuna koostumus on aivan ihana, ja sävyt paljon paremmat mitä luulin. Kaikki on aivan käyttökelpoisia, en tajua miten en ole kiinnittänyt huomiota tähän palettiin erityisemmin aikaisemmin. Vaaleansininen/turkoosi on juuri sopiva (en ole mikään hirveä sinisten fani, mutta tietyt vaaleat juuri turkoosiin menevät etenkin miellyttä) ja ruskea oli positiivista positiviisempi yllätys. :) paletti oli myös uusi, vaikka luulin että sitä olisi kerran testattu. Jee! Huomenna pitää varmaan meikata tällä.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #104 : 23.09.09 - klo:18:18 »
Olen tullut siihen johtopäätökseen, että Iridescent Leather voisi olla hyvä ostos ns. jokapäiväiseksi meikiksi. Jos joku haluaa päästä omastaan eroon, niin saa ottaa yhteyttä.  ;) Mulla on ollut Earth Reflections jonka tosin olen mystisesti jonnekin kadottanut, mutta siinä oli mielestäni aavistuksen liian vaaleat värit. IL on ilmeisesti aika samantyyppinen mutta vähän voimakkaammat värit, vai mitä?