Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160870 kertaa)

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
Vs: Dior
« Vastaus #900 : 27.03.15 - klo:23:53 »
Huomasin tänään Sokoksella minikokoisia 796 Cuir Cannage -viisikkoja esillä lasimaljassa - olisko kellään sisäpiirin tietoa siitä, jaetaanko noita vaikkapa useamman tuotteen ostavalle asiakkaalle kaupanpäällisiksi vai kuinka?

Tuo paletti on ollut himotuslistallani jo pitkään, mutta täysikokoisena en raaski ostaa. Minikokoisen paletin sen sijaan saattaisin jopa saada kulutettua loppuun, ja sen uskaltaisi ottaa matkallekin mukaan ilman pelkoa sen rikkoontumisesta...

"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #901 : 10.12.16 - klo:20:09 »
Onko kenelläkään vinkkiä mikä väri olisi samanlainen kuin Sunset cafe-viisikon vasemman alareunan (edestä katsottuna) "ruskea"? Saan sen avulla vihreän esiin silmistäni ja väri on melko vähissä paletissani. Onko sunset cafelle korvaajaa nykyisistä myynnissä olevista paleteista?

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #902 : 03.01.18 - klo:15:41 »
https://m.dior.com/en_us/fragrance-beauty/makeup/eyes/eyeshadows/pr-eyeshadows-y9185290-holiday-eyes-palette.html

Joulupukki toi minulle tämmöisen ja olen tykännyt paljon, tosi ihana paletti. En ole selektiivisiä meikkejä käyttänyt aiemmin ja kyllä tässä elämyksellisyyttä ainakin saa rahalle vastineeksi. Tyytyväinen muutenkin, helppo levittää ja pigmenttiä hyvin.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #903 : 05.01.18 - klo:20:37 »
^ihanat sävyt tässä paletissa :l Itse pidän Diorin luomivärien silkkisyydestä ja ne on myös helppo häivyttää. Esim. Chanelin paleteissa värit ovat tosi kovia ja jäljestä ei tule ollenkaan yhtä hyvää.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #904 : 05.01.18 - klo:21:29 »
^^Tosi kaunis paletti!  :l Mulla on tosi paljon Diorin luomivärejä ja pidän myös niiden koostumuksesta, tosin palettien välillä on satunnaisia eroja. Pitäisikin aktivoitua käyttämään taas Dioreita, tämä ketju toimi hyvänä muistutuksena siihen.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #905 : 06.01.18 - klo:14:54 »
Holiday eyes -paletissa tuo toinen vaalea sävy on hyvin kimalteleva, jopa hileinen, mutta iholle levittäessä todella hienovarainen ja tyylikäs. Siitä iso plussa, koska diskopallo-tyyli itselläni on harvoin hakusessa. Eikä varise meikatessa helposti.

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #906 : 14.08.18 - klo:15:55 »
Oonko seonnut, vai onko Dior oikeasti hännyt sekä Sokoksen että Stokkan verkkokaupoista? :o Mikähän tälle on syynä, molemmat kuiteskin myyvät Dioria?