Kirjoittaja Aihe: Ripsien pidennykset  (Luettu 77274 kertaa)

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
Vs: Ripsien pidennykset
« Vastaus #120 : 03.06.11 - klo:20:15 »
Olen harkinnut ripsien pidennystä omiin häihin, jotka ovat elokuussa. Aluksi meinasin, että otan pidennykset vasta noin viikkoa ennen häitä, mutta nyt kyllä houkuttaisi ottaa jo koko kesäksi. Siis ihan vaan totuttelumielessä tietysti  :D Onko merkillä tosiaan niin kovin väliä, jos ei, niin miten löytää hyvä ripsien laittaja? Googlaillut olen kovasti ja yksi lupaavan oloinen tapaus olisi kiikarissa, tekee pidennyksiä Lady Lash -menetelmällä. Toisaalta paikkakunnalla olisi tarjolla myös Xtreme lash -menetelmällä tekeviä, mutta onko ne monenkin mielestä kovan tuntuiset, kuten joku taisi aikaisemmin tässä ketjussa mainita?
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 04.06.11 - klo:10:46 »
^ Minulla on Xtreme Lashes ripset ja en kyllä koe näitä kovan tuntuisiksi. Toisaalta en ole kyllä kokeillut muita ripsiä, koska olen ollut niin tyytyväinen nyt lähes vuoden ajan mitä nämä ovat minulla olleet. Minähän myös päädyin ripsien pidennyksiin häitä varten, mutta jäin sitten sille tielle.  :) Ekat pidennykset otin 3 viikkoa ennen häitä ja vielä ennen häitä ne huollettiin ekan kerran. Oli ihan hyvä ratkaisu, koska totutteleminen kesti kuitenkin vähän aikaa ja ennen kuin oppi varomaan ripsiä niin niitä myös irtoili enemmän.
1bMii, vaalennettu.

yosefina

• Vieras
« Vastaus #122 : 06.06.11 - klo:13:13 »
Kokeilin tuossa viime syksynä Xtreme Lashes-ripsiä, ensinnäkin olihan ne todella ihanat ja kauniit varsinkin huollon jälkeen ja vähensivät meikin tarvetta. Olisin vain tarvinnut huollon 2-3 viikon välein, sillä esimerkiksi kuumat suihkut jne. rokottivat ripsiä sen verran. Huollatin ne kerran, ja sen jälkeen lähdin pariksi viikoksi lomailemaan Espanjaan. Loman jälkeen ripsiä oli jäljellä alle tusina ja päätin ottaa ne kaikki irti, sillä huolto olisi ollut luultavasti sama kuin ne olisi laitettu täysin alusta uudestaan.

Omat ripset olivat niin pienet tyngät pidennyksien jälkeen  :) Aloin heti harjailemaan niihin aamuin illoin Talikan Lipocils ripsiravinnetta, ja ne ovat oikeastaan vasta nyt samanlaiset kuin ennen pidennyskokeilua.

Äitini kokeili myös (jokin eri merkki) ja soitti minulle ripset poistettuaan että oliko minunkin omat tynkääntyneet kovasti, toki sen takia niihin varmaan koukuttuukin, kun omat eivät enää tunnu miltään! :)

Päätin, että minulle saa tulevaisuudessa riittää irtoripset tarvittaessa, rahaakin säästyy kiitettävästi..

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 06.06.11 - klo:16:21 »
Varasin nyt ajan juhannusviikolle ja Xtreme lashit tulee. Juhannusviikolle siksi, että haluan juhannukseksi kauniit ripset, mutta en voi ottaa niitä vielä kun silmäni vuotavat ja ovat kovin ärtyneet johtuen siitepölyallergiasta...

Nyt jänskättää  :D ja samalla pelottaa tuleva; mitä jos mun ripset kaljuuntuu?  ???

Edit.
Niin ja haluaisi kysellä vielä kokemuksia kun ei ole ainakaan tässä ketjussa sattunut silmääni; mitä ripset tykkää hikoilusta esim. saunassa tai jumpassa? Pitääkö näitä välttää jonkin aikaa laittamisen jälkeen? Pitääkö kasvojen kosteusvoiteiden ja/tai silmänympärysvoiteiden olla öljyttömiä? Puhdistusaineiden ilmeisesti pitää.
« Viimeksi muokattu: 06.06.11 - klo:16:32 kirjoittanut BlueBerry »
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 06.06.11 - klo:19:21 »
^ Laittamisen ja huollon jälkeen tulee välttää 48 tunnin ajan ripsien kastumista eli tuona aikana ei voi käydä saunassa ja suihkussa pitäisi käydä niin, ettei ripset kastu. Silmämeikin puhdistusaineiden tosiaan tulisi olla öljyttömiä, mutta voiteilla ei varmaan ole merkitystä, jos eivät ole kosketuksissa ripsiin. 

Minuakin huoletti omien ripsien harveneminen, mutta ainakaan näin vuoden jälkeen ei ole mitään merkkejä sellaisesta havaittavaissa. :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #125 : 07.06.11 - klo:23:50 »
Meikäläinen oli ripsien pidennyksessä eilen maanantaina...joku ei mennyt, kuten piti, tuli silmätulehdus. Niin kipeä ja punainen silmä. Jos katson esim sivulle, tunnen kamalaa vihlontaa ja tuntuu, kuin olisi roska silmässä. Molemmat silmät punaiset, mutta oikea silmä aivan kamalan kipeä. Huomenna lääkärille :(

Olen ollut aikaisemminkin, mutta eri paikassa, mutta ei tälläistä tullut. Mietin, josko liima ois tehnyt sen? Onko kellään muulla tälläisiä kokemuksia :-\
Mun silmä on todella kipeä :'(

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #126 : 08.06.11 - klo:13:44 »
^Sinuna ottaisin heti yhteyttä sinne paikkaan, jossa laitoit ripsipidennykset ja pyytäisin heitä ottamaan ripset pois. Ehkä se liima ja ne karvat jotenkin ärsyttävät sun silmiä?  Osaakohan lääkäri auttaa asiaan mitenkään, jos ongelma on niistä ripsipidennyksissä..?
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #127 : 08.06.11 - klo:14:20 »
Episkleriitti eli kovakalvon tulehdus oli, sain antibiootti kuurin molempiin silmiin. Lääkäri sanoi myös epäilevänsä, että ripsien laitosta tuli tuo tulehdus :( Ajattelin ensin, että punoitus menee ohi itsellään, mutta kun mukaan tuli viel kipu ja valonarkuus ajattelin et nyt lekurille.

Harmittaa niin vietävästi, kun rahat menivät hukkaan...Ilmoitan juu tuonne paikkaan, sillä voivat olla ihan tyytyväisiäkin palautteesta. Ja jos joku muukin on tuolta jonkun pöpön saanut, tietävät kiinnittävänsä sitten huomiota liimaan, ripsiin tai hygieniaan tai jotain :-[

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #128 : 08.06.11 - klo:17:12 »
^Huh, kuulostaa aika hurjalta tulehdukselta. Ehdottomasti kannattaa ottaa yhteyttä ripsien laittajaan ja pyytää korvausta tai ainakin ilmaista ripsien poistoa.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 13.06.11 - klo:21:17 »
Huomenna on the päivä, eli saan ripset ja olen innoissani :D Toisaalta myös kovasti jännittää miten kaikki menee. Kuulin muuten kovasti kehuja yhdestä toisesta ripsien laittajasta, jota tekee muistaakseni Lady lash -menetelmällä, joten peruin Xtreme -ajan ja tilasin ajan tuolle josta kuulin kehuja. Muutenkin epäillytti se Xtreme lashes paikka, koska siellä pidennyksiä oltiin tehty vasta noin kuukauden ajan. Ja tuttujen ripset puhuvat puolestaan ollen hyvää mainosta tälle Lady lash -paikalle. Toisaalta tarkka ja huolellinen laittaja voi olla tosi hyvä vaikka olisi juuri vasta aloittanut. Ei tiedä. Toisaalta tämä toinen paikka tulee halvemmaksi ja on aika varma.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #130 : 13.06.11 - klo:22:00 »
Helsingissä on tullut tosi monella lähiaikoina vastaan sellaiset ripset, joissa on ulkonurkissa ripsissä pienet timantit. Tosi nätin näköistä. Onkohan ne timantit ripsipidennyksien mukana laitettavat vai jotenkin muuten vaan liimatut? En usko, että näkemäni ovat olleet irtoripsikamaa, sillä noita on näkynyt ihan arkena ja tuskin niin moni olisi jaksanut sellaisia arkena vääntää paikoilleen. Saakohan noita pysymään omissa ripsissä useamman päivän jollain kestoliimalla?

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #131 : 14.06.11 - klo:00:00 »
Mä kun ekoja kertoja olin Forssassa Tuhkimossaottamassa pidennykset, niin heidän hintaan sisältyi nuo timantit, jos halus. Ne liimattiin sinne ulkosyrjään sitten lopuksi. Toki mulla lähti ne ripset sit uusiutuu ekana, ja tietty timantit siinä mukana. Kestivät siinä noin 1,5vkoa. Seuraavaks suuntaan taas sinne, koska se olen hyväksi paikaksi kokenut. Ne oli kyllä mageet :l

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #132 : 14.06.11 - klo:12:02 »
Mullakin on timskut ulkonurkissa ja pilkettä simäkulmassa. Ensimmäisellä kerralla timantit pysy 2,5 viikkoa, toisilla mennään nyt 3viikkoa. Mulle on nyt laitettu timantit vähän liian reunaan kun ne kutittaa silmän reunaa jatkuvasti. Edellisellä kerralla reunaan jätettiin pari karvaa ja silloin timanttia ei tuntenut lainkaan eli sijoittelulla saattaa olla merkitystä.

Ripsi-implanttit (niin kuin optiossa tms lehdessä pidennystä nimitettiin) on olleet mulla joulusta saakka ja parin viimeisen huollon jälkeen on luomet turvonnut todella pahasti. En haluaisi luopua pidennyksistä, koska ne nopeuttavat aamutoimia reippaasti kun ei tarvitse meikata.

Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa minna

• Hiushörhö
« Vastaus #133 : 14.06.11 - klo:22:08 »
Minä kävin tuossa huollattamassa omalla paikkakunnallani ripset ja merkki olikin eri, Lady Lashes, olen aiemmin siis laitattanut X-treme lashesiä toisella paikkakunnalla. Mutta olin tosi tyytyväinen lopputulokseen, laittaja oli tosi huolellinen, laittoikyllä varmasti joka ikiseen ripseen pidennyksen  :D Ei näistä huomaa kyllä mitään eroa vaikka eri merkkiä onkin. Olen ollut kyllä tyytyväinen tuohon x-treme lashesiinkin, eivät minusta tunnu mitenkään kovilta.

Hinnat ovat vaan kovemmat tuolla paikassa mutta täytyy huomioida myös bensat jos kävisin 80 km päässä huollossa. Tuossa Lady Lashesissa on vaan semmonen tosi tyhmä moittimisen aihe että siinä silmien alle laitetaan teipit mitkä tietysti hieman sattuu otettaessa pois. X-treme lashesissa taas silmien alle laitetaan silmäenalusia hoitavat laput.

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #134 : 19.06.11 - klo:22:03 »
Kyllästyin pidennyksiin jotka olisivat jo huoltoa kaivanneet mutta ajattelin, että luovun niistä kokonaan. Ensin yritin öljyisellä silmämeikinpuhdistusaineella niitä liotella, no irtosihan siinä osa, mutta loput sitten nypin omine ripsineen pinseteillä pois. Tuloksena lähes kaljut silmät. Vaihtelua tämäkin.  ;D Jäljelle jääneetkin vaikuttavat kärsineiltä, ovat tosi lyhyet ja ohuet. Toivottavasti vielä joskus palautuvat ennalleen.  ::)