Kirjoittaja Aihe: Ripsien pidennykset  (Luettu 79069 kertaa)

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
Vs: Ripsien pidennykset
« Vastaus #135 : 19.06.11 - klo:22:30 »
Mun ripset eivät kärsineet ollenkaan, vaikka melkein vuoden pidin pidennyksiä. Kamala järkytyshän se oli muistaa kuinka lyhyet tyngät omat ripset on ja varmasti jossain vaiheessa palaan pidennyksiin. Mun ripset on hyvä pohja pidennyksille, sillä ovat melko vahvat ja lyhyet. Alkuun pidennysten irtoamisen jälkeen silmät eivät tykänneet yhtään ripsiväristä vaan ärtyivät ja punoittivat. Tuntuukin, että huomattavasti parempi kemikaalien yms. kannalta mun silmille on pitää pidennyksiä.

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #136 : 21.06.11 - klo:11:59 »
attir:in tapauksessa mun mielestä hoitolan täytyy poistaa räpsyttimet ilmaiseksi sekä antaa lahjakortti uusiin ripsiin! Toihan on ihan älytöntä jos tulehdus tuli nimenomaan siitä laitosta, ja joutuisit maksamaan sen poiston. Kauhea miinus kukkarolle kun maksat ripset, poiston sekä lääkärin ja lääkekulut  :-\

Saanko udella missä otit?
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #137 : 27.06.11 - klo:13:12 »
En usko, että kukaan eksyy tuonne ripsipaikkaan juureksista, koska kyseessä pieni kaupunki, joka on kampaamo, mutta yksi työntekijä (siis toinen, koska siellä on kaksi työntekijää ;)) tekee ripsiä :) Sitä ei edes mainosteta, mutta menin kaverin kautta, joka on käynyt melkein säännöllisesti vuoden tuolla ja ajattelin, että kai mäkin sitten.

Periaatteessa on koko ajan ripsien olo ajan ollut sellaista, että orastava silmätulehdus on, joten en usko et olis muustakaan ja heti samantien ripsien laiton jälkeen alkoi ärsytys. Plussaa siitä, että ripset on pysyneet todella todella hyvin ja ihan kivasti tehty.
Tiettekö, en oo vieläkään saanut soitettua sinne ja sanottua, mutta tänään sen aion tehdä... tosi noloa, mutta kamalan vaikeeta aina nää tälläiset :-\ ::)

Seuraavaks suuntaan Forssaan, Tuhkimoon, koska olin niin niin tyytyväinen heidän työhönsä ja silmätkin tykkäs. (Nyt annoin vähän vihjettä missä suunnassa asun, kun Forssa on lähellä  :O

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 27.06.11 - klo:19:33 »
Vähän kokemuksia omista ripsipidennyksistäni: Eli mulle laitettiin mustat, kaartuvat 9mm pitkät ripset. Menetelmä on "merkitön" mutta laittajasta olin kuullut paljon kehuja etukäteen. Ja homma sujui mielestäni tosi hyvin! Aluksi oli vaikea pitää silmiä rennosti kiinni, mutta siihenkin pian tottui ja tulin ottaneeksi pienet nokoset ripsien laiton ohessa :) Laittaja oli sitä mieltä, että ripsiini on helppo laittaa pidennyksiä, ovat paksut mutta melko lyhyet. Silmiäni sain laittajan mukaan pidettyä tosi hyvin kiinni eivätkä silmäni vuotaneen oikein lainkaan. Tuo silmien vuotaminen laittovaiheessa kuulemma vaikuttaa niiden lopulliseen pysyvyyteen aika paljonkin.

Ripset ovat siis olleen paikallaan nyt kaksi viikkoa. Näyttävät edelleen yhtä muhkeilta kuin aluksi, vain muutama hassu ripsi on lähtenyt. Toisaalta olen vähän jo tainnut tottua näihin eikä se muhkeus ole enää niin silmiin pistävää :D Aluksi kuvittelin 9 mm pitkien ripsien olevan lyhyet, mutta mielestäni nämä ovat aika sopivat, silti näyttävät. Toisaalta voisin seuraavalla kerralla kokeilla 10 mm pitkiä...

Olen yllättynyt näiden hyvästä pysyvyydestä. Kuvittelin, että tipahtelevat pienimmästäkin rasituksesta pois. Juhannusta vähän pelkäsin ripsien kannalta. Juhannuksena olimme siis neljä päivää mökillä; paljon saunomista ja uimista (ja tietenkin juomista ja yleistä metsässä rymyämistä). En kuitenkaan huomannut yhdenkään ripsen lähtevän koko juhannuksena! Pelkäsin ahkeran, rankan liikunnan ja hikoilunkin irrottavan ripsiä, mutta en ole senkään huomannut vaikuttavan. Mahtavaa :)

Ensimmäinen huolto tulee tasan neljän viikon päästä ensimmäisestä ripsien pidennyksestä. Musta tuntuu, että se on aika sopiva.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #139 : 01.08.11 - klo:19:22 »
Seuraavaks suuntaan Forssaan, Tuhkimoon, koska olin niin niin tyytyväinen heidän työhönsä ja silmätkin tykkäs. (Nyt annoin vähän vihjettä missä suunnassa asun, kun Forssa on lähellä  :O

Ootko vielä ollut tyytyväinen Tuhkimoon? Onko siellä joku laittaja, jota osaisit suositella?

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #140 : 02.08.11 - klo:00:05 »
Jep, vieläkin tyytyväinen Tuhkimoon  :) Itse oon ollut Kaisa:lla, tekee huippu hyvää ja huolellista työtä!! Lämpimästi suosittelen.

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 04.08.11 - klo:16:57 »
Onko kenelläkään kokemuksia Heavenly lashes -ripsienpidennyksistä? Erityisesti Helsingin Heavenly Nails -paikka kiinnostaisi.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 06.08.11 - klo:10:44 »
Kävin eilen ottamassa JB Lashes pidennykset ja sekä laittaessa, että laiton jälkeen kirveli hieman. Myös silmät punotti vähän, mutta ei mitenkään huomattavasti. Illalla oli jo ihan ok tunne, enkä sen tarkemin alkanut tutkimaan. Nyt aamulla herätessä silmät tuntuu "väsyneiltä" ja pupillin alapuolinen alue silmänvalkuaisesta punoittaa taas vähän. Myös alaluomen alta. Ylhäällä ei näy eikä tunnu mitää, vaikka siellähän ne ripset on.

Kuinka nopeasti muilla on silmä tottunut? Onkohan tämä vaan jotain alkuärsytystä vai pitääkö huolestua enemmänkin?

Muuten ripset on oikein kivat! Pyysin tosi luonnollista tulosta, niinkuin olisi ripsiväriä laittanut. Omat ripset on 10 mm ja laitettiin 10 mm ja 12 mm ripsiä. Määrä ei ole hirmuinen, koska en halunnut sellaista "ripsimattoa", joka näkyy kirkolta kylille..  Oon ihan ok tyytyväinen tulokseen, vois olla ehkä jopa millin lyhemmät ja pikkuisen tuuheamat, mutta en sitten tiedä onko sillä millillä edes mitään eroa.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 06.08.11 - klo:11:04 »
^ Minulla ei ole kyllä koskaan kirvellyt tai muutenkaan silmät reagoineet ripsiä laittaessa eikä sen jälkeen. Ystävälläni, joka käy eri paikassa laittamassa ripsiä (en tiedä merkkiä), tuli ensimmäisellä kerralla kirvelyä ja silmät jopa turposivat jonkin verran laiton jälkeen. Hän kuitenkin uskaltautui huoltoon ja mitään oireita ei enää tuon ensimmäisen kerran jälkeen ole tullut, vaikka samassa paikassa edelleen käy. Laittaja oli epäillyt, että liimaa olisi päässyt tuolla ensimmäisellä kerralla vahingossa silmään ja siitä olisi johtunut tuo ärsytys.
1bMii, vaalennettu.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #144 : 08.08.11 - klo:11:17 »
No niin, punaisuus silmän alla on parantunut eikä enää pakotakkaan. Mutta meni siinöä muutama päivä. Varmaan oli limaa livahtanut molempiin silmii, kun se ärsytys oli niin paikallinen. Tosiaan n. 1 cm leveällä matkalla pupilllin alla. Mutta säikähdyksellä onneksi selvisi!  :)

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 09.09.11 - klo:22:39 »
Hankin vihdoin himoitsemani ripsipidennykset, enkä voi kyllä sanoa olevani kovin tyytyväinen.  ::)

Laittaja oli virolainen nainen, joka ei tuntunut osaavan suomea kauhean hyvin. Hän kyllä yritti kysellä millaisen lopputuloksen halusin, jolloin vastasin että luonnollisen. Hän nyökytteli vähän epävarman näköisenä ja jo siinä vaiheessa vähän hirvitti laittaa silmät kiinni. Myöhemmin paikalle saapui ilmeisesti hänen kollegansa, jonka kanssa tämä nainen jutteli ja vaikka kieli olikin viro, niin olin ymmärtävinäni että tuo toinen nainen valitti että minun silmäluomeni värisevät liikaa jolloin pidennyksen tekeminen on vaikeaa. Tämä vähän ihmetytti, kun minusta luomeni eivät värisseet yhtään ja olin ihan yllättävän rentoutunut.  ??? Lopputuloskin on melko kaukana luonnollisesta, nimittäin pidennykset ovat todella pitkät ja koska ripseni ovat luonnostaan melko kaartuvat, tulee aina peiliin katsoessa pieni Drag Queen-efekti...  ::)

Melkein toivon että pidennykset kuluisivat nopeasti, jotta näyttäisin vähän vähemmän friikiltä.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa minna

• Hiushörhö
« Vastaus #146 : 14.09.11 - klo:23:04 »
Minä päätin pitää jonkunpituisen tauon nyt pidennyksistä. Melkein kaksi vuotta yhtäjaksoisesti pidennykset minulla olivatkin mutta 85 euroa kuussa niiden ylläpitämiseksi tuntuu pidemmän päälle kukkarossa  :( Omat ripset vaikuttavat ihan hyväkuntoisilta silti vaikka pitkään pidennykset olivatkin... Eli ripsareilla mennään...

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 15.09.11 - klo:12:34 »
^Miten ihmeessä sulla noin paljon kuukaudessa on ylläpito maksanut?

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #148 : 15.09.11 - klo:13:59 »
Mulla oli pidennykset 5 kuukautta ja täytyy sanoa, että en enää ottais. Mitään ongelmia niitten kanssa ei ollut, muuta kuin se, että pysyivät Oikeasti Hyvännäköisinä vain viikon. Mutta nyt olen katsonut valokuvia ko. ajalta ja ehkä ne oli sitten vähän turhan pitkät ja tuuheat.  ;D Ja jotenkin tuo meikkaus on pidennysten poiston jälkeen taas tuntunut mukavalta. Saanut ostella erilaisia ripsivärejä sillä rahalla mikä meni huoltoihin.  ;D

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #149 : 18.09.11 - klo:13:06 »
^Joo sama, mäkin otin omat pidennykset juuri pari viikkoa sitten pois. Ja mun on myös kyllä pakko sanoa, että vaikka tiedän paikan olleen tosi ammattitaitoinen ja tunnettu hyvästä laadusta, niin kyllä mun omat ripset vähän noista kärsi. Pidin 15mm:siä ripsiä hieman yli vuoden, muutamilla tauoilla ja kyllähän omat on nyt vähän heikommat. Kasvaahan ne takaisin ja oneksi mun omat on tuuheat ja pitkät, jolloin pieni vahinko ei edes sinällään kovasti näy. Mulla pysyi kyllä hyvännäkösenä ripset aina seuraavaan huoltoon, mutten jaksanut sitä huoltorumbaa enää. Ja onhan ne kamalan muovisen näköset, kyllä hyvällä ripsivärillä saa mun mielestäni paljon kauniimpaa jälkeä aikaan.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.