Vähän kokemuksia omista ripsipidennyksistäni: Eli mulle laitettiin mustat, kaartuvat 9mm pitkät ripset. Menetelmä on "merkitön" mutta laittajasta olin kuullut paljon kehuja etukäteen. Ja homma sujui mielestäni tosi hyvin! Aluksi oli vaikea pitää silmiä rennosti kiinni, mutta siihenkin pian tottui ja tulin ottaneeksi pienet nokoset ripsien laiton ohessa

Laittaja oli sitä mieltä, että ripsiini on helppo laittaa pidennyksiä, ovat paksut mutta melko lyhyet. Silmiäni sain laittajan mukaan pidettyä tosi hyvin kiinni eivätkä silmäni vuotaneen oikein lainkaan. Tuo silmien vuotaminen laittovaiheessa kuulemma vaikuttaa niiden lopulliseen pysyvyyteen aika paljonkin.
Ripset ovat siis olleen paikallaan nyt kaksi viikkoa. Näyttävät edelleen yhtä muhkeilta kuin aluksi, vain muutama hassu ripsi on lähtenyt. Toisaalta olen vähän jo tainnut tottua näihin eikä se muhkeus ole enää niin silmiin pistävää

Aluksi kuvittelin 9 mm pitkien ripsien olevan lyhyet, mutta mielestäni nämä ovat aika sopivat, silti näyttävät. Toisaalta voisin seuraavalla kerralla kokeilla 10 mm pitkiä...
Olen yllättynyt näiden hyvästä pysyvyydestä. Kuvittelin, että tipahtelevat pienimmästäkin rasituksesta pois. Juhannusta vähän pelkäsin ripsien kannalta. Juhannuksena olimme siis neljä päivää mökillä; paljon saunomista ja uimista (ja tietenkin juomista ja yleistä metsässä rymyämistä). En kuitenkaan huomannut yhdenkään ripsen lähtevän koko juhannuksena! Pelkäsin ahkeran, rankan liikunnan ja hikoilunkin irrottavan ripsiä, mutta en ole senkään huomannut vaikuttavan. Mahtavaa
Ensimmäinen huolto tulee tasan neljän viikon päästä ensimmäisestä ripsien pidennyksestä. Musta tuntuu, että se on aika sopiva.