Ja näinhän tässä kävi, että pidennykset tulivat takaisin puolen vuoden jälkeen

. On vain niin vaikea olla ilman niitä, kun on kerran niihin itsensä totuttanut. Ja ihanat ovat

Edellisen kirjoittajan kanssa täytyy olla kyllä eri mieltä. Xtreme- lashesit, joita itsekin olen käyttänyt, eivät ole yhtään paremmat, kuin muut käyttämäni. Jokaiselta merkiltä, mitä olen käyttänyt, on löytynyt myös lyhyitä ripsiä silmän sisänurkkaan. Ei kai kukaan ripsien laittaja laita samaa pituutta kaikkialle? Toivottavasti tosiaan ei! Itselleni on JOKA PAIKASSA laitettu pisimmät 14 mm, muut lyhyempiä, koska luonnollisesti sisänurkassa ripset ovar lyhyempiä.
Xtremet eivät myöskään pysyneet nätin näköisenä yhtään kauempaa, kuin muutkaan ripset. Tuntui, että ne olivat kyllä kovimmalla liimalla kiinni, mutten näe sitä hyvänä asiana. Ripset ikäänkuin roikkuivat liimatökötissä, eivät siis kaartuneet nätisti. Tämä toki vain oma kokemukseni

Parhaita ripsiä, mitä olen itse käyttänyt, ovat olleet Lady Lash extensionit ja JB lashesit, muutkin " merkittömät" ovat toimineet hyvin. Uskon kyllä ohtu123:se tavoin, että laittajasta se on kiinni.