Kirjoittaja Aihe: Ripsien pidennykset  (Luettu 79072 kertaa)

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
Vs: Ripsien pidennykset
« Vastaus #180 : 07.09.12 - klo:15:48 »
Mä menen tänään laitattamaan ripsien pidennykset, vähän jännittää. Mulla ei ole noita aiemmin ollut, mutta onhan tässä jo yli vuodenpäivät niitä harkittu. Hintakaan ei ole kova, vaan £30 tulee maksamaan. Saas nähdä miten käy  ;D

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 07.09.12 - klo:16:47 »
^^Miksi näyttävien irtoripsien laitto pidennysten päälle ei onnistuisi? Itse ainakin olen käyttänyt fantasiameikissä lisäripsiä. Laittaja kyllä varoitti, että ripsiliiman käyttö voi aiheuttaa pidennysripsien nopaampaa irtoilua. Omalla kohdalla ei käynyt mitenkään.

Minulla ei ole ollut pidennyksiä nyt kolmeen kuukauteen. Ja kyllä kaipaan nitä. Varsinkin kun sateet rännän rätkimisineen alkavat. Pidennysten kanssa ei tarvitse pelätä ripsarin leviämistä, ja on aina huolitellun näköinen. 
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #182 : 07.09.12 - klo:22:28 »
Nyt on ripset laitettu ja sympatiat on kyllä ihan laittajan puolella. Olin varmasti hankalin asiakas ikinä, jo teippien laitto oli todella vaikeaa. Silmäni räpsyy helposti ja myöskin vuotavat, joten ei ollut helppo homma näitä laittaa. Joka kerta kun teippien piti olla hyvin, ne nousi sen verran että alkoivat hankaamaan silmää. Tämä ilmeisesti johtuu korkeista poskipäistäni.

Näistä tuli kyllä oikein kivat, melko luonnollisen näköiset:

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 07.09.12 - klo:22:41 »
^^Miksi näyttävien irtoripsien laitto pidennysten päälle ei onnistuisi? Itse ainakin olen käyttänyt fantasiameikissä lisäripsiä. Laittaja kyllä varoitti, että ripsiliiman käyttö voi aiheuttaa pidennysripsien nopaampaa irtoilua. Omalla kohdalla ei käynyt mitenkään.

Oon aika varma, ettei mun pidennykset kestäisi lisäripsien irroitusta. Irtoilevat muutenkin suhkot helposti mekaanisesta rasituksesta.

Poissa Punatulkku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #184 : 30.01.13 - klo:21:46 »
Kävin laitattamassa eilen xtreme lashesit. Oli ehkä vähän extempore-hankinta - olin kyllä jo jonkin aikaa harkinnut mahdollisesti hankkimista, mutta satuin löytämään paikan, joka tämän kuun ajan teki ko. ripsipidennystä 100 eurolla. Oli pakko tarttua tilaisuuteen asap  ;D kauniit räpsyt kyllä tuli, enkä sinällään ihmettele, että maksaa - niin järjettömän pikkutarkkaa hommaa. Mietin vain, että mikä näiden vaikutus omiin ripsiin on? Olen kyllä kuullut ettei niin gutaa tekisi ja on jo maalaisjärjelläkin ymmärrettävissä, että pitkässä juoksussa lisäkkeet rasittavat ainakin hieman omia ripsiä. Ahdistaa vain ajatus ohuista lyhyistä ripsentyngistä näiden jälkeen  :( omakohtaisia kokemuksia, anyone?

edit: nojoo, luin vähän taaksepäin, siellähän tätä olikin jo hieman kommentoitu. Mutta siis itselläni tosin ei ole ajatusta mitään vuotta näitä pitää, muutama kuukausi ehkä.
« Viimeksi muokattu: 30.01.13 - klo:21:49 kirjoittanut Punatulkku »

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 30.01.13 - klo:23:50 »
Itselläkin on pidennykset, ja kahden viikon sisällä on lähtenyt jo ihan hirmusti. Vasen silmä on huomattavasti "kevyempi" jo. Johtuneeko sitten reissusta jossa tuuli ja satoi hyvin paljon, mutta huolto odottaa pian.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #186 : 31.01.13 - klo:08:50 »
Mäkin rupesin taas tähän rumbaan vaikka olin itelleni luvannut ettei enää ripsien pidennyksiä, lähinnä sen jatkuvat huoltamisen takia. Palaa rahaa ja aikaa.

Extreme lashesit on mulla nyt myös. Aika hyvin kestää mut huoltoväli on 3 vkoa, niin pysyy hyvänä. Toisaalta ottaa aivoon että piti tällanen vaiva ottaa mutta toisaalta kun ne on niin hienot! Ja ihanaa kun on koko ajan räpsyripset, 24/7. Ja kun laittaa linerit, saa vaivattomasti niin näyttävän silmämeikin.

Poissa Jeyzie

• Tukkaguru
  • It's better to burn out than to fade away.
« Vastaus #187 : 17.03.13 - klo:17:21 »
Jee, mulle laitetaan taas huomenna uudet ripset. Tein kaverin kanssa diilin, että se tekee noi ekat mulle 50 eurolla ja huollot 35e. Käy! :) Nuo on kyllä varsinainen pelastus ja kun kulmatkin on kunnossa, niin ei paljoa tarvii meikata arkisin.

EDIT: Tattadaa, nyt on ripset paikallaan ja I'm in love  :l Laitettiin montaa eri pituutta, pisimmät 12mm + lisänä muutama 14mm.

Ilman meikkiä-kuva:
« Viimeksi muokattu: 18.03.13 - klo:15:16 kirjoittanut Jeyzie »
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 05.04.13 - klo:13:02 »
Laitatin ekaa kertaa itsekin räpsyt, JB Lashes -merkkiset, kun ei täältä Xtremejä saa mistään (tietääkseni), ne oisin kyllä mieluummin halunnut. Mun täytyy kyllä ihmetellä sitä, että onko näiden ripsien tarkoitus oikeasti olla näin kovat ja muovisen tuntuiset? :o Ekalla viikolla tuntui, että tuo kova muovinpää ripsen tyvessä ärsytti tosi paljon luomeen osuessa. Vissiin ne ripset tuli siitä kohti liian lähelle luomen rajaa. Näitä on irronnutkin tosi paljon, eikä oo kyllä mikään ihme kun tuntuu että joka yö lähtee ainakin muutama ripsistä kun en vaan osaa nukkua koko ajan selällään joten tyynyä vasten kai ne painavat. Ja muutenkin ripset tarttuvat tosi herkästi toisiinsa ja alaripsiin varsinkin, jos niihin laittaa yhtään ripsiväriä. ::) Huoh.

Oon kyllä ollut melko pettynyt, lähinnä juuri tohon että nuo ripset on niin kovaa ja tönkköä materiaalia (ja kiiltävät silleen ällöttävästi kirkkaassa valossa, ihan just ku joku muovi) eivätkä tunnu pysyvän ollenkaan. Mulle kyllä sanottiinkin, että kastelua pitäisi välttää, mutta naaman putsaus on kyllä ilman vettä tosi tosi hankalaa. Enkä kestä sitä tunnetta, että naamaa ei ole kuurattu iltapesulla. ;D Mulla on huoltokin jo varattu, mut nyt aloin miettimään, että en taida sinne mennäkään kun nämä onkin näin hankalat eikä selvästikään sovellu mun herkille silmille.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 05.04.13 - klo:13:36 »
Olen jäänyt ihan koukkuun näihin pidennyksiin, ovat niin ihanat! Kaverini tekee näitä minulle, Diva lashes-merkkisillä ja n.13mm suurimmaksi osaksi. Ensimmäisen kerran kävin yhdessä liikkeessä ja ne oli surkeasti tehty kun lähtivät todella pian ja oli monta liimattu samaan nippuun, mutta nyt on räpsyt nätit ja pysyvät :)

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #190 : 05.04.13 - klo:14:02 »
Mä oon lievästi yllättynyt etten oikeasti tykännytkään pidennyksistä (xtreme lashes). Oikeastaan aikalailla samat kokemukset kuin keeshalla.
Otin ne juuri ennen kuukauden matkaa ja olivatkin tosi kätevät siellä, mutta suoraan sanottuna ne on musta (mun naamassa!) aika mauttoman näköset päivisin, tosi white trash look ainakin heti laiton jälkeen. Sitten kun puolet oli tippuilleet pois tykkäsin niistä. Toinen ärsyttävyys oli niiden hankaluus: koko ajan sai olla ojentelemassa ja silmämeikin teko oli vaikeaa juhlimaan lähtiessä. Ja ne viuhu ikävästi tuulessa! :D

En käynyt siis kertaakaan ees huoltamassa kun eivät mielestäni olleet hintansa arvoiset. Jos tuntisin jonkun joka tekee todella halvalla niin voisin ottaa esim kesäksi uudestaan, mutta en silloinkaan pidempiaikaiseen käyttöön. Onhan noissa puolensa mutta keksin sille kuudellekympille kuussa parempaankin käyttöä kun noi.  :)
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #191 : 05.04.13 - klo:14:16 »
Mulla on ollut vuoden ajan ripsenpidennykset, merkkiä en tiedä, mutta pituutta enimmäkseen 13 mm. Jossain vaiheessa vaihdoin 11 millisiin jotta voisin pitää silmälaseja, mutta räpsyt osuivat silti linsseihin eikä se onnistunut.. Nyt jo jonkun aikaa ripset ovat pysyneet älyttömän huonosti, heti ekan viikon jälkeen alkaa tippua paljon kuituja ja parin viikon jälkeen huollosta on niitä on todella vähän jäljellä :( Kosmetologini oli sitä mieltä että ripsilaadusta on tullut todella liukas ja kun kuituja liimaa kymmenen ja harjaa, niin lähtee heti 5 pois. Samaten omia ripsiä tippuu noiden kuitujen mukana.

Päädyin pitkän mietinnän jälkeen nyt luopumaan ihanista räpsyistäni, pari viikkoa on huollosta ja ei näistä kyllä viitsi 52 e maksaa kuussa jos viikon pysyy hyvinä. Tuntuu niin rasittavalta taas alkaa venkslaamaan aamuisin omien piikkisuorien ja lyhyiden ripsien kanssa että ne saa näyttämään edes joltain.. Jos nyt edes pari kuukautta osaisin olla ilman, kesän tullen pidennykset olisivat kyllä taas paikallaan.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 10.04.13 - klo:09:04 »
Saako pidennysten kanssa käyttää eyelineria?` ;D En muistanut eilen kysyä, kun kävin ottamassa pidennykset. Ainakin nyt 24h ei saanut käyttää vedenkestäviä meikkejä, mutta entä jatkossa? Tykkään käyttää silmänrajaustussia ja niiden on pakko olla vedenkestäviä, että ne pysyy minun luomilla  :(

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 10.04.13 - klo:10:00 »
^Wp-tuotteet ei sinänsä ole ongelma vaan niille tarkoitetut putsarit, jotka on usein öljypohjaisia eikä siis sovi pidennyksille.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 10.04.13 - klo:10:11 »
^Niin ajattelinkin. Nuo tussit nimittäin lähtevät ihan vedellä pois, vaikka ovat "vesikestoja"  ::) Joten uskallan tunkea niitä sitten luomilleni.