Kirjoittaja Aihe: Ripsien pidennykset  (Luettu 77280 kertaa)

pikkuneiti

• Vieras
Vs: Ripsien pidennykset
« Vastaus #195 : 17.06.13 - klo:23:12 »
Mulle laitetaan huomenna ripsienpidennykset. Mutta oon kuullu ettei pumpulipuikoilla sais poistaa vaikka nyt niitä silmänrajauksia, nii millä hitolla ne sit lähtee pois? Vai ootteko härskisti vaan pumpulipuikoilla pyyhkiny rajaukset poies välittämättä (onko tästä sit aiheutunu jotain vai onko ripset pysyny normaalisti)?

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 20.06.13 - klo:12:20 »
Ripset voivat hankautua irti helpommin jos hinkkaat niitä pumpulilla tai -puikoilla. Hanki hyvä, öljytön meikinpoistoaine niin et joudu hankaamaan.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Tarabel

• HAIRahtanut
« Vastaus #197 : 23.06.13 - klo:18:59 »
Sitäpaitsi pumpulipuikosta jää helposti ripsiin nöyhtää, joka voi olla tosi hankala saada pois.
Itse putsaan silmämeikin Sensain puhdistusliinlla ja Yves Rocherin ruiskukka silmämeikinpoistoaineella.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 24.06.13 - klo:11:25 »
Ja jos ei millään osaa olla ilman pumpulipuikkoja niin ainakin Xtreme lashesilla on sellaisia pumpulipuikon tapaisia, joissa se pää on nöyhtäämätöntä materiaalia. On vaan muistaakseni aika hintavia, mutta toisaalta jos puikon pesee hyvin niin voi käyttää useamman kerran samaa. Ostin niitä ekalla pidennyskerralla, mutta totesin pian, että ilmankin pärjää ihan hyvin.
1bMii, vaalennettu.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #199 : 24.06.13 - klo:17:16 »
Minä poistan silmämeikin näillä: http://ainonkosmetiikkablogi.blogspot.fi/2012/07/vival-pure-touch-silmameikintekohalukku.html

Saa myös tarkkaa reunaa kun taittaa lappua.

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #200 : 23.11.13 - klo:09:43 »
Osaisiko joku suositella hyvää ripsien laittajaa Vaasassa? Entä mitä materiaalia teidän ripset on ollu tai minkä firman ripset on hyvät?

Poissa taitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #201 : 04.02.14 - klo:11:03 »
Onkos kenellään käynyt niin, ettei ripset vaan yksinkertasesti pysy? Mulle laitettiin ripsipidennykset 18.1. ja jo samana iltana osa tippu pois. Takuukorjaus tehtiin 20.1. ja seuraavana päivänä alko taas tippumaan ripsiä ja 25.1. tehdyssä toisessa takuukorjauksessa oli ripsistä hyvä jos puolet jäljellä ja nyt 10 päivää tuon jälkeen ei oo enää kun yks tai kaks kuitua enää kiinni.

Itseä alko jo turhauttaa tuo kuitujen pysymättömyys, joten soitin kauneushoitolaan peruakseni huoltoajan (oli sovittu etukäteen eka huolto) ja siellä oltiin ihan järkyttyneitä, ettei nuo edelleenkään pysy. Paikalla sattui olemaan ripsikouluttaja, joten soittelevat vielä takasin päin, kun pohtivat paikalla olevan ja jonkun toisen kouluttajan kanssa mikä voisi olla vikana.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 04.02.14 - klo:17:25 »
Joskus sattuu huonoa liimaa, vikaa voi olla laittajassa jne. Menithän silmämeikittä pidennykseen? Suositus on että silmämeikit on poistettu ainakin 3 h aikaisemmin jotta ripset ovat varmasti kuivat.

Päivässä ripsien irtoaminen on kyllä jo jotain tosi outoa, heikoimmillaan mulla on lähtenyt suurehko osa noin viikossa ilmeisesti juurikin huonolaatuisen ripsiliiman takia, mutta huollon jälkeen pysyivät.

Itsellä paksummat ripset pysyvät jostain syystä paremmin kuin ohuet vaikka omat ovat umpisuomalaista perusripseä.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa taitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #203 : 16.02.14 - klo:11:55 »
Toisella tai kolmannella kerralla liima oli just tullu maahantuojalta ja laittaja on todella kokenut ripsien tekijä. Meikkiä en käytä kun juhlissa, joten siitäkään tuo putoaminen ei voinut johtua.

Kauneushoitolan omistaja soitteli muutaman päivän kuluttua ja käytiin läpi kasvojenhoitorutiinit jne ja totesi, että ilmeisesti mulla on niin lasimainen ripsi, että ei liima pysy. Eilen laitettiin sitten vielä kertaalleen ripset, tällä kertaa esikäsiteltiin hapetteella ja sitten vasta alettiin laittaa ripsiä. Valitettavasti muutama tunti ripsien laiton jälkeen kävelin aika vauhdilla päin ovea ja tietty itku tuli pelästyksestä ja kivusta, joten katotaan nyt miten nuo pysyy.

Poissa Saranna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #204 : 12.03.14 - klo:17:30 »
Onko kellään kokemusta volyymiripsistä? Ripset ovat pidennysripsiä ohuemmat ja kevyemmät, mistä syystä niitä voidaan laittaa yhteen ripseen useampi ja saadaan tuuheampi vaikutelma.
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.

Poissa Marge

• HAIRahtanut
« Vastaus #205 : 20.05.14 - klo:17:01 »
Mulle laitettiin viime viikolla volyymiripset (ei oo koskaan aikaisemmin pidennyksiä ollut), mut ei nää nyt kauheen hyvin oo pysyny. Lopputulos oli kyllä tosi kiva, hirmu luonnollinen, mut nyt jo on toisesta silmästä tippunu tosi paljon ripsiä. Johtuu kai siitä, että nukun sillä puolen kyljelläni ja/tai mahallani, sillä aamuisin irronneita kuituja näkyy pitkin naamaa. Harmittaa, jos nää ei tosiaan pysy, kun ovat kivan näköiset. Mulla on huolto vajaan 3 vkon päästä, varmaan oo mitään enää jäljellä siihen mennessä, jos tämä meno jatkuu. En oo uskaltanu silmämeikkiäkään käyttää ollenkaan, mut kohta on kai pakko, kun nää on harventuneet niin paljon.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 20.05.14 - klo:17:15 »
Itselläni on alkaneet ripsienpidennykset pysyä tosi huonosti, ennen pysyi 13mm pidennykset hyvin sen kolme viikkoa ellei neljäkin ilman että oli tyhjiä kohtia, ja nyt pysyy 12/11mm hädin tuskin kahta. Viikon jälkeen huollosta on jo isoja koloja ja todella harvat ripset. Laittaja on aina ollut sama eikä liima ole vaihtunut, ja viimeksi huollossa sanoikin että kuidut lähtevät jo siinä harjatessa :(  Auttaisikohan tauko vai onko ripsien olemus jotenkin muuttunut ettei kuidut pysy kiinni?

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #207 : 20.05.14 - klo:21:27 »
^ Mulle kävi juuri noin viime syksynä, samalla myös omat ripset otti aika hyvin osumaa. Itsepäisenä en vielä meinannut millään suostua luopumaan pidennyksistä vaan vaadin niitä laitettavaksi uudestaan vaikka eivät pysyneet enää, lopputuloksena oli muutaman millin mittaiset ja todella harvat omat ripset joita sitten kasvattelin pari kuukautta :D tuon jälkeen en ole pidennyksiä enää uskaltanut laittaa, vielä liian tuoreessa muistissa ne nysäripset :D

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #208 : 21.05.14 - klo:09:41 »
Mulla kans laitettiin viime huollon yhteydessä volyymit. Odotin jotenkin radikaalimpaa tuuheuseroa. Ei nää nyt NIIN hirveästi normipidennyksistä eroa. Saas nähä miten menee pysyvyyden kanssa.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #209 : 21.05.14 - klo:11:38 »
Mulla on ollut puolisen vuotta pidennykset, pituutta pisimmillään 13 mm c-kaarevuudella. Tänään menen huoltoon ja pyydän, että aletaan laittaa lyhyempää. Nuo 13-milliset ovat ehkä sittenkin liian raskaan näköiset mun silmissä. Huomaan sen nyt, kun ripsiä on tippunut tavallista enemmän niin silmät näyttävät avonaisemmilta. ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)