Kirjoittaja Aihe: Ripsien pidennykset  (Luettu 77283 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Ripsien pidennykset
« Vastaus #210 : 09.06.14 - klo:20:32 »
Kokeilin ripsipidennyksiä, mutta harmikseni olen niillekin allerginen. Tosi nätit ne olivat, ja luonnolliset. mutta heti ekana yönä alkoi kutina ja turvotus ja toinen silmä oli aamulla ihan punainen. Näytin siltä kuin olisin itkenyt viikon putkeen... Kävin heti  tänään poistattamassa ne, ja olo helpottui heti. Silmä on tosin edelleen punainen, mutta kutina luomilla ja ripsirajassa helpotti jo. Harmi homma. :(

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #211 : 29.06.14 - klo:20:19 »
Mä voisin kirjoitella kokemuksiani nyt uusista ripsienpidennyksistäni eli volyymiripsistä. Nämä ovat siis " uusinta uutta" käsittääkseni ripsienpidennystekniikassa. EyeCandylla ainakin oli kokemusta myös? Olen käyttänyt tavallisia pidennyksiä vuosia aina välillä pitäen taukoa. Nyt taustalla oli 9kk tauko mutta kesäksi päätin ottaa pidennykset arkea helpottamaan.

Volyymiripset tekevät siis ripsistä helpommalla näyttävät koska yhteen ripseen kiinnitetään useampi kuitu. Kuidut ovat kuitenkin ihan unelmankevyitä ja eivät rasita omia ripsiä oikein laitettuna juuri lainkaan juuri keveytensä takia. Laitto kesti 2h eli saman verran kuin tavallisten pidennysten kanssa.

Nyt kolmisen viikkoa näitä pitäneenä voin sanoa olevani todella tyytyväinen. Näiden kanssa voi saunoa, uida ja liikkua hikisesti ilman ongelmia ja kuten luvattu, huoltovälin pitäisi olla pidempi kuin tavallisilla pidennyksillä. Normipidennyksillä huoltovälini on ollut n.3viikkoa ja nyt ripsiä ei ole vielä lähtenyt yhtään! Voisin veikata siis väliksi n.5-6 viikkoa. Ihana asia ripsien kanssa on myös se, että ripset ovat pehmeät ja tuntuvat siis kuin omilta, vaikka toki näyttävätkin pidennyksiltä ( tämä oli toiveeni). Ripset eivät takkuunnu pehmeytensä ansioista ja muutoinkin voin näitä kyllä suositella kaikille.

2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #212 : 30.06.14 - klo:11:08 »
Mulla on kans nyt kaksi huoltokertaa laitettu volyymeja. Tykkään enemmän näistä kuin tavallisista. Kyllä näissä on vähän parempi pysyvyys. Pysyy tuuheana pidempään.

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #213 : 30.06.14 - klo:19:20 »
^^ ja ^ Uskaltaisittekohan laittaa kuvaa noista pidennyksistänne? O:) T. Utelias
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #214 : 02.08.14 - klo:14:41 »
Hei! Osaiskohan joku suositella hyvää ripsipidennyspaikkaa Tampereelta? Rovaniemellä asuessani sisko hoiti räpsyjen pidentämisen ja tänne kun muutin ripsetkin jäi. Nyt kuitenkin kiinnostais taas kokeilla ripsipidennyksiä ja erityisesti nuita volyymiripsiä koska ensisijaisesti haen ripsiini tuuheutta ja "tavalliset" pidennykset myös tuntuu monesti kauhean kovilta. Olen myös lahjakas tökkäämään itseäni silmiin ripsillä joten siksi myös hieman pehmeämmät lisäkkeet kiinnostais :)

Poissa Marge

• HAIRahtanut
« Vastaus #215 : 02.08.14 - klo:16:42 »
Mulla on ollut volyymit toukokuusta saakka, mut ei nää kyllä mulla ainakaan pysy kovin hyvin. 3 viikon välein on ollut pakko käydä huollattamassa kun menevät aika kamalan näköisiksi. Mulla on aika rasvaiset luomet että olisikohan syy sitten siinä. Olen yrittänyt jättää kasvojen vesipesuja vähemmälle, mutta sitten se rasvoittumisongelma tuntu vaan pahenevan. Mulla tosiaan alkaa se sulkasato heti parin päivän kuluttua laittamisesta ja aamulla herätessä on aina ripsiä poskella.
« Viimeksi muokattu: 02.08.14 - klo:16:44 kirjoittanut Marge »

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #216 : 31.08.14 - klo:15:18 »
Otin tänään pidennykset pois. Mulla on nyt pari kuukautta pysynyt ripset tavallista huonommin ja tänä aamuna huomasin, että nehän saa irti kun kevyesti rapsuttaa liimakohtaa kynnellä. Pidän nyt jonkin aikaa taukoa, mutta sen tiedän, että jos ja kun otan ripset uudestaan, menen paikkaan jossa saa D-kaarevuuden ripsiä. Tällä nykyisellä laittajalla (hyvä tekijä kyllä, ei mitään muuta valittamista) ei ollut kuin C:tä ja J:tä ja mun piikkisuorissa ripsissä C ei riitä vaan alkaa nopeasti löpsöttämään ja tekee silmät väsyneen näköisiksi.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #217 : 15.09.14 - klo:13:56 »
Tilasin ajan LVL-käsittelyyn kun meillä ei saa olla ripsienpidennyksiä ja kohta ei ripsiväriäkään  :'( Onko muut kokeilleet? Kattelin tubesta ja tekniikka/tulos näyttää kivalle.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #218 : 22.10.14 - klo:19:39 »
^Kerrotko kokemuksia, olisi mielenkiintoista kuulla. Millaiset tuli ja onko pysyneet hyvin?

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #219 : 11.11.14 - klo:08:54 »
Mulle on tullu uusi vaiva näistä huolloista: silmät ärtyy hirveästi huolloista. Seuraava  yö silmät rähmii ja vuotaa hirveästi ja seuraava päivä vaikee pitää silmiä auki ku ihan punaset ja ärtyneet. Onko kenellään muulla tämmöstä ollu? Mä luulen et mulla on joku yliherkkyys niille lapuille mitkä laitetaan huollon ajaksi. On kyllä kokeiltu paria erilaista mutta ei ole helpottanut.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #220 : 11.11.14 - klo:11:49 »
^Kerrotko kokemuksia, olisi mielenkiintoista kuulla. Millaiset tuli ja onko pysyneet hyvin?

Kuusi viikkoa taisi tulla viime viikolla täyteen ja kyllä ne sen viitiset viikkoa olivat "pystyssä". Väri on tietenkin myös haalentunut. Oli ne oikein kivat, mutta minusta 75 e tuollaisesta jonka voit periaatteessa tehdä itse on vähä tyyris. Siinä mielessä itse, että värjäät, taivutat ja laitat väritöntä maskaraa ajaa saman asian.

Laitto oli myös kivaa, taisin nukahtaakin. Ilme oli huolitellumpi, eikä niin sängystä nousseen näköinen. Huonompikin ripsari toimi paremmin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Ginia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #221 : 20.11.14 - klo:11:44 »
Mulle on tullu uusi vaiva näistä huolloista: silmät ärtyy hirveästi huolloista. Seuraava  yö silmät rähmii ja vuotaa hirveästi ja seuraava päivä vaikee pitää silmiä auki ku ihan punaset ja ärtyneet. Onko kenellään muulla tämmöstä ollu? Mä luulen et mulla on joku yliherkkyys niille lapuille mitkä laitetaan huollon ajaksi. On kyllä kokeiltu paria erilaista mutta ei ole helpottanut.

Tälläisen uutisen bongasin äsken  http://yle.fi/uutiset/kynsi-_ja_ripsibisnes_altistaa_allergioille/7590233?origin=rss
"Kauneussalongeissa käytettävät kemikaalit aiheuttavat alalla työskenteleville vakavia allergiaoireita. Kynsi- ja ripsistudioissa työskentelevät ovat uusi riskiryhmä."

"Rakennekynsissä ja ripsien kiinnityksissä käytettävä akrylaatti on sama aine, joka sairastutti hammashoitoloiden työntekijöitä vielä 1990-luvulla."

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #222 : 20.11.14 - klo:12:06 »
Jaaha, pitääpä perehtyä tuohon.
Mulla kuitenkin tuntuu että vaan silloin huollossa ja sen jälkeen päivän on ärtyny mutta muutoi ei ollenkaan. Ja ne silmälaput. Jos laitettais vaan laput, niin tiedän et tulisin jo niistä kipeiks. Ja on kokeiltu eri lappuja mutta oon kaikille allerginen.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #223 : 21.11.14 - klo:20:51 »
^ Mulla oli juurikin sama homma! Laiteltiin sitten ilmeisesti jotain ihan perus ihoteippiä sitten lappujen tilalta ja toimi ihan hyvin  :)

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #224 : 22.02.15 - klo:11:37 »
Minä poistan silmämeikin näillä: http://ainonkosmetiikkablogi.blogspot.fi/2012/07/vival-pure-touch-silmameikintekohalukku.html

Saa myös tarkkaa reunaa kun taittaa lappua.

Näitä ei enää ilmeisesti tehdä joten nyt kun olen ottamassa ripset uudelleen, en tiedä mitä meikinpoistoainetta käyttäisin. Suositelkaa jotain edullista. Ei siis mitään 36€ extreme lashesin omia.